Hotel Sirene Golf Resortstersterstersterster

9.8Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Sirene Golf Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

64 reviews over Hotel Sirene Golf Resort

• 9Nico en Marie-José22-05-2011

Een aanrader in voor- en naseizoen

Voor de 8e keer in Sirene Belek geweest. Vorig jaar was het qua eten een minder jaar. Dit jaar weer op het hoge niveau van de voorgaande jaren. Wel is duidelijk dat je niet in het hoogseizoen (juni t.m augustus) hier naartoe moet gaan, dan zitten er vooral russen. Maar vooral tijdens het golfseizoen is het een echte aanrader, ook al golf je niet, gezellige ontspannen sfeer.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Frank Mouwen19-10-2010

Perfect hotel voor een aangenaam verblijf!

Schitterend complex, direct gelegen aan twee prachtige golfbanen (Sultan en Pasha). De andere golfbanen (4) op minder dan 5 minuten afstand met gratis shuttle busjes vanaf het hotel. Uiterst vriendelijk personeel, goede en zeer ruime kamers. De Ultra All Inclusive voldoet prima. Geen uitsluitingen van drankjes of beperkingen in tijd. Er zijn diverse bars, waarvan een bij het zwembad, en een nightclub. Alle maaltijden zijn in buffetvorm en zeer uitgebreid. Er zijn twee à la carte restaurants (vis en Italiaans), te boeken tijdens het verblijf tegen bijbetaling van € 5,- pp. Prachtig breed zandstrand dat optimaal beveiligd wordt. Receptie is meertalig (Duits en Engels). Boek dit 5* hotel via TO en u bent optimaal verzekerd van alle service. Wij gaan hier beslist terug!!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 7mary liu13-08-2010

nog nooit meegemaakt!

We zijn net terug van een weekje Hotel Sirene Golf Resort in Belek, en we hebben dit nog nooit meegemaakt: dat we er als enige West-Europeanen daar waren! De rest van de gasten waren Russen/Kazachstanen/Oezbeken/Oeigoeren/enz.!

Ik heb (mede)Nederlanders soms om hun luidruchtigheid vervloekt op vakantie, maar nu miste ik ze zowaar! Voor het vriendelijke praatje, even elkaar goedemorgen wensen en vooral voor beleefdheid en manieren. Want dat moeten bovengenoemde gasten nl.nog ontdekken op vakantie!

Het is heel erg, maar ik zou er wat voor over hebben (extra bijbetaling vakantie) om voortaan te logeren in gegarandeerd Rus-vrije hotels! Het was een nare en rare ervaring, we komen nooit meer naar dit hotel terug!

m.vr.gr., Mary

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Zzzz20-02-2010

Puur golfhotel

Als je geen golf speelt (of lid bent van een Russisch profvoetbalteam) heb je hier (zeker buiten het seizoen) weinig te zoeken.

Speel je wel golf, dan zit je hier helemaal goed. Zeer servicegericht, snel en hulpvaardig. Geen 5* naar Westeuropese standaard (daar is het eten dan toch echt te 'gewoon' voor en lopen er nou net wat teveel voetballers in sportkleding door de eetzaal) maar toch zeer aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 8Toine20-02-2010

Prima golfhotel

Sirene is in Westeuropese zin inderdaad geen 5 sterren hotel, maar eerder een (klein) 4-sterren hotel.

Het hotel is volledig gericht op golfers en voetbalteams (afgelopen week Dnjepropetrovsk en Steaua) en als u niet golft of weer een voetbalteam speelt hebt u er (zeker buiten het seizoen) errug weinig te zoeken.....want er is in deze tijd van het jaar errug weinig te doen. Het grootste deel van de restaurants en de (zwem-)faciliteiten zijn nog niet open.

Als u wel golft (laten we even aannemen dat u geen profvoetballer bent) dan ligt in deze regio de golfwereld aan uw voeten en is dit hotel qua ligging en servicegerichtheid een prima keuze. Zou zeker nog eens teruggaan in combinatie met golf.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 8Snoek14-10-2009

Prima hotel, prachtige accomodatie

Sirene is een zeer goed, echt golf hotel, hotel. Buffetten in het hoofdrestaurant leken dit jaar iets minder uitbundig. Algemene score op een schaal van 1-10=8. Goede waar voor je geld.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Xxxxx29-08-2009

goed hotel

Hotel is goed... kamers hoofdgebouw in vergelijking met bijgebouwen iets verouderd maar genoeg zwembaden en genoeg ligbedden (en geen handoekje leggen)eten is goed (wel regelmatig lauw maar dat is meestal in turkije) Service en kwaliteit medewerkers laat wel wat te wensen over (objectief gezien voor 5 sterren hotel) Voor kinderen erg leuk met speelplaats en arcade en kinderzwembaden en animatie en een speciaal kinderrestaurant. ideaal voor golfers(zoals ik)..alle banen dichtbij (8 stuks)en via hotel krijg je op alle golfbanen in Belek korting... al met al een goed hotel ..niet meer ... niet minder.

Alleen gereisd in augustus 2009

• 9mark schiphorst20-04-2009

grandioos

eten kamers en bediening top in orde.golfbanen waren super,mooier dan waar ook

Gereisd met vrienden in april 2009

• 7Peter keijzer13-04-2009

Viel tegen

Na het lezen van alle beoordelingen was ik vol goede verwachtingen heen gegaan. Prima ruime kamers, lang niet al het personeel even vriendelijk en zeer matig eten.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 6Mw31-03-2009

Geen 5 sterren!!!!

Typisch all inclusive eet maar raak paradijs, moet je van houden....

Airco centraal geregeld dus op de kamers een gemiddelde temperatuur van 23 graden. Service ondermaats, personeel in restaurants en aan balie soms ronduit onvriendelijk. Hotel winkels belachelijk duur wat betreft toilet artikelen. Kamers in hoofdgebouw gedateerd, tuinkamers fraai.

Zakelijk gereisd in mei 2008

0 tips over Hotel Sirene Golf Resort