Hotel Papillon Zeugma

112 reviews over Hotel Papillon Zeugma in het Nederlands

Geweldig schoon en luxe!

Banken
28-4-2019

Wat een super verblijf! We zitten in een duplex familie kamer helemaal top! Schone luxe kamers met 2 badkamers masterbedroom boven. Slaapkamer van de Kids beneden. Zelfs gordijnen die automatisch sluiten! Een super ontvangst we werden door de guest relations opgevangen en rond geleid. Vriendelijk personeel idd ze kunnen niet allemaal Engels of Duits dat is het enigste min puntje! Het eten is super voor iedereen meer dan genoeg. Er is een eigen patisserie met heerlijk gebak. En een food court bij het zwembad. Met hamburgers doner en vers gemaakte pasta. Het zwembad water is nog koud maar ja......... Dat ligt aan de tijd van het jaar. 😉 Nog genoeg plaats aan het zwembad dus geen handdoekje leggen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

W Wolters
7-9-2018

Wij, een gezin van 3 met een dochter van 12, hebben een heerlijke vakantie gehad. Wat een fijn, gezellige een luxe hotel. Natuurlijk zijn er hier en daar altijd op- of aanmerkingen (hier alleen het hoofd hotel, wat van de buitenkant aan renovatie toe is). De Pool-suites zijn fantastisch mooi en ruim. Heerlijk om na een dag strand of één van de zwembaden nog in je 'eigen' gedeelde Pool te duiken. Hoofd en buffetrestaurant erg druk, maar super goed en gevarieerd eten. Drukte is irritant door Russische bezoekers, maar dat is in bijna alle hotels in Turkije. Daar heeft het hotel geen enkel debet aan. Tip: Italiaans a la carte restaurant, subliem. Eten echt heerlijk, goede service en top chef. Verder een aantal heel erge aardige medewerkers die prima Engels of Duits praten en je fijn bedienen: Murat is een enorm aardige vent, met een oog voor detail. Verder Sultan, Gagatay en Ali Bey bedankt voor de fijne vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Een prachtig hotel, veel gastvrijheid

y.cornelisse
24-7-2016

Wij (moeder en dochter ) hebben een hele aangename vakantie gehad in het hotel Papillion Zeugma in Belek. Heerlijk gegeten !
Wij hadden een mooie ruime kamer, het hotelcomplex is ruim opgezet, veel faciliteiten, entertainment als je dat wilt, voor kinderen een apart aqua paradijs. Het hotel heeft een prachtig zandstrand met een gezellige bar en naast het zandstrand ook nog een hele grote ligweide met veel zon- en schaduwplekken. . Geen Hollandse enclave, maar juist een heel gevarieerd internationaal gezelschap. Russen, Oekrainers, Turken, Belgen, Libanezen, Engelsen, Marokkanen, Georgiers, Zweden, etc. Een goede sfeer ! Kortom, een heel prettig en goed hotel. .

Gereisd Anders in Sat Jul 09 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Laatste keer.

Ton
9-5-2016

Deze keer was de 4 maal in dit resort, er is van kwaliteit en gezelligheid niets meer van over. Er waren hoofdzakelijk mannen van Turkse en andere landen in de regio. Er zaten de laatste 3 dagen van de vakantie bijna alleen mannen aan het zwembad,die heel geniepig naar alles wat vrouw was stonden te gluren. Er werden zelfs foto,s en filmpjes gemaakt van vrouwen,want als ik keek draaiden ze de gsm naar een andere kant. Het resort doet er niets aan. De dagen er voor was er team building voor 300 mannen van Turkse afkomst, dus het vakantie gevoel was er totaal niet. De grootte glijbaan was dicht de hele week,en het eten was nog niet 20% van wat het eerder was. Dus Zeugma ziet ons nooit meer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel, mooie ruime kamers, matig eten.

Kees en Kora
7-5-2016

Prachtig hotel, ruim opgezet, mooie grote kamers, enorme badkamer met heerlijk douche. Het hotel draaide op halve kracht. De á la carte restaurants waren niet allemaal open, en wisselde iedere dag (Italiaans of Vis) en waren voor de hele week volgeboekt. De grillbuffetten waren dicht.

De ontbijtbuffetten worden vanaf 7 uur volledig gevuld, alles is lauw als je om 8:30 gaat ontbijten. Het brood was soms vers maar meestal droog.

Het eten bij de poolbar was matig: koude hamburgers, Döner met ketchup of mayo). De lunch in het restaurant was ook matig.

Eten ’s avonds was matig (witte bonen in tomatensaus, gebakken lever, teriyaki met lever, lamsvlees met huid en been en weinig vlees) en ook lauw. Het personeel (m.u.v. receptie en animatie) spreekt geen woord Engels en is weinig geïnteresseerd), ze maken wel werk van cocktails.

Onze meiden (8,10) gingen graag naar de Papy club, ook 's avonds, Animatie was redelijk.

Van de 7 dagen waren er twee met echte "shows", de rest bingo e.d.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Top service, luxe verblijf.

Gitta
29-7-2015

Een super luxe hotel met fantastische service, diverse zwembaden en dichtbij het strand. Bediening spreekt goed Engels en is zeer service gericht. Geen opdringerigheid naar kinderen toe. Er worden goede wijnen geschonken en het eten is divers, lekker en de opmaak van buffetten is iedere avond een verrassing. In de lounge speelt dagelijks een pianist. Bij A la carte restaurants ook live music en in grote restaurant een bandje. Ook het avond entertainment is van hoog niveau. Kosten noch moeite worden gespaard. Het hele hotel is totaal nieuw, luxe ingericht. Nieuwe boxspring bedden. wanneer deze service zo blijft komen wij zeker terug.

Prachtig hotel!

A. van Maasakker
19-5-2015

Ons verblijf was van 1 mei 2015 tot 08 mei 2015. Nadeel voor ons op Dat moment, het hotel was bezig met een algehele verbouwing, wat inhield dat er dat moment geen glijbanen en een kinderspeeltuin aanwezig was. Onze groep bestond uit elf personen waaronder drie kleine kinderen. Voor hun hadden we dit juist uitgekozen. Dit had op z'n minst vermeld kunnen worden via het hotel. Na de eerste dag konden we overboeken naar het naast gelegen hotel Gloria Verde. Ook een super goed hotel. Wij hebben daarna nog een Super gezellige vakantie genoten!! Beide hotels zijn voor ons aanraders!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Niet voor niets awardwinner, een heerlijk oord!

Jordens
15-5-2015

Dit hotel is geheel gerenoveerd. Deze week werden er nog puntjes op de i gezet (dit hinderde ons absoluut niet). Complex is groot, maar niet massaal. Dit komt door de slimme opzet van elementen. Er zijn 3 afzonderlijke zwemgebieden: een gloednieuwe splash area met papyclub met kinderbaden, een zwembad voor rustzoekers en een zwemggebied met heerlijke muziek en activiteiten. Voor iedereen, met of zonder kids is er iets. De meiden van de papyclub gaan erg leuk en spontaan met de kinderen om. Het hotel ligt direct aan zee. Vanaf het strand gezien springt het hotel er qua schoonheid gewoon boven uit. Dit hotel moet door Nederlanders echt nog ontdekt worden. Laat je niet afschrikken door de grote hoeveelheid Russen, daar heb je geen last van. Het complex ziet er schoon en fris uit, met mooie bomen, planten en bloemen. In het hotel zijn diverse bars, waar je heerlijk kunt chillen, soms met live instrumentale muziek. Een nadeel: de medewerkers spreken matig Engels. Wij gaan terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

hier komen we terug mmmm zalig

eddy verstraeten
6-8-2014

Hotel geschikt voor koppels(met kinderen) die rust zoeken en willen genieten van een super goeie service , de coctails heerlijk zijn (Tolga Iri)kon ze heerlijk maken en steeds met een lach , niets was hem teveel , het eten en avondmaal mmm lekker , service( Ibrahim Halil Atalan) ''genieten'' is, had oog voor alles , lege glazen waren niet voor hem en had het telkens gezien en altijd met die spontane lach van hem en waar de klant koning is !!! shows waren'' wauw '' animatie team ''super'' kids animatie ''super''(Roza, denise,enz.)heerlijk hoe ze omgaan met kinderen al kennen ze de taal niet , ze voelen zich vlug op hun gemak en elke dag wou ze opnieuw gaan , wat een animatie team , Huseyn, Ronaldo,Nuri,sasha, Elena, Yana,Efe, en een knipoogje naar Nergis met haar mooie lach :-) Kamers verouderd maar wel heel netjes zijn , elke dag mooi gemaakt , elke dag verse handdoeken en alles aanwezig ivm verzorgeng, hadden een junior kamer met zijdelings zeezicht , heel ruim en fris , airco

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Geen tweede keer meer !

JJO
1-6-2014

Dit was onze 19e keer in een 5* resort in Turkije. Dit keer speciaal voor Zeugma gekozen vanwege de lovende recenties over eten. Mensen verwarren blijkbaar kwantiteit en kwaliteit. Het eten was niet echt slecht, maar zeker minder dan een aantal andere hotels die wij bezochten. Daarnaast was het chaos in het restaurant vanwege de drukte. Voor opening van het restaurant stond al een rij te wachten die dan welhaast middels een sprint een plek zochten. De lobby voldeed niet. Te klein voor de hoeveelheid gasten en andere bars waren er niet in het gebouw. Het was te slecht weer om 's avonds naar buiten te gaan dus er was geen andere keuze. Zwembad aan zeezijde is prima, net als grasveld waarop gevoetbald of gespeeld kan worden. Zwembaad aan landzijde werd niet gebruikt, omdat daar compleet geen zon was door de schaduw van de gebouwen. Kamer en badkamer zijn erg ruim en meer dan prima. Ook hier in de ochtend handdoekje leggen. Was wel redelijk plek aan zee Conclusie: Niet slecht, ook niet top

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2014

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Papillon Zeugma in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Papillon Zeugma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.