Hotel TUI SENSIMAR Belek Resort & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag32°22°
Hotel TUI SENSIMAR Belek Resort & Spa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor TUI SENSIMAR Belek Resort & Spa voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel TUI SENSIMAR Belek Resort & Spa in het Nederlands

Fantastisch. Herhaling. Vatbaar.

Petra
12-9-2018

Super mooi hotel groot zwembad. Aangelegen direct. Bij het strandt elke avond een. Show. Lekker eten. Goede service. Hotel is bestemd. Voor volwassenen mensen. Er is. Heerlijk rust. Een ding was niet goed. Hard. Bed matras.

Top vakantie

Marco
8-7-2018

Super resort. Niets te klagen. Iedereen staat voor je klaar. Spreken Engels, Duits dus valt goed te communiceren. Komen zelfs drankjes langs brengen aan het zwembad.

Oase van rust

Bergje
5-5-2018

Wat een top hotel! Ieder persooneelslid is even vriendelijk. De swim up room is een echte aanrader. Echt een oase van rust leek wel op een kuuroord. Wij hebben genoten. Het eten is ook prima te doen. Wij zouden zo weer terug gaan. Enige minpunt je kan niet je resort af weinig te doen

Preisdaler

Mooi hotel met geweldig uitzicht op zee

Angelique Soer
14-10-2017

Vriendelijk personeel. Leuke dansavonden. Temperatuur heerlijk rond 15 oktober nog ca 28 graden

Voor ons zeker niet de beste Sensimar.

Mvs
7-10-2016

Prima vakantie gehad, maar wel wat minpuntjes. Vriendelijkheid personeel zeer wisselend. Duitsers hebben duidelijk de voorkeur. Als je geen Duits spreekt heb je pech. Alles is Duits georiënteerd. Bij aankomst kamer nog vies. Douche muf, schimmelig. Wasbak loopt niet door, water onder de deur door de kamer in. ( douche is middenin de kamer, geen aparte badkamer) eten goed, maar niet meer dan dat. Bedden knetterhard!!! Tip: bij receptie vragen om extra onder matras. Zwembad en ligstoelen echt super. In fitness zaal meerdere apparatuur kapot. Wordt niet gerepareerd. Handdoeken halen alleen in de ochtend mogelijk. Wel heerlijk rustig.

Topservice

Hetty
1-10-2015

Beste service ooit meegemaakt in Turkije. Ontzettend vriendelijk personeel en zeer voorkomend, je glas is nooit leeg. Het pannenkoekenvrouwtje verdient een extra vermelding, wat een vriendelijke en vrolijke dame. Kamers zijn wat minder; slecht afgewerkt, warme minibar, smalle gordijnen. Bedden zijn voor Turkse begrippen niet zo heel hard; er ligt een topmatrasje op. Niets te doen in omgeving maar dat wisten we van tevoren, hoeft van ons ook niet. Superzwembad. Geen kinderen en geen Russen, wat een rust. Geen tetterende animatie aan het zwembad, geen megaharde muziek. Op en top relaxen. Veel Duitsers, wat doorgaans vriendelijke en beleefde mensen zijn. Personeel spreekt goed Duits en ook Engels. Eten heel erg lekker en gevarieerd. Veel keuze in cocktails. Verse jus bij het ontbijt. 8 x hebben wij in 8 verschillende hotels in Turkije gelogeerd, maar naar Sensimar Belek gaan we zeker weer terug. Top !

Geweldig

Frank en Tiny Tuip
13-9-2015

Wij hebben super genoten van dit heerlijke Resort!

Zijn hele groters gewend en deze is wat kleiner wat voor ons beter is.

We hadden een standaard kamer geboekt ivm balkon maar kregen een voordeelkamer zonder balkon. Dit hebben we geaccepteerd en geen stennis over gemaakt. De bedden vonden wij heerlijk liggen en helemaal niet te hard zoals vaak wordt geschreven. De dekens zijn ook niet te kort maar gewoon precies goed. De gordijnen zijn ook niet te kort maar juist op maat (in de midden zit een stuk muur).

Heeerlijke douche waar totaal niks op aan te merken valt.

Ligbedjes zijn top, zwembad is geweldig, strand is top, het eten uit de kunst en de Rust.... Nog nooit zijn we ergens zó tot rust gekomen. Geen muziek en geen animatie. En meer oudere duitse mensen wat wij echt geweldig leuk vinden!

Dit resort komen wij opzekers nog eens terug..

Tsja...

superfly14
4-9-2015

Heel erg veel zin hadden wij in deze vakantie. Volgens de brochure een heel mooi hotel en ja...Turkije hè, zon, zon en nog eens zon. Wij kwamen aan in het hotel en zo op het eerste oog dachten wij: Wat een mooi hotel! Totdat wij op de kamer kwamen. We hadden een hotelkamer met jacuzzi geboekt, lekker luxe. We kwamen de hotelkamer binnen en we werden overmand door een verschrikkelijke schimmellucht. De jacuzzi was ingebouwd in een soort van houten vloer. De randen waren niet goed afgekit waardoor er water onder die vloer kon komen. De afwerking van de kamer liet ook te wensen over. Zo ontzettend slordig: Behang dat was 'geruld' en slechte kitranden. De bedden: Zo ontzettend hard! Het centrale trappenhuis: zo laag dat ik tweemaal mijn hoofd heb gestoten. Het restaurant: vergeven van vliegen. Het eten: je moet ervan houden. Maar om eerlijk te zijn: het was wel te doen. Positief punt: Het personeel is ontzettend vriendelijk. Maar...Vijf sterren? Nee, dat niet.

Heerlijk ontspannen

Herweijer
3-9-2015

Geweldig voor koppels die van rust houden. In dit hotel zijn kinderen niet toegestaan, waardoor er een ontspannen sfeer hangt. Zelfs als je lekker op je bedje ligt aan het zwembad wordt je bediend met verschillende lekkernijen, zoals ice koffie / kersen / watermeloen / smoothies.

Het eten in het hoofdrestaurant, maar ook de andere twee restaurants, is heerlijk. Buiten wordt de vis vers voor je gegrild en kun je ook je eigen samengestelde gerecht laten wokken.

Er is meer dan genoeg keuze aan salades, toetjes en het ontbijt is erg uitgebreid.

De kamers zijn ruim, netjes en schoon. De bedden zijn wat hard, maar dat is maar net wat je zelf gewend bent.

Het personeel, zowel aan de receptie als alle obers, zijn heel vriendelijk en niks is te gek!

Dit was de 3e keer in dit hotel, en wij komen er zeker een vierde keer terug!!

Heerlijk en compleet

Pdeweert
21-8-2015

Alles wat in andere beoordelingen staat klopt helemaal... Hotel is top, eten is echt super (10+) en zwembad fantastisch....

Echter ik ben in tegenstelling tot n andere bezoekers die oordruppels bij de apotheek heeft gehaald te lang doorgelopen met een midden oorontsteking wat er uiteindelijk toe heeft geleidt dat ik 3 dagen in het zienhuis heb gelegen! Eerste keer dagopname met infuus antibiotica was blijkbaar niet de juiste dus dag later retour en 2 dagen moeten blijven!

Zowel dit zwembad , wat er op het oog prachtig uit ziet als vele andere zwembaden in Turkije worden niet gefilterd door waterzuivering alleen door chloor. dit is met de temperaturen echt onvoldoende om bacteriën te bestrijden! Dus ben je gevoelig hiervoor ...oordoppen en/ of niet met je hoofd onder water!

Graag zou ik nog een keer terugkeren om gezond en in alle rust te genieten van dit hotel! In het ziekenhuis wel een drama ervaring opgedaan ...maar daar kan het hotel niets aan doen!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI SENSIMAR Belek Resort & Spa in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI SENSIMAR Belek Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.