Hotel TUI BLUE Belek Resort & Spa

9Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 708p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

122 reviews over Hotel TUI BLUE Belek Resort & Spa

• 2019
    10Martin en marijke14-10-2019

GEWELDIG FANTASTISCH

Wat is dit een GEWELDIG hotel heb geen klacht kunnen vinden alles was top niks was te veel wij gaan volgend jaar zeker onze 25 jarig huwelijks dag vierenb

Gereisd met partner in september 2019

• 10Christine Ottermans04-10-2019

Fantastische vakantie

Wij zijn hier al verschillende malen geweest en gaan volgend jaar terug. Het personeel is super vriendelijk en doe al het mogelijke om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het eten is super lekker, thema avonden en de sunset diner is gewoon fantastisch. Het zwembad is gewoon prachtig, meer dan plek genoeg, en waar men tot rust komt. Wij kijken er naar uit om volgend jaar terug te gaan en onze Turkse vrienden terug te zien.

• 9Ingrid Ederveen08-09-2019

Een echte aanrader

Het is een fantastisch hotel. Mooie kamers, geweldig zwembad. Goed eten en zeer goede entertainment. Een heerlijke vakantie gehad.

• 10Martin & Jacqueline17-08-2019

Rustig en relaxed resort een echte aanrader!

In dit resort 2 weken geweest, super vakantie gehad. Het personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Het eten is goed en voor ieder wat wils en keus genoeg. De hele dag is er wel wat lekkers te krijgen. Bijna elke avond is er muziek of show en entertainment zeer gevarieerd. Ook gebruikt gemaakt van de Haman dat is de moeite waard. Groot zwembad en niet te druk. Je wordt bediend in de bars en hebben er lekkere cocktails. Geweldig genoten, mooi weer en we komen er zeker een keer terug. Adult only is een goed concept. Wij zullen het iedereen aanraden om hier naar toe te gaan

• 9Burak03-08-2019

Een super mooi hotel met hele vriendelijke medewerkers o.a. Meneer Yalcin en mevrouw Beate Skerritt. Het eten is variërend en lekker.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam. Raeymaekers21-07-2019

“Op en top een aanrader!”

We hebben er een fantastische ervaring gehad. Alles werd er -echt door iedereen- gedaan om je het zo aangenaam mogelijk te maken. Wij hadden een swim-up kamer en onze zonen een lakehouse-kamer. Dit waren 2 zeer mooie kamers voorzien van alle comfort en een fantastisch uitzicht. Het eten was telkens zeer gevarieerd en erg lekker. De bediening was top en altijd met een vriendelijke lach/begroeting. De avond-animatie was van een hoog niveau. De sportanimatoren en de mensen van het foto-team waren allen steeds zeer oprecht vriendelijk en zeker niet opdringerig.. Het konden zowaar vrienden worden voor het leven. We zijn al vele jaren in Turkije en Griekenland op vakantie geweest maar deze vakantie kon ons alle 4 het meeste bekoren. Dat zegt voldoende.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Simon van Rijn17-07-2019

Fantastisch.

Prachtig Resort. Aanrader om naar toe te gaan. Zeer veel rust. Goede bediening. Heerlijk eten.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Henk18-06-2019

Een fantastisch resort om heerlijk rustig

We zijn in tui sensimar geweest een uit steken resort een van de betere resort die wij de afgelopen jaren hebben mee gemaakt het is boven de 18 jaar heerlijk rustig een keurig resort schoon vele thema's met buffet s"avond aan de bars en met het eten word de drank gebracht en klachten worden snel verholpen en vriendelijk personeel en zo rustig en groot zwembad hebben we niet mee gemaakt kan je rustig zwemmen geen last van jeugd en veel west europeanen en nog nooit zoveel Nederlanders mee gemaakt het is gewoon een geweldig resort

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Van Houtum-Kuijpers17-05-2019

Zeer hoge kwaliteit op alle fronten !

Dat je niet alleen tijd voor jezelf neemt maar de warme en zorgzame medewerkers nemen echt de tijd voor JOU!

Muazzez TEPE, Crm Representative, 14-06-2019

Dear Guest,

First of all, our service quality and compliments to our staff team made us proud. As the entire Sherwood Hotels Family, we would like to thank you for your kind and sincere comments. Good thing you guys are.

As the whole Sherwood family, we are delighted to have enjoyed your holiday, hoping to see you again soon. Goodbye

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Gerry16-05-2019

Fantastische oase van rust

Fantastisch resort.mooi zwembad in mooie tuin die aan het strand ligt.de service is echt geweldig, personeel zo vriendelijk en attent.geen moeite is teveel. Het eten is heerlijk,veel variatie,maar er als er week bent kom je natuurlijk gerechten tegen die je al eerder gehad hebt maar er is zoveel keus,er is voor iedereen wat wils.A la carte restaurant is een aanrader. Het resort is een plek van rust met een heerlijk zonnetje dat in april nog niet zo vreselijk heet is.We gaan beslist nog eens terug naar dit fijne resort!

Muazzez TEPE, Crm Representative, 14-06-2019

Dear Guest,

First of all, we were very happy to know that you had a "perfect" holiday. From the moment you are greeted, we thank you for conveying your thanks to everyone who tries to be worthy with their services.

As the whole Sherwood family, we are honored to welcome you on your next holiday. Goodbye.

Gereisd met partner in april 2019

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen