Hotel Paloma Grida Resort & Spastersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Paloma Grida Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Bij Paloma Grida Resort & Spa voel je je gelijk thuis. Reviewer van Sloun schrijft: ‘Heel mooi resort welk opgezet is in een soort dorp gevoel. Geen gevoel van een groot hotel. Fijne barretjes waar je ‘s avonds lekker kan zitten met live muziek.’ Ook de kids zijn hier niet meer weg te slaan dankzij het gezellige animatieteam. Samen met de andere kinderen doen ze mee met de leukste dansjes van de minidisco.

Bij Paloma Grida kun je volgens jullie goed eten. De familie Visser schrijft hierover: ‘Elke avond een ander thema qua eten wat het gevarieerd maakt waardoor je er niet op uitgekeken raakt.’ Ook voor een lekker drankje zit je bij Paloma Grida Resort & Spa goed. Haal een verkoelend drankje aan een van de gezellige barretjes en geniet van de live- muziek. Wel is de supermarkt op het resort volgens jullie erg duur.

Zijn jouw kinderen op vakantie ook niet uit het water weg te slaan? Dan zit je bij Paloma Grida met zeven verschillende zwembaden helemaal goed. Volgens Debby is het waterpark een groot succes: ‘Wij hebben een top vakantie gehad. Wij hebben een kindje van 20 maanden en die heeft genoten. Hij was bijna niet uit het kinder zwembad te slaan. Dit bad heeft div glijbanen en waterstralen het fijne hier is dat het water maar 30 cm is dus voor een peuter/ dreumes perfect. Zo heb je nog een bad met glijbanen en 1 zonder iets van 40cm. En 2 van 140 waar je ook met bandjes met de kleine in mag en een glijbanen bad.’ Terwijl de kids spelen, houden de badmeesters toezicht. Zo geniet ook jij van je welverdiende zonvakantie. Hou er wel rekening mee dat de waterattributen niet de hele dag open zijn, wat volgens sommigen erg jammer is.

Vervelen is volgens de familie VIsser niet mogelijk bij Paloma Grida. Het animatieteam maakt er iedere dag weer een feestje van voor alle leeftijden: ‘Respect voor het animatie team, wat maken ze er voor iedereen een onvergetelijke vakantie van, wat een plezier hebben ze in hun werk en dit straalt ook van hun af. Het resort is top, elke avond kan je wel ergens bij een barretje zitten waar iets leuks georganiseerd is, van shows tot aan live muziek. Voor de kinderen is het een onvergetelijke vakantie er is zoveel te doen .. ze komen hier niks te kort.’

Ligging

Paloma Grida ligt aan een privéstrand. Het strand hier heeft een blauwe vlag en is dus een prima plek om een veilige en verfrissende duik te nemen.

Ben je een echte golfliefhebber? Dan mag een bezoekje aan de Turkse stad Belek niet missen. Hier vind je namelijk een van de grootste golfbanen van Turkije: De Cornelia Golf Club met maar liefst 27 holes.

Maar ook voor wandel- en cultuurliefhebbers is Belek een ideale plek. Waan je een weg door het Taurusgebergte of zoek de historie op van het eeuwenoude amfitheater. Volgens reviewer Jeanine ben je binnen 10 minuten in het gezellige centrum. Of pak de taxi/tractor voor maar 1 euro.

1219 reviews over Hotel Paloma Grida Resort & Spa

• 9Sandra29-10-2019

Wij komen hier zeker weer terug!!

Geweldig mooi resort! Geen schreeuwend kitsch hotel met glimmende lobby, maar een gezellig dorpje met laagbouw appartementen en hotelkamers, zeer vriendelijk personeel, mooi onderhouden tuinen en nette en schone kamers! Geweldig entertainment team en lieve leidsters bij de Polly kids club! Wij waren hier afgelopen herfstvakantie voor de vierde keer met onze dochters Milou(13) en Chloe(7)! Paloma Grida ga zo door en wie weet tot ziens!!

Beste Sandra,

Graag wil ik u bedanken voor uw aangename reactie. We vinden het fijn te lezen dat u genoten heeft van een uitstekende vakantie. Hopelijk mogen we u nogmaals in Paloma Grida Resort verwelkomen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Eline cuypers29-10-2019

Geweldig

Super gezellig, leuk, familiaal, good animatiebedrijf, dogukan is de beste, karaoke, disneyshow,

Beste Eline cuypers,

Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Paloma Grida Resort. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

• 10Brandon29-10-2019

geweldige vakantie!!

super vakantie. Mooi hotel leuke sfeer. entertainment is super goed geregeld. voor kinderen als volwassenen. dogukan was een van de heren van het enterthainment team. hij was overal te vinden.. op het podium bij de cabaret show, in het zwembad bij de aquasports en op het strand en bij de voetbal. gezelligheid is overal. De heren van het animatie team zijn overal te vinden. Dogukan is de ultieme sfeer maker en krijgt iedereen aan het dansen, zelfs mij. al met al top vakantie.

Beste Brandon,

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Robertjan Heitkamp26-10-2019

Mooie ligging gehele park. Geeft niet de massale indruk van een “ standaard hotel met strand en zwembad “ Bediening vriendelijk en meertalig.

Beste Robertjan Heitkamp,

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Silvia Kloosterman24-10-2019

Magnifiek hotel

Wat een mooi en goed hotel! Goed eten, mooie gebouwen (zie foto's op website) De accomodatie is een verzameling van "huisjes" waarin de kamers zijn gemaakt. DE naam village wordt echt eer aan gedaan.

GR Manager, E-TICARET SORUMLUSU, 16-11-2019

Beste Silvia Kloosterman,

Gereisd met partner in april 2019

• 9Dick24-10-2019

GEWELDIG HOTEL!

Het was echt geweldig! Goed eten, geweldige accomodatie, prima entertainment. Geen puntje van kritiek!

Beste Dick,

Gereisd met partner in september 2019

• 10Annalie24-10-2019

Geweldige vakantie thanks to o.a. Dogukan.

Er is s’ ochtends een uitgebreid buffet en s’middags heb je ook veel variatie uit het eten. S’avonds zijn er verschillende avonden bij het eten. Bijvoorbeeld italiaans, chinees, internationaal enz. Het animatieteam is er altijd bij voor leuke en spontane activiteiten, zoals darten, waterpolo, yenga enz. Er is elke avond een show voor jong en oud en er is elke avond leuke en gezellige muziek! Voor degene die het willen is er s’avonds van 23:00 tot 01:00 elke avond een disco. Kortom, voor ieder wat wils!

Beste Annalie,

Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op / Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Paloma Grida Resort. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

• 9Babeth Tuinman24-10-2019

Machtig mooi!

We zijn hier nu voor het vierde jaar op rij! En ieder jaar hebben we ontzettend genoten. Goed en lekker eten, veel keus! Altijd ruimte bij het zwembad.

Voor mensen die 's'avonds van een gezellig drankje houden kan je lekker genieten van de drankjes in het straatje bij de live muziek. Dit is erg aan te raden.

Beste Babeth Tuinman,

• 9Lisa24-10-2019

Top hotel

We komen hier al voor de vierde keer en het verblijf is elke keer goed. Het eten is lekker, er is genoeg keus en het vertier 's avonds is ook fijn. Bijna elke avond is er live muziek en zijn er verschillende (all inclusive) barretjes waar je kunt zitten.

Beste Lisa,

• 9Petra24-10-2019

Super

Een hotel dat aanvoelt als een dorpje, heel veel aandacht voor de kinderen, super goede buffetten en heel vriendelijk personeel. Ook het entertainment was van niveau, Madagascarshow, The Lion King, echt de moeite waard. Kamers prima, balkon wat aan kleine kant, maar genoeg terrasjes binnen het complex om te zitten. Leuke winkeltjes en een fantastische spa op het terrein, een echte aanrader! Kidsclub verdeeld over miniclub en teenageclub, nog nooit zo'n ruime opzet gezien.

GR Manager, E-TICARET SORUMLUSU, 16-11-2019

Beste Petra,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

36 tips over Hotel Paloma Grida Resort & Spa

• jessie desmet, 11-06-2014

Voor kindjes super hotel is veel voor te doen alles staat in teken van de kindjes . Hele goede glijbanen en goed kidsclub ze hebben verschillende mentoren die hun taal spreken. Het stadje belek is maar 10 minuten te voet echt super ben je moe neem je de taxi voor 3 euro super

• van den broeck danny, 11-06-2014

Bellek center is op 1km kan te voet of taxi slechts 3euro

• Ellen Vandersichel, 22-06-2012

voor à la carte restaurants moet je reserveren. Om 9 uur stipt aan je telefoontoestel zitten en bellen! Ons is het 1 x gelukt, vooral het visrestaurant is moeilijk te reserveren. Sommige shows van de animatie zijn ook echt aan te raden.

91 vragen over Hotel Paloma Grida Resort & Spa

• Chris , 03-10-2018

temperaturen begin mei

We willen begin mei naar dit resort maar heb mijn twijfels over de temperaturen in deze periode. heeft iemand hier ervaring mee?

• Tamara, 12-08-2018

familie kamers

Kan iemand mij wat vertellen over de familiekamers,over hoe ze liggen en welke kamers bedden hebben ipv bedbanken?

• Monique, 26-06-2017

oudere kinderen

wij gaan in augustus met een grote club (10 man) met kinderen van 19 t/m 27 jaar en 2 kleinkinderen. Nu weet ik wel dat er veel is voor de kleine kids maar is er ook genoeg vertier voor de oudere? Hoop dat er nog meer Nederlandse gezinnen gaan in die tijd

Daisy, 03-05-2018

Het ligt eraan wat je wensen zijn. Ilde entertainment jongens zijn ook heel aardig voor de ouderen. Ze doen darten jeu des boules en water gymnastic O.a voor de ouderen,

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats