Hotel TUI Magic Life Belekstersterstersterster

9.6Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

9.6Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor TUI Magic Life Belek voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Club Asteria is volgens jullie een echt familiehotel waar de kinderen dolle pret zullen beleven. Sowieso zijn jullie erg enthousiast over dit hotel. Bij Hotel Club Asteria hangt volgens jullie een dorpse sfeer vanwege het verblijf in een bungalow in plaats van in een hotelkamer.

Maikel zegt hierover: ‘We zijn net terug van een 4e keer Club Asteria, voelt voor ons elke keer als thuis komen. Hotel is super mooi ruim opgezet met mooie tuinen geweldige zwembaden’. Je loopt door de tuinen naar de verschillende faciliteiten van Hotel Club Asteria. Benieuwd welke faciliteiten dit allemaal zijn? Lees dan snel verder.

Over het eten van Hotel Club Asteria bij Belek zijn jullie erg enthousiast. Je kunt dan ook 24/7 iets te eten krijgen in het hotel. Maikel schrijft bijvoorbeeld: ‘Eten in het buffetresturant is goed en gevarieerd, lunchen is het strandrestaurant is geweldig en de à la carte is ook goed. Samengevat en geweldig hotel, waar we volgend jaar zeker terug zullen komen.’ En ook bij het buffet is aan de kleintjes gedacht. Mevr. Berkhof: ‘Voor kinderen is er een uitgebreid buffet en ze komen de hele dag niks te kort ijsjes popcorn een eigen trappetje bij de bar om een kinder cocktail te bestellen :)’ Buiten de openingstijden van het restaurant kun je bovendien een broodje halen bij de patisserie of een stuk fruit bij de fruitcar op het strand.

Hotel Club Asteria beschikt over 3 zwembaden, waaronder een relaxpool voor de ouders en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Reviewer Linda: ‘Zwembaden waren ook mooi. Wij zaten vooral aan het zwembad bij het strand, omdat het daar wat minder benauwd was en ook wat frisser. Erg veel groen en natuur hier. Je zag regelmatig wel een schildpad of gekko lopen. Ook lekker strand met een mooie pier en heerlijk zeewater om in te snorkelen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!’

Ook over de animatie zijn jullie enthousiast. Zo schrijft Daisy: ‘Heel kinder dorp met de hele dag activiteiten. Ook voor volwassen boogschieten en andere activiteiten. Elke avond mooie shows en elke woensdag retro of neon party bij de poolbar. Wij gaan zeker weten nog een keer naar dit hotel!’

Uiteraard kun je in dit kindvriendelijke hotel kiezen voor een familiekamer. Linda: ‘Wij hadden een familiekamer. Deze kamer was erg groot en werd elke dag goed schoon gemaakt’. De enige minpunten die jullie noemen zijn de vele muggen en het handdoekje leggen bij het zwembad.

Ligging

Hou er rekening mee dat Hotel Club Asteria bij Belek erg afgelegen ligt. Hier ga je echt heen voor een zonvakantie aan de Turkse Rivièra en niet om eropuit te trekken. Wil je er toch op uit? Pak dan de taxi of de bus. Je kunt bijvoorbeeld de shuttlebus pakken naar Antalya. Hier doe je ongeveer een uur over, maar het is zeker de moeite waard. Wandel door het historische centrum langs de Ottomaanse huizen of beklim de toren voor een prachtig uitzicht over de stad.

1269 reviews over Hotel TUI Magic Life Belek

• 2019
    10Johan&Hettie.29-10-2019

Wij zijn hier nu voor de 20ste keer geweest als wij club Asteria binnenkomen dan zeggen wij we zijn thuis ook deze keer weer geweldig vriendelijk personeel behulpzaam en aardig prima van eten en drinken prima kamer met een uitstekend bed prachtige tuinen een geweldig zwembad en de zee aan je voeten wat wil je nog meer elke avond live muziek. wij gaan zeker volgend jaar weer naar Asteria bij deze willen wij de managers met name (Ergün AVCI) en alle verdere personeel bedanken voor de super fijne vakantie tot volgend jaar.(Pala Ramzi)

İrem KADİRHAN, sales and marketing supervisor, 04-11-2019

• 9Lijzenga27-10-2019

Zeker een aanrader!!

Tweede x hier, aantal verbeteringen waargenomen. Buffet is uitgebreid, matrassen vervangen, douches vervangen. Er komt in 2020 een compleet nieuw en groter waterpark 😍 Sfeer is in oktober erg gemoedelijk, gezellig druk zonder het gevoel in de massa op te gaan. Persoonlijke aandacht van personeel.

İrem KADİRHAN, sales and marketing supervisor, 29-10-2019

Guest Relation Manager Club Asteria Belek

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Ellen Zweiphennig13-10-2019

Echt een aanrader !!!!

Komen er al vele jaren en voelt elke keer weer als thuiskomen !!! Echt een familie resort !!!! Dat er ieder jaar zoveel gasten opnieuw terug komen zegt genoeg. Eten is super met iedere avond een ander thema. Al het personeel is super vriendelijk en behulpzaam . Geweldige animatie zowel voor jong als oud . Iedere avond live muziek en professionele shows. Het hele park is ontzettend schoon en goed verzorgd. Kortom het was weer een heerlijke vakantie . Speciale dank aan alle managers en al het personeel van Club Asteria die ervoor zorgen dat het de gasten aan niets ontbreekt.

• 10Rick12-10-2019

Fantastisch een aanrader voor iedereen!!

Fantastisch hotel met alles erop en er aan! Heel erg schoon en netjes alles wordt goed onderhouden. Overheerlijk gevarieerd eten de gehele dag door. Al het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Leuk animatieteam voor jong en oud en in de avond mooie shows en live muziek. Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 10Daisy12-10-2019

Top vakantie gaan zeker weer terug!!

Super mooi hotel met groot breed strand en verschillende zwembaden. Overheerlijk eten en de service is top! Voor jong en oud de hele dag een animatieteam met leuke activiteiten. Ik zou het een ieder aanraden!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Jacqueline09-10-2019

Heel mooi resort

Begin oktober als een last minut vakantie geboekt. Aardig personeel en goed ontvangst. Kamer is erg basis en harde bedden met veren, wij verwachten met 5 sterren toch wat luxe, helaas was dit echt niet het geval. Wij zaten ook langs een pad dus hoorde de hele avond/nacht mensen langslopen. Het hele resort ziet er verder prachtig uit, heel goed, erg goed onderhouden en werderom overal aardig personeel. Ze zijn niet op fooi uit en vallen niemand lastig. In het restaurant is er elke dag een ander thema kwa eten, heerlijk!. Het animatieteam is de hele dag bezig met activiteiten (wij deden niet mee, kan er niet over oordelen) savonds waren er shows door profs. Zoals dansscholen! Heel gaaf. Zwembaden en het strand was lekker, helaas is hier ook is het handdoekje leggen erg aanwezig. Op onze eerste dag hadden wij rond 10e geen eens meer een bedje aan het strand.... Gelukkig kan je op elk gras deel bedjes neer zetten! Verder heerlijk genoten!

İrem KADİRHAN, sales and marketing supervisor, 16-10-2019

• 9Christine09-10-2019

Leuk familiehotel

(Vertaald van Duits naar Nederlands) Mooie schone omgeving, directe toegang tot de zee. Zeer geschikt voor gezinnen, leuke kinderclub. Er zijn 2 zwembaden, een ontspanningsbad en een babybad met een kleine glijbaan in de kinderclub. Het eten smaakt erg lekker en het buffet is erg gevarieerd, dus er is voor elk wat wils. De kamers zijn zeer goed onderhouden en de minibar wordt dagelijks gevuld. Het enige nadeel naar mijn mening is dat je ongeveer 10 minuten met de dolmus naar Kadriye moet rijden en in de directe omgeving van het hotel is niets.

İrem KADİRHAN, sales and marketing supervisor, 16-10-2019

Guestrelation Manager

Club Asteria Belek

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Barry06-10-2019

Geweldige vakantie in asteria club belek

Goed en net hotel met daarbij een prachtige tuin! Ondanks dat onze touroperator failliet ging niets te klagen over het hotel. We mochten netjes ons verblijf in dit hotel afmaken en hoefden niets bij te betalen. Ook hebben ze geen kamers op slot gedaan of mensen uitgezet zoals we later hoorden in de bus bij andere hotels. Daarom hebben wij niets meer dan lof over de professionele aanpak en werkwijze van dit hotel! De bediening de kamers, en het eten waren ook erg goed. Wij raden je dan ook zeker aan om hier je vakantie door te brengen! Het hotel is rustig gelegen en door de lage bebouwing goed overzichtelijk. Het hotel beschikt over meer dan genoeg zwembaden en heeft voor ieder wat wils.

İrem KADİRHAN, sales and marketing supervisor, 08-10-2019

Guestrelation Manager

Club Asteria Belek

• 10Marco Nicole30-09-2019

Geweldig hotel

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Zeer goed hotel. Goede gastrelatie. Prachtige tuin en zwembad.

İrem KADİRHAN, sales and marketing supervisor, 02-10-2019

• 10Maikel11-08-2019

Dit jaar voor de 5e keer bij dit geweldige hotel geweest, het voelt nog steeds als thuiskomen in dit fantastische gastvrije, mooie hotel. Lekker en gevarieerd eten, lekker zwemmen in een van de 3 mooie zwembaden, of lekker rond lopen door de prachtige tuinen. Echt een aanrader. Het voelt niet als een een groot resort, maar meer als een klein dorpje.

Guest Relation Manager, sales and marketing supervisor, 14-08-2019

İrem KADİRHAN Club Asteria Belek

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

36 tips over Hotel TUI Magic Life Belek

• Johan Reumer, 20-05-2014 Rapporteren

voor de liefhebbers is de Haman zeer zeker een aanrader verder kun je het plaasje Belek bezoeken met dolmus of taxi.

• Bas, 18-04-2014 Rapporteren

Als je met twee volwassenen bent is de relaxpool een aanrader! Dit is een zwembad voor alleen volwassenen waar je heerlijk kan relaxen; mooie bedden, mooi zwembad en geen kinderen ;-).

• Judith, 22-05-2014 Rapporteren

*ga bij de adult only liggen, heerlijk! *ga daar naar de kapper! Turkse manier van knippen en scheren voor mannen is echt iets om mee te maken! *ga naar de brazilian show en de dans show, waren top! *fam. Kamer was heerlijk groot.

85 vragen over Hotel TUI Magic Life Belek

• Michelle booij, 15-05-2019 Rapporteren

Baby voeding

Hallo, Zijn er op het park Olvarit (babyvoeding) potje te verkrijgen? Alvast bedankt.

• Linsy, 16-01-2017 Rapporteren

Club Asteria of Hotel Limak Arcadia

Hallo, wij willen begin augustus gaan van dit jaar gaan, maar twijfel nog over Club Asteria of Hotel Limak Arcadia. Mijn dochter is 7 jaar en vroeg mij af of er genoeg Nederlandse kinderen zijn. Wie heeft ervaring met beide hotels en welke is het beste. En is het eten goed?

Wen, 07-04-2017

Beide hotels zijn goed, toen wij er zaten waren er in Asteria en Limak genoeg Nederlandse kinderen. Gezien de huidige situatie zou ik niet durven zeggen hoe dit nu is. Veel mensen hebben geannulleerd begreep ik.

• Maud, 31-07-2016 Rapporteren

Snorkelspullen

Zijn er Snorkelspullen te leen, te huur of te koop bij Club Asteria? Of kun je ze beter van thuis meenemen? We horen het graag! Alvast bedankt!

Hotel TUI Magic Life Belek info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Glutenvrij, Italiaans, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen