Hotel Paloma Grida Resort & Spa

Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag30°21°
Hotel Paloma Grida Resort & Spa

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Paloma Grida Resort & Spa voel je je gelijk thuis. Reviewer van Sloun schrijft: ‘Heel mooi resort welk opgezet is in een soort dorp gevoel. Geen gevoel van een groot hotel. Fijne barretjes waar je ‘s avonds lekker kan zitten met live muziek.’ Ook de kids zijn hier niet meer weg te slaan dankzij het gezellige animatieteam. Samen met de andere kinderen doen ze mee met de leukste dansjes van de minidisco.

Bij Paloma Grida kun je volgens jullie goed eten. De familie Visser schrijft hierover: ‘Elke avond een ander thema qua eten wat het gevarieerd maakt waardoor je er niet op uitgekeken raakt.’ Ook voor een lekker drankje zit je bij Paloma Grida Resort & Spa goed. Haal een verkoelend drankje aan een van de gezellige barretjes en geniet van de live- muziek. Wel is de supermarkt op het resort volgens jullie erg duur.

Zijn jouw kinderen op vakantie ook niet uit het water weg te slaan? Dan zit je bij Paloma Grida met zeven verschillende zwembaden helemaal goed. Volgens Debby is het waterpark een groot succes: ‘Wij hebben een top vakantie gehad. Wij hebben een kindje van 20 maanden en die heeft genoten. Hij was bijna niet uit het kinder zwembad te slaan. Dit bad heeft div glijbanen en waterstralen het fijne hier is dat het water maar 30 cm is dus voor een peuter/ dreumes perfect. Zo heb je nog een bad met glijbanen en 1 zonder iets van 40cm. En 2 van 140 waar je ook met bandjes met de kleine in mag en een glijbanen bad.’ Terwijl de kids spelen, houden de badmeesters toezicht. Zo geniet ook jij van je welverdiende zonvakantie. Hou er wel rekening mee dat de waterattributen niet de hele dag open zijn, wat volgens sommigen erg jammer is.

Vervelen is volgens de familie VIsser niet mogelijk bij Paloma Grida. Het animatieteam maakt er iedere dag weer een feestje van voor alle leeftijden: ‘Respect voor het animatie team, wat maken ze er voor iedereen een onvergetelijke vakantie van, wat een plezier hebben ze in hun werk en dit straalt ook van hun af. Het resort is top, elke avond kan je wel ergens bij een barretje zitten waar iets leuks georganiseerd is, van shows tot aan live muziek. Voor de kinderen is het een onvergetelijke vakantie er is zoveel te doen .. ze komen hier niks te kort.’

Ligging

Paloma Grida ligt aan een privéstrand. Het strand hier heeft een blauwe vlag en is dus een prima plek om een veilige en verfrissende duik te nemen.

Ben je een echte golfliefhebber? Dan mag een bezoekje aan de Turkse stad Belek niet missen. Hier vind je namelijk een van de grootste golfbanen van Turkije: De Cornelia Golf Club met maar liefst 27 holes.

Maar ook voor wandel- en cultuurliefhebbers is Belek een ideale plek. Waan je een weg door het Taurusgebergte of zoek de historie op van het eeuwenoude amfitheater. Volgens reviewer Jeanine ben je binnen 10 minuten in het gezellige centrum. Of pak de taxi/tractor voor maar 1 euro.

Contact

859 reviews over Hotel Paloma Grida Resort & Spa in het Nederlands

Uitstekend

Robin
14-7-2019

Prima resort, eten en drinken uitstekend. Service en schoonmaak geweldig enige minpunten zijn de erg kleine balkons en in de eetzaal erg rumoerig.

Geboekt bijneckermann.nl

Buiten erg mooi. Binnen en opzet minder.

Malika Addarrazi
13-7-2019

We zijn net terug van Paloma Grida. T is een groot resort. Wij vonden buiten zwembad, glijbanen, strand etc buiten erg mooi. Het is geen hotelvorm. Het is eerder een hele grote center parcs met kamers. Dat vonden wij minder. De kamers waren netjes, maar eenvoudig. Geen luxe tov buiten fasciliteiten. Ook last van geluid krekels. De animatie voor kleintjes is goed, maar voor grote kinderen werd in de periode dat wij er waren (begin juli) niets gedaan. Dat vond ik erg jammer. Dit in tegenstelling tot de beschrijving van hotel. Hotel was in deze periode ook enorm gericht op franse, belgen en russen. Nauwelijks nl. Maar dat schijnt per periode anders te zijn. Het eten was goed. 3 a la carte zat in de prijs begrepen en ook de moeite waard. Conclusie: buiten super mooi, lekker eten maar kamers en opzet minder zo ook de annimatie.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Top vakantie

Gert van der Plas
1-7-2019

Geweldig en gezellig resort, een klein dorp op zich! Heerlijk strand met leuke beach bar en gezellige steiger. Grote zwembaden en veel zwem voorzieningen zoals glijbanen voor kleine kinderen. Alleen jammer van het kleine balkonnetje op je kamer. Al met al een zeer geslaagde vakantie ! Eten zeer gevarieerd en goed.

Gereisd Met partner in juni 2019

Topper!!

Shana Van cleemput
22-6-2019

Wij hebben super genoten van ons verblijf, ons kinderen hebben zich reuze geamuseerd in het zwembad de glijbanen en de speeltuigen in het zwembad!! De kamers waren netjes en verzorgd . Het eten is heel erg verzorgd en uitgebreid!! Zelfs de bijkomende restaurants zijn aan te raden!! De mensen van het hotel waren super vriendelijk en heel behulpzaam, zelfs voor verassingen zorgen ze ervoor dat het in orde komt!! Wij komen zeker nog eens terug!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Super!!!

Marianne Giesberts
11-6-2019

Grida is een hotel zoals je het nergens vindt. Het is een soort dorpje met prachtige tuinen en zwembaden. Voor kinderen een paradijs. Gezellig voor jong en oud. Super goed eten, geweldige shows en animatie. De staf, personeel, animatie, iedereen is behulpzaam en vriendelijk. Het eten is super, het visrestaurant en steakhouse zijn heel erg goed. Wij gaan er al jaren met plezier terug en we hopen dat Grida blijft zoals het is.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aan te raden

Stefaan lutz
9-6-2019

Top eten, top faciliteiten en verzorgd

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Mooi resort, met hier en daar wat aandachtspuntjes

Sylvia
6-6-2019

De pluspunten van Paloma Grida,

Heerlijk eten, Prachtig groot strand, genoeg ligbedden. 18 + beachclub krijgt van ons een 10. Mooie shows. Super geholpen door de Nederlands sprekende Mekhtap bij de receptie. Schoonmaakster van de kamer had super haar best gedaan op versieringen, was prachtig, erg van genoten. Vers sinaasappelsap bij het ontbijt super koud, heerlijk.

De minpunten van Paloma Grida,

Overal kinderen, nog nooit zoveel kinderen gezien terwijl we op vakantie waren. Animatieteam bij de volleybal was ongeïnteresseerd, erg jammer. Koelkast op de kamer was niet koud? Personeel bij aankomst zwaaide met zijn armen, zo van daar is je kamer?Zonder je even goed wegwijs te maken

Alle hogere bazen konden je geen eens aankijken , laat staan vriendelijk goeie dag zeggen., je voelde je niet echt gewenst als gast, dit is zeker een punt van aandacht.

Al met al toch zeker een 8 + voor onze vakantie.

Sylvia

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Zalig genieten!

Christa
5-6-2019

Lekker eten, proper hotel, grote zwembaden en leuk strandje. Ook veel animatie s'avonds en maar liefst 6 à la carte restaurants aanwezig !

Zowiezo een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2019

Eén woord: fantastisch

Sandy Danckers
2-6-2019

Wij zijn juist terug van onze prachtige vakantie zowel voor ons als voor de kids. Animatie voor iedereen. Kids worden op handen gedragen door Damla en haar team. Niets is hen te veel. Animatie maar ook verantwoordelijkheid. Shows waren geweldig. Opnieuw genoten van De Lion King show waar de kids mochten aan mee doen. Spijtig dat er toch telkens gasten zijn die met de laser pennen schijnen op het podium en zo de sfeer verstoren. Dus een tip voor jou als je er naar toe gaat, doe dit niet! Colour Party was een enorm succes. Telkens gaat de animatie op zoek naar nieuwe leuke activiteiten. Wat een variatie aan eten en super georganiseerd. Nooit moeten aanschuiven of wachten tot het bijgevuld was. Hét hotel om met kids naar toe te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij komen terug!

Willy
29-5-2019

Geweldige vakantie in een groot resort maar totaal geen last van de drukte. Grote zwembaden en prachtig kinderbad met verschillende glijbanen. Gezelligheid alom met elke avond live muziek. Gelegen vlakbij zee en centrum. Voldoende variatie in eten. Lekker eten en zeer vriendelijk personeel.

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats