Hotel Spice Hotel & Spastersterstersterster

9.8Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Spice Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Wie houdt van een vakantie in een groot hotel met alles erop en eraan, zit goed bij Spice Hotel & Spa. Je verblijft in ruime kamers en kunt kiezen uit verschillende grote zwembaden. Ook zijn er meerdere restaurants om uit te kiezen, sportfaciliteiten en een spa. Wie graag wat meer van de omgeving wil zien, kan deelnemen aan verschillende excursies. Benieuwd wat Spice en Spa Belek verder te bieden heeft? Lees met ons mee.

Kamers

Al zijn de kamers wat verouderd, ze zijn wel ruim en van alle gemakken voorzien. Maartje vertelt: ‘Wij hadden een heel mooie kamer aan de tuinzijde, hier lag ook een fijn rustig zwembad als je weg wil blijven bij de drukte.’ Over het algemeen vinden jullie de kamers goed schoongemaakt. De meeste gasten van Spice en Spa in Belek geven aan dat de wifiverbinding in de kamers ook goed werkt.

In Spice Hotel & Spa ben je voorzien van alle luxe. Lekker ontspannen in de spa, een balletje slaan op het tennisveld, golfen of zweten in de fitnessruimte. Ook kun je meedoen aan de georganiseerde activiteiten voor jong en oud en ‘s avonds genieten van leuke shows. Regelmatig zijn er ook feesten bij het hotel en op het strand. Evelien Boonen deelt haar ervaring in Spice Hotel & Spa: ‘Wij hebben een top vakantie achter de rug in dit hotel. Mooi en proper zwembad en rondom het zwembad wordt ook goed proper gehouden. Ligbedjes genoeg. Airco werkte bij ons heel goed. Hebben hem nooit op maximum gezet want dan was het gewoon koud op de kamer. Wij zouden hier zeker nog eens terug komen!’

Aan het einde van de dag kun je aanschuiven aan het buffet of kiezen uit een van de vier à la carte restaurants van Spice Hotel & Spa. Over de buffetten is niet iedereen positief, maar in de à la carte restaurants kun je goed eten.

Veel van jullie vinden het een groot nadeel dat men amper Engels spreekt in het hotel en dat er veel Russen verblijven die andere gewoontes hebben. Ook wordt er vaak aangegeven dat er te weinig personeel aanwezig is, waardoor je soms lang op je eten of drinken moet wachten.

Omgeving

Belek ligt tussen de populaire steden Antalya en Manavgat. Met de bus kun je deze steden ook bezoeken vanuit Belek. In Belek zelf kun je goed shoppen en op zo’n 20 kilometer afstand ligt de antieke stad Aspendos.

Ook leuk is om een jeepsafari of bootexcursie te boeken. Tip van reviewer Susan is om de excursies niet in Spice Hotel & Spa te boeken, maar in de stad zelf omdat dat wat goedkoper is.

Contact

1107 reviews over Hotel Spice Hotel & Spa

• 2019
    5JM te Winkel29-05-2019

nooit meer!

Erg verouderd hotel, alleen maar Russen, het personeel sprak geen woord Nederlands Duits of Engels. Eten vaak koud. Op het balkon 2 stoeltjes waar je echt niet op kon zitten. Op het terras werd je elke avond weggeblazen door de loeiharde muziek die vooral op de Russen afgestemd was. Vrouwen worden door het personeel niet vriendelijk behandeld en Russen gaan voor bij de bediening. Voor de prijs die we betaald hebben geen waar gekregen.

mz, General Manager / Genel Müdür, 02-09-2019

Sincerely,

Murat Yılmaz Zeren

Genaral Manager

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    4De Roo08-11-2018

Nooit meer!

Niet boeken!! Zeer slecht hotel, verouderd, slecht lui en te weinig personeel, zeer slecht eten. Mijn man en ik beide ziek geworden. Absoluut geen 5 sterren en niks Fenomenaal! Inderdaad vergane glorie en alleen maar Russen en eigen bevolking.

Murat Zeren, General Manager / Genel Müdür, 19-11-2018

Murat Yılmaz Zeren General Manager

Gereisd met partner in november 2018

• 5Harfterkamp31-10-2018

Slecht verouderd hotel

Het is een verouderd hotel, en als is het allemaal net niet. Eten,personeel , service, properheid, kamers , strandbedden en parasols te weinig . Het is zonden er moet iets gebeuren anders valt het doek snel.

Murat Zeren, General Manager / Genel Müdür, 06-11-2018

Murat Yılmaz Zeren Genaral Manager

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Carla Land13-09-2018

Mooi ruim hotel.

Geen winkeltjes in de buurt

Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 28-09-2018

Geachte Carla, We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen in Spice Hotel & Spa. Best wensen, Metin Atar Algemeen Directeur

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8Maartje13-09-2018

Geweldig hotel

De azijnzeikers hier kan ik totaal niet volgen.. ben heel erg benieuwd hoe jullie thuis leven.. hoop voor jullie 5 sterren..Wij hadden een heel mooie kamer aan de tuinzijde, hier lag ook een fijn rustig zwembad als je weg wil blijven bij de drukte. Daar zijn bedjes soms wat minder te vinden, maar is dat helaas niet bij meer hotels zo? Alle kamers hebben eigen WiFi. Iedere avond weer ander entertainment. Eten bij buffettestaurant wisselt voldoende, voor ieder wat wils. Er zijn een 5-tal a la carte restaurants voor 10€ bijbetaling en deze zijn werkelijk subliem. 6 gangen en echt erg lekker eten. Kunt zelf de keuze maken of je dit wil, maar keuze is er zeker genoeg. Zelfs bij de lunch is het mogelijk om a la carte te eten, dat is dan wel inclusief. Kortom, wij zijn tijdens onze vakantie absoluut niets tekort gekomen, absolute aanrader. Als je dan toch een minpuntje wil; de hoeveelheid Russen en het minimale Engels dat er gesproken wordt. Maar he.. we zijn op vakantie.

Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 19-09-2018

Geachte Maartje, Allereerst willen we u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling van ons hotel. Het is erg goed om te lezen dat u zoveel van uw vakantie in ons hotel genoten hebt. Uiteraard zullen wij ons Personeel informeren over uw vriendelijke feedback en we zijn er zeker van dat er meer dan blij zijn. We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen in Spice Hotel & Spa. Best wensen, Metin Atar Algemeen Directeur

Gereisd met partner in september 2018

• 6SvdW29-07-2018

"vergane glorie"

Ruim een half jaar geleden al bij een touroperator geboekt op basis van de zeer goede recensies, echter de laatste maanden was daar niets meer van over en ondanks meerdere pogingen wilde de touroperator onze reis niet omboeken. (ze reageerde vaak niet eens..) Kamer verouderd, stond 1 bed te weinig, (fam. suite 5 pers geboekt), houten vloer stond bol, schakelaars werkte niet, stopcontact hing uit de muur, airco trok het amper, schimmel in de badkamer etc. Complex verouderd, rommelig, vaak niet fris en zwembad(niet) moet nodig renoveerd worden (veel steentjes ontbreken of liggen los, daardoor scherpe randjes en div mensen met wondjes aan de voeten) Toiletten niet schoon, kunnen vaak niet op slot of deur ontbreekt helemaal. Heel veel Russen en (Duitse) Turken, geen last van gehad, maar levert wel bepaalde sfeer op. Personeel doet zijn best, maar het is het allemaal (net) niet. Voor dit geld kun je echt veel betere hotels vinden! Viel erg tegen :(

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2Anoniem28-07-2018

Groot hotel, slecht eten

Groot glamour hotel. Grote zwembaden, te weinig bedjes en parasols. Slecht eten, geen airco in t restaurant, vieze tafels, bij t ontbijt staat er 1 dame ommeletjes te maken met 2 pannetjes , friet niet gaar, lang wachten op 1 bakje friet waar een heel hotel van moet eten. Duurt lang voordat je aan de beurt bent en lang voordat t klaar is. In de middag zelfde verhaal, 1 persoon staat wafels te bakken met 1 ijzer(2 wafels) Te weinig personeel voor z'on groot hotel. Weinig bars, lang op drinken moeten wachten. Bij t zwembad 1 bar, je moet om het grote bad heen ,over bruggen ,door de tuinen om er te komen. Er staan koelkisten met water maar in de volle zon. Dus of er is geen water of t is heet water. Kamers groot en schoon. Hotel ligt afgelegen. Mooie shows, aan t strand, feest op t strand en pier. Goed eten bij t strand, echte a-merken drinken, ook alcohol. Lekkere coctails ook alle a-merken. Slechte airco, warm door t hele hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2Joke02-07-2018

2 sterren

Oke dit hotel is zeer geschikt voor mensen die op dieet zijn en mensen die geen alcohol drinken . Waarom ?? Omdat het eten niet te eten is en de alcohol op is en het duurt dan 4 dagen dat het aangevuld.
    Dus wil je vasten ... ga dan daar naar toe en geeft niet als je je humeur verliest want dat is daar gewoon. Iedereen looot hier zo rond. O ja en als je van rommel en vies houd ook dan ben je op het juiste adres. Geniet van je welverdiende vakantie . Wel zielig dat bv het zwembad personeel schoonmakers in kapotte vieze kleding rond loopt . Te triest .

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Evelien Boonen21-06-2018

Geweldige vakantie

Wij hebben een top vakantie achter de rug in dit hotel. Mooi en proper zwembad en rondom het zwembad wordt ook goed proper gehouden. Ligbedjes genoeg. Airco werkte bij ons heel goed. Hebben hem nooit op maximum gezet want dan was het gewoon koud op de kamer. Wij zouden hier zeker nog eens terug komen! Laat je enkel niet vangen door de fotograaf. Ik snap dat ze geld willen verdienen maar om direct bijna €500 te vragen voor een album.. als je dit te veel vind hebben ze er ook 1 voor MAAR €250. Of je neemt foto’s apart aan €8 per stuk, tel maar uit als ze je er 70 willen aansmeren.

Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 29-06-2018

Geachte Evelien B, Allereerst willen we u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling van ons hotel. Het is erg goed om te lezen dat u zoveel van uw vakantie in ons hotel genoten hebt. Uiteraard zullen wij ons Personeel informeren over uw vriendelijke feedback en we zijn er zeker van dat er meer dan blij zijn. (You can be sure that we will speak with the Photographer who rent a desk as Photo Shop in our Hotel) We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen in Spice Hotel & Spa. Best wensen, Metin Atar Algemeen Directeur [email protected]

Gereisd met partner in juni 2018

• 2Anoniem10-06-2018

Een ramp. Ga hier niet heen

Nog nooit zo'n slecht resort meegemaakt als spice en spa. De keuken de tafels het eten is een grote puinbak. Eten is koud en weinig variatie. Personeel hebben ze uit de bergen gehaald. Spreken geen enkel woord Engels. De tafels worden niet opgeruimd en personeel is enorm onvriendelijk. De receptie is alles behalve vriendelijk, ja tegen de Russen die er in overvloed zijn. Nee dit is geld dat je beter aan een goed doel had kunnen geven en niet aan een hotel dat enorm slecht in staat van onderhoud is. En als je dan een brief naar touroperator stuurt dan krijg je te horen, had ter plekke gereclameerd. Zo sneu hoe zij hun verantwoordelijkheid nemen. Mensen trap niet in de mooie plaatjes op de site.

Metin Atar, General Manager / Genel Müdür, 17-06-2018

Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Metin Atar General Manager [email protected]

Gereisd met partner in mei 2018

12 tips over Hotel Spice Hotel & Spa

• Fam. Suijkerbuijk, 20-08-2013

Watersport activiteiten zijn erg leuk (extra betalen)! Omgeving zelf niet veel te beleven. Belek city vol met winkels met foute nep-artikelen! Je kunt met een soort tractor + treintje (€ 1,00 p.p) naar Belek, wij namen een taxi voor € 5,00!

• Huub en Angela, 18-11-2012

eet s`avond in de a la carte restaurants. Voor maar 10 euro pp. Doen weinig mensen want dat kost geld maar het is het zeker waard.

• wim, 24-04-2013

Eten in het " a la carte" restaurant is een echte aanrader.

32 vragen over Hotel Spice Hotel & Spa

• Frank, 11-01-2018

Vakantie met baby

Weet iemand of er op de kamers met zeezicht of de poolkamer ook een bankje of een paar zetels zijn op de kamer? Onze zoon gaat rond 7u slapen en wij zouden wel graag nog wat op een bankje oid zitten ipv elke avond op bed. En we willen in mei gaan dus is vast nog wat te fris op balkon.. iemand een idee?

• Kelly, 08-02-2014

bioscoop en alcohol

Hallo, ik heb zojuist mijn vakantie geboekt voor sept 2014 maar ik heb na het uitspitten van deze site nog 2 vragen... Over de bioscoop: wat voor films draaien er bijvoorbeeld? (eurpese of lokale) en moet je hiervoor extra betalen? En over de alcoholische drankjes is nogal wat onduidelijkheid: voor de lokale alcoholische dranken hoef je niet te betalen toch? En de export dranken (bijv bacardi neem ik aan) is wel een bijdrage verplicht? Alvast bedankt!

ijpmash, 03-05-2014

Er is een gevarieerd programma van Europese/Amerikaans films. De toegang is gratis.

• sanden70, 23-01-2014

Mindervaliden

Hallo weet iemand of dit hotel ook geschikt is voor mindervaliden? Mijn moeder loopt namelijk met een rollator.

ijpmash, 03-05-2014

Hotel is geschikt voor mindervaliden. Overal is nette hellingbanen.

Hotel Spice Hotel & Spa info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking