Hotel Titanic Deluxe Belek

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag34°25°
Hotel Titanic Deluxe Belek
8,9

Bij Hotel Titanic Deluxe in Belek is het personeel erg vriendelijk. Een luxe hotel met alles erop en eraan zoals wellness en gevarieerd en lekker eten. Er is zelfs vers geperste fruitsap bij het ontbijt. Je wordt op je wenken bediend bij het zwembad en met de motorboot brengt het personeel je naar het strand. Op 11 km van het centrum van Belek.

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Deluxe Belek voor je op een rij gezet:

340 reviews over Hotel Titanic Deluxe Belek in het Nederlands

Matig

Yasmin
8-8-2019

Met hoge verwachtingen vertrokken we om 1 u 's nachts naar de luchthaven. Bij aankomst in dit resort om 12u waren we toe aan een douche en rust. Kamer was niet klaar.. OK Geen probleem, om 14u moesten we terug naar de receptie... Nog STEEDS niet klaar. Na aandringen kregen we dan een andere kamer. Kamer is mooi, de kindjes sliepen op een harde slaapbank waar een dun matrasje overheen werd gegooid. Eten en buffet is in 1 woord chaos. Dit is een gigantisch resort met 1 buffetrestaurant, iedereen moet op 2 uur gegeten hebben. Duwen en spurten om een plaatsje te hebben. Eten is erg lekker maar soms veel te koud. Het Pide-pan snackrestaurant is wel lekker met Turkse snacks. Bediening en vriendelijkheid is ondermaats. Zeker de bar aan de kinderbadjes zijn te vermijden. Sommige zijn wel superlief in andere bars Veel mensen die hier werken zijn van Oostbloklanden waardoor communiceren zeer moeilijk word. Voor ons niet meer opnieuw

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Titanic Deluxe Golf Belek hotel, guest service sepervisor, 11-8-2019

Dear Guest Yasmin,

First of all we would like to thank you for taking time and sharing your comments on Zoover after stay in Titanic Deluxe Golf Belek.

We are very sad to know that your expierience with us were not that good as you expected.

We would kindly notice that except of the main restaurant with open buffet we have two snack restaurants: one is on the beach and the other one is by the pool which are offer its service from 12.30 till 16.0 and from 16.00 there is a pita bred service. As well as snacks we have a patisserie with a huge choice of sweets which is open during almost whole day. In the evening time there is an opportunity to have a dinner in one of our four a-lacarte restaurant which are working with a pre booking system. We are sad to know that your weren't convinced ith these choices.

We have noted each and every single one of your notes and please be assured that necessary amends will be in place to further refine guest's experiences. We certainly take your comments very seriously as we want to make adjustments where needed.

We hope you give us another chance to make it up to you.

Kind regards, CRM MANAGEMENT

Pure luxe!

Eline van der Jagt
15-7-2019

Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie. Het hotel zat helemaal volgeboekt, maar hier hebben wij niks van gemerkt. Het hotel is vrij groot, maar wel overzichtelijk ingericht. Het hotel is super luxe en niks is te gek in dit hotel! Het hotel ligt redelijk afgelegen, maar dit vonden wij niet erg, omdat je met de taxi zo in leuke stadjes bent, zoals in Kardiye of Belek. Het hotel straalt ook veel rust uit. Er is overigens voldoende te doen in hotel. Als je een weekje wilt bijkomen, is dit genieten. AANRADER!

Gereisd Met partner in juli 2019
Titanic Deluxe Golf Belek hotel, guest service sepervisor, 30-7-2019

Dear Guest Eline Van der Jagt,

First of all we would like to thank you for your great comment on Zoover.

According to your comment we are so happy to see that you have enjoyed your stay in Titanic deluxe Golf Belek. Our first aim is guest satisfaction and we are so proud that we could make your stay satisfied and enjoyable.

We hope to see you again in our hotel and ready to offer you the best service ever.

Kindest regards, CRM MANAGEMENT

Ik zeg doen!

Zey
12-7-2019

Superleuk hotel. Ultra all inclusive tot in de puntjes. Heel veel te doen voor jong en oud. Je kan hier zowel met je partner naar toe al met je gezin! In de buurt ook leuke winkels en stadjes om te bezoeken en vanuit t hotel een gratis shuttle ieder halfuur!

Gereisd Met partner in oktober 2018

SUBLIEM GENOT EN PLEZIER

Upendra Panday
11-7-2019

Titanic keten staat voor ontzorgen. Wij zijn er in februari 2019 voor de 6e keer geweest. Voorheen, toen de kinderen wat jonger waren, was het altijd Titanic Lara. Dan zit je in 15 minuten na de airport in je hotel. Nu de kids wat groter zijn, onderneem je ook makkelijker uitstapjes. Wij komen hier graag en zowel het ontvangst, de faciliteiten, de gastvrijheid en de gehele verzorging zijn subliem. Na ca 25 min transfer kom je in de wereld van Titanic de luxe. Het meest bijzondere, naast de 9 zwembaden die allemaal heerlijk zijn, is de gehele hamam gratis. Je krijgt de volledige welness erbij. Van turks stoombad, tot jacuzzie zwembad met waterval, tot diverse sauna's, dompelbad, speciaal voet massage bad met stenen en afwisselend warm/koud water om de doorbloeding van je voeten te regelen en optimaliseren. Iedere dag in de fantastische gym en een speciaal koffiehuis....wat is dat toch GENIETEN TEN TOP!!!!!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

TOP👍

Carolina
10-7-2019

Wij waren hier 3 jaar geleden voor de 5e keer en vonden het echt achteruit gegaan en hebben dit ook aangegeven.Nu in juni weer geweest en het was weer helemaal top.Onur Kantoin van de guestrelations hebben we hierover gesproken en de complimenten gegeven over hoe het hotel nu draait, en we werden beloond met zijn goocheltrukjes, ik denk dat hij een leuke show kan geven voor de gasten. Bedankt het was een fijne week👍

Gereisd Met partner in juni 2019
Titanic Deluxe Golf Belek hotel, guest service sepervisor, 14-7-2019

Dear Guest Carolina,

We thank you for your trust and choosing our hotel for your holiday again. We are happy to know that you were satisfied with our services and your special mention about Onur from Guest srvice will be defenetely shared with our management.

It is our goal to increas guests satisfaciton by doing our bests in any ways.

We wish to welcome you in Titanic Deluxe Golf Belek one more time.

Best regards, CRM MANAGEMENT

Geweldig! Op alle fronten.

Nouwens
5-7-2019

In een woord geweldig!!! Prachtig resort, vriendelijk personeel, goede bedden. Komen zeker weer terug. Krijgen van ons een 10.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Titanic Deluxe Golf Belek hotel, guest service sepervisor, 7-7-2019

Dear Guest Nouwens,

Firstly we would like to thank you for taking time and share with us your nice review on Zoover after holiday in Titanic Deluxe Golf Belek.

We are very glad to know that you enjoyed your stay and like our service and hotel's facilities.

We would much appreciate if you choose us for your next stay and we are ready to provide you with great service again.

Best regards, CRM MANAGEMENT

een super vakantie in een super hotel

Jelle & Diana
1-7-2019

een geweldig Resort een beetje afgelegen maar super om er te verblijven

Gereisd Met partner in juni 2019
Titanic Deluxe Golf Belek hotel, guest service sepervisor, 4-7-2019

Dear Guests Jelle & Diana,

First of all we would like to thank you for choosing our hotel for your holiday and ahare your review on Zoover.

We are glad to know that you enjoyed your stay with us. And wish to welcome you in Titanic Deluxe Gofl Belek again.

Best regards, CRM MANAGEMENT

We gaan ook zeker nog een keer terug naar dit hote

Gertruud vd Raaf
10-6-2019

In 1 woord geweldig hotel Heel vriendelijk personeel Niets was ze teveel Na 1 dag wisten ze al wat je wilde drinken bij bv je ontbijt Het is een top hotel en gaan er zeker nog een keer naar terug Het was er schoon en netjes Eten was ook heerlijk Je kon met het bootje of treintje richting het strand Verschillende terrassen waar je iets kon eten en/of drinken Kamers waren ook netjes Bedden waren ook goed

Minibar werd goed bijgevuld Mooi balkon,mooi uitzicht We hebben een heerlijke vakantie gehad We gaan ook zeker nog een keer terug naar dit hotel We hebben hier 15 dagen genoten Zijn gisteren (8e juni )weer thuis gekomen

Gereisd Met partner in mei 2019
Titanic Deluxe Golf Belek hotel, guest service sepervisor, 21-6-2019

Dear Guest Gertruud vd Raaf,

First of all we would like to thank you for choosing our hotel for your summer holiday.

We are very glad to know that you spent a great time with us and this stay left in your memory lots of positive impressions.

We would much appreciate if you choose Titanic Deluxe Golf Belek hotel for your next stay. Looking forward to welcome you through our guests.

Farduw
26-5-2019

Prachtig hotel. Groot,maar geen massa gevoel. Schoon en hygiënisch. Elke dag kamer schoongemaakt en minibar gevuld. Met boot, treintje of te voet naar het strand. Golfbaan met 27 holes bij het hotel.Eten super , in hoofdrestaurant, maar ook bij “snacks” bij het hotel en op het strand( al la carte)Middernacht snack wordt vers bereid, ook a la carte. Personeel erg vriendelijk, zoals ook het animatie team.Bij caprice restaurant en bij het strand koekjes en gebak om 16.00 uur. Centric bar erg gezellig.Hamam prachtig ( beetje te heet ) en het zwembad daarbij is een oase van rust.Zwembaden en glijbanen mooi en netjes.Een dag een cabana huren is een ervaring op zich, 3 personen hebben zich de hele dag laten verwennen , alles wordt bij je gebracht.Hotel ligt lekker rustig,met taxi of dolmus ben je binnen 10 minuten in Kadriye en in ongeveer 45 minuten in Antalya.Leuke winkels en een koffie café en Iris pub en disco.Elke avond shows

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Titanic Deluxe Golf Belek hotel, guest service sepervisor, 31-5-2019

Dear Guest Farduw,

We are very glad to know that you enjoyed your time in Titanic Deluxe Golf Belek hotel and would like to thank you for taking time and sharing your review on Zoover. It is our goal to make our guests stay in the hotel as much memorable as it can be.

We are certainly looking forward to welcome you again in our hotel and will do our best to make your holiday unforgettable.

Bijna een 10!

Andrea
22-5-2019

Het was fantastisch. Twee jaar geleden ook geweest, maar ze hebben er hard aan gewerkt om de standaard weer flink op te schroeven qua parkrenovatie en heerlijk veel keuze bij het eten . Werkelijk geweldig en bijna een dikke 10. Enige wat echt er nog voor zorgt dat het cijfer lager uitkomt is dat de muziek veel te hard is, zowel bij zwembad als 's avonds. De shows na 15 minuten verlaten omdat mijn oren het niet trokken. Ze moeten meer rekening houden met doelgroep: nu was 75% boven de 50 en verder jonge gezinnen: die hoeven geen clublevel volume of schreeuwers door de microfoon. Wij zaten in een supermooie de luxe kamer met geweldig bed.

Gereisd Met partner in mei 2019
Titanic Deluxe Golf Belek hotel, guest service sepervisor, 27-5-2019

Dear Guest Andrea,

First of all we would like to than you for choosing our hotel for your holdiay and very glad to know that your stay with us met your expectation and you enjoyed your time.

We have taken all your constructive critisism and advices very seriously and all your comments will be shared with our management. We will take nesessary actions accordingly.

We would much appreciate if you choose us again for your holiday and we promis to do your stay unforgettable again.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Eucalyptus Sauna, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan8, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Deluxe Belek in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Deluxe Belek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.