Hotel Titanic Deluxe Belek

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag18°12°
Hotel Titanic Deluxe Belek
8,7

Omschrijving
Bij Hotel Titanic Deluxe in Belek is het personeel erg vriendelijk. Een luxe hotel met alles erop en eraan zoals wellness en gevarieerd en lekker eten. Er is zelfs vers geperste fruitsap bij het ontbijt. Je wordt op je wenken bediend bij het zwembad en met de motorboot brengt het personeel je naar het strand. Op 11 km van het centrum van Belek.

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Deluxe Belek voor je op een rij gezet:

328 reviews over Hotel Titanic Deluxe Belek in het Nederlands

MaikeWisse,
26-10-2018

Met mijn moeder en zus weer voor de 8 e keer naar Titanic de Luxe hotel geweest in Belek en iedere keer denken we dat dit toch wel de laatst keer zal zijn .Maar werkelijk waar het voelt iedere keer weer als een thuiskomen.Prachtig hotel ,alles erop en eraan,we worden op en top verwend ,prima kamers,restaurants altijd oké ,wellness perfect en voor ons het allerbelangrijkste ons weerzien iedere keer opnieuw met de lieve Turkse mensen die er werken.

Wat een hotel "Super super goed hotel"

Serge,
15-10-2018

Wie dit hotel niet top vind,dan begrijp ik het niet meer.

Service 10/10

Eten - keuze 10/10

Kamers 9/10

Personeel super vriendelijk en uitermate gedienstig om het naar je zin te maken.

Ik ben zelfs naar de dokter moeten gaan en de medicijnen heb ik zelf niet moeten halen.Via de receptie werden de medicijnen naar het hotel gebracht.

In onze minibar stond gewone Coca-cola,wij drinken enkel zero.15 min later stonden er in onze mini bar een aantal blikjes Zero.Aan het zwembad moet je niet van je bedje ze brengen drank tot bij u met hun rolschaatsen.

Het strand ligt iets verder,maar daar brengen ze je naartoe met de motorboot.

Echt alles super geregeld.

Geen plastic armbandjes aan je arm.

Wifi aan het zwembad.

Het eten aan strand en zwembad bediening aan tafel.

We zitten momenteel nog in het hotel,ga spijt hebben dat het voorbij is.

Het eten voortreffelijk zelfs vers geperst fruitsap bij het ontbijt.

Voor ons top top top.

Mvg Serge Verschoren

Titanic Deluxe Golf Belek Hotel, guest service sepervisor, 29-10-2018

Dear Guest,

Thanks a lot for such a great review on Zoover after your holiday in Titanic Deluxe Golf Belek hotel. We are very glad to know that your staying with us, our service, food and general hotel's facilities met your expectation.

We would be very happy to welcome you in our hotel again in the nearest time.

CRM MANAGEMENT

Top resort, echt een aanrader voor Turkije.

John & Diana,
13-10-2018

Het hotel was echt super, groot maar je merkt hier niks van. Het is echt schoon en kamers worden dagelijks goed schoon gemaakt. Onze deluxe kamer was groot en wat andere mensen ook al zeiden, met een groot bad in het midden ernaast, een mega grote regendouche en aparte wc. Het bed was zeker 2 meter breed en voor je staat een mega grote tv. Het zwembad was top, ik denk 400 meter lang in totaal en er was overal plaats. Eten was zeer goed en genoeg keuze. Het personeel was echt stuk voor stuk allemaal vriendelijk. Wat wij niet verwachtten in een all inclusive resort was dat er continue meisjes op rolschaatsen bedienden en je telkens ribbelchips bij je drankje krijgt. Van de spa hebben mijn man en ik ook gebruik van gemaakt, was relaxt en de Thaise masseuses zeer vriendelijk, een aanrader. Enigste minpuntje was dat er nergens in winkels prijzen aangegeven staan. Maar dat is dan ook het enige. Dus onze conclusie, top resort.

Titanic Deluxe Golf Belek Hotel, guest service sepervisor, 29-10-2018

Dear Guest,

First of all we would like to thank you for choosing our hotel for your holiday! We are very glad to know that your stay with us satisfied your expectation and you enjoyed every moment here.

We would much appreciate if you choose Titanic Deluxe Golf Belek hotel for your holiday again and we will do our best for your unforgettable vocation.

10 egt mooi hotel

Abidin,
6-10-2018

Wij hebben erg genoten van ons vakantie het hotel was erg goed. Wij vonden het ook erg leuk bij het strand het hotel is ook erg kindvriendelijk. De medewerkers zijn ook erg vriendelijk vooral Saban en serdar die bij het strand werken. Heel erg vriendelijk. Wij hebben nog nooit zo een fijne medewerkers gehad. Zeker een aanrader.

Dear Guest,

Thank you for such a great review after staying in Titanic Deluxe Golf Belek hotel. With a big pleasure we will share your beautiful words about our staff members with management.

We would much appriciate if you choose us for your next holiday.

CRM MANAGEMENT

Buiten hotel niks . Belek stad/dorp ligt 11km verder. Alleen bereikbaar per taxi ,

Mooi hotel maar onze kamer was zeer smerig, kinderen hadden gewoon zwarte voeten van de vloer. Aangegeven bij receptie en werd onmiddelijk opgepakt.

Personeel avond receptie ,winkels , bar zwembad en lobby zijn zeer onvriendelijk , ze kijken chagrijnig en verveeld, vaak kijken ze je niet eens aan, Schoonmaakpersoneel en restaurant waren wel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Restaurant buffet was voortteffelijk, genoeg variatie . Fruit was wat minder. Basic voor een 5* hotel , met appels peren en bananen

Restaurant bij het strand is top !gevarieerd en verschillende menu's op verschillende dagen. Personeel is leuk en goede service

Kinderzwembad lag volgens mij op het vriespunt , zooo koud dat mijn kinderen er verkouden van zijn geworden en, Word 26° aangegeven maar klopt niks van , groot bad wel ok

Veel russen en arabieren ,hebben geen respect voor ander

Dear Guest,

First of all we would like to thank you for choosing our hotel for your holiday and sharing your review on Zoover.

We are very glad to know that you were satisfied with our food and service in restaurant. But we are very sad to know that some points were not meet by us and you could not enjoy your stay fully. We will share your constructive critisism with our management and all you have mentioned about will be considered and improved.

We are looking forward to welcome you again in Titanic Deluxe Golf Belek hotel.

Fantastische vakantie!

Anoniem,
5-10-2018

Echt een prachtig hotel! Wij hadden een deluxe kamer. Super groot en erg mooi! De badkamer heeft 2 aparte wasbakken, een bad, wc en een aparte douche. Het bed is erg groot en ligt lekker! Er zijn 2 balkonnen en heeft ook nog een grote inloopkast!

Het hotel is verder erg groot opgezet, maar wij hebben hier geen last van gehad. Het eten in het restaurant is top en er is genoeg plek om te zitten. Heten bij de aparte restaurants was ook erg lekker!

De zwembaden zijn ook groot en er is voor iedereen wat! Wij hoefden geen handdoeken te leggen, de hele dag was er plek! Het enige minpuntje was dat het kinderbad vrij koud was.

Tegenover het zwembad/restaurant zit een koffietent waar je ‘s middags nog heerlijk gebak kan krijgen!

Naar het strand met de boot is ook super leuk en het eten daar is top!

Het is wel afgelegen, maar je hoeft niet van het resort af.

Al met al een heerlijke vakantie gehad en echt een aanrader!

Dear Guest,

We would like to say many thanks for such a nice feedback about Titanic Deluxe Golf Belek Hotel.

We are very glad to know that you spent unforgettable time in our hotel.

Looking forward to welcome you in Titanic Deluxe Golf Belek as soon as it possible.

Best Regards,

Fenomenale vakantie 2018 in titanic belek

Jannie,
22-9-2018

Geweldig hotel mooi schoon goed eten

Dear Guest,

Thank you for your nice review about our hotel. We are very glad to know that you were satisfied with our service and facilities. We would be glad to welcome you again in Titanic Deluxe Golf Belek hotel.

CRM MANAGEMANT

De overtreffende trap qua luxe!

Bob Grol,
21-9-2018

Prachtig hotel, ruim opgezet, topkwaliteit van eten en drinken, uitstekende bedden met toppers, inloop stortdouche en een separaat rookvrij terras voor ontbijt/ lunch en diner. Er is zeer veel personeel en meerdere barretjes rondom het zwembad, zonder wachtrijen. Onderscheidend is hier dat men internationale merken serveert van sterke dranken i.p.v. lokale brouwsels.Op skates rijden serveersters rond om je aan het zwembad te bedienen. Leuk is dat je met speedboten naar het strand wordt gebracht. Het lunchrestaurant aan het strand is een barbecue met geweldige gegrilde gerechten en salades. De a la carte restaurants zijn goed en het (betaalde) Grill restaurant een absolute aanrader. Minpunt is het toezien op het reserveren van bedjes, wat steeds gekker werd; zelfs om 06.30 lagen er al handdoeken en kwamen deze gasten pas rond 12.00 uur liggen. Let ook op dat het hotel aan een rivier ligt dus 's avonds zijn er veel muggen.

Dear Guest,

Many many thanks for choosing Titanic Deluxe Golf Belek Hotel for you holiday. We are very glad to know that you and your family spent a great holiday with us. We appreciate your nice words about our hotel and facilities.

We would be much happy to welcome you in our hotel again and always ready to offer you an unforgettable service for your memorable vacation.

Best Regards,

CRM MANAGEMENT

Wat we erg goed vonden was het midnight restaurant. Het eten was heerlijk. Heerlijke bedden. Turks restaurant en dan vooral de fijne bediening van jokan. Wat we niet zo goed vonden zijn de zitjes bij het Riverside showcenter. Ongemakkelijke krukken. Het hele hotel straalt luxe uit en dit is erg armoedig.

Dear Guest,

First of all thank you for spending time in Titanic Deluxe golf Belek hotel and your nice review on Zoover. We are glad to know that you liked our restaurant and service in it. We will share your constructive critisism with our management about uncomfortable chairs in show centre and necessary amendements will be applied accordingly.

CRM MANAGEMENT

super genoten van een top hotel

Semıh Yologlu,
1-9-2018

het ıs super geregeld allemaal. het eten en servıce ıs top. guest servıce rukıye ıs altıjd hulpzaam en klantvrıendelıjk

Titanic Deluxe Golf Belek Hotel, guest service sepervisor, 15-9-2018

Dear Guest,

Firstly we would like to thank you for choosing our hotel for your holiday and sharing such a nice words about your staying with us.

Thank you for special mention about staff member. Such a nice reviews increase our motivation and give more power for better sevice.

We hope to see you through our guests again and ready to make all what is in our hands for your enjoyable staying.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Deluxe Belek in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Deluxe Belek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.