Hotel Titanic Deluxe Belek

Hotel Titanic Deluxe Belek

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Deluxe Belek voor je op een rij gezet:

310 reviews over Hotel Titanic Deluxe Belek in het Nederlands

Voor 1 keer leuk

Marco
10-6-2018

Mooi hotel maar in de omgeving was er helemaal niks. Avondeten elke dag het zelfde geen thema-avond. Personeel super aardig en kamer was ook super. Wij zouden niet voor de 2e keer terug gaan. En heel Russen, de laatste dag konden de kamer niet langer aanhouden omdat er 46 mensen geplaatst konden worden. Geen kamers meer🤬

Kom hier nooit meer

Jan
7-6-2018

Geen hotel voor volwassenen voor kinderen goed te hectisch bediening laat te wensen over kortom niet 5 sterren waardig

Geweldig Voor jong en oud .

W.M Saasen
6-6-2018

Elke avond goede voorstellingen.Ook is het fijn met de boot naar het strand te gaan

Met verschillende boten.En gratis. Het eten aan het strand is lekker op steen kool namelijk.Maar een min punt is het kiezelstrand en naar een meter is het al diep namelijk voor kinderen.Maar voor de rest uitstekend.

Pure luxe. Top hotel

Henk vdB
3-6-2018

Van het vliegveld in antalya naar het hotel is 30 min

Eenmaal in het hotel is het vakantie je hoeft eigelijk nergens meer achteraan Personeel is zo vriendelijk ( Nuri en cabana team bedankt voor alles de schoonmaak is ook goed in orde alles is mooi schoon de kamer heeft een. Minibar met gratis drinken top er is shampoo douchegel scheermes en scheergel tandborstel en tandpasta dus niet te veel van huis mee nemen. ( Let op ga niet zo maar bij de kapper zitten spreek duidelijk een prijs af omdat je daar voor een man knippen soms wel 150 tot 200 euro vragen het eten is super elke dag wel wat andere dingen zwembad is zo kraak helder en temp van 22.5 dus heerlijk water ook voor de kinderen genoeg te doen ..

Schoon hotel, zeer vriendelijk personeel, goede bedden, mooi zwembad ruimte genoeg. Het privé strand is best groot met veel zonnenbedden etc, en er is goed en warm eten te krijgen. Het eten in het restaurant (hoofdgebouw) heeft een goede smaak maar is helaas ( vaak ) niet te warm en eentonig. Dagelijks liepen wij door het kinderrestaurant maar dat was echt elke dag het zelfde.

Echt de moeite waard

Jacq van den Dungen
24-5-2018

Nog nooit zo een groot hotel gezien/bezocht

Nog nooit zulke grote zwembaden gezien

Strand ligt op ca, 20 minuten van hotel

Met de gratis serviceboten van het hotel ca 7minuten/boten varen vanaf 08.00 om de 5/10 minuten

4/ 5 a la carte restaurants/sommige zijn niet gratis

In mei (relatief) met weinig gasten voldoende ruimte eetzalen

Heel veel golfers....

Mooie winkels /vele helaas nog gesloten

Dear Guest,

First of all we would like to thank you for choosing our hotel for your holiday.

We are very glad to know that you had a great time with us and your expectations were meet by our facilities and service.

We would much appriciate if you choose Titanic Deluxe Golf Belek hotel for your next holiday

CRM MANAGEMENT

een VIP behandeling voor iedere gast.

d.lindeman
23-5-2018

Volgende week gaan we voor de 5e keer naar dit hotel.

Het hotel zelf, maar vooral het aardige personeel doen je zeker nog een keer terug komen.

Als je houdt van Luxe,Lekker eten en een Vip behandeling, hoef je niet verder te zoeken en ben je bij Titanic deluxe aan het juiste adres..

kortom : Een aanrader..

Dear Guest,

We much appriciate that you have choosed Titanic Deluxe Golf Belek hotel for your holiday the 5th time. It is a big goal for us to meet your expectations from staying with us and make your holiday memorable and enjoyable.

We are looking forward to welcome you very soon in our hotel and ready to do all what is in our hands for your great staying.

CRM MANAGEMENT

Fantastisch hotel super aanrader!

Helene
13-5-2018

Wat een super hotel. Van alle comfort en gemakken voorzien. Hotelkamer was erg netjes en je hoeft je shampoo/tandenborstel/badjas/slippers/fohn ed niet mee te nemen! Wij hadden een prachtig balkon met loungeset, zeer comfortabel. Wij hebben 3 x in a la carte restaurant gedineerd (Beef restaurant tegen betaling, zeker waard om heen te gaan). Restaurant met buffet met te veel keuze! Zeer lekker en goed gegeten. Personeel is top. Zeer attent en behulpzaam. Volop zwembaden waardoor je iedere dag weer ergens anders kunt zijn. Met de boot naar het strand, geweldig. Het strand is ook voorzien van alle gemakken. Handdoekenservice is ook top. Vaker op een dag wisselen is geen enkel probleem. Wat wij echt als een plus ervaarden is dat je geen bandje om je pols krijgt. Helemaal niets! Dit hotel is al z'n sterren waard. Enige wat we achteraf misschien hadden kunnen vragen is grotere bedden en lakens. Maar we hebben echt een top vakantie gehad!

Dear Guest,

Thanks a lot for taking time and sharing your nice review on Zoover after your holiday in Titanic Deluxe Golf Belek hotel.

We are glad to know that you were satisfied with our service and hotel's general facilities.

We would much appriciate if you choose us for your next staying and will do our bests for your memorable and unforgetable stay.

CRM MANAGEMENT

Is rustig gelegen, geen winkels in de buurt, wat wij trouwens niet erg vinden

Dear Guest,

Thank you for leaving your feedback on Zoover after your staying in Titanic Deluxe Golf Belek hotel.

We would be very pleased to welcome you in our hotel again and will do all the efforts to make your holiday unforgatable and as much memorable as it can be.

Zeer goed.

Leo en Ans Compeer
12-5-2018

Groot hotel maar ruim opgezet, goede buffetten, mooie kamers.

Vriendelijk personeel en je kan met de boot naar her strand, leuke beachbar en ook daar een restaurant. Wij gaan zeker nog eens terug.

Dear Guest,

Thats nice to know that your staying in Titanic Deluxe Golf Belek was nice and you enjoyed your time with us.

Thank you for taking time and sharing your positive review on Zoover afterwards.

We would be very glad to welcome you in Titanic Deluxe Golf Belek hotel again.

CRM MANAGEMENT

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Deluxe Belek in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Deluxe Belek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Titanic Deluxe Belek scoort een 9.04 uit 10 op basis van 515 reviews.