Hotel Pine Housesterstersterster

8.5Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Camyuva (bij Kemer)

8.5Fantastisch

Tonen op kaart

50 reviews over Hotel Pine House

• 7Tonny15-08-2011

jammer van de vele 'dubbelboekingen'

Hotel ligt lekker dicht bij strand, waar een leuke strandtent is die enthousiast wordt beheerd. s-Middags een simpele maar lekkere lunch. Bij receptie spreekt met vnl. Duits en nauwelijks Engels. Bijna iedereen overboekt, wat sfeer in hotel niet ten goede kwam. Eten is prima al zijn buffetten vaak hetzelfde. De koks spreken nauwelijks iets anders dan Turks. Toch doen zij hun best om je te begrijpen en daar waar nodig een extra (ander) stukje vlees klaar te maken. Animatieteam is reuze enthousiast maar niet altijd even goed in staat om 's-avonds de professionele optredens te vervangen. Wat betreft schoonmaak, ze kwamen iedere dag op de kamer maar het was lang niet altijd schoon. Een seintje naar hoofd huishoudelijke dienst of de schoonmaker (-ster) op de gang en het werd meteen opgelost. Centrum van Çamyuva ligt niet op loopafstand. Met taxi of dolmus geen probleem, evenals Kemer. Proefduik in zwembad (bij Dino) met aansluitend duiken in zee, was geweldig. Ook voor beginners.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7fam visser13-08-2011

vriendelijk personeel, veel overboekingen

Hotel Pine house is een relatief klein, maar gezellig familiehotel met bijbehorende faciliteiten. Handdoeken leggen is een must als je een ligbed met parasol wil bij het zwembad. De glijbanen gaan 2 x per dag een uur aan. De hele dag staat de muziek hier hard. Het (kiezel)strand is 5 minuten lopen, hier zijn voldoende ligbedden en parasols. Bij het strand is een barretje met een bescheiden lunchmogelijkheid. De kwaliteit van de buffetten was goed. Het salade en dessertbuffet was uitgebreid. Jammer dat er niet dagelijks vlees van de grill was. Dan ben je dus aangewezen op combinatieschotels met pasta, rijst of een aardappelgerecht. Het ontbijtbuffet was in vergelijking tot andere hotels bescheiden. Het personeel in het restaurant en van de animatie was erg vriendelijk. Er werd voldoende georganiseerd Er waren erg veel overboekingen, vnl met Nederlandse gezinnen die een of meerdere nachten in andere hotels of met meerdere personen op extra bedden in één kamer werden ondergebracht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10Steffie01-08-2011

Top vakantie gehad

Wij (21en24 jaar)zijn 11dagen naar dit hotel geweest. We zaten all in en daar hebben we zeker geen spijt van gehad, het eten was prima de hele vakantie!verder is het een heel gezellig hotel en het animatie team was top. Ook leuke avondshows! Bij het strand is ook een apart gedeelte voor het hotel waar je kunt eten en drinken en heerlijk liggen, wel erg jammer van het kiezelstrand. Antalya ligt op een uur met de taxi en 1,5 uur met de dolmus (€7,-) Wij hebben een geweldige vakantie gehad! Ook omdat we veel leuke mensen ontmoet hebben!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9fam spanjersberg11-07-2011

een heerlijke vakantie

Wij zijn hier met een groep van 10 mensen 9 dagen geweest en we hebben een heerlijke vakantie gehad. Het eten, de zon .het hotel, de gastvrijheid,geweldig.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 10Arie S09-07-2011

leuke vakantie geweest te snel voorbij

Wij zijn net terug goed hotel goed eten super vriendelijke bediening zeer zeker het meisje bij het zwembad Dudunur en de koks waren ook super Halis Kerim Nahit en Hacan en iedereen waar ik de naam niet van heeft gekend super en ook de direteur en zijn vrouw waren zeer vriendelijk.en de beach boy en zijn boer Maar 2 min puntjes 1e de muziek bij het zwembad stond soms te hart 2e maar dat lach denk ik meer aan mij ik vond de koffie niet te drinken omdat ik ook deze koffie op mijn werk drink dus ik heb ook deze weinig of helemaal niet tot mij genomen meer kan ik er niet over zeggen omdat het voor mij en mijn vrouw gewoon goed was.En als er mensen zijn die klagen over het eten moeten ze maar thuis blijven er was wel iemand die vond het ontbijt een beetje karig vroeg ik hem war neem je thuis dan voor ontbijt ,ja daar ontbijt ik niet .Dus u snap wel dat ik daar wel een beetje boos over werd.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9EvW08-07-2011

super geweest

Wij zijn net terug uit Turkije.Prima vakantie gehad en een goed hotel,gelukkig weinig Russen en Polen en voor de rest uit alle windstreken kwamen de mensen vandaan.Wij hebben het heel goed naar ons zin gehad in dit hotel bediening was super vriendelijk en hete eten was voor ons goed en het eten was goed warm!!! alleen 1 nadeel toch wel de muziek bij het zwembad stond eigenlijk wel te hard zodat je elkaar niet kon verstaan ,Dat is het eigenlijk wel jammer maar ja dan moet maar net doen als of je het niet hoort val niet mee maar oke. En nog iets maar niet over het hotel maar wel over de reis leider van TO laat u niet gek maken en ook geen overhaaste excursie aan praten dat er nog maar 2 plaatsen of zo das niet zo hoor en dat u alleen maar met Nederlandse mensen op een boot zit .En TO neem het ook niet zo krap met de vlieg tijden en waar je aan komt denk je dat je naar Amsterdam gaat waar je ook naar toe moet wordt je naar Groningen gebracht dan naar amsterd met de bus reis van 3 uur.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Jack en Thea19-09-2010

Goed hotel

Hotel pine house is super. We gaan er zeker nog eens terug. Ze doen alles voor je. De koks en het ander personeel allemaal zeer vriendelijk vooral Kerim is echt een schatje.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Niels Claessen16-09-2010

Perfect hotel

Pine House is een hotel waar je zeker waar voor je geld krijgt. De kamers zijn netjes en worden dagelijks schoongemaakt. Het eten is uitgebreid en gevarieerd. Het personeel is erg vriendelijk. Kortom top vakantie bij Pine House

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Saskia van de Bilt02-09-2010

geweldig hotel

Een geweldig hotel dat zijn vier sterren zeker waard is. Een leuk animatieteam, vriendelijke mensen bij de receptie en een superteam in het restaurant. Het eten was zeer afwisselend, wij zijn twee weken daar geweest en iedere keer was er wat naders. Toen we aankwamen kregen we een kamer op de bovenste verdieping, maar daar waren de balkons erg klein en ommuurd, dus toen hebben we een andere kamer gevraagd maar omdat ze die dag nog helemaal vol zaten ging dat niet, een dag later wel. Een ruime kamer waar we met gemak met drieën hebben geslapen. Geen geluidoverlast gehad van wat dan ook. Echt SUPER.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 9Arja15-08-2010

heerlijke vakantie, voor herhaling vatbaar!

hotel Pine house is een kleinschalig hotel met vriendelijk personeel, je voelt je geen nummer. Julia en DJ van animatie deden erg hun best om ons een prima vakantie te laten hebben. Hamman in hotel prima bevallen. Eten was gevarieerd, geen harde muziek. Naast Russen (waar we geen last van hadden) waren er Duitsers, Fransen en een paar Nederlanders. Direkt bij het hotel veel winkels, de stad Kemer was voor meer winkels goed bereikbaar per dolmus of taxi. Tijd is omgevlogen, hotel zeker aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

2 tips over Hotel Pine House

• frans v. loon, 09-11-2013

Wel gelegen in wat kleiner dorp vlakbij de kust. Echter de bevolking daar was zeer hartelijk. Het privestrand is vlakbij. En met de goedkope dolmus kun je overal naar toe. Excursie naar de Berg Olympus en het Olympisch vuur en Fethiye is zeer aan te raden.

• Peter Andriessen, 27-09-2012

Voor mensen die van rust houden, wij waren in het na seizoen , niet de hele dag harde muziek, en ja s`avonds is het om 2300 stil en wordt er niet meer geschonken.

3 vragen over Hotel Pine House

• theajack, 30-07-2011

22 augustus

Wie gaat er 22 augustus naar Pine house???

Ria van harn, 04-08-2011

wij gaan 25 augustus naar pine house

theajack, 04-08-2011

Vorig jaar zijn we ook in Pine house geweest toen waren er weinig nederlanders. Met hoeveel personen gaan jullie???? wij zijn saampjes. gr.

ria, 04-08-2011

wij gaan met 4 volwassen en 1 meisje van 3

theajack, 04-08-2011

Dan zien we jullie denk ik wel 'n keer. Ik had op H gekeken onder je naam maar ik weet niet of ik de juiste persoon had. Ik sta ook op h vandaar dat ik even heb gekeken. Er staan ook foto's van Pine house op van het vorig jaar. wanneer je wilt kijken moet je Thea van Ulft, venlo intoetsen. misschien dat we elkaar al kunnen toevoegen.

gr.. Thea.

• miranda, 28-07-2010

glijbanen

Hoi,

Op de ene foto zie ik meerdere glijbanen in een apart badje en op de andere foto zie ik in hetzelfde badje 1 kleine kinder glijbaan...wat is nu juist?? En weet er niemand of er een handoekenservice is bij het hotel voor strand en zwembad??

Groetjes

john van doorm, 17-10-2011

er is een handdoeken service, op de tweede etage kun je je handdoeken ophalen.

• theajack, 15-07-2010

Handoekenservice

Wie weet of er een handdoekenservice is in Hotel Pine House, het ene reisburo zeft van wel het andere van niet kan iemand mij hier een antwoord op geven. Alvast bedankt.

john van doorm, 17-10-2011

er is een handdoeken service, op de tweede etage kun je je handdoeken ophalen.

Hotel Pine House info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats