Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag24°13°
Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Maxx Royal Belek Golf & Spa voor je op een rij gezet:

124 reviews over Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa in het Nederlands

👍Super!

Wendy de meester, 16-4-2018

Vanaf nu... geen ander hotel meer voor ons!!!Vanaf de eerste moment genieten!! De persoonlijke assistenten doen hun uiterste best voor de hotelgasten telkens bereikbaar wij hadden Victoria en Olga ,zowel voor de volwassenen of zowel voor de kids altijd 100 percent service! Hotel is echt top, op alle vlakken! Luxe in overvloed😉

Zeer luxe hotel met zeer veel activiteiten, mooi netjes onderhouden, goede hygiëne en zeer veel groen en dan niet alleen op de golfbaan, inmiddels hebben wij opnieuw geboekt voor dit jaar en wordt dit ons vaste adres voor de herfstvakantie, simpel gezegd is er niks beter in Europa. De aanwezige PA zijn natuurlijk super luxe, voor de bediening is letterlijk niks te veel en je hebt geen tijd om je drankje leeg te drinken. Dit hotel is echt 6* en veel luxer en top end. Dit is geen Lara Boulevard niveau.....

Kan niet beter.

Freij, 11-1-2018

Alles is goed. Van begin totdat je in het vliegtuig naar huis zit. Betere service is er niet. Het neusje van de zalm. Ik ga binnenkort voor de derde keer heen, en raad het iedereen aan!!!

in één woord fantastisch!!

Reijnders, 27-12-2017

Ik was geen Turkije fan omdat ik dacht net als vele andere dat er alleen goedkope hotels zijn waar je je vol kunt proppen aan het altijd zelfde buffet. Dit vooroordeel neem ik terug want dit hotel is zo goed. Lekker eten, vriendelijk personeel. Alles wordt voor je geregeld. Je wilt eigenlijk niet meer naar huis. Goedkoop nee dat is het niet, ach dan is dit het enige minpuntje (piepklein puntje dan). Snelle CIP check in is ook super!! We gaan zeker terug, heel snel.

Alles klopt geen enkel min punt.

Maarten, 25-10-2017

Het strand is minder, verder is het heel erg goed.

fantastisch!

conny, 5-5-2017

Alles was zeer verzorgd en luxe. We kregen zelfs een upgrade naar een villa! Persoonlijke assistent die alles regelde. Een golfkarretje om naar de diverse plekken in het resort te rijden. Eten geweldig, sauna, Turks bad, allemaal prima. Men doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Kortom een geweldig verblijf gehad. Een aanrader!!

Geweldig

Yvonne, 5-5-2017

Geweldig hotel. We hebben nog nooit in zo een luxe en fantastische hotel gezeten. Van het begin tot het einde wordt je in de watten gelegd. Er is geen een puntje van kritiek die ik op zou kunnen noemen. Nee kennen ze niet.

Voor 2e keer opnieuw geweldig

L. Riethoff, 16-4-2017

Opnieuw geweldige ervaring.

Met name de service van het personeel is uitmuntend.

Ze maken je vakantie tot een hoogte punt. Wat een luxe.

Heerlijk gegeten. Zowel a la carte als buffet.

zeer goed

DE LANDTSHEER GUSTAAF JAN, 10-2-2017

.Vermijd de Turkse schoolvakanties,want chaotische toestanden.Koel receptiepersoneel.Fantastische gastrelaties.Eten en drinken op hoog niveau.Kamers luxueus.Het tophotel van de Turkse Riviera.De top bereiken is moeilijk,hem behouden is moeilijker.In vergelijking met vorige jaren iets minder dienstverlening.

Geweldige vakantie!

Inge Lamers, 29-10-2016

We zijn met 16 personen in dit mooie hotel geweest. Al jaren boeken we all inclusive, maar dit hotel heeft al onze verwachtingen overtroffen! Aan alles wordt gedacht. Een persoonlijk assistent tijdens het verblijf. Heerlijk eten in verschillende restaurants, geweldige kamers waar alles (drankjes, chocolade, shampoo, badschuim enz) dagelijks wordt aangevuld. Geen automaten frisdranken, maar blikjes of flesjes. Van het begin tot het einde genoten van de luxe!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa scoort een 9.71 uit 10 op basis van 129 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: