Belek / Aksu / Kadriye

Vakantie Belek

Op vakantie naar Belek? Badplaats Belek ligt aan de zuidelijke kustlijn van Turkije. Deze prachtige kust met lange zandstranden wordt ook wel de Turkse Riviera genoemd. Het is dan ook het meest chique deel van Turkije. Dat zie je meteen aan de luxe hotel resorts en de prachtig aangelegde golfbanen. Wil je tijdens je vakantie in Belek golf spelen en een balletje slaan? Dan heb je hier keuze genoeg, je kan hier zelfs heen voor een speciale golfvakantie. Ben je benieuwd naar de meest populaire hotels voor je vakantie in Belek? Lees dan snel verder. Wij vertellen je daar op deze pagina meer over.

Bezienswaardigheden in Belek

Strandliefhebbers genieten van het kilometerslange zandstrand en ook watersportliefhebbers kunnen hier hun hart ophalen. Wil je graag cultuur snuiven? Boek dan een van de leuke excursies vanuit Belek. Bezoek historische steden als Aspendos en Perge waar je oude Romeinse overblijfselen kunt bezichtigen zoals het aquaduct en het amfitheater.

Naast cultuur heeft de omgeving van Belek voor natuurliefhebbers ook veel te bieden. Combineer van bezoek aan Perge bijvoorbeeld met de Kursunlu waterval. Deze 12 meter hoge waterval ligt in het gelijknamige natuurpark waar je ook heerlijk kunt wandelen.

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Turkse Rivièra

Bekijk alle plaatsen

vakanties Belek / Aksu / Kadriye

We hebben een aantal aanbieders voor Belek / Aksu / Kadriye voor je op een rij gezet:

Kras
Neckermann
Prettig Reizen
Prettig Reizen

Reviews over Belek / Aksu / Kadriye

Fantastisch was het daar om heerlijk te winkelen.

Bert Willenborg
    2-5-2019

Ze kunnen naar het Centrum van Belek in het oude gedeelte Maar je kan ook naar het nieuwe Winkelcentrum met zijn uitgebreide mooie winkels en een groot vermaakpark erbij Er is een Achtbaan en diverse eet gelegen Deze locatie heet Shopping AvenueThe Land Of Legends dus als je niets meer te doe heb of het is slecht weer dan is het hier goed vertoeven

Gereisd Met partner in april 2019

Lekker geshopt

Banken
    28-4-2019

Mensen schrijven best negatief over Belek . Maar wij zijn er met de taxi heen gegaan we betaalden 14 euro retour. Tuurlijk wil iedereen dat je bij hun in de winkel komt maar reageer je niet laten ze je gewoon met rust. Ook de prijzen waren goed te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fam.van Petten
    6-12-2018

Het strand is gewoon geweldig heel breed en aflopend in zee met in het geheel geen stenen uitsluitend zand,vodoede betjes. In een wordt geweldig,we zijn ook zeker van plan om in Maart weer voor 3weken te gaan,en dan weer 3weken in November.

Gereisd Met partner in november 2018

zalige vakantie

obbers patrick
    22-9-2018

bezoek het stadje eens ,met de taxi was het 5 euro veel winkeltjes waar ze eindelijk begrepen hebben dat ze de toeristen moeten gerust laten zeker naar de markt gaan op zaterdag en op de prijs afdingen als ze niet lager gaan wees dan zeker dat ze er zeker zelf geen winst aan maken , of ga gewwon verder dan komen ze wel achterna betaal zoveel mogelijk in lira veel goedkoper 1euro is 7lira

Gereisd Met partner in september 2018

Geen bijzonder stadje.

Jan
    12-11-2017

Geen bijzondere plaatsje. Wel een redelijk groot winkelcentrum met de gebruikelijke en vele kleding en schoenenwinkeltjes. Wel goedkoop maar evenn rustig rondneuzen is er helaas niet bij omdat men er alles aan doet om je binnen te halen en wat wil verkopen.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Belek / Aksu / Kadriye scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1609 reviews