Hotel Sherwood Dreams Resort

7.8Goed

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Sherwood Dreams Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Sherwood Dreams Resort is een vijfsterrenhotel waar de meeste vakantiegangers verblijven met kinderen. Het is dan ook een hotel dat veel kindvriendelijke faciliteiten heeft. Het personeel is erg vriendelijk en doet hard hun best voor je. Wel spreken ze niet allemaal even goed Engels. Voor een vijfsterrenhotel vinden jullie Sherwood Dreams Resort weinig luxe hebben, maar je kunt hier wel prima vakantie vieren.

Uit jullie reviews blijkt dat jullie niet mega enthousiast zijn over de faciliteiten in Sherwood Dreams Resort, maar dat de faciliteiten ook niet slecht zijn. Zowel het eten als de kamer zijn bijvoorbeeld prima. Ook heb je een fijn balkon bij je kamer, maar zijn de bedden wel vrij hard. Vind je dit ook? Geef dit dan altijd aan. R. Oosterhof schrijft: ‘We hebben een dekbed extra gekregen om onder het laken te leggen. Dat hielp.’

Wat wel een groot pluspunt is aan Sherwood Dreams Resort Lara, is dat er altijd genoeg plek is om te kunnen zonnen. Zowel aan het zwembad als op het strand zijn er op elk moment van de dag genoeg ligbedden vrij. Het strand grenst bovendien direct aan het hotel. Een brug bij het zwembad leidt je naar het strand. Ook wanneer je liever een duik neemt in het zwembad zit je hier goed. Het zwembad is mooi en schoon. Badlakens kun je elke dag halen. Een ander pluspunt is de goede wifiverbinding in Sherwood Dreams Resort Lara. Zelfs op het strand heb je bereik!

Dat veel vakantiegangers in Sherwood Dreams Resort verblijven met kinderen, heeft alles te maken met de kindvriendelijke faciliteiten. Zo is er prima animatie volgens Inge: ‘Animatie was leuk overdag en de avond hebben we in andere hotels misschien mooiere shows gezien maar deed geen afbreuk aan ons vakantieplezier!’ Ook kunnen de kids naar de speelhal. Hou er wel rekening mee dat de spellen in de speelhal niet gratis zijn. Lunapark is wel gratis. Lunapark is een klein attractiepark waar je bijvoorbeeld in de draaimolen kunt. Helaas is dit park wel gesloten wanneer het regent.

Ligging

Het Sherwood Dreams Resort ligt in de buurt van de stad Belek. Verwacht niet dat je lopend naar het centrum van deze stad kunt, want het ligt ruim tien kilometer verwijderd van het hotel. Gerrie heeft de oplossing: ‘Op de hoek van de straat starten de dolmus busjes, voor €1 pp ben je in het Centrum, vooral op zaterdag is dit de moeite waard ivm de markt.’ Volgens Gerrie kun je op de markt echt van alles kopen en dat voor een goede prijs. Het is op deze markt goedkoper dan in Lara.

Wil je vanuit Sherwood Dreams Resort toch ergens te voet heen? Wandel dan naar het winkelcentrum op loopafstand van het hotel (10 minuten).

499 reviews over Hotel Sherwood Dreams Resort

• 2019
    8Frits04-11-2019

Een echte aanrader!

Mooi hotel, zeer schoon en netjes! Personeel is heel behulpzaam, spreekt matig Engels en is meer Duits georiënteerd. Zwembaden en glijbanen zijn super, beide jongens 10 en 12 jaar hebben zich zeer goed vermaakt!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Familie de Vries11-09-2019

Echt een Familie Hotel TOP

Echt een Top Hotel, mooie kamers werden elke dag schoongemaakt en minibar bijgevuld. Er wordt voor jong en oud elke dag wat georganiseerd. Eten is voor ieder wat wils en de hele dag kan je nog Turkse lekkernijen halen. Zee en strand voor de deur. Personeel erg behulpzaam. Wij hebben genoten zeker voor herhaling vatbaar.

Rabea Kücüksu, 1, 27-09-2019

Beste gast, Bedankt voor de positieve feedback! We zijn verheugd te lezen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en u een prettige vakantie kunnen voorbereiden. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen voor vragen en suggesties over het hotel. Help ons snel weer!

Zonnige groeten, CRM-afdeling Sherwood Resorts & Hotels

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Nahid27-08-2019

Geweldig !!

Na een geweldige ervaring van vorig zijn we weer terug gekomen. En weer hebben we ons vermaakt. We zijn met open armen ontvangen, aardig personeel en top service, het eten: elke keer wat anders wat voor afwisseling zorgt. Er is overal en altijd wel wat te eten(snacks, wafels, broodjes) en het lieve personeel achter de bars die altijd voor je klaar staan om een drankje voor je te maken. Mijn nichtje van 6jr heeft zich helemaal niet verveeld zoveel te doen onderandere in de kidsclub en tijdens de kinderdisco. Voor jong en oud diverse activiteiten en shows geen enkel moment spijt gehad van onze keuze... Prachtig uitzicht vanuit onze familiesuite.. Wil je als volwassenen even weg uit de drukte van het zwembad dan kom je zeker tot rust aan het strand.. Tot de volgende keer!!

Medewerkers van Sherwood Dreams Bedankt voor alle goede zorgen

Rabea Kücüksu, 1, 28-08-2019

Dear Guest, Thank you for choosing the Sherwood for your vacation! We also want to thank you for the great feedback regarding your stay at the Sherwood Dreams Resort and we are very pleased that you have spent a relaxing holiday with us. We’re looking forward to welcome you once again in our hotel and wish you all the best until then!

Kind regards, Sherwood Resorts & Hotels CRM Department

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Erwin28-07-2019

Geweldig

Wat een toplocatie.Animatie wat vanb10 tot 23:00 Van alles regels.vriendelijk personeel afwisselend eten mooi warm zwembad heerlijke cocktails leuke restaurants.Top kamer

Rabea Kücüksu, 1, 06-08-2019

Dear Guest, On behalf of the Sherwood Dreams Resort, I thank you very much for the detailed review. We are very happy to read that we were able to satisfy you and you enjoyed your stay. Our staff will really appreciate your kind note and we would be very pleased to welcome you once again.

You can contact us any time if you have questions or suggestions regarding the hotel.

With best regards, Sherwood Resorts & Hotels CRM Department

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Mb18-07-2019

Goed / gemiddeld

Hotel heeft water onderhoud nodig. Geen lekkere cocktails en geen beachbar. Erg jammer. Zwembad heeft erg koud water zelfs in september. Voor winkels moet je naar belek met bus.

Rabea Kücüksu, 1, 06-08-2019

Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your stay at the Sherwood Dreams Resort. We value your opinion and we are very pleased to read that we were able to satisfy you. We would be honored to welcome you once again.

Do not hesitate to contact us if you have questions or suggestions regarding the hotel!

Best regards, Sherwood Resorts & Hotels CRM Department

Gereisd met partner in september 2018

• 2J-Family03-06-2019

Voor ons, Nooit meer!

Gaan elk jaar naar Turkye maar dit hotel was echt een Flop. Totaal geen sfeer, animatie was heel zwak. Kinderen hebben zich zelden zo verveeld en voor het eerst dat ze ons vroegen wanneer we weer terug zouden gaan naar huis! Kermis was maar beperkt open en juist op de momenten dat we de kinderen na het eten even wilde spelen was de kermis gesloten en niets te doen.

Voor ons nooit meer Sherwood!!

Rabea Kücüksu, 1, 26-06-2019

Dear Guest,

On behalf of the hotel I thank you for your review here on Zoover. You can be sure that we take every evaluation, whether positive or negative, very seriously. It saddens us that you could not enjoy your stay with us to the fullest. Our concept was fully implemented and our Amusement Park is open between 7pm and 8:30pm but we will pass on your points of criticism and comments to the appropriate department heads to discuss any improvement opportunities. The guest service is available to our guests daily and takes care of your problems and complaints. We hope that you will once again honor us to give us the opportunity to change your mind. Until then we wish you all the best.

Kind Regards

Sherwood Resorts & Hotels CRM Department

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Arslan28-04-2019

Prima

Hotel is prima.. goed gelegen direct aan t strand ideaal voor kleine kinderen die dol zijn op scheppen.. eten was goed veel variatie.. alleen t zwembad was/is nog koud.. maar over het algemeen is het goed te doen

Beste Arslan,

We zijn altijd blij met dit soort complimenten! Leuk dat je zo veel geniet van je verblijf en tevreden bent met al onze diensten. We hopen dat je snel terug zult komen en natuurlijk zullen we ons uiterste best doen om alles weer perfect te laten verlopen. Tot ziens!

Met vriendelijke groet, Sherwood Dreams Resort Customer Relationship Management [email protected] & Sherwood Dreams Team

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Natascha12-03-2019

Geweldig!

Wat een vriendelijk personeel! Ze willen alles voor je doen om het jou als gast naar je zin te maken. Het eten is echt dikke prima! De smaak van het eten is goed en het is gevarieerd. De WiFi is fantastisch! Echt overal goed bereik! We hebben voor vertrek nog de recensies gelezen en waren wel een beetje bang voor wat we hier aan zouden treffen... Wij kunnen ons totaal niet vinden in de negatieve recensies. En hoezo klaag je over dat het bier te koud is😂🤦‍♀️
    We hebben een geweldig verblijf gehad ondanks dat nog niet alles open was maar dat wisten we van tevoren. Het enige is dat idd de bedden hard zijn. Verder echt niks op of aan te merken! Dikke pluim voor Sherwood dreams hotel!

Beste Natascha,

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 8Van wijk04-01-2019

Super

Snap niet wat de mensen lopen te zeiken. Hebben jullie ochtends 5 soorten broodjes? Of een buffet waar je u tegen zegt,dit zijn mensen die zelf niks hebben en niet kunnen koken. Zo dat is eruit. Het was fantastisch, eten volop,drinken wat je maar wilde,kortom super vakantie gehad.

Beste Van wijk,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    8R. Oosterhof24-11-2018

Prima, ruim hotel.

Heel fijn en ruim hotel. Prima kamer, lekker balkon. Goede douche in de badkamer. Wel waren de bedden vrij hard. Ze hadden nieuwe bedden. We hebben een dekbed extra gekregen om onder het laken te leggen. Dat hielp voor het inslapen. Verder niet echt. Eten is prima, genoeg keuze. Entertainment viel ons wat tegen. Voor kinderen prima. Heerlijk zwembad. Direct aan het strand gelegen. Via oa een mooie brug over het zwembad ben je zo aan het strand. Waar meer dan genoeg strandbedden aanwezig zijn. Nij het hotel hoort een steiger i. Het water. Waardoor je op een bedje boven het water kunt liggen. Personeel wil alles voor je doen wat je maar vraagt. Het ligt wel wat ver van het centrum. Er gaat wel een lokale bus naar het centrum die vlakbij het hotel stopt.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Hotel Sherwood Dreams Resort info