Hotel Xanadu Resort

Prachtig resort

Heerlijk eten

Goede animatie

Xanadu Resort, CRM & Marketing Manager, 11-7-2017

Wij danken u voor uw revieuw em kijken er al naar uit u wederom te mogen verwelkomen !

Voor de 15e keer geweest en erg ontgoocheld

koppel uit Dendermonde
2-6-2017

Van High Class Level naar Low class level.

Gezelligheid van hotel is nog aanwezig.

Eten slecht en altijd koud. Geen barbecue concept meer 's avonds wat de charme van het hotel was.

Weinig variatie in het eten en restjes van de dag ervoor. Bijna altijd koud tenzij ze juist een nieuwe schotel aanbrachten.

Wijn van slechte kwaliteit en werd uitgegoten uit literflessen, precies verdund met water.

Het zit er vol met Russen en Oekraïners die heel boertig en onbeschoft zijn, borden vol met eten meebrengen en meer dan de helft laten staat. Worden ook door het hotelmanagement naar voor geschoven.

Tijdens deze periode van het jaar verwacht je rust terwijl het er krioelde van de kinderen die 's avonds rondliepen in het restaurant, je bijna omver liepen en zaten te krijsen en te roepen.

Elke avond kindershow. Voor de volwassenen nog heel weinig animatie 's avonds.

Zelfs in de bar van het hotel geen muziek meer.

Bediening aan de Xanadu bar buiten, niet over te spreken. Keken gewoon over je heen.

Pluspunt: ontbijt. Was prima en niets op aan te merken.

Na 15 keer: erg teleurgesteld teruggekeerd. Ze hebben een ster minder gekregen, opnieuw een nieuw management sedert vorig jaar. Doe zo verder dan blijven er geen sterren meer over.

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden was.

Wij hebben nota genomen van uw opmerkingen en zullen ons uiterste best doen onze service naar de toekomst toe te verbeteren.

super deluxe

brigitte
25-5-2017

geweldig hotel met zeer goed eten, een prachtige tuin en een zeer goed animatie team.

de kamers zijn mooi verzorgd met een goed gevulde minibar.

voor de kinderen is het een super hotel, met een geweldige kinderclub.

het gehele strand is super verzorgd met een zeer grote pier.

we hebben een geweldige vakantie gehad en kijken ernaar uit om terug te komen.

extra veel dank voor deze supervakantie aan shauni, cihan, sharaf, batuhan van de animatie, murat van de receptie en meneer selcuk.

geweldig familie hotel

hurkmans
14-5-2017

het hotel complex is ver uit super, het personeel is super vriendelijke en staat altijd voor je klaar!

op ieder tijdstip bestaat de mogelijkheid om te eten, wat overigens super goed verzorgd is.

de kamers zijn netjes en de hotel ligging is goed.

wij reisde met onze kleine van 4 die hier een geweldige tijd heeft gehad dankzij de super miniclub!

we kunnen dit hotel zeker verder aanbevelen.

briljant hotel

Jill
5-5-2017

zodra je de entree benaderd is het alsof je in een andere wereld stapt.

alles is tot in de nopjes verzorgd.

eten is top, genoeg variatie.

enige nadeel is wanneer je aankomt bıj de receptie word je een beetje in het diepe gegooid, en het zou fijn zijn als het keuken personeel meer op de hoogte was van de engelse begrippen over het eten.

voor de kinderen word er enorm veel geoganiseerd, en er is een top animatie team dat er alles aan doet het u naar de zin te maken.

pak als gezin de kans om dit magische hotel te bezoeken.

Heerlijke plek

Deniz
2-5-2017

Hotel Xanadu Resort is een heel fijn hotel met een erg leuk animatie team, voor jong en oud. Leuke shows in de avond en goed vermaak. Het eten was erg lekker en het zwembad is zeker fijn om in te zwemmen. :) Het is wel wat koud, maar als je er eenmaal in bent, dan is het goed te doen. Zeker een aanrader om er eens heen te gaan. Ik zou er zelf zeker nog eens terug willen gaan!

Xanadu Resort, CRM & Marketing Manager, 11-7-2017

Hartelijk dank voor uw revieuw.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen !

mooi hotel rustige locatie

sam
19-4-2017

super bediening de mensen zijn heel vriendelijk ze stellen je in het middelpunt.

fantastische locatie, zeer rustige locatie.

eten is super lekker, alleen in de ala card restaurants dienen ze het eten te snel achtermekaar op.

mooie ruime kamer, altijd netjes.

leuk animatie team, zijn niet te opdringerig maar ze infomeren wel.

Xanadu Resort, CRM & Marketing Manager, 11-7-2017
Wij danken u voor uw revieuw en hopen u wederom te mogen verwelkomen !

Topvakantie

Wim W.
13-4-2017

Goeie animatie ( Shauni, Elmar, Beto, Cihan,...), faciliteiten, knap kinderland, mooie tuin, vlakbij strand, kort bij luchthaven

Xanadu Resort, CRM & Marketing Manager, 11-7-2017
Wij danken u voor uw revieuw en kijken er al naar uit u wederom te mogen verwelkomen !

Al 6 jaar terugkerend

Hans
12-4-2017

Alles is zeer goed eten en wellness is achteruit gegaan.

Vriendelijk personeel en fantastische animatie.

De kamera zijn schoon maar toe aan renovatie.

Al 15 keer!

Marine
12-4-2017

Hotel is gelegen in een zeer mooie omgeving.

Zeer vriendelijk personeel en een leuk animatie team

Na 15 jaar komen is het alleen geen high class meer, bijvoorbeeld geen dresscode meer.

En de variatie in het eten is verminderd.

Voor gasten als ons die 2 x per jaar al 15jaar terug komen is er helaas geen punten system meer.

Prettig Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xanadu Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xanadu Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.