Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag38°26°
Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Zeynep Golf & Spa voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Voor hotel en golfbanen komen we terug

Jeltsje
4-3-2018

Rustig gelegen golfhotel met 2 eigen fantastische golfbanen National en Carya in de directe omgeving. De shuttelbus van het hotel brengt en haalt je weer op de afgesproken tijden. Is prima geregeld. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ruime schone kamers. Het ontbijt is prima. Het diner heeft veel keus maar vaak te lauw van temperatuur en staat veel te lang waardoor het droog wordt en dat is jammer. Het zwembad en sauna zijn prima.

Duquet rudy
7-1-2017

Zeker eens doen wij gaan al 15 jaar twee tot 3 maal per jaar op vakantie overal in Europa maar dit is echt de top een aanrader. Iets op aftekeuren? Na lang nadenken NIETS

Dit Hotel is niet te toppen, wij komen gauw weer !

Wilna van lunteren
27-10-2016

We hebben dit jaar 3 keer hier onze vacantie verbracht, en zijn elke keer weer aangenaam verrast ! gekookt word hier op hoog niveau, Service en vriendelijkheid van het personeel is Top.De kamers worden heel goed gereinigt, zoals het hele areal in goede konditie verkeert. Het Sentido Resort staat 200m van het Golf Hotel vandaan, en kan mee bezocht worden. Wat een oponthoud heel interessant maakt, er zijn 5 a la carte restaurants, Italiaans, Chinees, Osmanisch, Vis , Mexicaans en 2 main Restaurants .het animatieteam is fantastisch ! aktiv, maar niet opdringerig ! 2 Golfplaatsen horen bij de Hotels, " Carya" met 18 holes vloedlicht anlage, en de " National" een prachtige wat oudere plaats . Het Hotel word ook graag door Nederlanders bezocht. Wij kunnen dit Hotel iedereen aanbevelen, komen zelf uit het Hotelvak, en hebben 20 jaar Turkye ervaring. De Hotel heeft een prachtige Pier en ligt direkt aan de Zee. Met een dolmus kom je voor 1euro naar een klein gezellig stadje, elke dag gaat er van het Hotel een Bus naar Antalya en Side ! Wij verheugen ons op de volgende Vacantie in het Sentido Zeynep Golf & Spa Resort.

Sentido Zeynep Team, Sales & Marketing Manager, 31-10-2016

Dear Wilna Thank you for Your review.

As Sentido Zeynep, our main goal is renewal with each passing day to higher level of service and praise to our quality of service. In this direction as management, we believe that Your valuable complaints, criticisms and suggestions will make a positive contribution to our work.

Heerlijke verwenvakantie!

gerda
10-7-2016

Geweldige service, mooie kamers in de golf en spa hotel, goed eten. Ziet er erg schoon uit en verzorgd. Een beetje moderniseren zal niet overbodig zijn.

Sentido Zeynep Team, Sales & Marketing Manager, 13-7-2016

Your Sentido Zeynep Team

Ook voor de 2e keer weet geweldig !

hleene
25-6-2016

De service in dit hotel is uitstekend. Personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De kamers zijn gied met lekkere bedden, prima badkamer en ruim balkon. Je kunt gebruiken van de faciliteiten van het zusterhotel zoals; het poolrestaurant voor de lunch, het strand en de ruime zwembaden. Het vermaak in de avond is top met prima shows en vrijwel iedere avond live muziek of disco.

Nadeel is de centrale aansturing van de airco. Hierdoor kun je niet altijd zelf snel de gewenste temperatuur in de kamer krijgen.

Sentido Zeynep Team, Sales & Marketing Manager, 27-6-2016

Your Sentido Zeynep Team

Geen 5* waardig! Onder de maat!

Kim
10-10-2015

Hotelkamers van Zeynep spa&golf zijn tip top in orde! Zeynep Resort is wat verouderd. In het gehele complex voel je jezelf niet als gast, je wordt aan je lot overgelaten. Bij aankomst biedt de receptie een 'upgrade' aan van een hotelkamer naar een beach house, lees: een centerparcs achtig afgeleefd huisje met smerige vlekken op de vloer waar normaal 'het management' verblijft. Dit aanbod hebben we direct afgeslagen bij de bezichtiging. Het personeel stelt zich grotendeels ijzig op en is voortdurend in de negeermodus. (End of season flu?) Hotelpersoneel, het eten, lounge, bediening, gastvrijheid is Ver onder de maat. Het eten bij spa&golf is koud, weinig keuze en personeel in het restaurant is meer geïnteresseerd in hun telefoons dan in de gasten. Het eten bij het resort is warm, iets meer keuze maar een 'gehorige vreetschuur'. Sfeer in de lounge van golf & spa is uitgestorven, en de twee avonden live muziek per week stopt voor 22.00 uur!

Sentido Zeynep Team, Sales & Marketing Manager, 19-12-2015

Fantastisch, mooi.

Een absolute aanrader
24-8-2015

Het Zeynep hotel bestaat uit verschillende delen: Resort en Golf & Spa. Dit laatste ligt iets meer landinwaarts met continu vervoer met caddy's voor alle gasten. Het is er rustig, zonder opdringerige animatoren, zonder lawaai, zonder muziek, zonder clubdans ed. Kinderbad 35 cm en mooi zeer proper zwembad 140 cm. Vriendelijk personeel in bar, restaurant, desk, kamer. Alles kindvriendelijk.

Zeer ruime kamer en badkamer. goede bedden, plaats voor bagage en speelgoed. Rustig op de verdieping.

Zeer verzorgde spa, goede massage, geen opdringerig personeel.

Sommige gasten lopen even luidruchtig binnen maar worden aangemaand stil te zijn.

Sentido Zeynep Team, Sales & Marketing Manager, 19-12-2015

ontspannende reis

Tops
3-8-2015

positieve punten:heel mooi hotel, mooie en ruime kamers, veel zwembaden, zeer ruim domein, groot en mooi onderhouden strand met een pier die in de zee gaat met een bar en ligstoelen

negatieve punten: eten was 5 sterren niet waard, personeel in het restaurant niet vriendelijk en te traag om tafel af te ruimen. Dresscode werd niet toegepast. Mensen (meestal Russen) kwamen s' avonds zelf in hun zwembroek en op blote voeten in het restaurant. Eten was in het begin niet warm en er werd te weinig bijgevuld. Personeel aan de bar begreep met de moeite Engels of Duits. Voor a la carte restaurants moest met 5 euro per man bijbetalen wat niet vermeld stond in de ThomasCook catalogus

In het begin waren het allemaal jonge mensen die eten maakten en opdienden en ik heb zelf 1 uur zitten wachten op een pizza aan het zwembad.

Het is de eerste keer dat een hotel in Turkije me tegenvalt op gebied van eten en bediening.

De mensen van de receptie in het golfhotel waar ook niet echt vriendelijk

Dear Tops,

First of all we would like to thank you for taking time to write your feedback. All reviews are a gift to us, even if they do not always turn out as positive as we would wish. But reviews are helping to improve with us more and more.

We hope to welcome you again.

Greetings from Belek,

Your Sentido Zeynep Team

Helaas geen 5 sterren waard...

Celine
13-7-2015

Net terug van 10 dagen verblijf in Zeynep Golf & Spa. Qua kamers en accomodatie van zwembaden en dergelijke is het zeker wel 5 sterren waard. We hadden een swim-up kamer, niet echt een meerwaarde omdat de meeste kamers niet veel plaats hebben om een ligstoel te plaatsen. Aan de grote zwembaden waren er voldoende ligstoelen, geen handdoekenrace nodig! Fijn dat er ook gebruik mag gemaakt worden van de infrastructuur van Zeynep Resort (glijbanen, olympisch zwembad,...)

Sterk minpunt want het eten, het was niet super slecht maar weinig variatie. Ontbijt was het beste moment van de dag.

Personeel: een glimlach of begroeting krijgen was betalend volgens ons... De meeste (zeker niet allemaal) liepen nukkig rond, hadden geen zin om te werken, continu met hun smartphone bezig of ergens 'verstopt' een sigaret aan het roken ipv af te ruimen of mensen te bedienen. Spijtig..

Veel russen aanwezig in het hotel. Er is ook geen navolging van deftige kledij tijdens avondmaal.

Dear Celine,

thank you for taking the time to evaluate our hotel. All reviews are a gift for us, even if they do not always turn out as positive as we would wish. But reviews are helping to improve with us more and more.

Thank you for your helping information's and we would be nonetheless pleased to welcome you again.

Your Sentido Zeynep Team

Super met kinderen en voor golfers!

Koen
17-6-2015

De "familiekamer" is zeer ruim en ligt direct aan een zwembad (op de eerste etage). Het personeel is zeer vriendelijk, doe alles voor je, en was ook erg leuk met onze zoon van 13 maanden. Eten is echt prima, en ook niet elke dag hetzelfde. De naastgelegen golfbaan (Carya golf club) is echt een aanrader, en als hotelgast betaalde ik maar 75 euro ipv 120 euro voor 18 holes. Het zwembad is weinig bijzonder, maar het zusterhotel op hetzelfde terrein maakt dat zeker goed. In 5 minuten loop je daarheen of het personeel rijdt je er naar toe met ruime golfkarretjes. Ook kan je in beide hotels van alle all inclusive faciliteiten gebruik maken. Zeker een aanrader!

Dear koenvantooren,

Thank you very much since leaving the review. We want to thank for kind words to the our hotel and to our personnel.

We are very pleased that we were able to make your holiday comfortable and unforgettable. We will be glad to welcome you again in our hotel!

Kind regards

Your Sentido Zeynep Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa scoort een 8.41 uit 10 op basis van 24 reviews.