Hotel Voyage Belek *****

Hotel Voyage Belek
Hotel Voyage Belek
9,3

796 reviews over Hotel Voyage Belek in het Nederlands

Fantastis hotel waar ge echte vakantie meemaakt

Johan de backer, 15-11-2017

Ik heb reeds rond de 20 maal naar Turkije geweest en Voyage sorgun 3 x voor de renovatie en 7 x Voyage belek het zijn beide uitstekende hotels waar ge echte vakantie krijgt het personeel doet alles wat ze kunnen om julie tevreden te stellen

Wij gaan het meeste voor 3 weken november weer is zekers goed tussen 22° tot 28° verward binnen zwembad dat groot genoeg is met 2 sounas 72° en 87 ° en hamman en stoombad wat kunt ge nog meer wensen cocktail misschien niet 3 of 4

Soorten maar zekers 20 soorten cocktails uit te kiezen eten en drinken in overvloed en goed nog buiten zwembad verwarmd in de winter periode . Kamers zijn zekers groot genoeg wij hadden altijd familiekamers 2 slaapkamers en 2 t

Hadden kamer geboekt tuin mar was weinig zon gingen resterant resserveren en vroegen dat alles goed was kamers waren goed juist wat weinig zon wacht zegden ze ging kijken en dat we een kamer kregen in hoofdgebouw een upgrade op minder dan een uur zaten we op 4 familie kamer uizicht zwembad en mooi verzicht de zee en s’morgens volle zon daarom wilk ik van hieruit de vrouw beneden aan reseptie bedanken voor fijne zorgen en ook salih en saga’s en halibali

Voor alles te doen voor ons tevreden te stellen en kadir handdoeken man en poeseman de katten verzorgt altijd vriendelijk en lachen en altijd bezig met zijn werk harde werker ik kan maar zeggen doe de ervaring eens op je zult niet bedrogen zijn maar tevreden

Geweldig genoten

Jan, 12-11-2017

Top resort. Alles keurig onderhouden, heerlijke zwembaden waaronder ook 2 die in de winter verwarmd zijn. Er zijn in de periode dat wij er verbleven ruim voldoende ligbedden en overal handdoekservice. Het mooie zandstrand wordt uiterst netjes gehouden en dat geldt trouwens voor het hele resort. Prima bediening die zonder vervelend te zijn graag een fooi ontvangt maar dat hadden wij er vanwege de geweldige service van het personeel erg ook graag voor over. In november is het vroeg donker en brachten we voor het diner nog vaak even een bezoek aan het binnenzwembad met sauna, stoombad en hamam. Er zijn meerdere al la carte restaurants en twee buffetrestaurants waarvan 1 adult only. In beide restaurants een zeer ruime keuze aan warme en koude gerechten zowel bij het ontbijt, lunch als diner. Hier ook weer een prima bediening en de Dikmen rode wijn smaakt heerlijk. De kamers zijn netjes maar matrassen zijn wel een keer aan vervanging toe. Niet echt slecht maar je moet toch iets te klagen hebben.

Wij willen volgend jaar weer. Wel veel Russen en ook met kinderen maar van opscheppen massale hoeveelheden eten en ongepast gedrag was in dit hotel geen sprake.

Uiterst compleet hotel voor jong en oud

Otto, 21-10-2017

Erg leuk en compleet hotel met zeer veel faciliteiten waaronder:

-Groot opgezet buffet restaurant met vers gevarieerd eten.

-Diverse thema restaurants door het park

-Veel buitenruimte rondom het hotel

-Meerdere zwembaden met voldoende bedjes

-De hele dag entertainment voor jong en oud

-Elke avond een leuke show voor de kids en daarna voor volwassenen

-Kinderdorp tussen de bomen, dus lekker in de schaduw. Enthousiaste begeleiders die zorg dragen voor de kinderen.

-Mini kermis voor de kleintjes

-Medewerkers zijn heel de dag in de weer om je te verzorgen. Eten en drinken worden pro actief aangeboden.

-Drank van internationale merken zoals Bacardi, Eristoff, Red Bull etc. Bier van Effes en Becks

Enkele minpunten:

- De familiekamers zijn erg licht in de ochtend. Er hangt een slecht verduisterend rolgordijn.

-De kamers kunnen wat klein onderhoud krijgen.

-Disco geeft iets geluidsoverlast. Tot max 00u

Verder een top hotel!

Een hemel op aarde

Paul, 4-9-2017

Het is een genot om hier naar toe te gaan. Van ontvangst tot en met vertrek wordt je in de watten gelegd. Een heerlijke service bij het zwembad. De hele dag door komt een medewerkster op inline skate vragen of je drinken wil. Er is heel veel keus bij eten en drinken, en alles smaakt heerlijk.

Animatie is heel gezellig en zeer professioneel. Zeker niet opdringerig.

Dit is zeker een hotel waar we weer terug willen komen.

Verbeterpuntje zou zijn dat er kuipstoeltjes (net als bij voetbal) komen in het theater. Ik kreeg nu last van mijn rug met zitten daar omdat je geen steun in je rug hebt. Show waren top.

Nog steeds geweldig

Nagtzaam, 1-9-2017

Service is geweldig hier word echt alles aan gedaan om u een geweldige en onbezorgde vakantie te bezorgen. Al 9 keer geweest maar nog steeds een van de beste hotels in Turkije !!!

We komen al een paar jaar in Voyage Belek en het is er heerlijk. Je wordt in de watten gelegd, mooi hotel, heerlijk eten, ook à la carte restaurants, prachtige tuin, voor ieder wat wils. Het voelt als thuis komen maar blijft toch ook steeds weer verrassend. Gastvrij en vriendelijk.

Tweede keer, weer fantastische vakantie

Margriet Seijsener, 14-8-2017

We zijn voor de tweede keer geweest, alles weer prima in orde, fijne schone kamers, vriendelijke schoonmakers, al het personeel trouwens, behulpzaam en vriendelijk, restaurants en eten top! Zwembaden genoeg, glijbanen genoeg, animatieteam was weer top!! Erg gelachen en genoten, besluit is alweer genomen, volgend jaar weer, hopend dat er nog weer bekende gezichten bij het personeel EN animatieteam zijn! Enige puntje wat ik vorig jaar ook al minder vond was de receptie, niet al te vriendelijke mensen erachter, meeste spreken ook niet behoorlijk Engels, maar uiteindelijk kom je er wel uit, maar het geeft soms wel wat irritatie, maar geen reden om niet meer te komen.

Fantastich is iedere keer weer als thuiskomen

Ron Mahieu, 29-7-2017

Personeel is geweldig net als het eten en de formule van dit heerlijke hotel, de kamers altijd super schoon en het resort straalt zo veel rust uit echt geweldig.

Superrr hotel

Omer, 29-7-2017

Wij zijn eerste keer bij Voyage Belek en wij zijn heel tevereden van deze hotel. alles super en in orde. Eten , drinken, kamers, animatie team , 's avonds shows, kidd clubs... Top hotel!!!!!

Stilaan een tweede thuis, met alle luxe en service

Familie Segers - Van Damme, 20-6-2017

Alle comfort is aanwezig, bepaal echter bewust je keuze van uw verblijf, een bungalow tussen de naaldbomen, een kamer in het drukkere hoofdgebouw met zeezicht, een kamer aan de bijgebouwen met de binnenzwembaden, een bungalow in de tuinen met kinderzwembaden. Zeer kindvriendelijk hotel en service gericht personeel. Eten en drinken zijn van prima kwaliteit. Alle accommodaties waaronder de kamers, tuinen, etc. zijn zeer goed onderhouden.

We hebben een aantal aanbieders voor Voyage Belek voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyage Belek in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyage Belek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Voyage Belek scoort een 9.32 uit 10 op basis van 829 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: