Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa

Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa
8,4

5 tips over Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa

Marrigt, 20-5-2014
Een auto huren is goed te doen. Dus een dagje erop uit met eigen invulling is zeker een aanrader!
Nancy Van Der Meer, 20-5-2014
Er ligt een groot Olympisch zwembad in de tuin en de fitness is ook zeer compleet. Dus voor de sporters onder ons is dit ook zeer zeker een ideale plek.
Hanita van der Meer, 20-5-2014
Tip! Ga ook eens naar het oude centrum van Antalya. Zeer veel mooie straatjes met leuke winkeltjes waar je met gemak je souvenirs kunt vinden.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Zeynep Golf & Spa voor je op een rij gezet:

tani 55, 24-5-2013
Ga een keer naar Belek, prijs taxi € 18 euro retour. Je hoeft pas te betalen als je weer opgehaald wordt en weer bij je hotel wordt afgezet.
huis, 21-5-2012
Neem zeker eens een Hammam