Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°11°
Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa

Omschrijving
Hotel Maxx Royal Golf Spa ligt in Belek bij Antalya. Vanaf aankomst krijg je hier een persoonlijke assistent die je dagelijks van tips voorziet. De kamers zijn ruim en sommige zelfs voorzien van jacuzzi. Hier word je op je wenken bediend in de restaurants, maar ook bij het zwembad hoef je je ligbedje niet af. Op drie kwartier rijden van Antalya.

We hebben een aantal aanbieders voor Maxx Royal Belek Golf & Spa voor je op een rij gezet:

128 reviews over Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa in het Nederlands

In een woord Top . Zeker eens doen !

Dony M.,
1-12-2018

De Maxxroyal in Belek is echt de Max !...

zowel voor volwassen als voor de kinderen.

Het was voor ons de derde keer maar zeker niet de laatste.

Het hotel is onlangs heel vernieuwd, heeeeel mooi.

Eten en service zijn de grote Top !....

Wat een service!

Hendrikx Leslie,
4-11-2018

Al heel wat hotels in Turkije gedaan, maar dit hotel is een toppertje!

Je wordt er 24 op 24u ondergedompeld in luxe!

Vanaf je aankomst krijg je een persoonlijke assistente. Zij informeert je dagelijks via whats app wat er allemaal te beleven valt. Indien je zelf een vraag hebt, hoef je dit maar in te tikken en je krijgt onmiddellijk antwoord.

Alles regelt men voor jou.....Niets is hen te veel.....!

Het domein is mooi en goed onderhouden! Per 2 personen heb je een koelbox aan je ligzetel....Ook je zonnebril komen ze dagelijks netjes kuisen....

Restaurants zijn goed, gezellig en mooi ingericht! Alle dranken zijn echt!

Kamers zijn ruim, gezellig aangekleed en wij hadden ook nog een jacuzzi op het terras. Tiptop inorde dus!

Bij het huiswaarts keren heeft dit hotel een aparte check-in op de vlieghaven. Nog nooit meegemaakt....We werden door een host naar een lounge gebracht waar je kon eten en drinken en rustig vertoeven ....wachtende op je vlucht.

Geen stress, nergens wachten of aanschuiven. Een leuke afsluiter!

Subliem

Familie Dierickx,
27-7-2018

Maxx Royal is het beste familiehotel van de wereld, groot of klein je wordt er behandeld als sterren 👑 een echt familiehotel , je mag ons terug verwachten in december 👌👌👌

Subliem

Marieke,
22-6-2018

Wat een fantastisch hotel!

Dit is het beste in Turkije.

Eten a la cart 24 uur.

De lekkerste bonbons en gebakjes.

Echte dranken en frisdranken, redbull ect.

Magnums alle soorten.

Verse jus door het hele hotel.

Je hoeft geen stap te zetten alles word aan je ligbed bezorgt Inc nootjes, chips.

De kamers zijn ruim, wij hadden de family rooftop suite.

De 2 balkons waren wel klein door het aanwezige bubbelbad.

Voor kinderen een paradijs van indoor speel mogelijkheden tot klimmen in het dino klimbos tot de kermis.

De persoonlijke assistent was makkelijk even appen en je had antwoord.

Bij vertrek kregen we de kamer tot waarneer wij wilden ideaal met kind!

Op de luchthaven C.i.p. een eigen incheck Bali alleen voor ons met rode loper.

Ook hier een persoonlijk assistent die ons bij de douane voor liet gaan tot aan onze privé lounge met airco WiFi eten en drinken Inc. En speelkamer!!

Dit is echt een geweldige afsluiter!

👍Super!

Wendy de meester,
16-4-2018

Vanaf nu... geen ander hotel meer voor ons!!!Vanaf de eerste moment genieten!! De persoonlijke assistenten doen hun uiterste best voor de hotelgasten telkens bereikbaar wij hadden Victoria en Olga ,zowel voor de volwassenen of zowel voor de kids altijd 100 percent service! Hotel is echt top, op alle vlakken! Luxe in overvloed😉

Zeer luxe hotel met zeer veel activiteiten, mooi netjes onderhouden, goede hygiëne en zeer veel groen en dan niet alleen op de golfbaan, inmiddels hebben wij opnieuw geboekt voor dit jaar en wordt dit ons vaste adres voor de herfstvakantie, simpel gezegd is er niks beter in Europa. De aanwezige PA zijn natuurlijk super luxe, voor de bediening is letterlijk niks te veel en je hebt geen tijd om je drankje leeg te drinken. Dit hotel is echt 6* en veel luxer en top end. Dit is geen Lara Boulevard niveau.....

Kan niet beter.

Freij,
11-1-2018

Alles is goed. Van begin totdat je in het vliegtuig naar huis zit. Betere service is er niet. Het neusje van de zalm. Ik ga binnenkort voor de derde keer heen, en raad het iedereen aan!!!

in één woord fantastisch!!

Reijnders,
27-12-2017

Ik was geen Turkije fan omdat ik dacht net als vele andere dat er alleen goedkope hotels zijn waar je je vol kunt proppen aan het altijd zelfde buffet. Dit vooroordeel neem ik terug want dit hotel is zo goed. Lekker eten, vriendelijk personeel. Alles wordt voor je geregeld. Je wilt eigenlijk niet meer naar huis. Goedkoop nee dat is het niet, ach dan is dit het enige minpuntje (piepklein puntje dan). Snelle CIP check in is ook super!! We gaan zeker terug, heel snel.

Alles klopt geen enkel min punt.

Maarten,
25-10-2017

Het strand is minder, verder is het heel erg goed.

fantastisch!

conny,
5-5-2017

Alles was zeer verzorgd en luxe. We kregen zelfs een upgrade naar een villa! Persoonlijke assistent die alles regelde. Een golfkarretje om naar de diverse plekken in het resort te rijden. Eten geweldig, sauna, Turks bad, allemaal prima. Men doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Kortom een geweldig verblijf gehad. Een aanrader!!

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.