8,9

We hebben een aantal aanbieders voor TUI Magic Life Club Waterworld voor je op een rij gezet:

381 reviews over Hotel TUI Magic Life Club Waterworld in het Nederlands

Helemaal TOP👌

Wilbert linders
31-7-2019

Dit park is geweldig. Niet het allermodernst ingericht , maar zeer net, ruim opgezet, super voor de kids (12 en 15 jaar) vanwege groot zwembad met gave glijbanen. Zeer vriendelijk personeel, verdienen een pluim! Ontzettend ruim assortiment bij buffetten en de hele dag voldoende eetmogelijkheden. Echt gave entertainment; schuimparty, wet disco, shows , élke avond wat anders. Heerlijk strand met heerlijke zee, kortom helemaal TOP park!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
TUI MAGIC LIFE Waterworld, Guest Service , 3-8-2019

Dear Wilbert,

Sincerely, İsmail Karslıoğlu General Manager

2 woorden, gewoon prachtig

Peter
17-7-2019

Juist thuisgekomen van een prachtige zon en strand vakantie. Een echte aanrader voor iedereen die naar Turkije wenst te reizen, toch het hotel. De omgeving en het stadje Belek iets minder. Het hotel : 2 woorden, gewoon prachtig. De ontvangst, de kamer, het personeel, de accommodatie……Vooral de ontvangst is mij bij gebleven. We werden persoonlijk verwelkomt en begeleid naar de lobby waar er iets werd aangeboden om te drinken en waar we rustig de nodige formaliteiten konden afhandelen. Het inchecken heb ik nog nooit zo zalig weten zijn sinds we naar Turkije gaan. 20 min later zaten we in de kamer en 15 min later int zwembad. Dus moesten er nog mensen zijn die naar daar willen afreizen, dit is een topper.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
TUI MAGIC LIFE Waterworld, Guest Service , 20-7-2019

Dear Peter,

Thank you for your positive review about TUI MAGIC LIFE Waterworld. We are very pleased to read that you felt well with us during your stay.

We would be happy to welcome you soon again and wish you all the best!

Kind regards İsmail Karslıoğlu General Manager

Leuke ervaring

Michel en Annick uit Antwerpen
29-9-2018

Dit was eerste maal Magic Life. Gewoon de max. Altijd iets te doen, overdag en s'anonds. De Su-bar (avonddisco) in openlucht enorm de max. Ook het personeel is superlief, vooral Hassan en Pedro. Mooi en proper hotel. Merci voor alles en tot nogmaals

Gereisd Met partner in september 2018
TUI MAGIC LIFE Waterworld, Guest Service Manager, 2-10-2018

Dear Annick and Michel,

Thanks for your choice and stay in TUI MAGIC LIFE Waterworld! We also thank you for the positive review and your recommendation! We are glad that you enjoyed your stay. We would be happy to welcome you soon again in our club and wish you all the best! Sincerely,

Prima hotel

Hellen
10-8-2018

Prima prijs kwaliteit we hadden een voordeelkamer gekregen maar niet geboekt werd gelijk opgelost half uurtje vanaf het vliegveld eten prima wel vaak hetzelfde maar dat is in deze prijsklasse te verwachten ruim opgezet hotel en heel vriendelijk behulpzaam personeel wel oudere kamers maar is ook een ouder hotel bedden in de familiekamers mogen wat zachter wel ruime kamers goed te doen met 2 of 3 kinderen kortom gewoon een goed hotel voor een eerlijke prijs. Is wel een hotel wat op Duitsers is gericht verder geen probleem maar alles is in het Duits voor animatie voor kids ga dan naar een hotel waar Nederlandse animatie is

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
TUI MAGIC LIFE Waterworld, Guest Service Manager, 17-8-2018

Dear Hellen,

Thanks for your choice and stay in TUI MAGIC LIFE Waterworld! We also thank you for the positive review! We are glad that you enjoyed your stay. We would be happy to welcome you soon again in our club and wish you all the best! Sincerely,

İsmail Karslıoğlu General Manager

Fantastisch en zéker voor herhaling vatbaar!

Floor
25-7-2018

TUI Magic Life Waterworld is een prachtig resort gelegen in een mooie groene omgeving. Wij troffen in eerste instantie een hard bed maar dat werd meteen opgelost door het hardwerkende en ontzettend vriendelijke personeel. Het complex mag dan wat ouder zijn, de kamers en de faciliteiten zijn brandschoon. Het eten is heerlijk, niet overdadig maar meer dan genoeg keuze, goed op smaak en allemaal vers. De sportlessen zijn echt fantastisch! Professioneel en met veel enthousiasme gegeven. Ook de glijbanen vielen erg in de smaak, Er wordt bovendien continue goed opgelet door de aanwezige lifeguards (zowel in het zwembad, bij de glijbanen als op het strand). En genoeg bedjes!! Elke avond maakt het entertainment team er een feestje van. Het viel ons op dat de aanwezige gasten in dit complex erg beschaafd en rustig zijn. Onze kinderen (17 en 13) vonden dit resort zeker voor herhaling vatbaar, en wij ook! Wij keren zeker terug!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
TUI MAGIC LIFE Waterworld, Guest Service Manager, 3-8-2018

Dear guests,

İsmail Karslıoğlu General Manager

OK maar niet voor herhaling vatbaar

Caroline Drost
22-7-2018

Ruim opgezet park, goed onderhouden,druk aan het zwembad maar fijn liggen aan het strand (rustiger), kamers muffig en harde bedden , eten ondermaats, kinderen (15,13,12,9) vonden het leuk maar wel jammer dat er weinig Nederlandstalige kinderen waren maar is natuurlijk Duitse keten. Ook rekening houden dat er in Juli/Augustus krekels zitten die echt heel veel kabaal maken ( met name bij het kinderzembad en de relax pool, ook ‘s nachts hinderlijk), fijn dat je 2 keer per dag kan waterskiën en banana boot maar personeel daar is niet echt gemotiveerd... Al bij al fijne vakantie gehad(prijs/kwaliteit) maar komen in geen geval terug.

TUI MAGIC LIFE Waterworld, Guest Service Manager, Fri Aug 03 2018 09:35:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Caroline,

Thank you for having chosen TUI MAGIC LIFE Waterworld for your holidays! We also thank you for your feedback. Please be sure that we take these issues seriously for an improvement. We would be happy to welcome you soon again in our club and wish you all the best! Sincerely, İsmail Karslıoğlu General Manager

Echt een sport resort

Pierre
13-8-2017

Watersporter zijn gratis: 2x per dag waterskieen, 2x per dag Banana boot, volleybaltoetnooien, voetbalwedstrijden.. 5 zwembaden zelfs een 16 plus bad rustig gelegen in een prachtige tuin. 2 leuke strandbars. Familie kamers hebben twee apparte kamers. Ligging aan de Golfbaan "Gloria Golf" Greenfree €90,-

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Fantastich hotel

Belgian team
5-8-2017

Veel sport mogelijkheden (Zumba, bbb, Step,Danscursus,watersporten, tennis..................... Heel goed animatie team.(vooral de Braziliaanse waren top) Heel mooie shows s'avonds en bangelijke thema party's (White, Wet, Beach, glamour, 80& 90,....Party's

Gereisd Met vrienden in september 2016

zeer aangenaam en verzorgd hotel, goed personeel

mago
9-3-2017

vriendelijke personeel, goed eten, proper verder niets negatief, misschien wel wat drukte door vele kinderen

Gereisd Met vrienden in mei 2016

fantastische vakantie

vanhuylenbroeck willy
17-10-2016

Het concept van het hotel (sport mogelijkheden, ecologisch, rustige omgeving...) sprak ons enorm aan. Al het personeel (van poetsvrouw tot manager) was super vriendelijk en deed zijn best om de gasten het zo aangenaam mogelijk te maken. De animatie, het eten en algemene sfeer voldeden volkomen aan al onze wensen. De maaltijden waren enorm gevarieërd en de bediening ervan was super (we bedanken hiervoor vooral Kazim Yaman en Mehmet Salih. We kijken al uit naar volgend jaar

Gereisd Met partner in september 2016

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI Magic Life Club Waterworld in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI Magic Life Club Waterworld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.