Géén boekingskosten

Orange County Belek – Family Concept

TurkijeMediterraanBelek / Aksu / Kadriye

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Orange County Belek – Family Concept voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 86 reviews
+38/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 86 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

86 Reviews over Orange County Belek – Family Concept

• 10Johan and Rita15-10-2022

Iedereen in dit hotel is SUPER vriendelijk! Wij gingen de 6 de keer terug. Wij willen iedereen danken voor een SUPER vakantie, meer speciaal Sevket en Deniz! Zij doen alles om je vakantie speciaal te maken. Ook een grote merci aan de general manager! Dit hotel verdient meer Europese gasten!

• 10Johan & Rita23-06-2022

Fantastisch hotel

Ons verblijf in Orange County Belek was gewoon SUPER! Burak, F&B manager is een super vriendelijke man en is altijd beschikbaar voor alle gasten! Zijn service is gewoon perfect! Saadettin en Sevket zijn super vriendelijke mensen en bieden extra service! Alle personeel was super vriendelijk! Veel dank aan Deniz, restaurant supervisor, Seyma for friendliness, Yusuf from beach bar, Mehmet, Buse at peer bar! Thank you so much ! Also I want to thank guest relations for helping with every small problem we had! We will come back soon!

• 10amar23-08-2019

fantastic

natural cafe the food was super the pool fantastic

• 5debby17-07-2015

geen aanrader!!!!

wij zijn net terug van dit hotel. jammer genoeg moet ik zeggen dat ik meer min dan pluspunten kan geven. *het is een mooi proper hotel. *rondom het hotel valt niets te beleven. *onvriendelijk personeel op enkele na. *geen variatie in het eten. *eten was vaak lauw en koud. *lange wachtrijen aan het eten. *lange wachtrijen aan de pool bar voor drinken. *animatie was miniem. *kortom dit hotel raad ik niet aan.

• 9v strien06-08-2014

leuk hotel kwaliteit prijsverhouding

heerlijk hotel vriendelijk personeel lekker eten en heerlijk zwembad. Jammer van de kiezels aan het strand.

• 8verhoeff19-11-2012

Animatie treurig

Prima hotel en dito eten maar toch wat puntjes. Hadden een familiekamer met zeezicht besteld. De receptie beweerde dat die met zeezicht niet bestonden. Blijkt later dus van wel. Jammer dat er al langszaam opgeruimd wordt terwijl het seizoen nog bezig is (herfstvakantie). Animatieteam regelrechte aanfluiting. Jongens zijn drukker met zichtzelf te entertainen dan de gasten. Ook dit hotel kent een zgn. handoekencultuur, voor dag en dauw je handdoek op een ligstoel leggen en wegwezen. Volgend jaar proberen we weer gewoon iets anders.

• 9Rene en lydia en stephanie28-08-2012

cijfer vergeten te geven bij deze

Erg goed hotel en prima personeel eten zeer goed voor ieder wat wils .mensen doen hun best daar en niets is teveel drinken alles verkrijgbaar 24 uur per dag ,ook handdoeken service erg lekker hoef je niet mee te slepen .

• 8Anoniem19-08-2012

Mooi Hotel

Net terug van 2 weken Vera Mare, echt een mooi hotel, zeker een aanrader!

• 5Esther18-08-2012

Zeker géén tophotel

Jammer! Veel herrie (speakers bij het zwembad), veel Russen, het hotel wil wel, maar heeft het allemaal net niet!! Oogt op foto s, geweldig maar is in het echt veel kleiner!Smakeloos eten. Leuk hotel als je nimmer in Turkije bent geweest of normaal naar de camping gaat!

• 7Fam. Weerman15-08-2012

Gezellig familiehotel

We zijn net terug na 2 weken Vera Mare. Mooi hotel, met prachtig zwembad direct gelegen aan een kiezelstrand. Animatieteam is niet top, maar doet ze best. Shows zijn kinderachtig en muziek op zwembad veel te luid, daarom is al vroeg geen bedje meer beschikbaar op strand. Personeel is erg vriendelijk en oogt soms een beetje moe, omdat ze lange dagen maken. In nabijheid hotel zijn weinig winkels, maar dat wisten we van te voren. Taxi's zijn duur. Het is jammer dat een deel van het park weg is, omdat daarnaast een nieuw hotel wordt gebouwd. Leuke vakantie gehad in Vera Mare met prachtig weer, maar volgend jaar weer richting Side.

Hotel Orange County Belek – Family Concept info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Bogazak Mah.Akdeniz Cad. 50 sok. No: 18 , TR-07500