Hotel Voyage Belek

9.8Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 943p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.8Fenomenaal

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Veel te doen bij Hotel Voyage Belek Golf & Spa in Turkije. Voor de kids bijvoorbeeld de minikermis, het kinderdorp en de vele zwembaden, shows en entertainment. Comfort is hier aanwezig dankzij de spa waar je verschillende behandelingen kunt nemen. Voor de shopliefhebbers is Belek een goede keus. Deze stad ligt op loopafstand van het hotel.

838 reviews over Hotel Voyage Belek

• 10Fam. Jansen02-02-2020

Fantastisch!!!!!!

We waren hier voor de 2e keer hier en hebben alweer geboekt voor oktober 2020! 1e keer was voor de renovatie, wederom na de renovatie zeer tevreden. De service is uitstekend! Lekker eten, vriendelijk personeel en mooie schone kamers met heerlijke bedden! Ik kan dit hotel aan iedereen aanbevelen. Voor mensen zonder en met kinderen. Er is een 16+ zwembad, restaurant en pier!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Familie Bakx01-01-2020

Kwalitatief goed resort voor de overwinteraar!

Het resort is ruim opgezet en qua design een flink gemoderniseerd. Voor ons een verbetering, sommige gasten miste de gemoedelijke sfeer van voor de renovatie.

Het eten is van goede kwaliteit, voldoende keuze, echter niet bijzonder gevarieerd of gekoppeld aan thema's. De buffetten zijn iedere dag min of meer hetzelfde. De drankenkaart is zeer uitgebreid (in vergelijking met andere resorts) en er worden vrijwel alleen merkdranken geschonken. Groot pluspunt is het 24-uurs restaurant met verse a la carte gerechten en het adult only restaurant. Er worden overdag diverse activiteiten georganiseerd voor jong en oud. In de Bloom Bar (met zeer goede bediening) is dagelijks livemuziek. Jammer dat vrijwel iedere avond dezelfde Europees gerichte muziek te horen is. Een swingende Turkse avond zou ook leuk zijn!

Minpunt: Toiletten zijn niet altijd schoon.

Kortom: een geweldige vakantie en bij een marktconforme prijs komen wij zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    10Freek Bokma03-10-2019

Was het al maar 2020

Belek is niet de meest fantastische winkelstad, maar Voyage Belek maakt alles goed! De grote verbouwing maakt veel onherkenbaar, echter de service nog beter. Het resort heeft een mooie verbinding tussen de ze en het grote zwembad. Binnen de 100 meter stap je van het zoete in het zoute water. Vele barretjes en talloze obers ( zelf op skeelers langs het zwembad ) zorgen er voor dat je niets tekort komt. Dit jaar zelfs meer dan 10 soorten bier op fels, de overige dranken zijn er allemaal. Voor de allerkleinsten is het aquapark uitgebreid, terwijl het 16+ gedeelte zijn eigen domein heeft. Kortom, we waren er voor de 5de keer, voor volgend jaar zijn we al aan het kijken.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Heyndrickx fanny28-05-2019

Voor de zoveelste keer gewoon fantastisch

Zijn al een keer of twaalf bij voyage geweest nu naar de vernieuwde geweest en hij was al super maar nu is hij subliem alles gewoon tip top in orde en wat een mooie kamers ,de bar binnen super gezellig en het strand in twee gedeeld nu is er een stuk bij gelegd in het gras hij is gewoon top

Gereisd in mei 2019

• 10Eric M.27-05-2019

Subliem.

Renovatie helemaal goed gelukt. Eerste dag is het nog wat zoeken want alles is op een andere plaats gesitueerd. Hoofdrestaurant is een pareltje geworden. Het eten heeft zelfs een hoger niveau. Het 24h restaurant is zeker een pluspunt. De bar ( bij onze Ferdy ) was eventjes aanpassen maar na enkele drankjes ... toch goed bevonden. Hier kunt ge alles (bijna toch ) van drankjes verkrijgen. Ferdy zorgt hier voor de allerbeste cocktails. Het gedeelde + 16 (aan het verwarmd zwembad ) is mooier geworden. Buiten aan het strand is ook veel veranderd. Spijtig dat het gezellig strandbar weg is. Deze is wel vervangen, verder van de zee, maar het was voor ons een beetje aanpassen. Sauna's, turksbad en hammam zijn volledig vernieuwd. Alsook het beauty gedeelte. Trouwens over heel het hotel zijn, na de renovatie, nog veel dezelfde medewerkers. Veel waterplezier voor jong en oud.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9kees rosendaal12-05-2019

gaan zeker terug

hotel geheel gerenoveerd is zeer geslaagd. paar min puntjes worden snel opgelost. eten en drankjes perfecte kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    8MD14-05-2018

Top hotel!!

Prachtig en schoon hotel met veel voorzieningen. Heerlijk eten en veel gastvrijheid.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Gina26-04-2018

Top luxe vakantie!

Multi culti, top hotelkamer met dakteras. Genoeg te doen voor de kids. Goed eten! Vriendelijk, lekkere verse koffie en thee :)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 10Christel vansant15-04-2018

Schitterend, telkens opnieuw!

Al de 8ste x met mijn schoonzus in maart hier geweest. Perfect gezellig hotel, waar al je dromen uitkomen. Perfect personeel, dit jaar de dikste pluim voor!!👍😘 de nieuwe animatrice sibel

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

10Johan de backer15-11-2017

Fantastis hotel waar ge echte vakantie meemaakt

Ik heb reeds rond de 20 maal naar Turkije geweest en Voyage sorgun 3 x voor de renovatie en 7 x Voyage belek het zijn beide uitstekende hotels waar ge echte vakantie krijgt het personeel doet alles wat ze kunnen om julie tevreden te stellen Wij gaan het meeste voor 3 weken november weer is zekers goed tussen 22° tot 28° verward binnen zwembad dat groot genoeg is met 2 sounas 72° en 87 ° en hamman en stoombad wat kunt ge nog meer wensen cocktail misschien niet 3 of 4 Soorten maar zekers 20 soorten cocktails uit te kiezen eten en drinken in overvloed en goed nog buiten zwembad verwarmd in de winter periode . Kamers zijn zekers groot genoeg wij hadden altijd familiekamers 2 slaapkamers en 2 t Hadden kamer geboekt tuin mar was weinig zon gingen resterant resserveren en vroegen dat alles goed was kamers waren goed juist wat weinig zon wacht zegden ze ging kijken en dat we een kamer kregen in hoofdgebouw een upgrade op minder dan een uur zaten we op 4 familie kamer uizicht zwembad en mooi verzicht de zee en s’morgens volle zon daarom wilk ik van hieruit de vrouw beneden aan reseptie bedanken voor fijne zorgen en ook salih en saga’s en halibali Voor alles te doen voor ons tevreden te stellen en kadir handdoeken man en poeseman de katten verzorgt altijd vriendelijk en lachen en altijd bezig met zijn werk harde werker ik kan maar zeggen doe de ervaring eens op je zult niet bedrogen zijn maar tevreden

Gereisd met vrienden in november 2017

Hotel Voyage Belek info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Restaurant> 10
  • Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Mexicaans, Oosters, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsBloemenwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking