Hotel Sherwood Dreams Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°25°
Hotel Sherwood Dreams Resort

Wat vakantiegangers zeggen

Sherwood Dreams Resort is een vijfsterrenhotel waar de meeste vakantiegangers verblijven met kinderen. Het is dan ook een hotel dat veel kindvriendelijke faciliteiten heeft. Het personeel is erg vriendelijk en doet hard hun best voor je. Wel spreken ze niet allemaal even goed Engels. Voor een vijfsterrenhotel vinden jullie Sherwood Dreams Resort weinig luxe hebben, maar je kunt hier wel prima vakantie vieren.

Uit jullie reviews blijkt dat jullie niet mega enthousiast zijn over de faciliteiten in Sherwood Dreams Resort, maar dat de faciliteiten ook niet slecht zijn. Zowel het eten als de kamer zijn bijvoorbeeld prima. Ook heb je een fijn balkon bij je kamer, maar zijn de bedden wel vrij hard. Vind je dit ook? Geef dit dan altijd aan. R. Oosterhof schrijft: ‘We hebben een dekbed extra gekregen om onder het laken te leggen. Dat hielp.’

Wat wel een groot pluspunt is aan Sherwood Dreams Resort Lara, is dat er altijd genoeg plek is om te kunnen zonnen. Zowel aan het zwembad als op het strand zijn er op elk moment van de dag genoeg ligbedden vrij. Het strand grenst bovendien direct aan het hotel. Een brug bij het zwembad leidt je naar het strand. Ook wanneer je liever een duik neemt in het zwembad zit je hier goed. Het zwembad is mooi en schoon. Badlakens kun je elke dag halen. Een ander pluspunt is de goede wifiverbinding in Sherwood Dreams Resort Lara. Zelfs op het strand heb je bereik!

Dat veel vakantiegangers in Sherwood Dreams Resort verblijven met kinderen, heeft alles te maken met de kindvriendelijke faciliteiten. Zo is er prima animatie volgens Inge: ‘Animatie was leuk overdag en de avond hebben we in andere hotels misschien mooiere shows gezien maar deed geen afbreuk aan ons vakantieplezier!’ Ook kunnen de kids naar de speelhal. Hou er wel rekening mee dat de spellen in de speelhal niet gratis zijn. Lunapark is wel gratis. Lunapark is een klein attractiepark waar je bijvoorbeeld in de draaimolen kunt. Helaas is dit park wel gesloten wanneer het regent.

Ligging

Het Sherwood Dreams Resort ligt in de buurt van de stad Belek. Verwacht niet dat je lopend naar het centrum van deze stad kunt, want het ligt ruim tien kilometer verwijderd van het hotel. Gerrie heeft de oplossing: ‘Op de hoek van de straat starten de dolmus busjes, voor €1 pp ben je in het Centrum, vooral op zaterdag is dit de moeite waard ivm de markt.’ Volgens Gerrie kun je op de markt echt van alles kopen en dat voor een goede prijs. Het is op deze markt goedkoper dan in Lara.

Wil je vanuit Sherwood Dreams Resort toch ergens te voet heen? Wandel dan naar het winkelcentrum op loopafstand van het hotel (10 minuten).

We hebben een aantal aanbieders voor Sherwood Dreams Resort voor je op een rij gezet:

419 reviews over Hotel Sherwood Dreams Resort in het Nederlands

Geweldig

Erwin
28-7-2019

Wat een toplocatie.Animatie wat vanb10 tot 23:00 Van alles regels.vriendelijk personeel afwisselend eten mooi warm zwembad heerlijke cocktails leuke restaurants.Top kamer

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Rabea Kücüksu, 1, 6-8-2019

Dear Guest, On behalf of the Sherwood Dreams Resort, I thank you very much for the detailed review. We are very happy to read that we were able to satisfy you and you enjoyed your stay. Our staff will really appreciate your kind note and we would be very pleased to welcome you once again.

You can contact us any time if you have questions or suggestions regarding the hotel.

With best regards, Sherwood Resorts & Hotels CRM Department

Goed / gemiddeld

Mb
18-7-2019

Hotel heeft water onderhoud nodig. Geen lekkere cocktails en geen beachbar. Erg jammer. Zwembad heeft erg koud water zelfs in september. Voor winkels moet je naar belek met bus.

Rabea Kücüksu, 1, Tue Aug 06 2019 06:02:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your stay at the Sherwood Dreams Resort. We value your opinion and we are very pleased to read that we were able to satisfy you. We would be honored to welcome you once again.

Do not hesitate to contact us if you have questions or suggestions regarding the hotel!

Best regards, Sherwood Resorts & Hotels CRM Department

Voor ons, Nooit meer!

J-Family
3-6-2019

Gaan elk jaar naar Turkye maar dit hotel was echt een Flop. Totaal geen sfeer, animatie was heel zwak. Kinderen hebben zich zelden zo verveeld en voor het eerst dat ze ons vroegen wanneer we weer terug zouden gaan naar huis! Kermis was maar beperkt open en juist op de momenten dat we de kinderen na het eten even wilde spelen was de kermis gesloten en niets te doen.

Voor ons nooit meer Sherwood!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
Rabea Kücüksu, 1, 26-6-2019

Dear Guest,

On behalf of the hotel I thank you for your review here on Zoover. You can be sure that we take every evaluation, whether positive or negative, very seriously. It saddens us that you could not enjoy your stay with us to the fullest. Our concept was fully implemented and our Amusement Park is open between 7pm and 8:30pm but we will pass on your points of criticism and comments to the appropriate department heads to discuss any improvement opportunities. The guest service is available to our guests daily and takes care of your problems and complaints. We hope that you will once again honor us to give us the opportunity to change your mind. Until then we wish you all the best.

Kind Regards

Sherwood Resorts & Hotels CRM Department

Prima

Arslan
28-4-2019

Hotel is prima.. goed gelegen direct aan t strand ideaal voor kleine kinderen die dol zijn op scheppen.. eten was goed veel variatie.. alleen t zwembad was/is nog koud.. maar over het algemeen is het goed te doen

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Beste Arslan,

We zijn altijd blij met dit soort complimenten! Leuk dat je zo veel geniet van je verblijf en tevreden bent met al onze diensten. We hopen dat je snel terug zult komen en natuurlijk zullen we ons uiterste best doen om alles weer perfect te laten verlopen. Tot ziens!

Met vriendelijke groet, Sherwood Dreams Resort Customer Relationship Management [email protected] & Sherwood Dreams Team

Geweldig!

Natascha
12-3-2019

Wat een vriendelijk personeel! Ze willen alles voor je doen om het jou als gast naar je zin te maken. Het eten is echt dikke prima! De smaak van het eten is goed en het is gevarieerd. De WiFi is fantastisch! Echt overal goed bereik! We hebben voor vertrek nog de recensies gelezen en waren wel een beetje bang voor wat we hier aan zouden treffen... Wij kunnen ons totaal niet vinden in de negatieve recensies. En hoezo klaag je over dat het bier te koud is😂🤦‍♀️
We hebben een geweldig verblijf gehad ondanks dat nog niet alles open was maar dat wisten we van tevoren. Het enige is dat idd de bedden hard zijn. Verder echt niks op of aan te merken! Dikke pluim voor Sherwood dreams hotel!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Beste Natascha,

Super

Van wijk
4-1-2019

Snap niet wat de mensen lopen te zeiken. Hebben jullie ochtends 5 soorten broodjes? Of een buffet waar je u tegen zegt,dit zijn mensen die zelf niks hebben en niet kunnen koken. Zo dat is eruit. Het was fantastisch, eten volop,drinken wat je maar wilde,kortom super vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Sherwood Dreams Team

Prima, ruim hotel.

R. Oosterhof
24-11-2018

Heel fijn en ruim hotel. Prima kamer, lekker balkon. Goede douche in de badkamer. Wel waren de bedden vrij hard. Ze hadden nieuwe bedden. We hebben een dekbed extra gekregen om onder het laken te leggen. Dat hielp voor het inslapen. Verder niet echt. Eten is prima, genoeg keuze. Entertainment viel ons wat tegen. Voor kinderen prima. Heerlijk zwembad. Direct aan het strand gelegen. Via oa een mooie brug over het zwembad ben je zo aan het strand. Waar meer dan genoeg strandbedden aanwezig zijn. Nij het hotel hoort een steiger i. Het water. Waardoor je op een bedje boven het water kunt liggen. Personeel wil alles voor je doen wat je maar vraagt. Het ligt wel wat ver van het centrum. Er gaat wel een lokale bus naar het centrum die vlakbij het hotel stopt.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Diane
28-10-2018

We hebben erg genoten in dit resort. We werden erg goed ontvangen, de bellboy bracht onze koffers naar onze kamer. De medewerkers doen hun uiterste best om het jou naar je zin te maken. Niet iedereen spreekt engels, maar dat was voor mij geen probleem, met gebaren kun je ook communiceren. Mijn dochter van 7 heeft het erg leuk gehad er zijn veel activiteiten voor kinderen georganiseerd. Voor de speelhal moet je wel betalen. Lunapark is gratis, maar wel gesloten als het regent. Het eten was gevarieerd en smaakte goed, ook keuze uit heerlijke toetjes. Enige nadeel binnen zwembad was erg koud en buitenbad ook, wellicht te maken met oktober maand. Het water bij het strand was een stuk warmer, het strand is op loopafstand. De kamers worden elke dag schoongemaakt, strandlakens gratis te verkrijgen. Wij hebben een leuke vakantie gehad!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Beste Diane,

Liefdeloos hotel

Mandy
27-10-2018

Samengevat kan je zeggen dat het een liefdeloos hotel is. Daadwerkelijk alles straalt een gebrek aan liefde uit. Het eten wordt zonder gevoel bereid en geserveerd, kamers worden schoon gemaakt maar ook daarbij een gebrek aan zorg. De bedden worden weliswaar opgemaakt maar ook daar is alles mee gezegd. Het aninatieteam draait het dagelijkse programma maar het oogt allemaal uitgeblust en liefdeloos. Personeel spreekt geen Engels of Duits en dus word je als gast nagenoeg niet begrepen (lastig als je een extra bed nodig hebt en men is van mening dat de bank van 1.20 breed wel gebruikt kan worden als bed voor een kind van 1.50 lang). De a la carte restaurants zijn echt vreselijk. Het is gewoon echt niet lekker!!

Maar om ook wat positiefs te noemen ... het strand is heerlijk dichtbij en er zijn genoeg bedjes. Ook het zwembad is prima en bedjes genoeg. Glijbanen zijn ook erg leuk.

Wij zullen hier niet nog eens komen.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Beste Mandy,

Als we naar de score kijken, kunnen we niet aan al uw verwachtingen voldoen. Om onszelf te verbeteren, zullen we al uw opmerkingen met ons management delen. We hopen dat je snel terug zult komen en natuurlijk zullen we ons uiterste best doen om alles weer perfect te laten verlopen. Tot ziens!

met vriendelijke groeten Sherwood Dreams Resort Customer Relationship Management [email protected] & Sherwood Dreams Team

Nooit meer

Rick
25-10-2018

Verschrikkelijk slecht hotel veel achterstallig onderhoud. Bestrating in park stuk, hotelkamer die niet functioneer douche stuk enz. Zwembad tegels stuk. Geen aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Beste Rick

We willen U graag bedanken voor het delen van Uw persoonlijke ervaringen over Uw recentelijke verblijf in Sherwood Dreams Resort.

maar we vinden het erg jammer dat niet aan al Uw verwachtingen is voldaan.

We bedanken U voor Uw feedback en zullen alles delen met het management.

Met vriendelijke groet Sherwood Dreams Resort

• JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sherwood Dreams Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sherwood Dreams Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.