Géén boekingskosten

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Niet alleen de luxe uitstraling en uitgebreide voorzieningen maken Titanic Deluxe Belek zo geliefd onder gasten. Ook de omgeving en de ligging van het resort worden flink gewaardeerd. Het resort ligt midden in een groen landschap, naast een brede rivier en vlakbij de zee. Een geweldige locatie voor rustzoekers en natuurliefhebbers, maar ook voor gezinnen. De uitstekende service van het personeel maakt je verblijf daarnaast onvergetelijk. Wil je ook op een luxe vakantie naar Turkije? Lees dan verder voor meer informatie over Resort Titanic Deluxe Belek.

Hoewel Titanic Deluxe Belek niet direct aan het strand ligt, zit je er zo. Het personeel brengt je met alle liefde per motorboot of treintje naar het strand. Het strand is maar liefst een kilometer breed en vaak erg rustig. Er staan ligbedden voor je klaar, maar ook comfortabele hutjes om jezelf te beschermen tegen de zon. Voor een drankje of een snack kun je terecht in de strandbar.Eten doe je in het ruim opgezette buffetrestaurant van Titanic Deluxe Belek. Hier heb je elke dag keuze uit veel verschillende gerechten. Kies je liever van de kaart? Met vier à la carte restaurants heb je keuze uit Italiaans, Turks, vlees- en visgerechten. In de ochtend geniet je van een kopje koffie en wat lekkers bij de patisserie en tijdens het zwemmen kun je tussendoor een drankje of een snack halen in de bar.De kans is aanwezig dat je nog nooit eerder zo’n groot zwembad hebt gezien als het zwembad op Titanic Deluxe Belek. Het is een van de grootste in de Turkse provincie Antalya. Glijd van een van de vier glijbanen, speel met je kinderen in het kinderbad, of trek zelf een baantje in de ‘Ocean Pool’. Dit zwembad wordt in de winter verwarmd, dus je kunt er het hele jaar door terecht.Wat animatie betreft geven reviewers aan dat er wel animatie is, maar dat het programma niet heel uitgebreid is. Er is een club waar vooral veel muziek en dans wordt gegeven. Voor de kinderen is er uiteraard een kidsclub waar veel activiteiten voor ze worden georganiseerd. Voor sporten zit je in Titanic Deluxe Belek wel goed. Zo kun je hier onder andere bowlen, volleyballen, kanoën en basketballen. Voor golfliefhebbers is er zelfs een golfbaan met 27 holes. Tot rust komen kun je in de spa die er sprookjesachtig uitziet.

Kamers

Het aanbod in kamers bij Titanic Deluxe Belek Resort is gigantisch. Zo kun je kiezen uit verschillende typen kamers, suites, maar ook villa’s met privézwembad. Alle kamers beschikken in elk geval over airconditioning, een minibar, televisie en internet. Vanuit de kamers en de suites kijk je uit over de golfbaan, de tuinen of het zwembad. Ze zijn prachtig en chique ingericht. De villa’s zijn te boeken vanaf twee personen en geven je vakantie zeker weten extra allure.

Ligging van Titanic Deluxe Belek

Titanic Deluxe Belek heeft een centrale ligging tussen de steden Antalya en Side. Het resort ligt in een natuurrijke omgeving, in de buurt van badplaats Belek. Deze badplaats is een echte vakantiebestemming en er is dan ook veel te doen. Boek bijvoorbeeld een boottocht of breng een bezoek aan Land of Legends.Het dichtstbijzijnde vliegveld is dat van Antalya. Het is vanaf hier ongeveer een half uur rijden naar het resort. Het vliegen vanuit Nederland duurt ongeveer drie uur en drie kwartier. Ook tijdens je vakantie is Antalya trouwens een aanrader om te bezoeken. Vooral de bazaar en het kasteel op de berg zijn hier populair.Vandaag nog je verblijf in Titanic Deluxe Belek boeken? Waar wacht je nog op!

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

575 Reviews over Titanic Deluxe Belek

• 10rinie scheilen11-09-2022

Prima hotel

Hygiëne perfect, eten prima, vriendelijke personeelsleden, wel een massaal hotel, enigste minpunt, slechte wifi

• 9Maria van Dorst03-09-2022

Zalig

Heerlijk verblijf gehad. Wij waren met 5 personen en we hebben ons prima vermaakt. Goed eten en het drinken zijn alleen maar A merken. Vriendelijk personeel en zeker in het main restaurant. Spelletjes hal is een minimum van 30 euro ivm met een tegoedkaart. Dat vonden wij minder. Manager heeft ons verteld dat volgend jaar de spellen gratis zijn. Hoofdpad kan glad zijn, dus badslippers zijn wel noodzakelijk. En vergeet je anti insecten spray niet, daardat je aan de rivier zit heb je deze wel nodig. Hotel is druk bezig om te vernieuwen, mooie pier en een auqa park en wat wij erg fijn vonden is dat het kindergedeelte gescheiden was. Dus hou je van drukte of rust je hebt hier de keuze. Ontzettend groot complex met veel heel ruimte dat voelt echt heerlijk. Met de taxi naar Belek ook prima te doen. Er worden leuke activiteiten georganiseerd zoals een survival game. Wij hadden kamers 2117 en 2119, ruimte prima maar wel toe aan een opknap beurt.

• 9Vincent31-08-2022

Zalig hotel!

Alles is goed geregeld. Niks op aan te merken.

• 10Mel19-08-2022

Heerlijk relax en uitgerust!

De accommodatie was super en schoon. Het eten voortreffelijk! Het personeel erg hulpvaardig en vriendelijk.

• 9Berteyn14-08-2022

Exellent Hotel Mai Niets!

Aangekomen bij de luxe Titanic voor het eerst, na meer dan vier jaar in het Kaya Palazzo Belek te hebben doorgebracht, ontdekten we dit super grote luxe Titanic Hotel. Toen we aankwamen omdat we geen Engels spraken, hadden we Mellick die heel goed Frans spreekt om ons in dit hotel te begeleiden. Het leven dat ik momenteel deel en vier koppels die dit hotel hebben bestudeerd en die goede dingen zoals slecht hebben opgemerkt. We hadden vanuit België de kamers aan de golfkant gevraagd wat dit werd gedaan toen we aankwamen, we waren verheugd dat het vanuit een rustig oogpunt was gerespecteerd, omdat andere leden de kamers aan de golfkant hadden geadviseerd. We ontdekten onze kamer 1618 We vonden een ruime kamer met een minibar gevuld met onbeperkte drankjes die elke dag uitwisselden dat we een superieure kamer namen, maar in onze verbazing zagen we dat er geen badkuip was in de superieure kamers, maar algehele netheid en meubels waren in ee

• 10Hilal Dutar13-08-2022

Wij hebben onwijs genoten van ons verblijf!

Het personeel was erg vriendelijk en attent. Vooral het personeel van het restaurant (yusuf, suat en hamdi) ,hebben ons iedere ochtend weer met een grote glimlach ontvangen. Het is zeker een aanrader om in dit hotel te verblijven. Er is genoeg te doen binnen het hotel, zowel voor volwassenen als kinderen.

Wij komen zeker terug!

• 6Butler15-07-2022

Leuk maar geen tweede x meer

Groot resort, erg schoon en vriendelijk personeel. Minpunten waren de slechte wifi en de harde muziek die tot laat in de avond goed te horen was in je hotel kamer. De kamers zijn schoon en goed ingericht maar erg gehorig. Op het moment van verblijf kwamen we erachter dat het oude Aqua Park afgebroken was en een nieuwe in aanbouw. Jammer want op moment van boeking was niks duidelijk gecommuniceerd. Volgens de magager wel naar de reisorganisaties? Nou op alle sites heb ik niks gezien. Naar mijn weten had het hotel zelf op de website en Instagram duidelijk dit moeten communiceren. Het kinder gedeelte glijbanen is wel af. Voor kleine kids super leuk.

Beter hadden ze de nieuwe aquapark voor grote mensen ergens anders op het terrein neer gezet. Ik miste de animatie voor de wat oudere Kids. Een leuk hotel als je wat jongere kids hebt, voor tiener is het saai.

Een leuke ervaring maar voor mij geen tweede keer meer!

• 9Leen02-07-2022

Prachtig groot resort.

Van 18 t/m 25 juni verbleven wij in Titanic Deluxe Belek. Wat een prachtig park. Wel mega groot als je er niet van houdt. Ligging aan een rivier. Iedere dag met de boot naar het strand, erg leuk. Kan ook met het treintje of te voet. Buiten het park niks te beleven. Eten was prima. Voor de al la carte restaurants moet je extra betalen. In het buffetrestaurant wordt al het eten voor je opgeschept. Alles ligt achter glas, er is genoeg personeel die daarbij helpt. Groot, schoon zwembad. Jammer dat er bungalows boven het zwembad zijn gebouwd. Deze nemen het open zicht weg wat er eerder wel was. De kamer worden goed bijgehouden, iedere dag schone handdoeken. In de avond zeer professionele shows. Deze worden door veel gasten bezocht. Op tijd voor de ingang gaan staan anders zie je niets van dit alles. Personeel is vriendelijk maar spreken amper Engels. Een prachtige vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Lisa26-06-2022

Geweldig!

We hebben een top vakantie gehad! Het hotel was echt prachtig. We zijn vaker naar hotels in Turkije geweest, maar dit hotel stijgt er bovenuit. Zelfs het eten was heerlijk! We komen hier zeker nog terug. Als je dit hotel een slecht cijfer geeft, dan ligt het echt aan jezelf.

• 10Jacqueline24-06-2022

geweldig hotel

Zeer goed hotel. Schoon, goede kamer en bed, optimale service, door heel vriendelijk personeel. Zeer veel mogelijkheden met eten, erg gevarieerd, voor ieder wat wils. Verder ook nog a la carte restaurants, bv sushi, beef, turks en italiaans. Hier moet je wel apart voor betalen, maar je zit erg leuk aan het water bv 3 gangen in het sushi restaurant 19 euro pp. Als je naar het strand wil, kun je per treintje of boot. Ook op het strand, 2 restaurants met heerlijk eten. er staan koelkasten waaruit je water kan nemen , of wat anders. De shows s avonds zijn ook mooi. Het hotel is een aanrader.

Hotel Titanic Deluxe Belek info

Soort hotel

• ClubresortBeschikbaar

Het complex

• Totaal aantal kamers600

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)