Hotel Pine Housesterstersterster

8.5Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Camyuva (bij Kemer)

8.5Fantastisch

• Sauna
Tonen op kaart

50 reviews over Hotel Pine House

• 10frans v. loon09-11-2013

Geweldig hotel - gedienstig personeel.

Heel goede prijs/kwaliteitverhouding - gezellige sfeer dankzij de goede inzet van het personeel. Eten is zeer uitgebreid en lekker. Geweldig verblijf gehad daar - ook al was het voor het personeel de laatste werkweek. Mooie grote kamer met prima bedden - service meer dan voldoende. Zwembad goed maar wel wat koud.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8Peter Andriessen27-09-2012

Prima Hotel

Prima hotel, erg aardig personeel, helaas spreken ze beter Turks en Rus dan Engels, zeker aan de balie is dat lastig. Maar verder niets dan lof, de animatie is wat kinderachtig, maar goed dat is bijna overal zo.

Gereisd met partner in september 2012

• 0John Leijendekkers31-10-2011

Gezellig hotel met leuk personeel

Pine House is een leuk familiehotel met ca. 120 kamers. Het eten in het restaurant was uitgebreid genoeg en lekker. De kelners deden hun best om het iedereen naar de zin te maken. Dat ze maar 3 zinnen Duits of Engels praten is heel normaal in Turkije. Er waren ook medewerkers waar je je goed verstaanbaar bij kon maken. De kamer was goed; de doucheruimte van onze kamer was een beetje aan renovatie toe. Het zwembad was leuk, echter met koud water. Het hotel ligt op 200 m. van het strand, waar waterschoenen nodig zijn. Aan het strand een beachbar voor een natje en een droogje. Met de dolmus kun je alle kanten op. Bij de staatreisbureautjes kun je voor een prettige prijs bv. een jeepsafari boeken. In Kemer met een visserboot met kapitein met zijn vieren voor 40 euro 2,5 uur rondgevaren en leuke baaien bezocht, waar lekker gezwommen kon worden. Wij hebben genoten van een prachtige vakantie in een leuk, gezellig hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 5siem21-10-2011

het was allemaal net niet....

Pine House lijkt veel maar is het net niet( voor een volgende keer) Kamer was op zich goed, maar bij aankomst bleek dat men bij de receptie alleen maar Turks sprak, geen informatie waar je wat kon vinden( handdoeken bij het zwembad bv.)geen BVN ( kan niet meer in deze tijd) maaltijden voldoende,maar niet altijd warm,veel kip en vis variaties,schoonmaak redelijk maar voldoende.Personeel leek seizoensmoe,obers/koks waren vriendelijk, de rest keurde je geen blik waardig.Animatie bezorgde me plaatsvervangende schaamte vwb niveau, geluidsniveau van muziek was abnormaal hoog en niet afgestemd op de gasten.Vier sterren?Iets te hoog gewaardeerd(de sterren waren bij de ingang afgeplakt.Had men het zelf ook in de gaten?

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8Greetje Punt20-10-2011

Fijn hotel

Hulde aan touroperator. Hadden een ander resort geboekt maar dat bleek een hel te zijn en mochten 2 weken voor vertrek nog gratis omboeken en dat werd Pine House.Prima resort, kleinschalig (120 kamers) dus geen rijen voor het eten, altijd bedden aan het zwembad. Vriendelijk personeel. Onze vrienden waren 40 jr. getrouwd en daar werd na overleg iets leuks voor gedaan. Kamers prima en een fijne douche (geen bad). Alleen het luchpakket bij vertrek is vreselijk. Een dag eerder dus maar brood vergaren. Aan het strand zijn waterschoenen een must.(keien en kiezels) en de zee is na 5 stappen diep. De ligging is prima tussen de winkels, lekker shoppen. Kortom wij hebben een uitstekende vakantie gehad. Coert en Greetje Punt en Cees en Nanny van Ham

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 0john van doorm17-10-2011

klein leuk hotel

Leuk klein hotel. Om 2 uur in de nacht aangekomen, en helaas overboekt. 2 uur op kamer moeten wachten. Medewerker bij de receptie spreekt alleen turks. Schoonmaak was slecht, van de 9 dagen 3 maal schoonmaak. Elke dag zelf achter handdoeken en wc papier aan. Hotelkamer is ruim. Overige gedeelte van hotel is zeer netjes en schoon.Eten is goed alleen niet al te warm. Zeer vriendelijk personeel. Animatieteam doet enorm zijn best maar was niet echt goed. Strand van pine house is netjes onderhouden en veel bedjes. In de omgeving veel kleine winkeltjes met leuk personeel maar je moet wel 70% afdingen. Is zeer de moeite waard om op excursie te gaan. Mooie omgeving. Wij zullen dit hotel niet nogmaals boeken.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 7MDV23-09-2011

Overgewaardeerd hotel

Een score van 8,7 is zeker te hoog voor dit hotel, we zijn reeds naar andere hotels geweest en deze zijn duidelijk een klasse beter (ondanks een gelijkaardige score). De kamer was echt veel te klein, de kleinste die ze hadden in dit hotel (ondanks dat we een standaard 2 persoonskamer geboekt hadden en geen voordeelkamer; bedankt touroperator!). Ook de badkamer was echt mini, id douche kon je net één stap vooruit en één achteruit zetten. Op het balkon kon je niet meer passeren naast de stoelen dus ook niet bruikbaar wegens te mini. Het eten in dit hotel is van goede kwaliteit maar de keuze is toch vrij beperkt. Ook zit dit hotel vol Russen, vreetpartijen bij de maaltijden gegarandeerd dus! De muziek 's avonds bij het zwembad staat veel te luid, slapen voor 23.30u mag je dus wel vergeten. Het personeel was vriendelijk maar enkel Russen kregen drankjes aan tafel gebracht. Engels is ook echt een probleem voor het personeel!

Kortom: niet slecht maar het kan Veel beter

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

• 10harn16-09-2011

geweldig plek om een leuke vakantie te hebben

erg leuk hotel, jammer van de overboeking maar dat werd opgelost. verder kamers worden goed schoongemaakt, eten is goed..sfeer is goed animatie viel tegen, optredens waren soms tenenkromend slecht, maar doordat het zo slecht was moesten we daar ook wel weer erg om lachen. misschien met een ander team komt het nog goed. bediening, schoonmaak verder meer dan goed, doen alles voor je.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10theajack09-09-2011

2e keer

Wij zijn er voor de 2e keer geweest. En het was net zo goed als het vorig jaar. Kerim is een schat van een jongen.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9E.Aykut-Toprak05-09-2011

Fantastisch Hotel!!

Ligging van het hotel is in het centrum Camyuva en vlakbij het strand, (5 min op loopafstand). Wat ons vooral opviel is dat het personeel erg vriendelijk en behulpzaam is. Eten was erg goed en variërend. Kamers waren erg schoon en werden elke dag schoongemaakt. Animatie voor kinderen was echt TOP!! Kortom we hebben 2 fantastische weken gehad...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

2 tips over Hotel Pine House

• frans v. loon, 09-11-2013

Wel gelegen in wat kleiner dorp vlakbij de kust. Echter de bevolking daar was zeer hartelijk. Het privestrand is vlakbij. En met de goedkope dolmus kun je overal naar toe. Excursie naar de Berg Olympus en het Olympisch vuur en Fethiye is zeer aan te raden.

• Peter Andriessen, 27-09-2012

Voor mensen die van rust houden, wij waren in het na seizoen , niet de hele dag harde muziek, en ja s`avonds is het om 2300 stil en wordt er niet meer geschonken.

3 vragen over Hotel Pine House

• theajack, 30-07-2011

22 augustus

Wie gaat er 22 augustus naar Pine house???

Ria van harn, 04-08-2011

wij gaan 25 augustus naar pine house

theajack, 04-08-2011

Vorig jaar zijn we ook in Pine house geweest toen waren er weinig nederlanders. Met hoeveel personen gaan jullie???? wij zijn saampjes. gr.

ria, 04-08-2011

wij gaan met 4 volwassen en 1 meisje van 3

theajack, 04-08-2011

Dan zien we jullie denk ik wel 'n keer. Ik had op H gekeken onder je naam maar ik weet niet of ik de juiste persoon had. Ik sta ook op h vandaar dat ik even heb gekeken. Er staan ook foto's van Pine house op van het vorig jaar. wanneer je wilt kijken moet je Thea van Ulft, venlo intoetsen. misschien dat we elkaar al kunnen toevoegen.

gr.. Thea.

• miranda, 28-07-2010

glijbanen

Hoi,

Op de ene foto zie ik meerdere glijbanen in een apart badje en op de andere foto zie ik in hetzelfde badje 1 kleine kinder glijbaan...wat is nu juist?? En weet er niemand of er een handoekenservice is bij het hotel voor strand en zwembad??

Groetjes

john van doorm, 17-10-2011

er is een handdoeken service, op de tweede etage kun je je handdoeken ophalen.

• theajack, 15-07-2010

Handoekenservice

Wie weet of er een handdoekenservice is in Hotel Pine House, het ene reisburo zeft van wel het andere van niet kan iemand mij hier een antwoord op geven. Alvast bedankt.

john van doorm, 17-10-2011

er is een handdoeken service, op de tweede etage kun je je handdoeken ophalen.

• Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats