Hotel Simena Sun Club

178 reviews over Hotel Simena Sun Club in het Nederlands

ons tweede thuis geworden

Geert-Jan & Angela & Gilian
31-8-2017

Vorig jaar bezochten we dit resort, en toen hadden we al besloten dat we dit jaar weer zouden gaan. Dit jaar was het zelfs nog meer dan boven verwachting. Perfectie bestaat volgens ons niet, maar Simena Sun Club komt dicht bij perfectie. De kans is groot dat we volgend jaar weer gaan. Om een lang verhaal kort te maken, gewoon eens proberen, we weten zeker dat gezien de prijs en de kwaliteit het een buitengewoon goede keus zal zijn.

Dat was genieten.

Vakantieganger
20-8-2017

Ligging was in een mooie tuin,net alsof het een dorpje was.

Personeel zeer vriendelijk en gek op kleine kinderen.

Niks is ze teveel.

Voor de 4e keer een heerlijke vakantie bij Simema!

Fam. van Groeningn
8-8-2017

Een perfect resort waar niets op aan te merken is. Wederom ontzettend in de watten gelegd! Personeel erg vriendelijk, schoon, lekker eten, goed onderhouden, een echte aanrader. Wij gaan volgend jaar weer!

Prettig Reizen

Zeker een club om aan te raden.

Yvette De Schrijver Ver Eycken
17-7-2017

4e jaar in Simena Sun Club (eind juni-begin juli). Niveau kwaliteit/prijsverhouding, deze club blijft een aanrader. Alles wordt gedaan om de klant tevreden te stellen. De tuinen zijn prachtig onderhouden. We verbleven daar als koppel maar gezinnen met kinderen vinden ook hun gading (speeltuinen, attractiepark, waterpark bestaande uit opblaasbare elementen enz.) Het grote strand is perfect onderhouden. Mooie zwembaden. De leuke bar heeft een groot aanbod heerlijke cocktails. ’s Avonds een kleine mobiele bar biedt een selectie van internationale alcoholische dranken. Het eten is gevarieerd. Mooie en lekkere restaurants ‘à la carte’. De shows in de avond zijn in het gemiddelde, vaak gevolgd door aangename live muziek.

Zeker de moeite waard

P Louwers
31-5-2017

Mooi hotel zeker all inclusive niet ultra mensen die dit hotel afkraken zijn niet eerlijk alles wordt netjes bijgehouden personeel spreekt niet geweldig Engels wel Russisch en duits wij hebben erg genoten en van niemand geen last gehad eten en drinken genoeg en lekker voor de prijs die wij betaalden zeker de moeite waard en gewoon zelf ervaren

Geweldig Resort - Wij gaan nog een keer!

Geert-Jan
6-5-2017

Fijne kamers in een groene tuin (geen standaard hotel kamers). Het geeft meer het idee van een vakantiedorp maar dan ultra all inclusive. Eten is goed, buffet of ala carte.Zwembaden schoon. Geen verborgen extra kosten, ultra = ultra. Leuk entertainment. Kinderkermis (ook gratis), Spa Center, eigen discotheek. Vlakbij zijn markten in Camyuva of Kemer. Wij gaan deze zomer nog een keer genieten in hetzelfde resort.

Met zijn tweeën zijn we begin oktober naar Turkije afgereisd. En wat een genot was dit hotel. Kamer ontzettend netjes (klein maar fijn). Dagelijks schoonmaak, een gratis minibar (frisdrank/spa), gratis handdoeken. Ze kwamen zelfs verder fruit en koude doekjes aan je bedje (strand en zwembad) brengen.

Het eten was prima. De lunch bij de kemer grill (enorme pitabroden) was favoriet. Het avondeten was prima, al hebben we 3 dgn iets minder gegeten. De mensen die er werken waren allemaal vriendelijk en welwillend, al spreken ze vrijwel geen Engels.

Begin van de vakantie waren er aardig wat Russen. Netjes gezegd: we zagen nogal wat culturele verschillen. Het tweede deel waren er vooral veel Duitsers. (En dat was prima!)

Enige nadeel vonden wij de transfer van en naar het vliegveld. Overdag is het 2 uur rijden.

Al met al een supervakantie. Komende zomer gaan we terug, deze keer met kinderen. En dat hebben we nog nooit eerder gedaan.

2e keer Simena en het blijft Super!

YP
6-10-2016

Voor mij is was dit de eerste keer dat ik terug ging naar een hotel waar ik eerder al ben geweest (zo goed bevallen de 1e keer) en ik heb er zeker geen spijt van.

Simena sun club is geweldig, je vind er rust maar kan ook zeker de drukte en gezelligheid opzoeken van Kemer de dolmuş brengt je er voor 3 tl heen en je bent er in 15 minuten, loop naar de hoofdweg en steek je hand uit.

Het is schoon en netjes alles is goed bijgehouden van de tuin waar alle laagbouw huisjes in staan tot aan het strand. Eten drinken is super, goed en gevarieerd je hoeft niet op een tafeltje te wachten zoals in sommige massale resorts

Genoeg bedjes bij zwembad en strand en weinig tot geen handdoekleggers. Turkse ala carte restaurant is zeker een aanrader. Kamers prima! Goed bed, fijne badkamer verduisterende gordijnen;)

Geen negatieve zaken te melden. Ok 1tje dan; balkon is iets aan de kleine kant. Maar voor het ophangen van een paar bikini's ruim voldoende.

Klein paradijs op aarde.

Conja en Wijnand
30-8-2016

Het was in een woord geweldig, fantastisch. Super vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Het eten was erg gevarieerd en erg lekker. Genoeg plek om te liggen aan de zwembaden en aan zee. Het animatie team doen goed hun best om de gasten te vermaken. Het park is als zodanig een beetje gedateerd maar dat heeft ook weer zijn charme. De tuinen zijn prachtig aangelegd en het geheel is een prachtig plaatje.

Voor de derde keer een heerlijke vakantie!

Harry van Groeningen
8-8-2016

Door alle onrust in Turkije merkten we dat het vrij rustig was op het park, het personeel was daardoor minder spontaan. Een aantal faciliteiten waren gesloten. Ook het animatieteam was gehalveerd ten opzichte van andere jaren. Erg enthousiast al mogen ze beter Engels/Duits spreken. Dit jaar meer Nederlanders doordat ook andere reisorganisaties dit park aanboden, leuk! Kamers perfect en schoon, park goed onderhouden. Het zwembad, het strand ( inclusief verfrissende doekjes ), het prachtige uitzicht, wederom genieten! Wel misten we meer thema-avonden in het restaurant waardoor de variatie minder was. Shows in het prachtige amfitheater zouden eerder op de avond mogen starten. Na de shows minder gezelligheid ten opzichte van de vorige jaren. Een leuk muziekje ( ook van deze tijd ) misten wij dit jaar.

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad, ook omdat wij het vaste personeel ondertussen goed kennen. We kregen een warm onthaal en een zeer goede service.

Wij raden dit resort zeker aan als je een goedverzorgde, rustige vakantie wilt. Wij gaan volgend jaar absoluut weer! Geef zeker een review, daar doet dit resort echt wat mee!

Prettig Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Simena Sun Club in Camyuva (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Simena Sun Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.