Hotel Sueno Deluxe Belek

KinderhotelWeer vandaag19°12°
Hotel Sueno Deluxe Belek
9,4

Omschrijving
All-inclusive verblijven in Turkije bij vijf sterren Hotel Sueno Deluxe Belek. Bij het zwembad zitten meerdere glijbanen en ‘s avonds worden er verschillende shows georganiseerd. Wil je een beetje fit blijven? Dan kun je gebruik maken van de gym die de hele dag open is. Op het strand kun je een jetski huren of gaan parasailen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sueno Deluxe Belek voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Sueno Deluxe Belek in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Simon,
30-9-2018

Afgelopen week zijn we teruggekomen van een heerlijke vakantie in Sueno Deluxe Belek. We zijn nu voor de derde keer naar Lara/Belek op vakantie geweest bij verschillende resorts. Vergeleken met de andere resorts steekt Sueno er met kop en schouders boven uit. We hadden een deluxe 2 persoonskamer met zeezicht. Het was een erg ruime kamer met veel luxe (dagelijks gevulde minibar, tandpasta, tandenborstel, scheermes en scheerschuim op de badkamer, RTL 4 en 7). We werden vriendelijk ontvangen en bij de receptie een uitgebreide uitleg gekregen over het hotel. Eten was goed en uitgebreid, medewerkers waren vriendelijk. ‘S-avonds kregen we proffesionele en mooie shows voorgeschoteld. Vanaf het resort kun je naar Belek of Kadriye dit is ongeveer 10 min. met de taxi. In het hotel zowel binnen en buiten zijn er veel bars. Op skeelers wordt er drinken voor je gehaald (echte merken). Er zijn leuke glijbanen en er is genoeg plek aan het zwembad.

Leuke vakantie, goed hotel.

Roland,
20-8-2018

Mooi hotel. Zit in de duurdere prijsklasse en daarom misschien iets meer verwacht.

Personeel kan iets vriendelijker zijn, met name in de bars en in de restaurants.

Ondanks de grootte van het hotel alles heel kort bijelkaar. Minibar wordt dagelijks aangevuld met merk-dranken.

Wifi is uitzonderlijk goed. Vanaf de oprijlaan tot aan het einde van het zwembad, zowel binnen als buiten uitstekende ontvangst.

Eten was lekker, wat ik miste van bij andere hotels was het "live koken".

Soms laat de bediening lang op zich wachten met drinken.

Kamers zijn groot en mooi met prima airco. Hotel is zo'n 3 jaar oud, maar toch al her en der onderhoud nodig in de kamer. Wel RTL 4 en RTL 7 op de kamer.

Show waren goed, echter muziekshows erg gericht op Oost-Europa.

Groot zwembad met veel glijbanen. Slechts 1 diepte in het zwembad, waardoor mijn kinderen nergens konden staan in het zwembad. Wel altijd bedjes vrij aan het zwembad en aan het strand.

Voor herhaling vatbaar!

Gammie,
19-8-2018

Boven verwachting ! Super hotel! Je spulletjes in de badkamer liggen klaar ( Colgate, bulgari etc) het personeel is supervriendelijk. Eten was goed, animatie was gezellig ! Top vakantie

Geweldige vakantie

William,
14-8-2018

We hebben een geweldige vakantie gehad. Er worden veel merkdranken (Cola, Fanta e.d.) uit blikjes geserveerd. Het eten is ook zeer gevarieerd. Bij het zwembad is een'boulevard' waar in de middag van alles te halen is. Het personeel is zeer vriendelijk en spreekt redelijk goed Engels. De kamers zijn ook erg groot met zeer goede bedden (boxspring) en goede airconditioning. De heer Gulmez van de guestrelations heeft voor onze zoon een mooie verjaardagstaart geregeld, hij was daarnaast ook erg gastvrij. Het enige ' minpunt' vonden wij dat er relatief weinig Nederlandse kinderen waren waar onze kinderen mee konden spelen.

fantastisch!

marit,
29-7-2018

Prachtig hotel. Kamers mooi en groot. Eten binnen en buiten fantastisch. zeer gevarieerd en uitstekende kwaliteit. Service geweldig. Meer dan genoeg te doen. Sluit me wel aan bij vorige spreekster over de verspilling van eten. Hele borden worden volgeschept en niet opgegeten en dus weggegooid.

ik kan geen grote minpunten noemen,misschien zou er iets meer toezicht kunnen zijn bij de buffetten zodat er niet met het eten geknoeid word.

verder was het een echte aanrader.ik ben al 10 keer in turkije geweest maar dit was echt het beste resort tot nu toe.alles merk en overvloedig aanwezig.mini bar ook gevuld met merk dranken coca cola fanta bier wijn snoep voor de kids.overal was aan gedacht.ook buiten was het eten super lekker.veel te doen voor de kids.het avond programma vond ik persoonlijk niet heel afwissend leek vaak op elkaar.

Een droom die werkelijkheid wordt !!!

Danny,
14-8-2017

Wij zijn 2 dagen geleden terug gekomen van een fantastische vakantie in Turkije - Belek - Sueno Deluxe Belek.

Hier hebben wij (mijn vrouw, onze zoon van 9 en ik) 9 dagen en 8 nachten mogen genieten van dit geweldige paradijs.

Voor ons was dit de eerste keer vakantie in Turkije en dus ook de eerste keer in Sueno Deluxe Belek.

Wij zijn vaker op vakantie geweest, maar wat wij hier hebben meegemaakt is overweldigend!

Nog nooit hebben wij zo'n mooie vakantie gehad.

Sueno Deluxe Belek is z'n 5 sterren dubbel en dik waard.

Alleen al bij aankomst, kwam er een piccolo onze koffers aannemen, keken we onze ogen uit, om ons vervolgens begeleidt te worden naar de service bar, waar we verwelkomt werden met een drankje door een hele aardige medewerkster, die netjes Engels praatte.

Hier werd alles heel erg duidelijk uitgelegd over waar en wat er allemaal te doen was in het resort, via een plattegrondje en een info-boekje.

Hierna werden we door de piccolo begeleidt naar onze hotelkamer, die ook alle drie de koffers meenam.

Op de hotelkamer keken we weer onze ogen uit.

Een ruime kamer met satelliet-tv (rtl 4 en rtl 7), minibar die gevuld is met echte brands zoals Coca Cola, Sprite, Fanta, Twix, Bier, Water enz, enz. En hier mag je zolang je daar bent gratis gebruik van maken en wordt elke dag aangevuld.

Alles was zeer schoon en netjes en werd ook elke dag ge-cleaned. Bedden lagen prima, douche, wastafels en wc waren ook erg netjes. Er hingen zelfs badjassen van Sueno waar je gebruik van kon maken. Je hoeft zelfs je tandenborstel met tandpasta niet mee te nemen, want dat is allemaal aanwezig. Zelfs een strijkbout met strijkplank hangt in de kast. Ook was het kluisje erg handig en natuurlijk ook weer gratis. Ok de airco werkte prima.

Het Hotel is super groot en in het begin is het echt zoeken, wat er allemaal te doen is, ogen te kort dus.

De lobby is mega, met heel veel mooie zitjes en een bar waar je kunt drinken en een bar waar je gebakjes e.d kan eten.

Hier kun je via een mooie trap naar onder (of via de liften), waar je uitkomt in een andere lobby, met het main restaurant, Cinema, Speelhal, Wellness, a la carte restaurants, winkeltjes met de ingang (uitgang) naar het zwembad.

Het main restaurant bestaat uit een hele lange gang (+/- 150 meter) met links, rechts en in het midden, alleen maar vers eten, wat gewoon geweldig smaakte en bijna te veel keus heeft. Je hoeft hier ook nergens in de rij te staan om je bord te vullen, zelfs in het hoogseizoen. Deze gang is verdeeld in vier aparte restaurants waar je je eten kan nuttigen en 1 kinderrestaurant.

Aan tafel wordt er meteen water ingeschonken en wordt je gevraagd wat je te drinken wil. Dus niks zelf pakken, maar je wordt echt bediend.

Zelfs bij de espresso, koffie of Turkse thee wordt het lepeltje apart bediend in een servetje. Daarnaast hoe je maar even te wenken en ze komen meteen bij je.

Het personeel is ook overal supervriendelijk.

De tuin van Sueno is ook mega groot.

Als je naar buiten gaat, kom je na 50 meter bij een poolbar, waar ze ook weer echte merken schenken,zelfs echte blikjes Red Bull (dit is bij elke bar zo) en waar je elke dag je badhandoek kan krijgen. Ook kun je hier de Turkse waterpijp krijgen. Na de poolbar kun je via een brug rechtstreeks naar het privestrand lopen, waar ook weer een bar op de pier ligt en genoeg ligbedden en parasols hebt om te kunnen chillen.

Op het strand kun je tegen betaling gebruik maken van allerlei activiteiten, zoals parasailen, jetskiën e.d.

Ook is er een lifeguard (baywatch) aanwezig .

Aan het super grote zwembad, liggen ook genoeg ligstoelen met parasols. Je vind altijd wel een plekje.

In en om het zwembad worden ook allerlei (gratis) activiteiten voor jong en oud georganiseerd, meerdere malen per dag, zoals aquajoggen, waterpolo, darts, jeu de boules enz.

Te veel om op te noemen..Helaas zit ik aan het limiet van de review.

Dus in 1 woord : GEWELDIG !!!!!!!

Super hotel

Yvonne,
21-7-2017

Mooi hotel, aardig personeel. Hotel zat 50 - 75% vol dus lastig te beoordelen als het vol zit hoe het dan zou zijn. Genoeg plek aan het zwembad en prettig om verschillende zwembaden te hebben waar je uit kon kiezen. Eten was heel goed. Zeker de à la carte is aan te raden. Echte merkdranken aanwezig. Cocktails kunnen ze maken maar bij elke bar is deze weer anders. Kwestie van de goede barkeeper vinden :-) Kamer prima, netjes en voldoende ruimte. Kortom, prima hotel!

Goed met mooie voorzieningen ook voor kinderen

H van der Schaaf
31-10-2016

Kamers goed, bedden eveneens. Keuken zeer matig teveel op de Turkse smaak georiënteerd, buffetten werden te weinig van vers voedsel voorzien en 2 specialiteiten restaurants gesloten gebruik van de open restaurants tegen betaling van €10 p.p.

Prachtig hotel

Monique
16-9-2016

Mooi groot hotel, bij aankomst heel goed ontvangen . Goede uitleg van het hotel met plattegrond . Wij hadden een kamer met heel groot terras, aan zwembadzijde. Personeel vriendelijk, veel keuze in het restaurant . Het is alleen zo groot dat het daardoor soms hectisch is. Worden alleen maar echte merken geschonken, en wat ik ook nog nooit had meegemaakt dat je naast schepjes cornetto's en magnums kunt eten. Grootste zwembad wat ik ooit heb gezien , mooie pier met veel ligbedden wat alleen heel vervelend is, is het handdoekje leggen van de gasten. Mooie gym die 24 uur per dag open is.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sueno Deluxe Belek in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sueno Deluxe Belek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.