Hotel Kilikya Resort Camyuvastersterstersterster

8.8Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Camyuva (bij Kemer)

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Kilikya Resort Camyuva voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

72 reviews over Hotel Kilikya Resort Camyuva

• 2019
    6Maria09-10-2019

Leuk, klein hotel, maar wij komen nooit meer

Plus punten: wij waren de enige Nederlanders tussen de Russen, op onze wensen werd direct ingegaan door de kamermeisjes of de mensen van het restaurant, zoals Oznur en de sous chef Ramazan. Mooie tuin, geen muziek op het strand, iedere dag 50 minuten zeer goede Pilatesles door Karina, mooie, aparte en professionele avondshows. Min punten: centraal geregelde en 27 jaar oude airco maakt lawaai, na 23 uur blaast deze warme lucht. Ventilator in de badkamer maakt lawaai, Tot 2 u 's nachts muziek van de buurhotels te horen, 's morgens om half 5 gewekt door de 5 hanen in de tuin, het eten was koud, terwijl wij dit vanaf dag 1 hebben doorgegeven ( zetten het zelf in de magnetron) te weinig ligbedden en parasols op het strand, als je 's morgens niet meedoet aan het handdoekje leggen heb je geen plaats meer. De airco in de centrale hal en lobby was regelmatig uit. Hotelmanager en quest relations toonden geen begrip voor onze klachten.

Gereisd met partner in september 2019

• 4Antoinette18-08-2019

Never again

Het eten is altijd koud, heel veel Russen, je wordt zelfs in het Russisch aangesproken, duur hotel met weinig tot geen luxe.

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

7L. van Lambalgen05-08-2015

Mooie plek

Een mooi net hotel.Met een mooi uitzicht. Wij zaten hier van 25 juli tot 6 aug. Als je een hotel zonder Nederlanders wilt, moet je hierheen. Eten is goed, alleen weinig afwisseling. Airco werkte bij ons de hele nacht. Animatie kwam niet vragen..dus lekker rustig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7T. van den Berg21-06-2015

Alleen voor Russen

Wij waren hier van 8-6-2015 tot 20-6-2015 waren de enige Nederlanders, je moest snel eten, anders was het op, het werd wel bijgevuld. Geen Ned. Tv alleen maar Russich, wel gevraagd maar kon niet. Personeel was aardig omdat wij dat ook waren, anders zeggen ze niets. Kamer was goed, alleen airco werkt van 's morgens 11 tot 's avonds 23 uur. Tja dan is het erg warm op de kamer. Het busje kon Kilikya resort niet vinden, alleen Kilikya Palace, zijn de eerste avond verdwaald omdat de chauffeur het hotel niet kon vinden. De nieuwe naam is Elize maar de naam Kilikya staat op het hotel, heel raar, dus even om denken.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8Peter en Ada v.d.Berg21-06-2015

Prachtig hotel goed eten maar alleen voor Russen.

Dit hotel is volgens ons van een russische eigenaar. Wij waren de enigste 2 hollanders en de rest waren russen,vandaar dat bij de beoordelingen je terug moet gaan naar 2012. Geen nederlandse zender (BVN),bij de receptie 2 maal gevraagt maar dit was niet mogelijk. Personeel in het begin heel koel maar naderhand heel vriendelijk,toen hadden ze in de gaten dat we uit nederland kwamen. Ga je de deur uit met een taxi of bus,niemand weet waar Kalikylia ligt je hebt nl. ook nog een Kalikya Palace. Het blijkt dat het hotel voorheen Elize Resort heette. s,Avonds gaat om 23.00 uur de airco uit,niks aan te beginnen bij de receptie.

Gereisd in juni 2015

• 9van Vugt28-10-2012

Voldoet aan alle verwachtingen.

Gezellig familiehotel. Prachtig uitzicht vanaf de kamer. Ruime nette kamer met balkon.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 7Esther10-07-2011

prima hotel met heerlijk strand

Elize Beach Resort is wat ons betreft gemiddeld gezien een prima hotel. Er valt altijd wel iets aan te merken op de kwaliteit maar voor de betaalde prijs hebben wij een goede kwaliteit gekregen. Minpuntjes: de harde bedden, de vele Russen (alhoewel ze dit keer minder luidruchtig waren dan tijdens eerdere ervaringen), het nogal eentonige eten (door de vele soorten blijft er echter altijd wel veel keus) en de nogal kleine liften. Toch krijgt dit hotel van ons gemiddeld een 7.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9sander&lisa05-06-2011

super leuk

Dit jaar zijn wij met onze familie voor het eerst all-in geweest. Voor jong en oud is wel wat te doen. Wij hebben geen last van de Russen gehad zoals sommige hier vermelden. De bediening vonden wij heel goed en het eten smaakte ook goed. Er was een leuk animatieteam dat je de hele dag bezig hield met allerlei spellen als boccia (jeux des boules), darten, koffiespellen en in de avond leuke shows. De zee was wat aan de koude kant dus alleen de echte DIEHARDS onder ons zwemden in de zee. Er was ook een binnenzwembad. Het water van het binnenzwembad was warm maar er zat wel veel chloor in, dit was wel een minpuntje. Nog een minpuntje zijn de bedden, die waren hard en wij hebben daarom ook niet super geslapen. Als u in het hotel naar de dokter moet kunnen wij uit ervaring zeggen dat je goed wordt geholpen. Wij zijn dus zeer tevreden over dit hotel en raden u zeker aan om ernaartoe te gaan. Ga je all-inn, dan heb je het bij Elize Beach Resort naar je zin! Sander&Lisa

Gereisd met vrienden in april 2011

• 9fam. van Koeveringe09-05-2011

Fantastisch!

Wij hebben voor de eerste keer een allinn vakantie geboekt, en dit was hier zeer goed. Zeer schoon resort, lekker eten, schone kamers en een zeer leuk animatieteam. Vriendelijk personeel en iedere avond wat te doen. voor herhaling vatbaar. Fam. van Koeveringe

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 9KeesLouwerse03-05-2011

Fantastisch hotel

Van 16-04-2011 tot en met 30-04-2011 vanuit Eindhoven naar Hotel Elize Beach Resort in Camyuva (bij Kemer) geweest. Goed hotel, goed eten en een mooie, nette en redelijk ruime kamer met zeezicht. Dit hotel is zijn 5* zeker waard en het kostte niet eens zoveel (<600,= Euro AI). Verder een goede animatie en een vlotte bediening. Bezienswaardigheden: Teleferik en Phaselis. Dit kun je het beste op eigen gelegenheid doen, scheelt je zeker 25,= Euro pp. Aan de overkant van het hotel in het winkelcentrum nog een zonnebril gekocht bij Mizan Optik. Hoewel ik helemaal niet van plan was om een zonnebril op sterkte te kopen, deed hij me een aanbod wat ik simpelweg niet kon weigeren. Hij kan je ogen niet opmeten, dus neem een recent recept mee. Wel kan hij met moderne apparatuur de sterkte van je huidige bril opmeten. Hij heeft moderne monturen en glazen uit Duitsland. Hij spreekt heel goed Duits en geeft een goede service. Als je binnenkort hier op vakantie gaat, is dit zeker een aanrader

Gereisd met partner in april 2011

0 tips over Hotel Kilikya Resort Camyuva

1 vraag over Hotel Kilikya Resort Camyuva

• Gerwin, 01-10-2010

binnenzwembad

is er ook een fatsoenlijk binnenzwembad ?

Famnorder, 20-10-2010

Wij hebben geboekt voor 17 tot 31 december en er is ons vertelt dat er een binnenbad bij zit en op de site www.elizebeachresort.com is dat ook duidelijk te zien.

• Eten en drinkenLunch
    • De staf spreektDuits, Engels
    • VerzorgingAll inclusive

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand< 25 m
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats