Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

129 Reviews over TUI BLUE Belek Resort & Spa

• 8pogo18-10-2022

personeel

Ben nog vergeten te vermelden dat er fantastisch personeel rondloopt! Van het restaurant tot de bars tot het personeel van de huishouding en de receptie, allemaal even vriendelijk, behulpzaam, klantgericht en effectief.

• 8pogo18-10-2022

Geweldig hotel

We hebben hier een heerlijke ontspannen vakantie gehad met heerlijk eten. Aan de cocktails zit soms een vreemde smaak, zou aan vaatwasser kunnen liggen of de papieren rietjes. Zwembad en strand zijn super in orde, mooie bars en heerlijke bedden. Kortom geen klagen

• 7Esdoorn29-07-2022

Heerlijk rustig

Mooi resort maar wel aan renovatie toe. Eten was echt goed en veel keuze, maar de wijn nooit koud mits ze er veel ijs in gooiden. Ala carte lunch restaurant waar je ook elke dag mag eten zeer goed! Fijn strand, wel waterschoenen nodig ivm met de stenen( grote kiezels geen rotsen) Wij hadden de swim up kamer, super! Maar mag wat onderhoud hebben! Schoonmaak slecht. Personeel spreekt geen engels dat is lastig! Ze doen er wel alles aan om het je naar je zin te maken. Zwembad groot en heerlijk dat er geen jeugdgroepen zijn. Fijne vakantie gehad.

• 9Monique08-07-2022

Prachtig resort waar je echt tot rust kunt komen!

Een geweldig fijn resort met prachtige kamer, een groot rustig zwembad en fijn (kiezel)strand. Wij vonden het buffet erg goed met ruime keuzes voor iedereen. Ook de fitnessruimte is prettig en de massages waren overheerlijk. Erg vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan! Enige minpuntje is dat er in de omgeving weinig te doen is.

• 5Annemie De Meyer31-05-2022

Nooit meer

Het eten was een echte ramp . Jammer . 5 sterren heb je andere verwachtingen. Ook de kamers zijn afgeleefd . Enkel de laatste 2 dagen bediening op het strand . Voor ons geen 5 sterren

• 9Charlie29-05-2022

Dit is genieten

Voor de 5 e keer geweest.. buiten zijn de toiletten en bars vernieuwd....eten blijft goed, zwembad blijft uniek en deze keer maar de kapper geweest..ook top..wel vragen naar topdek voor bed(enigste minpuntje)dus gaan we september wéér.... aanrader 😄

• 9Jaap en Will22-05-2022

Prima hotel voor volwassenen

Tui Blue Belek is een prima hotel met opvallend vriendelijk personeel en een persoonlijke betrokkenheid van zowel het management als alle andere werknemers. De buffetten zijn uitgebreid en zeer goed verzorgd. In het restaurant heb je nog echt het gevoel van uit eten gaan.In het hele hotel is er ook volop aandacht voor hygiëne. Kamers worden keurig schoongehouden. Zeer aantrekkelijk is de rust die in het hele complex heerst.,nergens keiharde muziek. Het is dus zeker geen hotel voor mensen die veel lawaai en actie zoeken.Gelukkig nergens groepen met hun eigen muziek of schreeuwerig gedrag.Geen hotel voor een bruisend nachtleven. Het schitterende zwembad is paradijselijk. Voor rustzoekers :in alles een aanrader. Meer lezen

• 6Jan29-04-2022

Prima hotel, wel wat achterstallig onderhoud

We hebben een rustige week gehad, eten en drankjes waren prima. Onderhoud van hotel was slecht, veel roest op de buizen boven het terras van de eetzaal, in de kamer was veel kapot, of slecht gerepareerd, ook liet de schoonmaak te wensen over. We hadden een lake house room (bij tui vermeld als superior kamer), prachtig uitzicht en lekker ruim. Personeel was uiterst vriendelijk. Hotel is geen 5 sterren meer waard, verder dan 3 kom ik helaas niet. Transfer vanaf Antalya was met een prive taxi 45 minuten. In de omgeving was nog niets te doen, veel hotels waren nog gesloten. Het restaurant heeft een buiten terras waar ook een (klein) gedeelte niet roken is. Mondkapjes waren verplicht en ook te pakken bij de ingang, helaas deden de gasten dat niet, en werd daar ook niet op aan gesproken, personeel droeg wel overal mondkapjes. In de bar bij het strand is elke avond tot 23.00 iets van entertainment. Het á la carte restaurant Culinarium was top!

• 10Martin en marijke14-10-2019

GEWELDIG FANTASTISCH

Wat is dit een GEWELDIG hotel heb geen klacht kunnen vinden alles was top niks was te veel wij gaan volgend jaar zeker onze 25 jarig huwelijks dag vierenb

• 10Christine Ottermans04-10-2019

Fantastische vakantie

Wij zijn hier al verschillende malen geweest en gaan volgend jaar terug. Het personeel is super vriendelijk en doe al het mogelijke om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het eten is super lekker, thema avonden en de sunset diner is gewoon fantastisch. Het zwembad is gewoon prachtig, meer dan plek genoeg, en waar men tot rust komt. Wij kijken er naar uit om volgend jaar terug te gaan en onze Turkse vrienden terug te zien.

Hotel TUI BLUE Belek Resort & Spa info

• WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)