Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spastersterstersterster

9.8Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Maxx Royal Belek Golf & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Wil je je echt in de watten laten leggen en op vakantie gaan naar een luxe hotel? Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa is perfect. Dit hotel scoort wel heel erg goed en volgens jullie is hier dan ook alles tot in de puntjes geregeld. En dat vanaf het moment van aankomst tot aan het moment van vertrek.

Wanneer je incheckt in Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa krijg je een persoonlijke assistent toegewezen. Deze persoon staat de rest van je vakantie voor je klaar. Hendrikx Leslie schrijft hierover: ‘Zij informeert je dagelijks via whatsapp wat er allemaal te beleven valt. Indien je zelf een vraag hebt, hoef je dit maar in te tikken en je krijgt onmiddellijk antwoord.’ Dat is toch wel uniek! Maar in dit hotel zijn ze sowieso van de extraatjes. Ga je een middag zonnen bij het zwembad? Kies met zijn tweetjes een ligbed uit en je krijgt samen een koelbox. Zelfs je zonnebril wordt hier voor je gepoetst.

Ook voor de kids zijn er leuke faciliteiten in Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa. Wat dacht je van de kermis of klimmen en klauteren in het dino klimbos? Er is ook animatie voor zowel kleintjes als tieners.

Honger gekregen? In dit hotel kun je 24 uur per dag all-inclusive genieten. De tussendoortjes zijn erg lekker volgens vakantiegangers. Van magnums tot bonbons en verse gebakjes. ‘s Avonds kun je kiezen uit genoeg restaurants. Kies jij voor sushi of toch voor Grieks? Het eten is hier in ieder geval goed.

De hotelkamers in Hotel Maxx Royal Belek Golf Spa Antalya zijn luxueus. Op het balkon vind je zelfs een jacuzzi. Marieke schrijft dat er daarom wel wat weinig ruimte overblijft om te zitten. Sinds de kamers in 2018 zijn opgeknapt is ook de aankleding van de kamers gezellig.

Wanneer je uitcheckt in Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa zit je vakantie er nog niet op. Op het vliegveld zijn er ook nog werknemers van het hotel aanwezig. Je hebt een aparte incheck dus lang in de rij staan is niet nodig. Na het inchecken kun je in rust onder het genot van een hapje en een drankje wachten op je vlucht in de privélounge. Voor de kinderen is er een speelkamer.

Ligging

Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa ligt op twee minuten wandelen van zee. Je kunt zonnen op het privéstrand. Vanwege de ligging aan de kust ben je iets verder verwijderd van het centrum van Belek. Te voet is het net wat te ver, maar met de taxi sta je er in 10 minuten.

Belek staat daarnaast bekend om zijn goede golfbanen. Een van de populairste is The Montgomerie Maxx Royal. Deze golfbaan ligt op slechts 2,5 kilometer van het hotel. En dat maakt het slaan van een balletje wel heel makkelijk. Ook al heb je nog nooit gegolfd, dit moet je hier echt proberen.

Ben je toe aan zo’n luxe vakantie? Laat je dan niet tegenhouden!

136 reviews over Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa

• 2019
    10Kristel30-08-2019

Elk jaar weer Fantastisch

Het is over de top! Er is aan elk detail gedacht. Van ontvangst tot het laatste moment dat je in je vliegtuig zit. Gastvrij en vriendelijkheid staat hier hoog en niks is te gek! Je hebt je hele vakantie je eigen assistent. Regelt en doet alles voor je. Dit was onze 3e keer en komen volgend jaar zeker weer! Kids vonden het fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Familie Anthonissen22-03-2019

Tophotel voor een relaxvakantie

In oktober voor de 2de keer naar Maxx Royal op vakantie geweest. Zoals de vorige keer een hartelijk ontvangst met een aperitiefje. De check in wordt door je P.A. geregeld.Deze keer hadden we Cemal,wat een topkerel.Als je vragen of een probleempje hebt,kan je gedurende je verblijf bij uw assistent terecht.Mainrestaurant en de a la carte restaurants waren fantastisch alsook de Melange en de chocoladebar.Op het strand en aan het zwembad worden de drankjes door de waiters tot bij de ligbedjes gebracht. Maxx Royal is een heel gast en service gericht hotel. We hebben al terug gereserveerd voor oktober 2019.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 2018
    10Dony M.01-12-2018

In een woord Top . Zeker eens doen !

De Maxxroyal in Belek is echt de Max !... zowel voor volwassen als voor de kinderen. Het was voor ons de derde keer maar zeker niet de laatste. Het hotel is onlangs heel vernieuwd, heeeeel mooi. Eten en service zijn de grote Top !....

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 10Hendrikx Leslie04-11-2018

Wat een service!

Al heel wat hotels in Turkije gedaan, maar dit hotel is een toppertje! Je wordt er 24 op 24u ondergedompeld in luxe! Vanaf je aankomst krijg je een persoonlijke assistente. Zij informeert je dagelijks via whats app wat er allemaal te beleven valt. Indien je zelf een vraag hebt, hoef je dit maar in te tikken en je krijgt onmiddellijk antwoord. Alles regelt men voor jou.....Niets is hen te veel.....! Het domein is mooi en goed onderhouden! Per 2 personen heb je een koelbox aan je ligzetel....Ook je zonnebril komen ze dagelijks netjes kuisen.... Restaurants zijn goed, gezellig en mooi ingericht! Alle dranken zijn echt! Kamers zijn ruim, gezellig aangekleed en wij hadden ook nog een jacuzzi op het terras. Tiptop inorde dus! Bij het huiswaarts keren heeft dit hotel een aparte check-in op de vlieghaven. Nog nooit meegemaakt....We werden door een host naar een lounge gebracht waar je kon eten en drinken en rustig vertoeven ....wachtende op je vlucht. Geen stress, nergens wachten of aanschuiven. Een leuke afsluiter!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Familie Dierickx27-07-2018

Subliem

Maxx Royal is het beste familiehotel van de wereld, groot of klein je wordt er behandeld als sterren 👑 een echt familiehotel , je mag ons terug verwachten in december 👌👌👌

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 10Marieke22-06-2018

Subliem

Wat een fantastisch hotel! Dit is het beste in Turkije. Eten a la cart 24 uur. De lekkerste bonbons en gebakjes. Echte dranken en frisdranken, redbull ect. Magnums alle soorten. Verse jus door het hele hotel. Je hoeft geen stap te zetten alles word aan je ligbed bezorgt Inc nootjes, chips. De kamers zijn ruim, wij hadden de family rooftop suite. De 2 balkons waren wel klein door het aanwezige bubbelbad. Voor kinderen een paradijs van indoor speel mogelijkheden tot klimmen in het dino klimbos tot de kermis. De persoonlijke assistent was makkelijk even appen en je had antwoord. Bij vertrek kregen we de kamer tot waarneer wij wilden ideaal met kind! Op de luchthaven C.i.p. een eigen incheck Bali alleen voor ons met rode loper. Ook hier een persoonlijk assistent die ons bij de douane voor liet gaan tot aan onze privé lounge met airco WiFi eten en drinken Inc. En speelkamer!! Dit is echt een geweldige afsluiter!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Wendy de meester16-04-2018

👍Super!

Vanaf nu... geen ander hotel meer voor ons!!!Vanaf de eerste moment genieten!! De persoonlijke assistenten doen hun uiterste best voor de hotelgasten telkens bereikbaar wij hadden Victoria en Olga ,zowel voor de volwassenen of zowel voor de kids altijd 100 percent service! Hotel is echt top, op alle vlakken! Luxe in overvloed😉

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 10alexander04-04-2018

Zeer luxe, groen en zeer mooi, eten is fantastisch

Zeer luxe hotel met zeer veel activiteiten, mooi netjes onderhouden, goede hygiëne en zeer veel groen en dan niet alleen op de golfbaan, inmiddels hebben wij opnieuw geboekt voor dit jaar en wordt dit ons vaste adres voor de herfstvakantie, simpel gezegd is er niks beter in Europa. De aanwezige PA zijn natuurlijk super luxe, voor de bediening is letterlijk niks te veel en je hebt geen tijd om je drankje leeg te drinken. Dit hotel is echt 6* en veel luxer en top end. Dit is geen Lara Boulevard niveau.....

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 10Freij11-01-2018

Kan niet beter.

Alles is goed. Van begin totdat je in het vliegtuig naar huis zit. Betere service is er niet. Het neusje van de zalm. Ik ga binnenkort voor de derde keer heen, en raad het iedereen aan!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• Oude reviews

10Reijnders27-12-2017

in één woord fantastisch!!

Ik was geen Turkije fan omdat ik dacht net als vele andere dat er alleen goedkope hotels zijn waar je je vol kunt proppen aan het altijd zelfde buffet. Dit vooroordeel neem ik terug want dit hotel is zo goed. Lekker eten, vriendelijk personeel. Alles wordt voor je geregeld. Je wilt eigenlijk niet meer naar huis. Goedkoop nee dat is het niet, ach dan is dit het enige minpuntje (piepklein puntje dan). Snelle CIP check in is ook super!! We gaan zeker terug, heel snel.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

17 tips over Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa

• rina thys, 13-04-2014

Boek zeker een kamer met zeezicht, anders kan je wel eens slecht varen zoals wij. Vooral de westelijke kant van het hotel vermijden!

• ray, 26-10-2013

Kidsclub ligt aan de andere kant vh hotel dat is niet super handig.

• PeterVera, 18-10-2013

Markt in Manavgat, groot en voldoende te koop Houten stalletjes in Belek hebben normaal geprijsde spullen

45 vragen over Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa

• NatjeV, 28-06-2017

Kledij

Mogen de heren een bermuda dragen om naar de restaurants te gaan?

• DOL_KIM, 22-08-2016

Verwarmd zwembad

Hallo

Graag had ik geweten of er in oktober een zwembad verwarmd is? Zoja, is dit een diep of is dit ook eentje voor de kleintjes?

• hopmarjanneke39, 06-01-2016

Winter, voorjaar ook animatie?

Is er in de winter periode en het voorjaar ook Animatie?

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Restaurant> 10
  • Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• WinkelsBloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Hardlooppaden