Hotel Voyage Belek

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Veel te doen bij Hotel Voyage Belek Golf & Spa in Turkije. Voor de kids bijvoorbeeld de minikermis, het kinderdorp en de vele zwembaden, shows en entertainment. Comfort is hier aanwezig dankzij de spa waar je verschillende behandelingen kunt nemen. Voor de shopliefhebbers is Belek een goede keus. Deze stad ligt op loopafstand van het hotel.

836 reviews over Hotel Voyage Belek

• 10Freek Bokma03-10-2019

Was het al maar 2020

Belek is niet de meest fantastische winkelstad, maar Voyage Belek maakt alles goed! De grote verbouwing maakt veel onherkenbaar, echter de service nog beter. Het resort heeft een mooie verbinding tussen de ze en het grote zwembad. Binnen de 100 meter stap je van het zoete in het zoute water. Vele barretjes en talloze obers ( zelf op skeelers langs het zwembad ) zorgen er voor dat je niets tekort komt. Dit jaar zelfs meer dan 10 soorten bier op fels, de overige dranken zijn er allemaal. Voor de allerkleinsten is het aquapark uitgebreid, terwijl het 16+ gedeelte zijn eigen domein heeft. Kortom, we waren er voor de 5de keer, voor volgend jaar zijn we al aan het kijken.

• 10Heyndrickx fanny28-05-2019

Voor de zoveelste keer gewoon fantastisch

Zijn al een keer of twaalf bij voyage geweest nu naar de vernieuwde geweest en hij was al super maar nu is hij subliem alles gewoon tip top in orde en wat een mooie kamers ,de bar binnen super gezellig en het strand in twee gedeeld nu is er een stuk bij gelegd in het gras hij is gewoon top

Anders

• 10Eric M.27-05-2019

Subliem.

Renovatie helemaal goed gelukt. Eerste dag is het nog wat zoeken want alles is op een andere plaats gesitueerd. Hoofdrestaurant is een pareltje geworden. Het eten heeft zelfs een hoger niveau. Het 24h restaurant is zeker een pluspunt. De bar ( bij onze Ferdy ) was eventjes aanpassen maar na enkele drankjes ... toch goed bevonden. Hier kunt ge alles (bijna toch ) van drankjes verkrijgen. Ferdy zorgt hier voor de allerbeste cocktails. Het gedeelde + 16 (aan het verwarmd zwembad ) is mooier geworden. Buiten aan het strand is ook veel veranderd. Spijtig dat het gezellig strandbar weg is. Deze is wel vervangen, verder van de zee, maar het was voor ons een beetje aanpassen. Sauna's, turksbad en hammam zijn volledig vernieuwd. Alsook het beauty gedeelte. Trouwens over heel het hotel zijn, na de renovatie, nog veel dezelfde medewerkers. Veel waterplezier voor jong en oud.

• 9kees rosendaal12-05-2019

gaan zeker terug

hotel geheel gerenoveerd is zeer geslaagd. paar min puntjes worden snel opgelost. eten en drankjes perfecte kwaliteit.

Met oudere kinderen

• 2018
    8MD14-05-2018

Top hotel!!

Prachtig en schoon hotel met veel voorzieningen. Heerlijk eten en veel gastvrijheid.

• 9Gina26-04-2018

Top luxe vakantie!

Multi culti, top hotelkamer met dakteras. Genoeg te doen voor de kids. Goed eten! Vriendelijk, lekkere verse koffie en thee :)

Met jonge kinderen

• 10Christel vansant15-04-2018

Schitterend, telkens opnieuw!

Al de 8ste x met mijn schoonzus in maart hier geweest. Perfect gezellig hotel, waar al je dromen uitkomen. Perfect personeel, dit jaar de dikste pluim voor!!👍😘 de nieuwe animatrice sibel

Met vrienden

• 2017
    10Johan de backer15-11-2017

Fantastis hotel waar ge echte vakantie meemaakt

Ik heb reeds rond de 20 maal naar Turkije geweest en Voyage sorgun 3 x voor de renovatie en 7 x Voyage belek het zijn beide uitstekende hotels waar ge echte vakantie krijgt het personeel doet alles wat ze kunnen om julie tevreden te stellen Wij gaan het meeste voor 3 weken november weer is zekers goed tussen 22° tot 28° verward binnen zwembad dat groot genoeg is met 2 sounas 72° en 87 ° en hamman en stoombad wat kunt ge nog meer wensen cocktail misschien niet 3 of 4 Soorten maar zekers 20 soorten cocktails uit te kiezen eten en drinken in overvloed en goed nog buiten zwembad verwarmd in de winter periode . Kamers zijn zekers groot genoeg wij hadden altijd familiekamers 2 slaapkamers en 2 t Hadden kamer geboekt tuin mar was weinig zon gingen resterant resserveren en vroegen dat alles goed was kamers waren goed juist wat weinig zon wacht zegden ze ging kijken en dat we een kamer kregen in hoofdgebouw een upgrade op minder dan een uur zaten we op 4 familie kamer uizicht zwembad en mooi verzicht de zee en s’morgens volle zon daarom wilk ik van hieruit de vrouw beneden aan reseptie bedanken voor fijne zorgen en ook salih en saga’s en halibali Voor alles te doen voor ons tevreden te stellen en kadir handdoeken man en poeseman de katten verzorgt altijd vriendelijk en lachen en altijd bezig met zijn werk harde werker ik kan maar zeggen doe de ervaring eens op je zult niet bedrogen zijn maar tevreden

Met vrienden

• 10Jan12-11-2017

Geweldig genoten

Top resort. Alles keurig onderhouden, heerlijke zwembaden waaronder ook 2 die in de winter verwarmd zijn. Er zijn in de periode dat wij er verbleven ruim voldoende ligbedden en overal handdoekservice. Het mooie zandstrand wordt uiterst netjes gehouden en dat geldt trouwens voor het hele resort. Prima bediening die zonder vervelend te zijn graag een fooi ontvangt maar dat hadden wij er vanwege de geweldige service van het personeel erg ook graag voor over. In november is het vroeg donker en brachten we voor het diner nog vaak even een bezoek aan het binnenzwembad met sauna, stoombad en hamam. Er zijn meerdere al la carte restaurants en twee buffetrestaurants waarvan 1 adult only. In beide restaurants een zeer ruime keuze aan warme en koude gerechten zowel bij het ontbijt, lunch als diner. Hier ook weer een prima bediening en de Dikmen rode wijn smaakt heerlijk. De kamers zijn netjes maar matrassen zijn wel een keer aan vervanging toe. Niet echt slecht maar je moet toch iets te klagen hebben. Wij willen volgend jaar weer. Wel veel Russen en ook met kinderen maar van opscheppen massale hoeveelheden eten en ongepast gedrag was in dit hotel geen sprake.

• 9Otto21-10-2017

Uiterst compleet hotel voor jong en oud

Erg leuk en compleet hotel met zeer veel faciliteiten waaronder:

-Groot opgezet buffet restaurant met vers gevarieerd eten. -Diverse thema restaurants door het park -Veel buitenruimte rondom het hotel -Meerdere zwembaden met voldoende bedjes -De hele dag entertainment voor jong en oud -Elke avond een leuke show voor de kids en daarna voor volwassenen -Kinderdorp tussen de bomen, dus lekker in de schaduw. Enthousiaste begeleiders die zorg dragen voor de kinderen. -Mini kermis voor de kleintjes -Medewerkers zijn heel de dag in de weer om je te verzorgen. Eten en drinken worden pro actief aangeboden. -Drank van internationale merken zoals Bacardi, Eristoff, Red Bull etc. Bier van Effes en Becks

Enkele minpunten: - De familiekamers zijn erg licht in de ochtend. Er hangt een slecht verduisterend rolgordijn. -De kamers kunnen wat klein onderhoud krijgen. -Disco geeft iets geluidsoverlast. Tot max 00u

Verder een top hotel!

Met jonge kinderen

85 tips over Hotel Voyage Belek

• jrbvv, 30-05-2014

Bij het 16+ zwembad zijn ligbedden die helemaal plat kunnen. Op het strand en rond het grote zwembad hebben de stoelen een opstaand deel.

• jrbvv, 30-05-2014

De Hamman excursie via Corendon €32 pp is echt een aanrader! Met een taxibusje ga je er naar toe in ca. 10 minuten. Terplekke ga je (in zwemkleding) eerst in een sauna/stoomruimte, daarna krijg je een uitgebreide lichaams scrub/peeling. Vervolgens krijg je in een relaxruimte een gezichtsmasker. Daarna wordt je gemasseerd. Als laatste krijg je Turkse thee en daarna word je weer naar het hotel gebracht. Doe het in het begin van de vakantie, anders is je kleurtje er af ipv. dat het sneller komt ;)

• jrbvv, 30-05-2014

Bij de patisserie in de lobby aan de tuin grenzend (-1 verd.) kun je tot 17.30 uur iets héél lekkers kiezen voor bij de koffie/thee...

183 vragen over Hotel Voyage Belek

• allitho, 28-11-2017

prijs

Hallo,

wij zijn al verschillende keren naar Voyage Belek geweest, maar het valt ons op dat het voor volgend jaar een stuk duurder is dan de voorbije jaren, nochtans is de renovatie pas voor volgende winter voorzien is (tenminste zo hebben wij het gehoord...) iemand enig idee?? vinden het jammer, is al niet goedkoop maar het is toch een serieus verschil met wat we andere jaren betaalden...

• Anne, 22-08-2017

Mede reizigers

Van welke nationaliteit zijn de gasten voornamelijk. Het is vaak sfeer bepalend

• Ilonka, 22-03-2017

Hotel Voyage Belek

Hallo, wij gaan 25 april met 14 pp naar dit hotel. wij zijn hier al 2x eerder geweest en is ons heel goed bevallen. Nu is onze vraag aan mensen die hier momenteel verblijven of net terug zijn er iets te merken is in Turkije of het hotel aan de onderliggende verhouden momenteel tussen Nederland en Turkije. Alvast bedankt voor iedere reactie.

Yannie, 21-04-2017

Wij vertrekken morgen en zijn er voor de 4e keer. Ik denk dat het allemaal reuze meevalt en dat je er niets van merkt.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Restaurant> 10
  • Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Mexicaans, Oosters, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsBloemenwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking