Hotel TUI SENSIMAR Belek Resort & Spa

Hotel TUI SENSIMAR Belek Resort & Spa
8,5

15 tips over Hotel TUI SENSIMAR Belek Resort & Spa

Rebecca, 13-5-2015
Probeer het drankje Iceman!!
Sandra, 22-6-2014
Belek shopping-centrum best te bezoeken met taxi. Vanaf hotel ook een klein maar leuk shopping centrum te bezoeken op 10 min. loopafstand.
Jolanda Embrechts, 14-6-2014
De bazaar in Managvat is de moeite waard om souvenirs te kopen en héél veel kleding, tassen etc. etc.

We hebben een aantal aanbieders voor TUI SENSIMAR Belek Resort & Spa voor je op een rij gezet:

robby, 26-5-2014
Woensdagvoormiddag is er een plaatselijke markt en een avondje Belek is ook de moeite waard.
Nel, 15-8-2013

De taxi bij het hotel is goedkoper dan zelf een taxi nemen.

Je krijgt 20 minuten een gratis massage in het hotel.

De kamers aan het zwembad liggen super mooi en zouden wij zeker aanbevelen.

Met de taxi naar Belek is leuk, als je wil shoppen.

Ze doen er ook creatieve workshops, zoals schilderen.

Er is wifi in de lobby, maar wij zaten op de 1e etage en hadden hier ook regelmatig verbinding. Er zijn ook 2 computers die je gratis kunt gebruiken.

Neem een goedkoop luchtbedje mee voor in het zwembad.

Connie, 2-7-2013
Niet naar hotelarts gaan bij klachten van oorpijn of dergelijke maar even 100 meter uit hotel doorlopen naar apotheek bij winkelcentrum. Dokter kost 90 euro exclusief medicijnen. Bij apotheek voor 3 euro een flesje oordruppels gehaald tegen middenoor ontsteking. Prima geholpen! En ze hebben daar alles! Ook goedkopere zonnebrand etc. En waterschoentjes meenemen om pijnloos de zee in te lopen. Al is er sinds dit jaar een steiger met trap om in zee af te dalen. Super!

Nick, 23-10-2012

Huur een auto en rij het Taurus gebergte in, naar de antieke stad Selge. Dit is een fantastische trip.

De markt in Manavgat is ook de moeite. Deze is ook makkelijk te bereiken met een huurauto.

Nette, 13-8-2012

Wij deden een buggy-safari. Dit is wel de moeite voor wie van een beetje avontuur houdt.(Met de buggy door het water en de modder.) Dit gaat door in het Taurusgebergte, waar je dan toch weer een ander stukje Turkije te zien krijgt.

1 nadeel: het is wel een eindje rijden vanaf het hotel.

veerle, 2-8-2012
Side was een heel leuk stadje, ze lieten de toeristen met rust, in Antalya is het veel drukker en lokken de toeristen om iets te kopen, wat ik wel kan begrijpen ze moeten het van de toeristen hebben. Managvat is er een heel leuke markt, daar zie je het echte leven van de Turkse bevolking, echt super. Watervallen waren ook de moeite om te doen en de green canyon ook. We hebben echt van de vakantie genoten.
coenen belinda, 14-7-2012
Voor een massage vragen naar Alice enn goei vrouwelijke masseuze