Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag17°11°
Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa

17 tips over Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa

FonsC, 26-4-2015
Mooie en goed onderhouden tennis terreinen , 4 gravel en 4 hard court , met koffiebar.
David en Ann, 15-2-2015

Wij lezen hier altijd dat ze een kamer verkiezen met zeezicht.

Wij zaten in een Family Terrace suite en zitten in het bijgebouw maar laat jullie niet afschrikken want het zijn suuuuperruime en mooie kamers waar je helemaal niks tekort komt!! Je moet zelfs niet buiten lopen om tot in het hoofdgebouw of het main-restaurant te geraken en met al dat lekker en drinken is het echt niets te ver lopen hoor!!!! (ivm de kilo's acheteraf) De game-room is ook super!! Bedankt aan allen en tot gauw !!!!

E. den Boer-Wahyuni, 15-12-2014
Ormana is heel mooi excursie.

We hebben een aantal aanbieders voor Maxx Royal Belek Golf & Spa voor je op een rij gezet:

rina thys, 13-4-2014
Boek zeker een kamer met zeezicht, anders kan je wel eens slecht varen zoals wij. Vooral de westelijke kant van het hotel vermijden!
M.Mentink, 29-10-2013
Ga eten in het steakhouse
ray, 26-10-2013
Kidsclub ligt aan de andere kant vh hotel dat is niet super handig.

PeterVera, 18-10-2013

Markt in Manavgat, groot en voldoende te koop

Houten stalletjes in Belek hebben normaal geprijsde spullen

sunseeker, 1-5-2013
Probeer zeker het à la carte Steakhouse op de golfbaan, super! Het leuke is dat je daar in de zomer ook buiten op het terras kunt eten..
Siccard, 20-1-2013
Ga s middags eten in club 21 een gratis a la carte, met een mooie kaart. Daar is het eten fijn.Het steakhouse in de golfclub, is ook heel lekker, maar desserts zouden hier nog moeten verbeterd worden, hier betaal je wel 15€ maar het is wel zijn geld waard. Een ding is zeker wij keren terug naar Maxx Royal, het was een droomvakantie, wij hadden geluk met het weer tot 30gr en meer in de zon en slechts 2 regendagen, en dat in putje winter.
Sl, 12-1-2013
Ga zeker op zaterdag eens naar de markt in Belek!