3 vragen over Hotel Pine House

• theajack, 30-07-2011

22 augustus

Wie gaat er 22 augustus naar Pine house???

Ria van harn, 04-08-2011

wij gaan 25 augustus naar pine house

theajack, 04-08-2011

Vorig jaar zijn we ook in Pine house geweest toen waren er weinig nederlanders. Met hoeveel personen gaan jullie???? wij zijn saampjes. gr.

ria, 04-08-2011

wij gaan met 4 volwassen en 1 meisje van 3

theajack, 04-08-2011

Dan zien we jullie denk ik wel 'n keer. Ik had op H gekeken onder je naam maar ik weet niet of ik de juiste persoon had. Ik sta ook op h vandaar dat ik even heb gekeken. Er staan ook foto's van Pine house op van het vorig jaar. wanneer je wilt kijken moet je Thea van Ulft, venlo intoetsen. misschien dat we elkaar al kunnen toevoegen.

gr.. Thea.

• miranda, 28-07-2010

glijbanen

Hoi,

Op de ene foto zie ik meerdere glijbanen in een apart badje en op de andere foto zie ik in hetzelfde badje 1 kleine kinder glijbaan...wat is nu juist?? En weet er niemand of er een handoekenservice is bij het hotel voor strand en zwembad??

Groetjes

john van doorm, 17-10-2011

er is een handdoeken service, op de tweede etage kun je je handdoeken ophalen.

• theajack, 15-07-2010

Handoekenservice

Wie weet of er een handdoekenservice is in Hotel Pine House, het ene reisburo zeft van wel het andere van niet kan iemand mij hier een antwoord op geven. Alvast bedankt.

john van doorm, 17-10-2011

er is een handdoeken service, op de tweede etage kun je je handdoeken ophalen.