Hotel Titanic Deluxe Belek

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°22°
Hotel Titanic Deluxe Belek

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Deluxe Belek voor je op een rij gezet:

322 reviews over Hotel Titanic Deluxe Belek in het Nederlands

Fenomenale vakantie 2018 in titanic belek

Jannie
22-9-2018

Geweldig hotel mooi schoon goed eten

De overtreffende trap qua luxe!

Bob Grol
21-9-2018

Prachtig hotel, ruim opgezet, topkwaliteit van eten en drinken, uitstekende bedden met toppers, inloop stortdouche en een separaat rookvrij terras voor ontbijt/ lunch en diner. Er is zeer veel personeel en meerdere barretjes rondom het zwembad, zonder wachtrijen. Onderscheidend is hier dat men internationale merken serveert van sterke dranken i.p.v. lokale brouwsels.Op skates rijden serveersters rond om je aan het zwembad te bedienen. Leuk is dat je met speedboten naar het strand wordt gebracht. Het lunchrestaurant aan het strand is een barbecue met geweldige gegrilde gerechten en salades. De a la carte restaurants zijn goed en het (betaalde) Grill restaurant een absolute aanrader. Minpunt is het toezien op het reserveren van bedjes, wat steeds gekker werd; zelfs om 06.30 lagen er al handdoeken en kwamen deze gasten pas rond 12.00 uur liggen. Let ook op dat het hotel aan een rivier ligt dus 's avonds zijn er veel muggen.

Wat we erg goed vonden was het midnight restaurant. Het eten was heerlijk. Heerlijke bedden. Turks restaurant en dan vooral de fijne bediening van jokan. Wat we niet zo goed vonden zijn de zitjes bij het Riverside showcenter. Ongemakkelijke krukken. Het hele hotel straalt luxe uit en dit is erg armoedig.

D-reizen

super genoten van een top hotel

Semıh Yologlu
1-9-2018

het ıs super geregeld allemaal. het eten en servıce ıs top. guest servıce rukıye ıs altıjd hulpzaam en klantvrıendelıjk

Titanic Deluxe Golf Belek Hotel, guest service sepervisor, 15-9-2018

Dear Guest,

Firstly we would like to thank you for choosing our hotel for your holiday and sharing such a nice words about your staying with us.

Thank you for special mention about staff member. Such a nice reviews increase our motivation and give more power for better sevice.

We hope to see you through our guests again and ready to make all what is in our hands for your enjoyable staying.

Nooit meer

Dhr Rabaey
30-8-2018

Als je van hygiëne houd moet je hier niet zijn

Goed : het weer

Heel mooi maar niet onderhouden en vuil

13 x turkije geweest altijd afgegaan op score zoover Altijd score rond de 9 maar nu zwaar teleurgesteld

Kamers zijn gehorig snachts veel lawaai

Eten lekker maar weinig variatie

Titanic Deluxe Golf Belek Hotel, guest service sepervisor, 15-9-2018

Dear Guest,

We would firstly like to thank you for choosing our hotel for your holiday and share your review after staying with us.

We are very disappointed to hear that your expectation form holiday in Titanic Deluxe Golf Belek hotel were not meet by us.

We seriouysely pay attantion on your constructive critisism and will do our best to increase the points you have mentioned on your feedback.

Looking forward to welcome you again in our hotel.

goede vakantie gehad !

Romy
13-8-2018

Mooi hotel om te zien, erg groot. Misschien beetje te groot. We waren al 7x naar Titanic beach Lara geweest had er nu meer van verwacht vanwege het deluxe , voor mij is het gewoon hetzelfde eten hetzelfde de Snack restaurant zelfde menu’s. En dat is allemaal goed, maar had graag voor prijs/kwaliteit net dat beetje extra’s verwacht. Al met al een geweldige vakantie hoor met een super kamer, super ruim met groot balkon. Kinderzwembad geweldig! Zowel voor de allerkleinste en wat groter. Speciaal bad met “kleine” glijbanen. Mijn kinderen hebben het geweldig gehad. De mini club had geweldige shows zelfs wij hebben er van genoten onwijs goed! Zo ook voor de volwassenen prachtige shows. Uiteraard was het eten prima.

Dear Guest,

Thats a great pleasure for us to read such a nice and positive review after your holiday in our hotel. We are very proud to know that you expectation from holiday were satisfied by our service and hotel's facilities as well.

We would be very glad to welcome you in Titanic Deluxe Golf Belek hotel again and always ready to do our best to make your holiday unforgetable.

CRM MANAGEMENT

Geweldig! Next level dit hotel!

Familie Kok
10-8-2018

Wat een fantastisch hotel! We hebben al echt wel mooie luxe hotels in Turkije gezien maar dit was toch wel de overtreffende trap. Aan werkelijk alles is gedacht. Perfect eten (wij hebben niet eens gebruik gemaakt van de a la carte restaurants), alles in het hotel is brandschoon, ook op het strand). Twee soorten boten naar het strand, een langzame en een snelle maar je hoeft nooit (lang) te wachten. De hele dag door bij de Centric bar ribbelchips en goede noten, verder veel lekker ijs en wafels te halen. Eten aan het strand is super! Complimenten voor obers Sinan, Sait en Erhan die alles voor ons regelden! Onur van entertainment ook echt top! In de standaardkamer kreeg je tandenborstels, scheermessen, alles aanwezig. Dranken zijn A-merk, er is een pinautomaat aanwezig. Shows zijn fantastisch met geweldige artiesten. Op Youtubekanaal Michelle en Senna hebben wij een hotelvideo gemaakt waarin dit allemaal te zien is. Aanrader!

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback and choosing us for your holiday. Our goal is to provide you best service as Titanic Deluxe Golf Belek in order to give better service and improve the quality for all our guests, your thoughts and sharings are highly important for us. We would like to thank you once again for nice rewiew and compliments about our staff.

Looking forward to welcome you in Titanic Deluxe Golf Belek as soon as it possible.

Kind Regards,

CRM MANAGEMENT

Nog steeds een super hotel maar...

Minimalistic
2-8-2018

We waren er voor de derde keer en wederom was de vakantie zeker geslaagd. Echter hadden we wel het gevoel dat het iets achteruit is gegaan tov vorig jaren.

Entertainment gedurende de dag is zo goed als onbestaande geworden en van een entertainment team is er eigenlijk zo goed als niets meer te bespeuren zowel overdag als in de avond.

Verder zijn de shows ieder jaar bijna exact hetzelfde met (te) veel live music. Het showcenter is nochtans heel erg goed/leuk.

Het concept van the party (dit jaar iedere donderdag) is ook iedere jaar en iedere week hetzelfde. Het is niet echt een party maar eerder een show waar je naar kijkt. Als je twee weken of langer blijft is dat dan ook twee keer hetzelfde en is het concept heel snel afgezaagd/vervelend, zeker omdat het de voorbije jaren ook exact hetzelfde was (vroeger zelfs nog iets beter). Een echte party om de week zoals white of black party of iets dergelijks zou veel beter zijn.

Verder is de service nog altijd van een heel hoog niveau, lekker eten en lekkere drankjes.

Het blijft een prachtig resort, en het opknappen van de weg naar het strand langs het golfterrein is een prachtige meerwaarde geworden. De kinderboerderij echter bij het aankomen aan het strand vind ik niet geslaagd en is eigenlijk geen exotische binnenkomer op weg naar het strand,het is een beetje raar. Met de jaren zal dat daar alleen maar meer vies gaan ruiken en veel onderhoud vergen vrees ik.

Ook beginnen zich wat opknapwerken op te dringen, bv de lelijke roestvlekken aan de zijkanten van het olympisch zwembad die er nu toch al paar jaar zijn en in de kamers zijn de laminaat vloeren al erg versleten op vele plaatsen. Voor zo een prachtig hotel zou dat niet mogen.

Al bij al blijft het een fantastisch hotel en ik zal het hotel nog altijd aanraden voor een goeie vakantie in luxe, maar om steeds opnieuw te komen is er per jaar te weinig variatie...

Dear Guest,

Thank you for choosing our hotel for your summer holiday and sharing your opinion on Zoover.

We are very glad to know that you were satisfied with our service and hotel's facilities during your staying. Your happiness is the biggest aim for us. We are sorry for inconvinience with the animation activities. We will share your constructive feedback with related department manager and all necessary ammendements will be applied regarding.

We would be very pleased to welcome you again in Titanic Deluxe Golf Belek Hotel.

Een onvergetelijke luxe vakantie

Sam Gies - Vierwind
22-7-2018

We gaan er in augustus voor de 4e keer naar toe, het voelt voor ons als een 2e thuis, hier kom je echt niets tekort, alles klopt voor een luxe vakantie, super groot zwembad, heerlijk afwisselend eten, schone ruime kamers , vriendelijk personeel, (burak barkeeper)16+ restaurant, eindelijk teveel luxe om op te noemen, we kijken er ook super naar uit om hier weer een voortreffelijke vakantie tegemoet te gaan!

Een geweldig hotel in alle opzichten!!

Annemiek Reijven
7-7-2018

Wat een service en luxe vind je hier! De kamers zijn schoon en erg ruim, het eten is fantastisch qua kwaliteit maar ook qua aanbod. De zwembaden liggen er spik en span bij en er is ruimte en keuze genoeg. Daarnaast wordt je op rolschaatsen bediend bij sommige gedeeltes aan het zwembad. Voor de kinderen is er een gaaf glijbanenpark maar ook voor de kleinste kinderen is het 'minibad' geweldig. Veel toestellen erin, het water is niet te diep, echt super. Ze bieden kwaliteit in de ruimste zin van het woord. Je wordt met diverse boten naar de zee gebracht wat alleen al een ervaring is voor de kids. Heerlijk! Daarnaast krijg je de hele dag door ribbelchips, ijsjes en wafels (geen beperkte tijdstippen). Er zijn vrij veel zakelijke mensen aanwezig die je treft in het hoofdrestaurant. Verder zie je ze niet waardoor je weet dat het hotel vol zit maar je het gevoel hebt dat dat niet zo is. Verder is het een rustige locatie, niets om je heen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Deluxe Belek in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Deluxe Belek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.