Hotel Mom'sstersterster

7.6Goed

Turkije, Mediterraan, Camyuva (bij Kemer)

7.6Goed

• All inclusive
Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Mom's

• 10aad25-10-2013

Heerlijk klein hotel

Moms hotel is een heerlijk rustig en gezellig klein hotel, hier ben je echt op vakantie en niet weer een toerist, het eten is lekker en er is voldoende, het zwembad is goed onderhouden, de eigenaren en het personeel doen hun stinkende best om het je naar de zin te maken, volgend jaar zeker terug.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Emmy29-06-2013

Gastvrij hotel in een toeristische omgeving

Een zalige vakantie in een vriendelijk en zorgzaam familiehotel. Ik was er in mijn eentje, en heb genoten van de privacy, fijn en schoon zwembad, prachtige tuin met zitjes onder de bomen, prima kamer met airco, afwisselend, veelal met zelf verbouwde ingrediënten, en dus smakelijk eten, niet meer dan 50 kamers. Het hotel ligt op 200 m afstand van eerste winkelstraat, en dan nog eens 200 en je bent aan zee. De zee heeft een smal keienstrand, en wordt bevolkt door de vakantiegangers van de massale hotels die de Turkse Rivièra rijk is. Ik vluchtte terug naar de rust van Mom's.

Alleen gereisd in juni 2013

• 7Debora Bastiaannet09-10-2012

leuk en rustig hotel

Het was een fijne vakantie, rustig hotel, veel oudere mensen, wij waren de jongsten (31 en 32 jaar). Gezellige winkelstraat dichtbij. Het personeel was vriendelijk, maar kunnen bijna geen engels, dus communiceren ging lastig. Kregen ook geen informatie bij aankomst over het hotel. We aten altijd buiten, maar er was geen restaurant binnen, alleen onder een groot scherm. Maar in september was dat ook nog heerlijk! Wel jammer dat het warme eten wel in warm houd schalen zat, maar niet warm gehouden werd! Dus we hadden meestal lauw tot koud eten. En 's morgens zaten er allemaal wespen op de schalen beleg. De kamers waren schoon. We hadden gehoopt op een klein koelkastje, hadden dat ook ergens gelezen dat het er zou zijn, maar niet. Op de website van touroperator staan 2 gegevens...direct aan het strand....en later staat er 300 meter... naar onze mening is het toch wel 500 meter lopen. Er zijn bedjes van het mom's hotel aan het strand. Verder geen bediening op het strand..

Gereisd met vrienden in september 2012

• 7Marieke13-07-2012

Rustig gelegen hotel

Hotel Mom's is een goede uitvalsbasis voor een rustige week. Het is een familiehotel met standaard kamers. Niets op aan te merken, schone kamers, goede airco. Fijn zwembad dat dagelijks wordt schoongemaakt. Eten is voldoende, ontbijt is eenvoudig. Overige maaltijden: lekkere salades, geen overdaad. Jammer dat de gasten bij aanvang echt aanvallen en bergen op hun bord laden. Hotel heeft voornamelijk Oost Europese gasten. Wij waren de eerste Nederlanders. All inclusive betekent naast de drie maaltijden om 17.00 uur koekjes en van 10.00 uur tot 22.00 uur drankjes. Na die tijd kun je nog wel bestellen tegen betaling. Strand is vijf minuten lopen, hotel heeft eigen bedjes en parrasols, geen extra kosten. We kunnen ons voorstellen dat dit hotel voor Nederlanders te eenvoudig is, maar als je daar geen punt van maakt dan kun je een heerlijk ontspannen en rustige tijd hebben.

Gereisd met partner in juli 2012

3 tips over Hotel Mom's

• Emmy, 29-06-2013 Rapporteren

Ik had geboekt voor half pension, en kon voor € 10,= per dag all inclusive bijboeken. Prima deal!

• Debora Bastiaannet, 09-10-2012 Rapporteren

Lekker luieren op het ligbedje in de tuin van het hotel of op het strand.

• Marieke, 13-07-2012 Rapporteren

We hebben via een lokale touroperator enkele excursies geboekt, aanmerkelijk goedkoper dan de reisorganisatie waar we geboekt hadden.

0 vragen over Hotel Mom's

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats