Hotel Sueno Deluxe Belek

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Sueno Deluxe Belek voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Ga je gezellig met het gezin op vakantie naar Turkije? Dan is vijf sterren resort Sueno Deluxe Belek een geschikte locatie. Dit hotel ligt aan een privéstrand en heeft een groot waterpark waar de kids de hele dag van de glijbanen kunnen roetsjen. Het eten is prima verzorgd, het personeel helpt je graag met de koffers en de kamers vinden jullie van goede kwaliteit. Marit: ‘Prachtig hotel. Kamers mooi en groot. Eten binnen en buiten fantastisch, zeer gevarieerd en uitstekende kwaliteit. Service geweldig.’ Ontdek hieronder nog meer over dit hotel.

Hotelkamers

De hotelkamers van Sueno Deluxe Belek maken een goede indruk. De kamers zijn dan ook zeer ruim en voorzien van een tv en een minibar met merk frisdranken. Je wordt hier echt in de watten gelegd. Ben je je tandenborstel vergeten? Geen probleem want deze ligt naast de tandpasta netjes voor je klaar. Zelfs aan een comfortabele kamerjas is gedacht. Reviewer William schrijft: ‘De kamers zijn ook erg groot met zeer goede bedden (boxspring) en goede airconditioning.’

Buffetrestaurant

Over de keuze van de rijkelijk gevulde buffetten zijn jullie erg tevreden. Je hebt geen last van lange wachtrijen en wordt hartelijk ontvangen door het personeel. Roland genoot van de maaltijden, maar vond dat de bediening soms wel wat sneller mocht. En hij schrijft als verbeterpunt: ‘Eten was lekker, wat ik miste van bij andere hotels was het "live koken".’ Ook zijn hotelgasten soms wel erg enthousiast bij het opscheppen van de borden. Danny is zeer tevreden en schrijft: ‘Aan tafel wordt er meteen water ingeschonken en word je gevraagd wat je te drinken wil. Dus niks zelf pakken, maar je wordt echt bediend. Zelfs bij de espresso, koffie of Turkse thee wordt het lepeltje apart bediend in een servetje’.

Zwemparadijs

Het aquapark is hét zwemparadijs voor de kids waar ze zich lekker kunnen amuseren op de spectaculaire glijbanen en diverse speeltoestellen. William vond het jammer dat toen zij bij Hotel Sueno Belek verbleven er weinig Nederlandse kinderen waren. De vele glijbanen maakten dit gelukkig helemaal goed. Ook voor volwassen is het fijn vertoeven. Er liggen verschillende zwembaden verdeeld over het resort voorzien van een zonneterras met comfortabele ligstoelen en parasols. Bij de poolbar kun je de lekkerste cocktails proeven. De poolbar biedt tevens doorgang naar het privéstrand van Sueno Deluxe Belek. Bij het strand vind je een beachbar en zonnebedden om lekker te relaxen.

Ligging

De ligging van Sueno Deluxe Belek aan het privéstrand en het aquapark vinden jullie een grote plus. Vakantiegangers die naar dit resort komen, verblijven het liefst in en rondom het hotel. Wil je graag dorpjes bezoeken of ben je op zoek naar vertier? Lees dan de tip van Simon: ‘Vanaf het resort kun je naar Belek of Kadriye dit is ongeveer 10 min. met de taxi.’

Willen je kids ook van die spectaculaire glijbanen? Boek dan snel je vakantieverblijf bij Hotel Sueno Belek.

53 reviews over Hotel Sueno Deluxe Belek

• 2019
    9Maroua21-07-2019

Geweldig!

Fantastische vakantie gehad. Echt een aanrader. Hygiëne staat hoog in het vaandel. Vriendelijk personeel, lekker eten, veel activiteiten (voor jong en oud). Normaal doe ik niet aan reviews geven, maar voor deze hotel maak ik graag een uitzondering!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Mirella10-06-2019

Een prachtig hotel !! Wat hebben wij hier genoten !! We hadden een familiekamer, enorm ruim: 2 badkamers, 2 minibars ( worden dgls gevuld met echte merken en snoep) Tevens douchegel/shampoo van bv Bvlgari. Prachtig zwembaden, waar je op skeelers bediend wordt. Voldoende ligstoelen. Het eten is fantastisch, veel variatie en kwalitatief super. Ook voor de kids een hele snoepbar, van zuurtjes tot grote lollies en suikerspinnen. Het personeel spreekt geen vloeiend Engels. Zijn nog in een bazaar geweest in Kadriye (met de taxi €18,- retour), was leuk! Niet te vergelijken met Side qua grote. Maar voldoende om voetbalpakjes etc te kopen. We hebben enorm genoten en komen hier zeker jog een keer terug

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Maarten10-05-2019

Absolute aanrader

Schitterend hotel. Wij zijn hier 17 dagen geweest en was voor ons de 2e keer. Zouden er zo nog eens heen kunnen gaan. Ontvangst is zeer goed. De luxe en service is uitmuntend gewoon. Je hoeft hier eigenlijk bijna niets zelf te doen. Mooie ruime kamers met schitterend uitzicht op zee. Kamers worden altijd netjes en goed schoongemaakt. Mini bar is inclusief en goed gevuld met allerlei soorten drank. Qua eten en drinken kom je hier echt totaal niets te kort. Zwembaden zijn erg mooi en goed onderhouden. Veel glijbanen voor de kinderen en mooie pier naar zee. Goed verzorgt strand en mooie beachclub waar s avonds vaak live muziek is. Dit hotel is z'n 5 sterren meer als waard.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    10Simon30-09-2018

Voor herhaling vatbaar

Afgelopen week zijn we teruggekomen van een heerlijke vakantie in Sueno Deluxe Belek. We zijn nu voor de derde keer naar Lara/Belek op vakantie geweest bij verschillende resorts. Vergeleken met de andere resorts steekt Sueno er met kop en schouders boven uit. We hadden een deluxe 2 persoonskamer met zeezicht. Het was een erg ruime kamer met veel luxe (dagelijks gevulde minibar, tandpasta, tandenborstel, scheermes en scheerschuim op de badkamer, RTL 4 en 7). We werden vriendelijk ontvangen en bij de receptie een uitgebreide uitleg gekregen over het hotel. Eten was goed en uitgebreid, medewerkers waren vriendelijk. ‘S-avonds kregen we proffesionele en mooie shows voorgeschoteld. Vanaf het resort kun je naar Belek of Kadriye dit is ongeveer 10 min. met de taxi. In het hotel zowel binnen en buiten zijn er veel bars. Op skeelers wordt er drinken voor je gehaald (echte merken). Er zijn leuke glijbanen en er is genoeg plek aan het zwembad.

Gereisd met partner in september 2018

• 7Roland20-08-2018

Leuke vakantie, goed hotel.

Mooi hotel. Zit in de duurdere prijsklasse en daarom misschien iets meer verwacht. Personeel kan iets vriendelijker zijn, met name in de bars en in de restaurants. Ondanks de grootte van het hotel alles heel kort bijelkaar. Minibar wordt dagelijks aangevuld met merk-dranken. Wifi is uitzonderlijk goed. Vanaf de oprijlaan tot aan het einde van het zwembad, zowel binnen als buiten uitstekende ontvangst. Eten was lekker, wat ik miste van bij andere hotels was het "live koken". Soms laat de bediening lang op zich wachten met drinken. Kamers zijn groot en mooi met prima airco. Hotel is zo'n 3 jaar oud, maar toch al her en der onderhoud nodig in de kamer. Wel RTL 4 en RTL 7 op de kamer. Show waren goed, echter muziekshows erg gericht op Oost-Europa. Groot zwembad met veel glijbanen. Slechts 1 diepte in het zwembad, waardoor mijn kinderen nergens konden staan in het zwembad. Wel altijd bedjes vrij aan het zwembad en aan het strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Gammie19-08-2018

Voor herhaling vatbaar!

Boven verwachting ! Super hotel! Je spulletjes in de badkamer liggen klaar ( Colgate, bulgari etc) het personeel is supervriendelijk. Eten was goed, animatie was gezellig ! Top vakantie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9William14-08-2018

Geweldige vakantie

We hebben een geweldige vakantie gehad. Er worden veel merkdranken (Cola, Fanta e.d.) uit blikjes geserveerd. Het eten is ook zeer gevarieerd. Bij het zwembad is een'boulevard' waar in de middag van alles te halen is. Het personeel is zeer vriendelijk en spreekt redelijk goed Engels. De kamers zijn ook erg groot met zeer goede bedden (boxspring) en goede airconditioning. De heer Gulmez van de guestrelations heeft voor onze zoon een mooie verjaardagstaart geregeld, hij was daarnaast ook erg gastvrij. Het enige ' minpunt' vonden wij dat er relatief weinig Nederlandse kinderen waren waar onze kinderen mee konden spelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10marit29-07-2018

fantastisch!

Prachtig hotel. Kamers mooi en groot. Eten binnen en buiten fantastisch. zeer gevarieerd en uitstekende kwaliteit. Service geweldig. Meer dan genoeg te doen. Sluit me wel aan bij vorige spreekster over de verspilling van eten. Hele borden worden volgeschept en niet opgegeten en dus weggegooid.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10marlies25-07-2018

fantastisch er werd echt alles voor je gedaan.

ik kan geen grote minpunten noemen,misschien zou er iets meer toezicht kunnen zijn bij de buffetten zodat er niet met het eten geknoeid word. verder was het een echte aanrader.ik ben al 10 keer in turkije geweest maar dit was echt het beste resort tot nu toe.alles merk en overvloedig aanwezig.mini bar ook gevuld met merk dranken coca cola fanta bier wijn snoep voor de kids.overal was aan gedacht.ook buiten was het eten super lekker.veel te doen voor de kids.het avond programma vond ik persoonlijk niet heel afwissend leek vaak op elkaar.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

10Danny14-08-2017

Een droom die werkelijkheid wordt !!!

Wij zijn 2 dagen geleden terug gekomen van een fantastische vakantie in Turkije - Belek - Sueno Deluxe Belek. Hier hebben wij (mijn vrouw, onze zoon van 9 en ik) 9 dagen en 8 nachten mogen genieten van dit geweldige paradijs. Voor ons was dit de eerste keer vakantie in Turkije en dus ook de eerste keer in Sueno Deluxe Belek. Wij zijn vaker op vakantie geweest, maar wat wij hier hebben meegemaakt is overweldigend! Nog nooit hebben wij zo'n mooie vakantie gehad. Sueno Deluxe Belek is z'n 5 sterren dubbel en dik waard. Alleen al bij aankomst, kwam er een piccolo onze koffers aannemen, keken we onze ogen uit, om ons vervolgens begeleidt te worden naar de service bar, waar we verwelkomt werden met een drankje door een hele aardige medewerkster, die netjes Engels praatte. Hier werd alles heel erg duidelijk uitgelegd over waar en wat er allemaal te doen was in het resort, via een plattegrondje en een info-boekje. Hierna werden we door de piccolo begeleidt naar onze hotelkamer, die ook alle drie de koffers meenam. Op de hotelkamer keken we weer onze ogen uit. Een ruime kamer met satelliet-tv (rtl 4 en rtl 7), minibar die gevuld is met echte brands zoals Coca Cola, Sprite, Fanta, Twix, Bier, Water enz, enz. En hier mag je zolang je daar bent gratis gebruik van maken en wordt elke dag aangevuld. Alles was zeer schoon en netjes en werd ook elke dag ge-cleaned. Bedden lagen prima, douche, wastafels en wc waren ook erg netjes. Er hingen zelfs badjassen van Sueno waar je gebruik van kon maken. Je hoeft zelfs je tandenborstel met tandpasta niet mee te nemen, want dat is allemaal aanwezig. Zelfs een strijkbout met strijkplank hangt in de kast. Ook was het kluisje erg handig en natuurlijk ook weer gratis. Ok de airco werkte prima.

Het Hotel is super groot en in het begin is het echt zoeken, wat er allemaal te doen is, ogen te kort dus. De lobby is mega, met heel veel mooie zitjes en een bar waar je kunt drinken en een bar waar je gebakjes e.d kan eten. Hier kun je via een mooie trap naar onder (of via de liften), waar je uitkomt in een andere lobby, met het main restaurant, Cinema, Speelhal, Wellness, a la carte restaurants, winkeltjes met de ingang (uitgang) naar het zwembad.

Het main restaurant bestaat uit een hele lange gang (+/- 150 meter) met links, rechts en in het midden, alleen maar vers eten, wat gewoon geweldig smaakte en bijna te veel keus heeft. Je hoeft hier ook nergens in de rij te staan om je bord te vullen, zelfs in het hoogseizoen. Deze gang is verdeeld in vier aparte restaurants waar je je eten kan nuttigen en 1 kinderrestaurant.

Aan tafel wordt er meteen water ingeschonken en wordt je gevraagd wat je te drinken wil. Dus niks zelf pakken, maar je wordt echt bediend. Zelfs bij de espresso, koffie of Turkse thee wordt het lepeltje apart bediend in een servetje. Daarnaast hoe je maar even te wenken en ze komen meteen bij je. Het personeel is ook overal supervriendelijk.

De tuin van Sueno is ook mega groot. Als je naar buiten gaat, kom je na 50 meter bij een poolbar, waar ze ook weer echte merken schenken,zelfs echte blikjes Red Bull (dit is bij elke bar zo) en waar je elke dag je badhandoek kan krijgen. Ook kun je hier de Turkse waterpijp krijgen. Na de poolbar kun je via een brug rechtstreeks naar het privestrand lopen, waar ook weer een bar op de pier ligt en genoeg ligbedden en parasols hebt om te kunnen chillen. Op het strand kun je tegen betaling gebruik maken van allerlei activiteiten, zoals parasailen, jetskiën e.d. Ook is er een lifeguard (baywatch) aanwezig .

Aan het super grote zwembad, liggen ook genoeg ligstoelen met parasols. Je vind altijd wel een plekje. In en om het zwembad worden ook allerlei (gratis) activiteiten voor jong en oud georganiseerd, meerdere malen per dag, zoals aquajoggen, waterpolo, darts, jeu de boules enz. Te veel om op te noemen..Helaas zit ik aan het limiet van de review. Dus in 1 woord : GEWELDIG !!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hotel Sueno Deluxe Belek info