Hotel Simena Sun Club

Hotel Simena Sun Club
8,9

11 tips over Hotel Simena Sun Club

margriet, 30-5-2015
ja, het is een kiezelstrand maar met waterschoenen aan heb je geen problemen, maar waar vind je strand met een blik op bergen met eeuwige sneeuw ? Fantastische view.
yurda , 11-5-2015
Hou je van antieke steden en ruïnes ga dan absoluut naar olympos met de achterliggende olympos berg met z'n eeuwigbrandende vuren. Bekend van de legende van Pegasus. Zeer de moeite waard. Je kan het als onderdeel van een jeepsafari boeken dan heb je gelijk je avond eten erbij. En geen omkijken naar entreeprijzen en routes;)
yurda , 11-5-2015
Boek een jeepsafari. je gaat dan gelijk de achterliggende bergen in met schitterende natuur en natuurlijk het geweldige uitzicht naar zee. daar krijg je geen spijt van. gelijk uit het hotel in de winkelstraatjes zijn genoeg reisburo's waar je een leuke dagreis kunt boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Simena Sun Club voor je op een rij gezet:

Naomi, 27-4-2014
Ga iets eerder in het seizoen dan zijn er wat meer Nederlanders! Je moet ook zeker een fotoshoot doem, er komen HEEELLLEEE mooie foto's uit, kijk maar bij de foto's die ik toevoeg!
Paul, 8-11-2013

Trip naar Myra en Demra is zeker de moeite waard, incl. een prachtige boottocht Kerk van Sint Nicolaas met tombe was daar aanwezig evenals de rots graven en amfitheater.

Bezoekje aan een echte Turkse kapper is ook een belevenis.

Met de kabelbaan de berg omhoog.

fam. Peters, 13-8-2013

Waterschoentjes i.v.m. (fijn)kiezel strand

Snorkel met duikbril, rond de pier zit heel wat vis.

ellen_snoopy, 14-7-2013
Excursies boeken in de stad is goedkoper
kea de Bruijn-Vrijenhoek, 14-7-2013
Huur eens een Cabo op het strand, voor 20 euro lig je daar dan heerlijk koel direct aan de zee, je badlakens liggen daar al voor je klaar en er staat een gevulde koelkast voor je, mocht je nog meer willen hebben dan hangt er ook een telefoon voor je in je Cabo, je hoeft dan alleen maar even te bellen en ze vullen het zo weer voor je aan.
Yvonne, 14-5-2013

Maak een boottocht met kapitein van 2 uur. Kosten 120,= voor 4 pers.

Het was het geld meer dan waard, veel moois gezien en heerlijk gevaren met een supersnelle boot.

Melissa Lutt, 20-7-2012
In Camyuva een paar winkeltjes, leuk om naar toe te lopen s'avonds. In Kemer een markt op dinsdag. Voor 1,50 euro per persoon ben je er en duurt ongeveer 15 min.

We hebben een aantal aanbieders voor Simena Sun Club voor je op een rij gezet:

Onze bezoekers bekeken ook: