Hotel Pine Housesterstersterster

8.5Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Camyuva (bij Kemer)

8.5Fantastisch

• Sauna
Tonen op kaart

50 reviews over Hotel Pine House

• 9M Kooijker07-05-2010

Geweldig hotel! ideaal voor gezinnen

Heerlijk hotel, eten was goed, veel keus super animatie team kinderen worden de hele dag vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 8marian en annemiek13-11-2009

heerlijk!!

Goed hotel, eten is prima en voldoende voor iedereen.Aardig personeel. Op loopafstand van de zee met kiezelstrand en voldoende ligbedden. 's Middags eten in de strandtent en tot 16.30 uur gratis drinken. Aardige animatie in het hotel, wel erg Duits gericht. Klein minpuntje: de zwerfkatten in het hotel. Als je een kamer hebt aan de straatkant, is het 's nachts wel rumoerig.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 9maria peters10-10-2009

super super

hotel pine housein camyuva bij kemer is een fijn hotel zijn 4 sterren zeker waard.het personeel en de bediening zijn behulpzaam en vriendelijk.de kamers zijn schoon. het eten is goed en lekker,heel gevarieerd.problemen als die er zijn worden meteen opgelost.rond het zwembad en op het strand is het schoon.neem wel zwemschoenen mee voor de vele stenen op het strand.genoeg ligbedden en parasols.we hebben echt genoten.en zouden zo weer terrug gaan

Gereisd met partner in september 2009

• 9anna delvers23-09-2009

prima vertoeven

we hebben het erg goed gehad,ookal hadden we regen en vaak bewolking vooral voor turkse begrippen! Maar toch zijn we lekker bruin geworden ! Pine house is een goed hotel prima service en erg vriendelijk personeel !Een uitstekend animatieteam ! Eten was heerlijk,kamers ruim en schoon.Kortom wij heben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2009

• 10bea24-08-2009

super vacantie !!!!

wij hebben een geweldige vacantie gehad in hotel pine house ! het was erg goed de bediening het eten en mooie hotelkamers schoon en netjes . je heb waar voor je geld mooi zwembad en het is 5 minuten lopen van het strand en ook daar heb je een strandtentje met eten en drinken wat je kan pakken het was een geweldige vacantie . echt een aanrader !!!!!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8Fam van Oosbree26-07-2009

Goed Hotel, goede prijs, zeer vriendelijke mensen

Enige Nederlandse toeristen in de periode 7-21 juli 2009. Het overgrote deel van de gasten was Duits, Turks en Russisch. Receptie spreekt Duits en Engels. Storingen werden snel opgelost. Op dag van aankomst om 03:15 bleek dat de airco in een van ‘onze’ kamers lekte. Technische man is uit zijn bed gebeld en de lekkage verholpen. Eten was goed en goed verzorgd. Aardige/respectvolle bediening. De eetzaal was ingericht met 4 persoons tafels. Toch stond elke avond een 7-persoons tafel klaar. Hotel heeft een mooi zwembad. Ligbedjes rond het zwembad te weinig. Veel mensen ‘reserveren’ in alle vroegte bedjes, maar komen vervolgens pas na 16:00 opdagen. Ligbedjes op het strand in overvloed beschikbaar, vooral 's middags. Badlakens zijn inbegrepen. Je hoeft dus geen badlakens mee te nemen op vakantie. Je kunt met je eigen laptop gratis gebruik maken van het draadloze Internet, van het hotel. De omgeving is ingericht op Russische toeristen, maar men wil graag Nederlanders als klant.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7van hoof.02-05-2009

het was super gezellig

wij gingen 1 weekje van vrijdag tot vrijdag het was nog vroeg in het jaar in april/mei dus waren wij een van de eerste gasten, in de week kwamen er steeds wat meer gasten. het eten was lekker, ze hadden speciaal voor ons frietjes gemaakt. de entertainers deden veel onganiseren, zoals beachvollybal, waterpolo, darten, quiz, bingo en playbackshows. en ze deden met je tafeltennissen. het waren goede slaapkamers, ze waren schoon, en werden goed bijgehouden. de glijbanen zijn leuk, en het was lekker weer, rond de 25'28 graden. wij hadden scooters gehuurd, je moest wel uitkijken. alleen we hadden veel gezien in dorpje, en er omheen. en we waren in de bergen geweest. in het plaatsje kemer waren wij ook geweest, daar kun je winkelen. en dat is een gezellig dorp. het is een goede prijskwaliteit. 4 sterren is het waard. het was een geslaagde vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 9Corrie en Hans19-10-2008

Zeker een voltreffer!!

Heel leuk hotel (120 kamers) : heel schone kamers (dagelijks schone lakens,handdoeken en badlakens. Goede badlakenservice voor zwembad en strand. Wij hebben het er grandioos naar ons zin gehad en zijn gisteren na 15 dagen weer terug (jammer genoeg). Is voor ons zeker een herhaling waard en voor anderen aan te bevelen! Verder vermeldingswaard dat de bediening altijd voor je klaar staat en het enigste minpunt(je) vonden wij de animatie (waren erg van zich zelf overtuigd maar kwamen amateuristisch en schreeuwerig over). Ligging goed (niet te dicht op de andere hotels ) met veel groen rond het zwembad en behoorlijk uitzicht. Breed strand al is het wel aan te bevelen iets aan je voeten te doen (veel stenen ) De dolmus stopt voor de deur en je kunt bij diverse reisbureautjes in de omgeving leuke tripjes boeken ( veeeel voordeliger dan bij de reisorganisatie) Dus Pine House ..... doen !!!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Marlies 15-10-2008

Super vakantie

Wij zijn net terug van een weekje in Turkije bij dit hotel. Het was echt heerlijk. Alles was goed geregeld en was een prima locatie. Naar het strand is het maar 2 min lopen en daar zit een bar waar je drinken kan halen en kan lunchen. Voor 2 euro kan je naar Kemer waar je veel leuke winkeltjes hebt. Alles was schoon en als er wat was hielp het personeel je gelijk.

Een aanrader dus!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8richard13-10-2008

super vakantie!!!

leuk en verzorgd hotel, niks te klagen over het eten en de russen, in de week dat wij er waren liep er een manager rond die de russen op het eet gedrag aansprak dus het gevolg was dat er door iedereen netjes werd gegeten,de afstand naar het strand was ook makelijk te doen 4a5 min. lopen. voor een relax vakantie heel goed aan te bevelen.

Gereisd met partner in september 2008

2 tips over Hotel Pine House

• frans v. loon, 09-11-2013

Wel gelegen in wat kleiner dorp vlakbij de kust. Echter de bevolking daar was zeer hartelijk. Het privestrand is vlakbij. En met de goedkope dolmus kun je overal naar toe. Excursie naar de Berg Olympus en het Olympisch vuur en Fethiye is zeer aan te raden.

• Peter Andriessen, 27-09-2012

Voor mensen die van rust houden, wij waren in het na seizoen , niet de hele dag harde muziek, en ja s`avonds is het om 2300 stil en wordt er niet meer geschonken.

3 vragen over Hotel Pine House

• theajack, 30-07-2011

22 augustus

Wie gaat er 22 augustus naar Pine house???

Ria van harn, 04-08-2011

wij gaan 25 augustus naar pine house

theajack, 04-08-2011

Vorig jaar zijn we ook in Pine house geweest toen waren er weinig nederlanders. Met hoeveel personen gaan jullie???? wij zijn saampjes. gr.

ria, 04-08-2011

wij gaan met 4 volwassen en 1 meisje van 3

theajack, 04-08-2011

Dan zien we jullie denk ik wel 'n keer. Ik had op H gekeken onder je naam maar ik weet niet of ik de juiste persoon had. Ik sta ook op h vandaar dat ik even heb gekeken. Er staan ook foto's van Pine house op van het vorig jaar. wanneer je wilt kijken moet je Thea van Ulft, venlo intoetsen. misschien dat we elkaar al kunnen toevoegen.

gr.. Thea.

• miranda, 28-07-2010

glijbanen

Hoi,

Op de ene foto zie ik meerdere glijbanen in een apart badje en op de andere foto zie ik in hetzelfde badje 1 kleine kinder glijbaan...wat is nu juist?? En weet er niemand of er een handoekenservice is bij het hotel voor strand en zwembad??

Groetjes

john van doorm, 17-10-2011

er is een handdoeken service, op de tweede etage kun je je handdoeken ophalen.

• theajack, 15-07-2010

Handoekenservice

Wie weet of er een handdoekenservice is in Hotel Pine House, het ene reisburo zeft van wel het andere van niet kan iemand mij hier een antwoord op geven. Alvast bedankt.

john van doorm, 17-10-2011

er is een handdoeken service, op de tweede etage kun je je handdoeken ophalen.

Hotel Pine House info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats