Hotel Selectum Luxury Resort

Wellness hotel, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag31°20°
Hotel Selectum Luxury Resort
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Selectum Luxury Resort voor je op een rij gezet:

Contact

18 reviews over Hotel Selectum Luxury Resort in het Nederlands

Goed hotel met geweldige service!

Inge Janssen
20-8-2019

Mooi hotel met vriendelijk personeel. We zijn gastvrij ontvangen door de heer aan de receptie en later die dag ook door Guestrelation Elena. Wat een persoonlijke service door de guestrelations, dit hadden we nog nooit meegemaakt! Standaard Kamers zijn ruim genoeg, goed gevulde minibar en prima schoongemaakt. Echter wel weinig licht in de badkamer. Het eten is heel goed, iedere avond een ander thema. Het steakhouse was uitmuntend. 24/7 ook lekker maar niet altijd warm. Drankjes allemaal A-merk waar ze niet zuinig mee zijn. Nootjes en chips bij de drankjes. Zwembad en aquapark zijn super alleen jammer dat er vanaf het hoofdzwembad en strand geen shuttleservice gaat. Het is toch best een stukje lopen in de hitte. Avondshows vonden wij tegenvallen. We hebben in andere hotels betere shows gezien. Verdere animatie was prima, ze doen echt hun best. Speciale dank aan Nelia, onze kelner op skates aan het zwembad. Een heerlijke luxe vakantie!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastisch uitgestrekt resort uitmuntende service

Sj
14-8-2019

Heel mooi, ruim en schoon resort, de service is uitmuntend. Je voelt je echt welkom en alles wordt uit de kast getrokken om je een perfecte vakantie te bezorgen. Guest relations is te alle tijden beschikbaar via whatsapp, je kan er met al je vragen en verzoekjes terecht. Met speciale dank aan Elena. Personeel overal en altijd vriendelijk, correct en behulpzaam. Alles wordt met een lach uitgevoerd. Schone mooie zwembaden en altijd voldoende ligbedjes. Net, internationaal volk, inderdaad veel Oostblok maar allemaal vriendelijk. Animatie en entertainment van goed niveau. Ook de kamers zijn zeer mooi ingericht met uitgebreide minibar en op de badkamer fijne toiletartikelen die altijd worden bijgevuld. Er zijn diverse a la carte restaurants en 2 buffetrestaurants. Het eten is heerlijk maar zou, ondanks verschillende thema-avonden, wat gevarieerder mogen zijn. Eten en drinken allemaal A merken. Prijs kwaliteit dik in orde. Kortom top!

Over de top! Fantastich!

Meral
8-8-2019

12 overnachtingen. Je komt hier werkelijk niets te kort. Letterlijk overal aan gedacht. Het is wel duur maar zeker al het geld waard. Geen Onbeschofde mensen te vinden hier. Vriendelijk personeel, ruime schone kamers, super service overal en niet te vergeten een geweldige Mini club! Met name dank aan ober Adem, animatieteam Ethem Basak en Ege! O ja en de dames van de miniclub. Mijn zoon was daat niet weg te slaan. Aquapark heel groot. Elke dag een ander plekje om te zwemmen en tot rust te komen. Op en top geen een negatieve woord Selectum Luxury resort like a dream!

Tjingo

Geweldig, hier is niets op aan te merken!

Ilona
26-7-2019

Wat een prachtig resort, het is ons aan niets ontbroken. Ik kan echt geen negatief punt benoemen. Het hotel is verzorgd ingericht, bij ontvangst een glas champagne en dat is gedurende het verblijf ook het niveau van service gebleven. Medewerkers stonden altijd voor je klaar. Wij hadden een familiekamer in het familiegedeelte. De kamer was super verzorgd. De kinderen hadden een leuke aparte slaap/speelkamer. Er was overal aan gedacht, ook badjassen etc voor de kinderen. Minibar en snacks dagelijks aangevuld. Speeltuintjes voor de deur verdeeld over het familiedeel. Leuk zwembad met altijd voldoende plaats en schaduw als je wil dankzij parasols en bomen. Puppy’s World met speeltuin, binnenspeeltuin, kermis, waterpartij en glijbanen ook super leuk voor het hele gezin. Let op, kleine kinderen mogen niet van alle glijbanen bij de glijbanentoren af. Het hoofdzwembad bij het grote hotel is echt prachtig! Eten goed, alles a merk drinken.

Te duur wat je krijgt

Annick
24-7-2019

Groot mooi onderhouden terein ,pluspunten:zeer proper, mooi aquapark, mooi kinderdorp ,goed geïsoleerde kamers en goede airco::minpunten eten goede smaak maar Weinig variatie, we hebben niks tegen kinderen maar zouden hoofdrestaurant en hoofdzwembad 16+ maken zij hebben alles apart ,zeer trage service van obers met warme drank ,animatieteam goed maar weinig spelletjes , conclusie: te duur , maar dank aan Sam van guestrelation en suleyman

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geld niet waard

Erwin
14-7-2019

18 hotel in Turkije , groot mooi onderhouden terrein met weinig schaduw plekken , snaks en eten na 4 dagen heb je gehad , teveel kinderen in het hoofdzwembad , hebben t’hans mooi complex voor hun puppyland,, te weinig stoelen op de pier , wel dank aan Sam van guest relations ,en suleyman van mainrestaurand

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Echt super

B&D
7-7-2019

Mooi hotel met een geweldige keuken en super vriendelijke service , mooie grote kamers met gevulde minibar grote badkamer met jacuzzi in het ligbad en douche mooie grote zwembaden en perfecte ligstoelen met dikke matrassen voor de kleinere is er puppy eiland met veel speelgelegenheden zoals vele speeltoestellen grote glijbanen en ook de kleinere zijn geweldig .Alle dranken aanwezig( limonchelo,bailys , ameretto,jagermeister , gin’s ,whiskey’s noem maar op en redbull en fris en ijsjes is overal zo te nemen in de koelkasten een super vakantie gehad echt één vd beste wat we gehad hebben hier in Turkije

uitstekend

De Clerck
2-7-2019

Zeer mooi hotel - ruime kamers met badkamer met jacuzzi en aparte douche (wel moeilijk instap- en uitstapbaar) en ruim terras. Eten was uitstekend , alleen waren de spiegeleieren bij het ontbijt altijd aan de koude kant - a lacarte restaurants zeer goed, zeker aan te bevelen is de Italiaan - uitstekende bediening - dranken alle premium merken - echt aan te bevelen

Gereisd Met partner in mei 2019

geweldig !!

Ralf
23-6-2019

hotel zeer mooi! super schoon zeer ruime kamers met douche en bad mooi groot balkon de service is uitstekend met name dank aan Elena die werkelijk alles voor je doet als ook Yasher van guest relations Eten in de grote eetzaal zeer ruime keuze warm gedeelte mocht iets beter verwarmd zijn verder alles in overvloed aanwezig verder een top hotel met een speciale dank aan manegment en de bediennig
Ralf en Sylvia

Gereisd Met partner in juni 2019

In 1 woord geweldig op alle gebied

Yolande pauwels
2-6-2019

Super hotel. Keuken voortreffelijk.ontvangst door Yasar super .Alles wordt in orde gebracht door hem.kamers super groot.zwembad énorm groot.ligstoelen heerlijk.service subliem Aan strand als in restaurant.dank u selfikx yilmaz en marsman o.en volken aan het strand voor alle goede zorgen.top accommodatie. Super gewoon

Gereisd Met partner in mei 2019

Tjingo

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan> 10
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selectum Luxury Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selectum Luxury Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.