Hotel Sueno Deluxe Belek

Hotel Sueno Deluxe Belek
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sueno Deluxe Belek voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Sueno Deluxe Belek in het Nederlands

Een droom die werkelijkheid wordt !!!

Danny, 14-8-2017

Wij zijn 2 dagen geleden terug gekomen van een fantastische vakantie in Turkije - Belek - Sueno Deluxe Belek.

Hier hebben wij (mijn vrouw, onze zoon van 9 en ik) 9 dagen en 8 nachten mogen genieten van dit geweldige paradijs.

Voor ons was dit de eerste keer vakantie in Turkije en dus ook de eerste keer in Sueno Deluxe Belek.

Wij zijn vaker op vakantie geweest, maar wat wij hier hebben meegemaakt is overweldigend!

Nog nooit hebben wij zo'n mooie vakantie gehad.

Sueno Deluxe Belek is z'n 5 sterren dubbel en dik waard.

Alleen al bij aankomst, kwam er een piccolo onze koffers aannemen, keken we onze ogen uit, om ons vervolgens begeleidt te worden naar de service bar, waar we verwelkomt werden met een drankje door een hele aardige medewerkster, die netjes Engels praatte.

Hier werd alles heel erg duidelijk uitgelegd over waar en wat er allemaal te doen was in het resort, via een plattegrondje en een info-boekje.

Hierna werden we door de piccolo begeleidt naar onze hotelkamer, die ook alle drie de koffers meenam.

Op de hotelkamer keken we weer onze ogen uit.

Een ruime kamer met satelliet-tv (rtl 4 en rtl 7), minibar die gevuld is met echte brands zoals Coca Cola, Sprite, Fanta, Twix, Bier, Water enz, enz. En hier mag je zolang je daar bent gratis gebruik van maken en wordt elke dag aangevuld.

Alles was zeer schoon en netjes en werd ook elke dag ge-cleaned. Bedden lagen prima, douche, wastafels en wc waren ook erg netjes. Er hingen zelfs badjassen van Sueno waar je gebruik van kon maken. Je hoeft zelfs je tandenborstel met tandpasta niet mee te nemen, want dat is allemaal aanwezig. Zelfs een strijkbout met strijkplank hangt in de kast. Ook was het kluisje erg handig en natuurlijk ook weer gratis. Ok de airco werkte prima.

Het Hotel is super groot en in het begin is het echt zoeken, wat er allemaal te doen is, ogen te kort dus.

De lobby is mega, met heel veel mooie zitjes en een bar waar je kunt drinken en een bar waar je gebakjes e.d kan eten.

Hier kun je via een mooie trap naar onder (of via de liften), waar je uitkomt in een andere lobby, met het main restaurant, Cinema, Speelhal, Wellness, a la carte restaurants, winkeltjes met de ingang (uitgang) naar het zwembad.

Het main restaurant bestaat uit een hele lange gang (+/- 150 meter) met links, rechts en in het midden, alleen maar vers eten, wat gewoon geweldig smaakte en bijna te veel keus heeft. Je hoeft hier ook nergens in de rij te staan om je bord te vullen, zelfs in het hoogseizoen. Deze gang is verdeeld in vier aparte restaurants waar je je eten kan nuttigen en 1 kinderrestaurant.

Aan tafel wordt er meteen water ingeschonken en wordt je gevraagd wat je te drinken wil. Dus niks zelf pakken, maar je wordt echt bediend.

Zelfs bij de espresso, koffie of Turkse thee wordt het lepeltje apart bediend in een servetje. Daarnaast hoe je maar even te wenken en ze komen meteen bij je.

Het personeel is ook overal supervriendelijk.

De tuin van Sueno is ook mega groot.

Als je naar buiten gaat, kom je na 50 meter bij een poolbar, waar ze ook weer echte merken schenken,zelfs echte blikjes Red Bull (dit is bij elke bar zo) en waar je elke dag je badhandoek kan krijgen. Ook kun je hier de Turkse waterpijp krijgen. Na de poolbar kun je via een brug rechtstreeks naar het privestrand lopen, waar ook weer een bar op de pier ligt en genoeg ligbedden en parasols hebt om te kunnen chillen.

Op het strand kun je tegen betaling gebruik maken van allerlei activiteiten, zoals parasailen, jetskiën e.d.

Ook is er een lifeguard (baywatch) aanwezig .

Aan het super grote zwembad, liggen ook genoeg ligstoelen met parasols. Je vind altijd wel een plekje.

In en om het zwembad worden ook allerlei (gratis) activiteiten voor jong en oud georganiseerd, meerdere malen per dag, zoals aquajoggen, waterpolo, darts, jeu de boules enz.

Te veel om op te noemen..Helaas zit ik aan het limiet van de review.

Dus in 1 woord : GEWELDIG !!!!!!!

Super hotel

Yvonne, 21-7-2017

Mooi hotel, aardig personeel. Hotel zat 50 - 75% vol dus lastig te beoordelen als het vol zit hoe het dan zou zijn. Genoeg plek aan het zwembad en prettig om verschillende zwembaden te hebben waar je uit kon kiezen. Eten was heel goed. Zeker de à la carte is aan te raden. Echte merkdranken aanwezig. Cocktails kunnen ze maken maar bij elke bar is deze weer anders. Kwestie van de goede barkeeper vinden :-) Kamer prima, netjes en voldoende ruimte. Kortom, prima hotel!

Goed met mooie voorzieningen ook voor kinderen

H van der Schaaf, 31-10-2016

Kamers goed, bedden eveneens. Keuken zeer matig teveel op de Turkse smaak georiënteerd, buffetten werden te weinig van vers voedsel voorzien en 2 specialiteiten restaurants gesloten gebruik van de open restaurants tegen betaling van €10 p.p.

Prachtig hotel

Monique, 16-9-2016

Mooi groot hotel, bij aankomst heel goed ontvangen . Goede uitleg van het hotel met plattegrond . Wij hadden een kamer met heel groot terras, aan zwembadzijde. Personeel vriendelijk, veel keuze in het restaurant . Het is alleen zo groot dat het daardoor soms hectisch is. Worden alleen maar echte merken geschonken, en wat ik ook nog nooit had meegemaakt dat je naast schepjes cornetto's en magnums kunt eten. Grootste zwembad wat ik ooit heb gezien , mooie pier met veel ligbedden wat alleen heel vervelend is, is het handdoekje leggen van de gasten. Mooie gym die 24 uur per dag open is.

Top

Klaas, 7-8-2016

5 dagen geweest, top, vooral voor kinderen een paradijs

Ongelooflijk goed hotel.Top.

Kim Hofte, 20-7-2016

Nu volgt wat ik goed vond:

- eten

- service

- kamers

- accomodatie

- zwembad

- kşndvriendelijkheid

- etc etc etc.

Ik heb werkelijk niets negatiefs meegemaakt derhalve kan ik ook niets negatiefs noemen.

Fantastische hotel

Aysun Seker, 13-6-2016

Ik heb al meerdere 5* hotels bezocht in Antalya Lara. Deze hoort zeker in de top 3. Vorig jaar ben ik in Delphin Imperial geweest, dat was uitmuntend. Deze zit daar tegen aan. Het is een nieuw hotel dus als ik het vergelijk dan kan er op piet luttige dingen nog verbeterd worden tov Imperial, maar anders is het een super hotel. Lekker schoon, mooi, grote kamers, eten veel variatie en goed, service goed.

Ze (personeel) doen hun best dat vind ik belangrijk. Het is een nieuw hotel dus ze hebben nog leermomenten, maar ze proberen het er beste van te maken. Voor kinderen is het de beste hotel tot nu toe.

Als je een moeilijk persoon bent die naar een hotel gaat om alleen af te kraken om eigenlijk Niets dan kan je dus iets vinden, maar anders zeker Niet. Dus ik snap de slechte reacties hier niet. Ik hou van afwisseling, anders was ik hier zeker teruggekomen, hetzelfde geldt voor Delphin Imperial. Kleine aanvulling: Hotel is niet te vergelijken met de Royals (Wings en Holiday Palace). Holiday Palace was opzich ook heel goed. Ook geen opmerkingen, maar toch iets minder over het algemeen. Titanic, Limak Lara etc zijn zeker minder, alhoewel ze ook goed zijn.

Ligging is wel min, maar dat is ook in Lara, dus voor mij geen probleem. Bewuste keuze als je naar dit soort hotellen gaat. Daarom geef ik hier ook geen cijfer voor.

Kijk uit voor je boekt!

Dilek Vural, 28-5-2016

De meest slechte 5* hotel ever!

Miniclub goed

Kamers uitstekend

Maar het Eten slechter kan het niet! Geen variatie, kantine mentaliteit alles in warmhoudlades alleen de sushi wordt vers gemaakt! We hebben dit aangeven bij de manager kregen 2 x een ala carte restaurant aangeboden ivm onze klacht maar deze is hetzelfde als de 'kantine' (rest.).

Niet waard voor je geld!!!

Dus die 9,2 kan echt naar een 7 want dit is een mooi schip zonder kapitein!

We zijn nog steeds in het hotel en kijken uit naar de terugreis! Compensatie naar ander hotel was mogelijk voor 1200€ dat gaan we niet doen aangezien dit ons 3200€ heeft gekost!

Schitterend hotel waar je niets te kort komt

Maarten, 22-5-2016

Hier is echt alles te krijgen wat je maar wilt. Wij zijn hier in april/mei 2 weken geweest met 4 volwassenen en 2 kinderen in de leeftijd van 5 en 7. De kamers zijn echt ontzettend groot met een mooi groot bed. (onze was 250cm) De verzorging en uiterlijk van de kamers waren netjes. Hotel wordt ook netjes onderhouden en schoon gehouden. Alles (toiletten, zwembaden enz) waren proper en netjes. Het kinderbad is echt een aanrader. Hier konden onze kinderen echt zichzelf uitleven. Voor de oudere kinderen zijn er nog genoeg andere glijbanen. In totaal zijn er 23. Het eten is goed hier en we hoefden ook niet lang te wachten in rijen. Eten was warm en lekker. Mini club voor de kids is echt schitterend. Nog nooit zo'n uitgebreide, mooie en onderhouden mini club gezien. Wij zouden dit Resort echt aan iedereen aanbevelen. Hier is zoveel te doen en te zien. Personeel was erg vriendelijk, netjes en behulpzaam. Sueno deluxe Belek Ga zo door!!.

vrij goed, maar kan beter

Danny, 7-2-2016

nieuw prachtig ogend hotel waar nog veel werk is bij de opleiding van het personeel. Geen klantvriendelijke receptie. Personeel tekort voor de enorme lobby van het hotel. Keuken voldoet niet voor een 5 sterren hotel. Geen variatie is de gerechten. Onvoldoende aanvulling indien lege bakken. Teveel managers en te weinig mensen die het echte werk moeten verrichten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sueno Deluxe Belek in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sueno Deluxe Belek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sueno Deluxe Belek scoort een 9.32 uit 10 op basis van 44 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: