Hotel Papillon Ayschastersterstersterster

• Jacuzzi
  • Sauna

183 reviews over Hotel Papillon Ayscha

• 8wim27-09-2019

Nooit meer terug naar dit hotel

Het hotel is prima,net zoals de zwembaden. Het eten in het hoofdrestaurant is niet altijd even warm en tamelijk eenzijdig. Het eten in de a la carte restaurants daarentegen is super. De gasten in het hotel waren voor 90% russen die erg ongemanierd waren en denken dat overal voorrang hebben. Verder waren in het hotel veel kleine kinderen die schreeuwden en huilden. Wat het personeel betreft zouden ze meer talen moeten kunnen spreken. Voor mensen die willen genieten van een rustige vakantie is dit hotel minder geschikt. Wij zullen er in elk geval niet meer naar terugkeren

Gereisd met partner in september 2019

• 10marc26-09-2019

fantastic hotel if Russians should stay in Russia.

(vertaald vanuit het Engels naar Nederlands)

fantastische keuken en service! Zeer vriendelijk personeel. Rokers werden paria's (op een terras met dak niet roken, als het regent moet je in de regen roken. Russen: oh mijn god! veel voedsel en meer dan 60% voedsel moest worden weggegooid. Walgelijk gedrag bij het eten en drinken van alcohol. Zonder die van Rusland zou de prijs van het hotel 50% minder kunnen zijn. Animatie voor kinderen erg goed.

Gereisd met partner in september 2019

• 10marc10-05-2019

altijd voor herhaling vatbaar en aan te bevelen.

geen last van de Russen, wel last van hun onvoegelijk gedrag bij het eten. Grote massa eten waar ze nog geen 10% van opeten. Hygiëne, service en vriendelijkheid van het personeel is 10 op 10. Maaltijden voor elk wat wils. Wondermooie professionele shows. Disco valt me tegen, maar gezien mijn leeftijd van 67 niet zo verwonderlijk.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Marit30-03-2019

Helemaal geweldig!

Super mooi en schoon hotel. Erg veel leuke animatie voor jong en oud.

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    10Evi03-12-2018

Perfect!

Echt top hotel! Was nog nooit eerder in Turkije geweest en had veel berichten gelezen over de Russen of andere dingen die niet goed konden zijn in Turkije. Dit was allemaal niet van de orde! Tuurlijk waren er Russen maar hier had je totaal geen last van! Ook was handdoek leggen niet aan de orde en was het in het zwembad of in de zee niet extreem druk. Verder waren de shows fantastisch!! Het personeel was vriendelijk, het animatieteam was enorm enthousiast en orginaseerde leuke activiteiten de hele dag door. De kamer was ook prima! Elke dag werd deze schoongemaakt en de minibar bijgevuld. De badkamer was aan de kleine kant maar was groot genoeg! Jammer genoeg zijn we afgelopen keer met een aanbieding er geweest, hierdoor gaan we dit jaar niet omdat het anders toch wel aan de prijzige kant wordt. Het was een geweldig verblijf dus kom zeker nog een keer terug!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Familie Abma28-10-2018

Met kinderen en kleinkinderen: Superfantastisch!

Dit hotel doet er alles aan om het jou naar de zin te maken. Voorbeelden hiervan zijn: strandspeelgoed op het strand, luchtbedden in de zwembaden, handdoeken wanneer jij dat wilt, uitstekend eten en volop keus, drankjes en snacks waar dan ook. Kritiek van mensen op bijvoorbeeld de Oostblokkers is onterecht omdat er een andere categorie komt (het is geen goedkoop hotel namelijk). Het enige ewat beter zou kunnen is het personeel bij de receptie. Daar kan geen glimlach van af maar ze helpen je wel uitstekend. De operations manager Adnan is een voortreffelijke kerel. Wij waren hier in oktober 2018 met kinderen en kleinkinderen (1-4-5 jaar). Iedereen was dolenthousiast!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Hendricus21-10-2018

Het was leuk maar nooit meer .....door die Russen.

99,9 procent Russen....afschuwelijk volk. A sociaal gedrag. Roken in niet rook gebieden. Ze maken allemaal een eigen buffet tafel tijdens diner. Hun kinderen kijken echt allemaal .....allemaal mobiel en laptop tijdens t eten .......met geluid. Naar de gast service gegaan met de klachten.....wat denk je ...spreken geen Engels en Duits...alleen Russisch. Het was 2 wkn gezellig met de animatie. Die verdienen een dikke tien. Het eten en personeel was verder top...top..top

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Hilde10-05-2018

Heel goed

Prachtige tuin,geweldig show 's avonds,eten goed,slaapkamer netjes,badkamer íets te klein

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Familie Dominicus24-04-2018

Geweldig!

Wij verblijven hier momenteel en hebben echt een geweldige vakantie! Een super mooi complex wat voor alle leeftijden iets te bieden heeft. De ontvangst was goed, alles ziet er keurig onderhouden uit, iedereen loopt zich het vuur uit de sloffen om je verblijf fantastisch te maken! Wij kunnen tot nu toe geen minpuntjes ontdekken.

Heerlijke Spa met Hammam....een aanrader. Het animatieteam heeft een leuk programma voor allke leeftijden en 's avonds zijn er in het buitentheater hele leuke afwisselende shows.

De zwembaden zijn super schoon, de glijbanen voor iedere leeftijd en je loopt zo het strand op met poolbar en heerlijke ligbedden.

Wij verblijven hier momenteel in een selectvilla met zwembad die je met zo'n 20 andere huisjes mag delen. De huisjes zien er goed onderhouden uit met airco, heerlijke bedden, 2 gevulde mini-bars, één slaapkamer en de banken in de woonkamer zijn voor de kinderen omgebouwd tot bedbank. Kortom: top!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

10lady gaga18-10-2016

fantastisch

ik vond alles goed. De animatie waren toffe mensen, heel vriendelijk, ook het personeel was vriendelijk en de kamer was iedere dag mooi opgeruimd. Wat het eten betrof: de thema restaurants waren super en in het hoofdrestaurant was er keuze te over voor elk wat wils.Receptie en guestrelations waren correct . Wat de ligging betreft: je weet op voorhand dat je 5 minuten met de taxi naar Belek moet. Daarom geen gezeur daarover

Gereisd met partner in oktober 2016

4 tips over Hotel Papillon Ayscha

• Liesbeth, 30-05-2014

zaterdags markt ın Belek, vervoer per taxı E 5,- enkele reıs of gratıs toerıstenbus (getrokken door tractor) naar toe. Rıjdt vanaf 09,00 uur , ıeder half uur vertrek voor het hotel

• ronald, 14-06-2015

bezoek aan de markt en de green canyon

• Dirk en Ingrit en Ronald en Centina, 10-06-2015

Bezoek de Green Cannion, mooie reis per boot over stuwmeer.

2 vragen over Hotel Papillon Ayscha

• p.a. Leenders, 13-09-2018

All Inclusive Ultra of All Inclusive

Wie weet wat het verschil is in dit resort tussen All Inclusive Ultra en All Inclusive . Bij verschillende reisbureaus kan ik begin oktober 2018 niet boeken met All Inclusive Ultra. Kies ik voor All Inclusive dan kan ik wel boeken! Zijn er op het resort verschillende kleuren bandjes ivm All Inclusive Ultra of All Inclusive ?

• Weini, 20-08-2015

Transfertijd

Goedemiddag,

Hoe lang zit je in de bus vanaf het vliegveld?

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen5

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Portier, Post service, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia