Hotel Simena Sun Clubstersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Camyuva (bij Kemer)

9.2Fenomenaal

Tonen op kaart

201 reviews over Hotel Simena Sun Club

• 2019
    7Yvonne18-10-2019

Fantastisch hotel maar slechte kamers.

Fantastisch hotel maar slechte kamers. Het hotel en personeel laat niks te wensen over. Animatie leuk, eten prima en in overvloed, genoeg zonnebedden, vriendelijk personeel. Schoonmaak overal uitstekend. Service met een hoofdletter. Wat dat betreft dus een aanrader! Helaas was de kamer oud en muf, badkamer zonder bergruimte maar vol met schimmel en een lekke douchebak. Kamer was een klein, donker hok met kapotte verlichting (na een week nog niet verholpen) Ergste waren de matrassen. Keihard en de veren prikten in het lichaam. Na 2 dikke dekens tussen matras en laken ging het ietsje beter maar we hebben een week slecht geslapen. Turkije onwaardig. Met een andere kamer hadden we zeker 4 of 5 sterren gegeven. O ja, je moet wel van Russen en Duitsers houden. Nederlanders zijn schaars hier. (eigen ervaring en volgens personeel) Tip: Vergeet geen waterschoenen want het betreft een kiezelstrand.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Georgette13-07-2019

Heerlijke relax- vakantie

Fantastische relax vakantie. Goed eten en prima kamers. Waren hier al voor de zestiende keer!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Annemie01-05-2019

Voor herhaling vatbaar

Een en al luxe. Vriendelijk personeel, alles is keurig schoon. Mooie tuin, prachtige zwembaden ook voor kinderen. Mooie speelplaatsen. Eten en drinken volop en heerlijk!!

Alleen gereisd in april 2019

• 10Darcis- Mandik16-04-2019

Gewoon heerlijk te vertoeven

je kan er als ouder heel goed uitrusten aan het relax bad , voor de kinderen is er volop van alles te doen veel ruimte aan het zwembad en het eten is er heel goed . we hebben er ons in die 14 dagen niet eenmaal verveelt , echt een aanrader

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    10Raya11-11-2018

Eten super goed personeels zijn heel vriendelijk en genoeg keus kwa eten alles woord vers gemaakt kamer zijn netjes en goed schoon park woord goed onderhouden ben hier al 4 keer geweest met plezier

Gereisd met partner in november 2016

• Oude reviews

9Geert-Jan & Angela & Gilian31-08-2017

ons tweede thuis geworden

Vorig jaar bezochten we dit resort, en toen hadden we al besloten dat we dit jaar weer zouden gaan. Dit jaar was het zelfs nog meer dan boven verwachting. Perfectie bestaat volgens ons niet, maar Simena Sun Club komt dicht bij perfectie. De kans is groot dat we volgend jaar weer gaan. Om een lang verhaal kort te maken, gewoon eens proberen, we weten zeker dat gezien de prijs en de kwaliteit het een buitengewoon goede keus zal zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Vakantieganger20-08-2017

Dat was genieten.

Ligging was in een mooie tuin,net alsof het een dorpje was. Personeel zeer vriendelijk en gek op kleine kinderen. Niks is ze teveel.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10Fam. van Groeningn08-08-2017

Voor de 4e keer een heerlijke vakantie bij Simema!

Een perfect resort waar niets op aan te merken is. Wederom ontzettend in de watten gelegd! Personeel erg vriendelijk, schoon, lekker eten, goed onderhouden, een echte aanrader. Wij gaan volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Yvette De Schrijver Ver Eycken17-07-2017

Zeker een club om aan te raden.

4e jaar in Simena Sun Club (eind juni-begin juli). Niveau kwaliteit/prijsverhouding, deze club blijft een aanrader. Alles wordt gedaan om de klant tevreden te stellen. De tuinen zijn prachtig onderhouden. We verbleven daar als koppel maar gezinnen met kinderen vinden ook hun gading (speeltuinen, attractiepark, waterpark bestaande uit opblaasbare elementen enz.) Het grote strand is perfect onderhouden. Mooie zwembaden. De leuke bar heeft een groot aanbod heerlijke cocktails. ’s Avonds een kleine mobiele bar biedt een selectie van internationale alcoholische dranken. Het eten is gevarieerd. Mooie en lekkere restaurants ‘à la carte’. De shows in de avond zijn in het gemiddelde, vaak gevolgd door aangename live muziek.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8P Louwers31-05-2017

Zeker de moeite waard

Mooi hotel zeker all inclusive niet ultra mensen die dit hotel afkraken zijn niet eerlijk alles wordt netjes bijgehouden personeel spreekt niet geweldig Engels wel Russisch en duits wij hebben erg genoten en van niemand geen last gehad eten en drinken genoeg en lekker voor de prijs die wij betaalden zeker de moeite waard en gewoon zelf ervaren

Gereisd met partner in mei 2017

11 tips over Hotel Simena Sun Club

• Naomi, 27-04-2014

Ga iets eerder in het seizoen dan zijn er wat meer Nederlanders! Je moet ook zeker een fotoshoot doem, er komen HEEELLLEEE mooie foto's uit, kijk maar bij de foto's die ik toevoeg!

• Melissa Lutt, 20-07-2012

In Camyuva een paar winkeltjes, leuk om naar toe te lopen s'avonds. In Kemer een markt op dinsdag. Voor 1,50 euro per persoon ben je er en duurt ongeveer 15 min.

• Paul, 08-11-2013

Trip naar Myra en Demra is zeker de moeite waard, incl. een prachtige boottocht Kerk van Sint Nicolaas met tombe was daar aanwezig evenals de rots graven en amfitheater. Bezoekje aan een echte Turkse kapper is ook een belevenis. Met de kabelbaan de berg omhoog.

21 vragen over Hotel Simena Sun Club

• Jolanda , 04-07-2018

Simena Hotel en holiday Village

Hallo,

Hoort Simena hotel en Holiday Village en Simena Sun club bij elkaar? Wij hebben begrepen dat het een en hetzelfde resort is maar kunnen het niet terug vinden.

• Ron , 06-06-2018

29 jully voor 2 weken 2018

Gaan er nog nederlanders of Belgen rond die tijd

Jolanda , 04-07-2018

Hallo Ron,

Wij komen 01 aug. Aan voor 13dagen.

Groetjes Jolanda uit NL 😎

Ron , 08-07-2018

Gezellig hoef ik niet op Russische les

• Louwers, 04-06-2017

muziek

Elke morgen als het dag programma begon draaide ze muziek.Mijn vraag is of iemand weet hoe het derde liedje heet dat ze draaide en van wie dit lied is.Volgens mij is het een turk nummer.

Hotel Simena Sun Club info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats