Hotel TUI Magic Life Club Waterworld

Hotel TUI Magic Life Club Waterworld

9Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor TUI Magic Life Club Waterworld voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

392 reviews over Hotel TUI Magic Life Club Waterworld

• 2019
    9Famhum23-10-2019

Een super geweldige vakantie

Echt een super relax vakantie gehad, die van alle gemakken was voorzien. Animatie was top, niet opdringerig maar je kom de hele dag overal aan mee doen. De kamer waren ietwat ouderwets maar wel heel mooi schoon en worden iedere dag heel netjes bijgehouden. Het eten was voortreffelijk, volop keuze, warm, heel veel keuze en afwisseling. Waterskiën, bananaboot, kanoën, en surfen zit zelfs bij all inclusive formule. Een top vakantie gehad.

TUI MAGIC LIFE Waterworld, Guest Service , 04-11-2019

Dear

Thanks for your choice and stay in TUI MAGIC LIFE Waterworld! We also thank you for the positive review and your recommendation! We are glad that you enjoyed your stay. We would be happy to welcome you soon again in a TUI MAGIC LIFE club in Turkey and wish you all the best!

Sincerely, İsmail Karslıoğlu General Manager

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Wilbert linders31-07-2019

Helemaal TOP👌

Dit park is geweldig. Niet het allermodernst ingericht , maar zeer net, ruim opgezet, super voor de kids (12 en 15 jaar) vanwege groot zwembad met gave glijbanen. Zeer vriendelijk personeel, verdienen een pluim! Ontzettend ruim assortiment bij buffetten en de hele dag voldoende eetmogelijkheden. Echt gave entertainment; schuimparty, wet disco, shows , élke avond wat anders. Heerlijk strand met heerlijke zee, kortom helemaal TOP park!

TUI MAGIC LIFE Waterworld, Guest Service , 03-08-2019

Dear Wilbert,

Sincerely, İsmail Karslıoğlu General Manager

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Peter17-07-2019

2 woorden, gewoon prachtig

Juist thuisgekomen van een prachtige zon en strand vakantie. Een echte aanrader voor iedereen die naar Turkije wenst te reizen, toch het hotel. De omgeving en het stadje Belek iets minder. Het hotel : 2 woorden, gewoon prachtig. De ontvangst, de kamer, het personeel, de accommodatie……Vooral de ontvangst is mij bij gebleven. We werden persoonlijk verwelkomt en begeleid naar de lobby waar er iets werd aangeboden om te drinken en waar we rustig de nodige formaliteiten konden afhandelen. Het inchecken heb ik nog nooit zo zalig weten zijn sinds we naar Turkije gaan. 20 min later zaten we in de kamer en 15 min later int zwembad. Dus moesten er nog mensen zijn die naar daar willen afreizen, dit is een topper.

TUI MAGIC LIFE Waterworld, Guest Service , 20-07-2019

Dear Peter,

Thank you for your positive review about TUI MAGIC LIFE Waterworld. We are very pleased to read that you felt well with us during your stay.

We would be happy to welcome you soon again and wish you all the best!

Kind regards İsmail Karslıoğlu General Manager

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Michel en Annick uit Antwerpen29-09-2018

Leuke ervaring

Dit was eerste maal Magic Life. Gewoon de max. Altijd iets te doen, overdag en s'anonds. De Su-bar (avonddisco) in openlucht enorm de max. Ook het personeel is superlief, vooral Hassan en Pedro. Mooi en proper hotel. Merci voor alles en tot nogmaals

TUI MAGIC LIFE Waterworld, Guest Service , 02-10-2018

Dear Annick and Michel,

Thanks for your choice and stay in TUI MAGIC LIFE Waterworld! We also thank you for the positive review and your recommendation! We are glad that you enjoyed your stay. We would be happy to welcome you soon again in our club and wish you all the best! Sincerely,

Gereisd met partner in september 2018

• 9Hellen10-08-2018

Prima hotel

Prima prijs kwaliteit we hadden een voordeelkamer gekregen maar niet geboekt werd gelijk opgelost half uurtje vanaf het vliegveld eten prima wel vaak hetzelfde maar dat is in deze prijsklasse te verwachten ruim opgezet hotel en heel vriendelijk behulpzaam personeel wel oudere kamers maar is ook een ouder hotel bedden in de familiekamers mogen wat zachter wel ruime kamers goed te doen met 2 of 3 kinderen kortom gewoon een goed hotel voor een eerlijke prijs. Is wel een hotel wat op Duitsers is gericht verder geen probleem maar alles is in het Duits voor animatie voor kids ga dan naar een hotel waar Nederlandse animatie is

TUI MAGIC LIFE Waterworld, Guest Service , 17-08-2018

Dear Hellen,

Thanks for your choice and stay in TUI MAGIC LIFE Waterworld! We also thank you for the positive review! We are glad that you enjoyed your stay. We would be happy to welcome you soon again in our club and wish you all the best! Sincerely,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Floor25-07-2018

Fantastisch en zéker voor herhaling vatbaar!

TUI Magic Life Waterworld is een prachtig resort gelegen in een mooie groene omgeving. Wij troffen in eerste instantie een hard bed maar dat werd meteen opgelost door het hardwerkende en ontzettend vriendelijke personeel. Het complex mag dan wat ouder zijn, de kamers en de faciliteiten zijn brandschoon. Het eten is heerlijk, niet overdadig maar meer dan genoeg keuze, goed op smaak en allemaal vers. De sportlessen zijn echt fantastisch! Professioneel en met veel enthousiasme gegeven. Ook de glijbanen vielen erg in de smaak, Er wordt bovendien continue goed opgelet door de aanwezige lifeguards (zowel in het zwembad, bij de glijbanen als op het strand). En genoeg bedjes!! Elke avond maakt het entertainment team er een feestje van. Het viel ons op dat de aanwezige gasten in dit complex erg beschaafd en rustig zijn. Onze kinderen (17 en 13) vonden dit resort zeker voor herhaling vatbaar, en wij ook! Wij keren zeker terug!!!

TUI MAGIC LIFE Waterworld, Guest Service , 03-08-2018

Dear guests,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Caroline Drost22-07-2018

OK maar niet voor herhaling vatbaar

Ruim opgezet park, goed onderhouden,druk aan het zwembad maar fijn liggen aan het strand (rustiger), kamers muffig en harde bedden , eten ondermaats, kinderen (15,13,12,9) vonden het leuk maar wel jammer dat er weinig Nederlandstalige kinderen waren maar is natuurlijk Duitse keten. Ook rekening houden dat er in Juli/Augustus krekels zitten die echt heel veel kabaal maken ( met name bij het kinderzembad en de relax pool, ook ‘s nachts hinderlijk), fijn dat je 2 keer per dag kan waterskiën en banana boot maar personeel daar is niet echt gemotiveerd... Al bij al fijne vakantie gehad(prijs/kwaliteit) maar komen in geen geval terug.

TUI MAGIC LIFE Waterworld, Guest Service , 03-08-2018

Dear Caroline,

Thank you for having chosen TUI MAGIC LIFE Waterworld for your holidays! We also thank you for your feedback. Please be sure that we take these issues seriously for an improvement. We would be happy to welcome you soon again in our club and wish you all the best! Sincerely, İsmail Karslıoğlu General Manager

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Pierre13-08-2017

Echt een sport resort

Watersporter zijn gratis: 2x per dag waterskieen, 2x per dag Banana boot, volleybaltoetnooien, voetbalwedstrijden.. 5 zwembaden zelfs een 16 plus bad rustig gelegen in een prachtige tuin. 2 leuke strandbars. Familie kamers hebben twee apparte kamers. Ligging aan de Golfbaan "Gloria Golf" Greenfree €90,-

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Belgian team05-08-2017

Fantastich hotel

Veel sport mogelijkheden (Zumba, bbb, Step,Danscursus,watersporten, tennis..................... Heel goed animatie team.(vooral de Braziliaanse waren top) Heel mooie shows s'avonds en bangelijke thema party's (White, Wet, Beach, glamour, 80& 90,....Party's

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9mago09-03-2017

zeer aangenaam en verzorgd hotel, goed personeel

vriendelijke personeel, goed eten, proper verder niets negatief, misschien wel wat drukte door vele kinderen

Gereisd met vrienden in mei 2016

Hotel TUI Magic Life Club Waterworld info