Hotel Orange County Resort Belek

9.7Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 548p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.7Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

85 reviews over Hotel Orange County Resort Belek

• 5debby17-07-2015

geen aanrader!!!!

wij zijn net terug van dit hotel. jammer genoeg moet ik zeggen dat ik meer min dan pluspunten kan geven. *het is een mooi proper hotel. *rondom het hotel valt niets te beleven. *onvriendelijk personeel op enkele na. *geen variatie in het eten. *eten was vaak lauw en koud. *lange wachtrijen aan het eten. *lange wachtrijen aan de pool bar voor drinken. *animatie was miniem. *kortom dit hotel raad ik niet aan.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9v strien06-08-2014

leuk hotel kwaliteit prijsverhouding

heerlijk hotel vriendelijk personeel lekker eten en heerlijk zwembad. Jammer van de kiezels aan het strand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8verhoeff19-11-2012

Animatie treurig

Prima hotel en dito eten maar toch wat puntjes. Hadden een familiekamer met zeezicht besteld. De receptie beweerde dat die met zeezicht niet bestonden. Blijkt later dus van wel. Jammer dat er al langszaam opgeruimd wordt terwijl het seizoen nog bezig is (herfstvakantie). Animatieteam regelrechte aanfluiting. Jongens zijn drukker met zichtzelf te entertainen dan de gasten. Ook dit hotel kent een zgn. handoekencultuur, voor dag en dauw je handdoek op een ligstoel leggen en wegwezen. Volgend jaar proberen we weer gewoon iets anders.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

• 9Rene en lydia en stephanie28-08-2012

cijfer vergeten te geven bij deze

Erg goed hotel en prima personeel eten zeer goed voor ieder wat wils .mensen doen hun best daar en niets is teveel drinken alles verkrijgbaar 24 uur per dag ,ook handdoeken service erg lekker hoef je niet mee te slepen .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Anoniem19-08-2012

Mooi Hotel

Net terug van 2 weken Vera Mare, echt een mooi hotel, zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 5Esther18-08-2012

Zeker géén tophotel

Jammer! Veel herrie (speakers bij het zwembad), veel Russen, het hotel wil wel, maar heeft het allemaal net niet!! Oogt op foto s, geweldig maar is in het echt veel kleiner!Smakeloos eten. Leuk hotel als je nimmer in Turkije bent geweest of normaal naar de camping gaat!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 7Fam. Weerman15-08-2012

Gezellig familiehotel

We zijn net terug na 2 weken Vera Mare. Mooi hotel, met prachtig zwembad direct gelegen aan een kiezelstrand. Animatieteam is niet top, maar doet ze best. Shows zijn kinderachtig en muziek op zwembad veel te luid, daarom is al vroeg geen bedje meer beschikbaar op strand. Personeel is erg vriendelijk en oogt soms een beetje moe, omdat ze lange dagen maken. In nabijheid hotel zijn weinig winkels, maar dat wisten we van te voren. Taxi's zijn duur. Het is jammer dat een deel van het park weg is, omdat daarnaast een nieuw hotel wordt gebouwd. Leuke vakantie gehad in Vera Mare met prachtig weer, maar volgend jaar weer richting Side.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Leonie13-08-2012

Super Vakantie 5x Vera Mare

Wij zijn net terug van een geweldige vakantie in Vera Mare. het was voor ons de 5e keer.We hebben genoten, hotel is prima voor deprijs kwaliteits verhouding. schoon en netjes, personeel vriendelijk en het eten voldoende variatie. we zijn weer super verwend. Animatie was dit keer matig, het was niet een echt hecht team en rommelig.Vaak gingen activiteiten op het laatste moment niet door (oa Boccia) Ook bij de opening van de dag smorgens om 10.00 uur was niet iedereen aanwezig. Jammer !!Verder hebben wij ons prima vermaakt, ook de aanleg van de loopbrug bij het strand was een topper, nu kon je zonder over de kiezels te lopen de zee in en uit. Gebruik gemaakt van de Dolmus aan de grote weg, naar Serik (1,50 euro) en dan naar de markt in Manavgat (3,00 euro) Ook de speedboot naar Side is erg leuk. (reserveren bij AliBaba op het strand). veel terugkerende gasten, tot volgende jaar Vera Mare.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Mip12-08-2012

Mooi hotel en goede service

Van 24 juli twee weken in Vera Mare hotel geweest en we hebben ons prima vermaakt. Het hotel ligt afgelegen maar op loopafstand een klein winkelstraatje, dit wisten we van te voren.Als je echt van shoppen houd moet je daar niet heen gaan. Verder zijn de kamers mooi en het eten goed. iedere dag 2x ijs s'middags en s'avonds na het eten heerlijk..... Voor de bedjes moet je wel iets eerder je bed uit als je op een bepaald plekje wil zitten, als je later bent kun je altijd nog een bed krijgen en ergens zitten. Animatie is wel een beetje slap maar ja na 7x Turkije heb je ook alles wel een keer gezien . Prima hotel voor een heerlijke vakantie en prijs is ook nog aardig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8liza11-08-2012

mooi hotel maar te druk

mooi hotel, prima familiekamers. Veel nederlanders met grotere kinderen die het heel gezellig hebben samen. Wat ons verbaasde is dat je bij moet betalen voor a la carte restaurants nog nooit meegemaakt. Animatieshows amateuristisch:jongens tegen de meisjes...Veel te weinig bedjes dus elke morgen de wekker zetten om te zorgen dat je een plekje bij het zwembad hebt. Dan lig je wel als haringen in een ton op elkaar gepakt. Het vriendelijke personeel en prima eten maakt veel goed maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Hotel Orange County Resort Belek info