Hotel Pine Housesterstersterster

8.5Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Camyuva (bij Kemer)

8.5Fantastisch

• Sauna
Tonen op kaart

50 reviews over Hotel Pine House

• 9Renate13-08-2010

Super, we gaan volgend jaar weer!!!

12-8-2010 terug gekomen van een weekje Pine House (mams, 2 jongens van 10 en 11 jaar). Fijn hotel, niet te grootschalig. Ontzettend vriendelijk personeel. Eten redelijk gevarieerd, tenzij je een erge boer bent die niet eet wat hij niet kent. Vooral de desserts doen je weegschaal schudden (haha). Fijne ligbedden, zwembad en glijbanen. Super voor de kinderen; ze amuseren zich prima en kunnen drinken halen zoveel ze willen. Wij gaan volgend jaar weer!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Fam D.W.Menop10-08-2010

Prima hotel

We zij net terug(10-08-10) van 2 weken PINE HOUSE. Prima hotel met uitstekend en zeer vriendelijk personeel. Het eten had wat gevarieerder gekund maar was van een goed niveau. Het animatie-team(DJ en Julia) maakten er elke dag wat leuks van.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 10peeters wendy31-07-2010

zeer goed hotel

wij zijn juist terug van 8 dagen Pine house zeer leuk en proper hotel ,heel vriendelijk personeel altijd genoeg ligbedden veel variatie voor het eten Dit was voor mij de derde keer turkye en dit was het tofste hotel heb echt genoten ,wij zijn gegaan om te rusten en dat was hier echt goed(geen muziek die te hard stond en ook geen gezaag om mee te doen met de animatie) Heeeeeeeeeeeeeeel goeeeeeeeeeeee

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Manon23-07-2010

Goed Hotel

Pine house is een goed, gastvrij hotel met goede bediening. Het hotel ligt niet direct aan het strand maar met 5 minuten lopen ben je er zo. En in de strandbar is ook een kleine lunch mogelijk. Ideaal. Wij waren samen met een ander gezin de enige hollanders. Verder veel Duitsers, wat Russen en Fransen. Van alles wat dus en we hebben ons aan niemand gestoord! Elke avond wordt er wat georganiseerd bij het hotel, zowel voor kinderen als voor volwassenen, ook wordt er georganiseerd om vanuit het hotel naar Kemer te gaan om te stappen. Goede relaxe strandvakantie.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9Jos, Maja en Elly03-07-2010

Goed vertoeven, voor niet te veel geld.

Het hotel is niet zo groot, maar daardoor wel heel gezellig. Kamers waren heel schoon zoals het gehele hotel. Op het strand en aan het zwembad waren ligbedden genoeg, dus nooit zoeken naar een plaatsje. Wij hebben lekker genoten van ons weekje vakantie

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Patrick01-07-2010

Mooi hotel

Mooi hotel.. waar je kunt genieten. Voor ons was een week net genoeg! Anders gaat t avondeten vervelen! (niet slecht, maar zijn beter gewend) Onbijt beetje karig! Voor de rest alles netjes, aardige mensen.. Prijs/kwaliteit= goed!! Verder t plaatsje waar t hotel ligt, klein.. niet veel te beleven! wil je leuke kleren kopen... Die zijn hier in verhouding met andere plaatsen in Turkije erg duur!!!

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Dick23-06-2010

Goed hotel. Vriendelijk personeel dat hard werkt.

Pine House is een mooi rustig hotel met mooi eigen strand. Het eten en de bediening is goed en daarom zeker de herhaling waard

Gereisd met partner in april 2010

• 8Monique19-06-2010

Als je van een klein, gemoedelijk hotel houdt...

Is het goed vertoeven daar... Maar wij vonden het enigzins tegenvallen. Hotel is "klein" en dat is door heel het hotel te merken. Kleine kamers, dito badkamers, klein receptietje, kleiner buffet (in vergelijking met andere 4* hotels) en minder animatie. Stoelen op balkon zijn nodig aan vervanging toe (plastic stoelen en de gaten zaten in de rugleuning). De bedden waren een ramp... je voelde constant de vering.

Nu wat positiefs: Ondanks de kleinschaligheid en wat ergernissen hier en daar, was de service in het hotel erg goed! Na melding; defecte airco en föhn meteen dezelfde dag gemaakt. Obers/koks in restaurant erg aardig, maar iedereen was eigenlijk erg vriendelijk ;-) En ook al was het buffet kleiner dan we gewend zijn (minder uitgebreid)... Het eten was alle dagen erg goed!! En zeer zeker met de Turkse avond!!

In de tijd dat wij er waren, waren er erg veel Russen en ook Duitsers. In het begin waren wij de enige NL-ers. Maar dat kun je verwachten omgeving Kemer... ;-)

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 10Magda Postema12-05-2010

Geweldig hotel!!!!!

Pine House is echt een super hotel! Hele vriendelijke personeel ( we missen ze zo), heerlijke eten met veel variatie. De kamers zijn schoon en je hebt een prachtige uitzicht. Ze hebben een mooi zwembad nou ja drie zelfs. Overdag worden allemaal activiteiten gedaan zoals: waterpolo, water gym, ochtend gym, darten enz. ook s'avonds is er wat te doen. Eerst een film dan disco en karaoke of wat anders erbij. De kinderen worden ook mooi bezig gehouden met knutselen, cakejes bakken en andere leuke dingen. Onze dochter was helemaal verdrietig toen we weg gingen omdat ze de "oppasvrouw" miste. Heel mooi om te zien. Kortom. Het is echt geweldige hotel (wel vijf sterren waard) waar ze je naar je zin maken..en we gaan er zeker weer een naartoe. Een aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 9koen08-05-2010

Geweldig!!!

Vriendelijk persooneel!!!! ze doen alles voor je. Dicht bij het strand en een goed zwembad! animatie was leuk activiteiten s'avonds en daarna nog naar de disco. topper !!!!

Gereisd met vrienden in mei 2010

2 tips over Hotel Pine House

• frans v. loon, 09-11-2013

Wel gelegen in wat kleiner dorp vlakbij de kust. Echter de bevolking daar was zeer hartelijk. Het privestrand is vlakbij. En met de goedkope dolmus kun je overal naar toe. Excursie naar de Berg Olympus en het Olympisch vuur en Fethiye is zeer aan te raden.

• Peter Andriessen, 27-09-2012

Voor mensen die van rust houden, wij waren in het na seizoen , niet de hele dag harde muziek, en ja s`avonds is het om 2300 stil en wordt er niet meer geschonken.

3 vragen over Hotel Pine House

• theajack, 30-07-2011

22 augustus

Wie gaat er 22 augustus naar Pine house???

Ria van harn, 04-08-2011

wij gaan 25 augustus naar pine house

theajack, 04-08-2011

Vorig jaar zijn we ook in Pine house geweest toen waren er weinig nederlanders. Met hoeveel personen gaan jullie???? wij zijn saampjes. gr.

ria, 04-08-2011

wij gaan met 4 volwassen en 1 meisje van 3

theajack, 04-08-2011

Dan zien we jullie denk ik wel 'n keer. Ik had op H gekeken onder je naam maar ik weet niet of ik de juiste persoon had. Ik sta ook op h vandaar dat ik even heb gekeken. Er staan ook foto's van Pine house op van het vorig jaar. wanneer je wilt kijken moet je Thea van Ulft, venlo intoetsen. misschien dat we elkaar al kunnen toevoegen.

gr.. Thea.

• miranda, 28-07-2010

glijbanen

Hoi,

Op de ene foto zie ik meerdere glijbanen in een apart badje en op de andere foto zie ik in hetzelfde badje 1 kleine kinder glijbaan...wat is nu juist?? En weet er niemand of er een handoekenservice is bij het hotel voor strand en zwembad??

Groetjes

john van doorm, 17-10-2011

er is een handdoeken service, op de tweede etage kun je je handdoeken ophalen.

• theajack, 15-07-2010

Handoekenservice

Wie weet of er een handdoekenservice is in Hotel Pine House, het ene reisburo zeft van wel het andere van niet kan iemand mij hier een antwoord op geven. Alvast bedankt.

john van doorm, 17-10-2011

er is een handdoeken service, op de tweede etage kun je je handdoeken ophalen.

Hotel Pine House info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats