Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanBelek / Aksu / Kadriye

8.3FantastischScore uit 569 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Niet alleen de luxe uitstraling en uitgebreide voorzieningen maken Titanic Deluxe Belek zo geliefd onder gasten. Ook de omgeving en de ligging van het resort worden flink gewaardeerd. Het resort ligt midden in een groen landschap, naast een brede rivier en vlakbij de zee. Een geweldige locatie voor rustzoekers en natuurliefhebbers, maar ook voor gezinnen. De uitstekende service van het personeel maakt je verblijf daarnaast onvergetelijk. Wil je ook op een luxe vakantie naar Turkije? Lees dan verder voor meer informatie over Resort Titanic Deluxe Belek.

Hoewel Titanic Deluxe Belek niet direct aan het strand ligt, zit je er zo. Het personeel brengt je met alle liefde per motorboot of treintje naar het strand. Het strand is maar liefst een kilometer breed en vaak erg rustig. Er staan ligbedden voor je klaar, maar ook comfortabele hutjes om jezelf te beschermen tegen de zon. Voor een drankje of een snack kun je terecht in de strandbar.Eten doe je in het ruim opgezette buffetrestaurant van Titanic Deluxe Belek. Hier heb je elke dag keuze uit veel verschillende gerechten. Kies je liever van de kaart? Met vier à la carte restaurants heb je keuze uit Italiaans, Turks, vlees- en visgerechten. In de ochtend geniet je van een kopje koffie en wat lekkers bij de patisserie en tijdens het zwemmen kun je tussendoor een drankje of een snack halen in de bar.De kans is aanwezig dat je nog nooit eerder zo’n groot zwembad hebt gezien als het zwembad op Titanic Deluxe Belek. Het is een van de grootste in de Turkse provincie Antalya. Glijd van een van de vier glijbanen, speel met je kinderen in het kinderbad, of trek zelf een baantje in de ‘Ocean Pool’. Dit zwembad wordt in de winter verwarmd, dus je kunt er het hele jaar door terecht.Wat animatie betreft geven reviewers aan dat er wel animatie is, maar dat het programma niet heel uitgebreid is. Er is een club waar vooral veel muziek en dans wordt gegeven. Voor de kinderen is er uiteraard een kidsclub waar veel activiteiten voor ze worden georganiseerd. Voor sporten zit je in Titanic Deluxe Belek wel goed. Zo kun je hier onder andere bowlen, volleyballen, kanoën en basketballen. Voor golfliefhebbers is er zelfs een golfbaan met 27 holes. Tot rust komen kun je in de spa die er sprookjesachtig uitziet.

Kamers

Het aanbod in kamers bij Titanic Deluxe Belek Resort is gigantisch. Zo kun je kiezen uit verschillende typen kamers, suites, maar ook villa’s met privézwembad. Alle kamers beschikken in elk geval over airconditioning, een minibar, televisie en internet. Vanuit de kamers en de suites kijk je uit over de golfbaan, de tuinen of het zwembad. Ze zijn prachtig en chique ingericht. De villa’s zijn te boeken vanaf twee personen en geven je vakantie zeker weten extra allure.

Ligging van Titanic Deluxe Belek

Titanic Deluxe Belek heeft een centrale ligging tussen de steden Antalya en Side. Het resort ligt in een natuurrijke omgeving, in de buurt van badplaats Belek. Deze badplaats is een echte vakantiebestemming en er is dan ook veel te doen. Boek bijvoorbeeld een boottocht of breng een bezoek aan Land of Legends.Het dichtstbijzijnde vliegveld is dat van Antalya. Het is vanaf hier ongeveer een half uur rijden naar het resort. Het vliegen vanuit Nederland duurt ongeveer drie uur en drie kwartier. Ook tijdens je vakantie is Antalya trouwens een aanrader om te bezoeken. Vooral de bazaar en het kasteel op de berg zijn hier populair.Vandaag nog je verblijf in Titanic Deluxe Belek boeken? Waar wacht je nog op!

Bekijk de beschikbaarheid

569 Reviews over Titanic Deluxe Belek

• 6Butler15-07-2022

Leuk maar geen tweede x meer

Groot resort, erg schoon en vriendelijk personeel. Minpunten waren de slechte wifi en de harde muziek die tot laat in de avond goed te horen was in je hotel kamer. De kamers zijn schoon en goed ingericht maar erg gehorig. Op het moment van verblijf kwamen we erachter dat het oude Aqua Park afgebroken was en een nieuwe in aanbouw. Jammer want op moment van boeking was niks duidelijk gecommuniceerd. Volgens de magager wel naar de reisorganisaties? Nou op alle sites heb ik niks gezien. Naar mijn weten had het hotel zelf op de website en Instagram duidelijk dit moeten communiceren. Het kinder gedeelte glijbanen is wel af. Voor kleine kids super leuk.

Beter hadden ze de nieuwe aquapark voor grote mensen ergens anders op het terrein neer gezet. Ik miste de animatie voor de wat oudere Kids. Een leuk hotel als je wat jongere kids hebt, voor tiener is het saai.

Een leuke ervaring maar voor mij geen tweede keer meer!

• 9Leen02-07-2022

Prachtig groot resort.

Van 18 t/m 25 juni verbleven wij in Titanic Deluxe Belek. Wat een prachtig park. Wel mega groot als je er niet van houdt. Ligging aan een rivier. Iedere dag met de boot naar het strand, erg leuk. Kan ook met het treintje of te voet. Buiten het park niks te beleven. Eten was prima. Voor de al la carte restaurants moet je extra betalen. In het buffetrestaurant wordt al het eten voor je opgeschept. Alles ligt achter glas, er is genoeg personeel die daarbij helpt. Groot, schoon zwembad. Jammer dat er bungalows boven het zwembad zijn gebouwd. Deze nemen het open zicht weg wat er eerder wel was. De kamer worden goed bijgehouden, iedere dag schone handdoeken. In de avond zeer professionele shows. Deze worden door veel gasten bezocht. Op tijd voor de ingang gaan staan anders zie je niets van dit alles. Personeel is vriendelijk maar spreken amper Engels. Een prachtige vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Lisa26-06-2022

Geweldig!

We hebben een top vakantie gehad! Het hotel was echt prachtig. We zijn vaker naar hotels in Turkije geweest, maar dit hotel stijgt er bovenuit. Zelfs het eten was heerlijk! We komen hier zeker nog terug. Als je dit hotel een slecht cijfer geeft, dan ligt het echt aan jezelf.

• 10Jacqueline24-06-2022

geweldig hotel

Zeer goed hotel. Schoon, goede kamer en bed, optimale service, door heel vriendelijk personeel. Zeer veel mogelijkheden met eten, erg gevarieerd, voor ieder wat wils. Verder ook nog a la carte restaurants, bv sushi, beef, turks en italiaans. Hier moet je wel apart voor betalen, maar je zit erg leuk aan het water bv 3 gangen in het sushi restaurant 19 euro pp. Als je naar het strand wil, kun je per treintje of boot. Ook op het strand, 2 restaurants met heerlijk eten. er staan koelkasten waaruit je water kan nemen , of wat anders. De shows s avonds zijn ook mooi. Het hotel is een aanrader.

• 7Simone12-05-2022

Heel eerlijk viel het best een beetje tegen!

Bij aankomst was er een koffer kwijt... goed begin. Gelukkig wel gevonden, was naar een andere kamer gebracht. Kan gebeuren. Op de kamer gekomen (familiesuite met balkon) stonden er 4 bedden (elke kamer 2) en we waren met 6 personen. Ook uiteindelijk wel opgelost uiteraard. Maar start had beter gekund. Aquapark zou per 1 mei open gaan..... als 1 juli luk zou ik het knap vinden. Jammer ! Zwembad water verder was echt ijskoud. Kamer erg gehorig, het leek wel of de bovenburen op klompen liepen de hele nacht. Ook veel herrie van de disco tot 24.00 uur. Positief was het personeel, die doen echt alles voor je met een grote glimlach. Het eten was ook heerlijk, het Italiaanse restaurant op het strand een aanrader met de verse pizza's en pasta's. Ligging is ver weg van alles, je kan alleen met een taxi ergens naar toe, er rijdt geen dolmus of iets.

• 6A.Schipper07-05-2022

Wat een teleurstelling!!

In 2017 voor het eerst in dit hotel verbleven. Destijds een dikke 10! Maar wat een teleurstelling nu!! Aquapark was 1 puinbak! Op andere plaats waren ze een nieuw aan het bouwen. Ik hoop voor gasten die komende juli en augustus hier verblijven dat het op tijd klaar is. Maar dat betwijfel ik. Bij guast relations reageren ze alleen met; dat hebben we aan de touroperator door gegeven. Het boeit ze werkelijk niet. Het prachtige bos bij het strand is gekapt en daar zijn werkzaamheden ivm een nieuwe pier die ze aan het bouwen zijn. Bij de receptie worden tegenstrijdigheden vertelt. Het hotel is lawaaierig en kamers erg gehorig. Als je houd van gillende en kotsende kinderen in het restaurant moet je hierheen gaan.

• 9Vincent Reimering29-04-2022

Prima vertoeven in meivakantie

Wat een prachtig resort is dit! Heel groot maar dat merk je nauwelijks door de kleinschalige opzet. Prachtig, enorm zwembad met genoeg bedden. “Handdoekje leggen” hoeft niet, wat een verademing. Je wordt continu bediend door personeel op rollerskates. De all-inclusive is sowieso erg goed. Gevulde minibar, zeer zeer uitgebreid buffet in de ochtend, middag en avond. A la carte is niet gratis maar dat missen wij niet. Personeel is uiterst vriendelijk! Met het treintje of de boot naar het strand en ook daar is de verzorging uitmuntend! De superiour kamer die wij hadden geboekt is eigenlijk nog het minste stukje, de kamer is netjes en je hebt alles maar in Turkije hebben we wel eens mooiere kamers gehad. Het waterpark is nu nog niet open, dat wisten we en is niet erg (de genoemde datum van 1 mei gaan ze echter niet halen). Een uitstapje naar Belek is gezellig. Een en al winkel met “merkkleding”.

• 9Margret26-10-2021

Fantastisch hotel!

Als iemand klaagt over dit hotel, snappen wij daar niets van. Super mooi, schoon, groot en netjes. Leuke shows in de avond en de service is overal super. Heel aardig personeel (vooral Tayfun op zijn skeelers en Yasemin en Pelin in de bediening) die je van alle kanten bedienen.. Ook met alle Corona maatregelen helemaal super. De WiFi bij het zwembad is niet super maar dat vonden we niet belangrijk. 4 jaar geleden hier geweest en wij vonden het hotel alleen maar beter geworden qua faciliteiten en service.

• 9Bakker05-10-2021

Till now still staying here amazing.

We are here for the second day. First we get an upgrade to room with swimmingpool. 😀 In the night I was hungry an eat the best cheeseburger en chickensoup. This place is amazing till now.

• 9Miriam Stutvoet24-08-2021

Prachtig Hotel

Wat een prachtig hotel!!! We komen er al een aantal jaren, helaas door Corona nu al 2 jaar achter elkaar niet kunnen gaan. Elke keer verbazen we ons weer over de nieuwe aanpassingen die gedaan zijn. Het wordt elk jaar mooier! De kamers zijn ruim en niet gehorig en goed te doen met 2 kinderen. De Kids club is werkelijk fantastisch!! Ze vinden het er zo leuk dat ze het liefst van 10 tot 0000 aanwezig zijn en ja ook tijdens het eten, waar vind je dat terug!Het eten is gevarieerd en altijd goed op temperatuur, nooit lange wachttijden. Ik miste tijdens onze laatste vakantie de paella, gevraagd welke dag dit op t menu stond maar dat kwam helaas niet , moest me de volgende dag melden bij de kok. Wat schetste mijn verbazing speciaal voor mij Paella gemaakt en zo lekker !!! Wat een service. De canbanas bij t zwembad zijn echt een aanrader!! Heerlijk relaxed!De fotograaf die rond loopt maakt echt hele mooie foto's ook een echte aanrader.

Hotel Titanic Deluxe Belek info

Soort hotel

• ClubresortBeschikbaar

Het complex

• Totaal aantal kamers600

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)