Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanBelek / Aksu / Kadriye

9.9FenomenaalScore uit 133 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Wil je je echt in de watten laten leggen en op vakantie gaan naar een luxe hotel? Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa is perfect. Dit hotel scoort wel heel erg goed en volgens jullie is hier dan ook alles tot in de puntjes geregeld. En dat vanaf het moment van aankomst tot aan het moment van vertrek. ##FaciliteitenWanneer je incheckt in Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa krijg je een persoonlijke assistent toegewezen. Deze persoon staat de rest van je vakantie voor je klaar. Hendrikx Leslie schrijft hierover: *‘Zij informeert je dagelijks via whatsapp wat er allemaal te beleven valt. Indien je zelf een vraag hebt, hoef je dit maar in te tikken en je krijgt onmiddellijk antwoord.’* Dat is toch wel uniek! Maar in dit hotel zijn ze sowieso van de extraatjes. Ga je een middag zonnen bij het zwembad? Kies met zijn tweetjes een ligbed uit en je krijgt samen een koelbox. Zelfs je zonnebril wordt hier voor je gepoetst. Ook voor de kids zijn er leuke faciliteiten in Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa. Wat dacht je van de kermis of klimmen en klauteren in het dino klimbos? Er is ook animatie voor zowel kleintjes als tieners. Honger gekregen? In dit hotel kun je 24 uur per dag all-inclusive genieten. De tussendoortjes zijn erg lekker volgens vakantiegangers. Van magnums tot bonbons en verse gebakjes. ‘s Avonds kun je kiezen uit genoeg restaurants. Kies jij voor sushi of toch voor Grieks? Het eten is hier in ieder geval goed. De hotelkamers in Hotel Maxx Royal Belek Golf Spa Antalya zijn luxueus. Op het balkon vind je zelfs een jacuzzi. Marieke schrijft dat er daarom wel wat weinig ruimte overblijft om te zitten. Sinds de kamers in 2018 zijn opgeknapt is ook de aankleding van de kamers gezellig. Wanneer je uitcheckt in Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa zit je vakantie er nog niet op. Op het vliegveld zijn er ook nog werknemers van het hotel aanwezig. Je hebt een aparte incheck dus lang in de rij staan is niet nodig. Na het inchecken kun je in rust onder het genot van een hapje en een drankje wachten op je vlucht in de privélounge. Voor de kinderen is er een speelkamer. ##LiggingHotel Maxx Royal Belek Golf & Spa ligt op twee minuten wandelen van zee. Je kunt zonnen op het privéstrand. Vanwege de ligging aan de kust ben je iets verder verwijderd van het centrum van Belek. Te voet is het net wat te ver, maar met de taxi sta je er in 10 minuten. Belek staat daarnaast bekend om zijn goede golfbanen. Een van de populairste is The Montgomerie Maxx Royal. Deze golfbaan ligt op slechts 2,5 kilometer van het hotel. En dat maakt het slaan van een balletje wel heel makkelijk. Ook al heb je nog nooit gegolfd, dit moet je hier echt proberen.Ben je toe aan zo’n luxe vakantie? Laat je dan niet tegenhouden!

Bekijk de beschikbaarheid

137 Reviews over Maxx Royal Belek Golf & Spa

• 10Evelien22-05-2022

Het beste hotel...!!!

Dit was voor ons de eerste keer dat we hier verbleven, en dit was zeker niet de laatste keer! We waren van begin tot einde aangenaam verrast. Bij aankomst krijg je personal assistants toegewezen. Deze maken een whats app groep met jou aan waarin je tijdens verblijf alles kan vragen. Ze hebben alles top voor ons geregeld. Het uitzicht, de kamers, de service, het eten… PERFECT! Bij terugkeer is ook de CIP lounge op de luchthaven een absolute meerwaarde. Zoek niet verder, want dit is het beste hotel van Turkije! Tot volgend jaar! Minder lezen

• 10Kristel30-08-2019

Elk jaar weer Fantastisch

Het is over de top! Er is aan elk detail gedacht. Van ontvangst tot het laatste moment dat je in je vliegtuig zit. Gastvrij en vriendelijkheid staat hier hoog en niks is te gek! Je hebt je hele vakantie je eigen assistent. Regelt en doet alles voor je. Dit was onze 3e keer en komen volgend jaar zeker weer! Kids vonden het fantastisch.

• 10Nesrin05-07-2019

Harika otel

Firuze hanima guvenip geldik, istedigim gibi de bir tatil oldu. Uc cocugumla geldigim tatilden cok memnun kaldim. Yemekler harika cok lezzetli ve cesitli. Havuzlar tertemiz. Resepsiyon cok yardimsever ve iyi. Bazi kotu yorumlari anlamak gercekten guc, neyin kaprisini yapiyorlar, hele bir tanesi rus cok yazmis. Ne guzel iste, ulke kalkiniyor, istihdam oluyor, gercekten simarikliktan basta bir sey degil, sorunun varsa otelde hallet. Sovlari ve partileri de begendik. Ana restoran kalabalik oluyor ama hersey dahil otellerinde pek mumkun, ben tatilin Tadini cikarmaya hazir herkese oneriyorum.

• 9Familie Anthonissen22-03-2019

Tophotel voor een relaxvakantie

In oktober voor de 2de keer naar Maxx Royal op vakantie geweest. Zoals de vorige keer een hartelijk ontvangst met een aperitiefje. De check in wordt door je P.A. geregeld.Deze keer hadden we Cemal,wat een topkerel.Als je vragen of een probleempje hebt,kan je gedurende je verblijf bij uw assistent terecht.Mainrestaurant en de a la carte restaurants waren fantastisch alsook de Melange en de chocoladebar.Op het strand en aan het zwembad worden de drankjes door de waiters tot bij de ligbedjes gebracht. Maxx Royal is een heel gast en service gericht hotel. We hebben al terug gereserveerd voor oktober 2019.

• 10Dony M.01-12-2018

In een woord Top . Zeker eens doen !

De Maxxroyal in Belek is echt de Max !... zowel voor volwassen als voor de kinderen. Het was voor ons de derde keer maar zeker niet de laatste. Het hotel is onlangs heel vernieuwd, heeeeel mooi. Eten en service zijn de grote Top !....

• 10Hendrikx Leslie04-11-2018

Wat een service!

Al heel wat hotels in Turkije gedaan, maar dit hotel is een toppertje! Je wordt er 24 op 24u ondergedompeld in luxe! Vanaf je aankomst krijg je een persoonlijke assistente. Zij informeert je dagelijks via whats app wat er allemaal te beleven valt. Indien je zelf een vraag hebt, hoef je dit maar in te tikken en je krijgt onmiddellijk antwoord. Alles regelt men voor jou.....Niets is hen te veel.....! Het domein is mooi en goed onderhouden! Per 2 personen heb je een koelbox aan je ligzetel....Ook je zonnebril komen ze dagelijks netjes kuisen.... Restaurants zijn goed, gezellig en mooi ingericht! Alle dranken zijn echt! Kamers zijn ruim, gezellig aangekleed en wij hadden ook nog een jacuzzi op het terras. Tiptop inorde dus! Bij het huiswaarts keren heeft dit hotel een aparte check-in op de vlieghaven. Nog nooit meegemaakt....We werden door een host naar een lounge gebracht waar je kon eten en drinken en rustig vertoeven ....wachtende op je vlucht. Geen stress, nergens wachten of aanschuiven. Een leuke afsluiter!

• 10Familie Dierickx27-07-2018

Subliem

Maxx Royal is het beste familiehotel van de wereld, groot of klein je wordt er behandeld als sterren 👑 een echt familiehotel , je mag ons terug verwachten in december 👌👌👌

• 10Marieke22-06-2018

Subliem

Wat een fantastisch hotel! Dit is het beste in Turkije. Eten a la cart 24 uur. De lekkerste bonbons en gebakjes. Echte dranken en frisdranken, redbull ect. Magnums alle soorten. Verse jus door het hele hotel. Je hoeft geen stap te zetten alles word aan je ligbed bezorgt Inc nootjes, chips. De kamers zijn ruim, wij hadden de family rooftop suite. De 2 balkons waren wel klein door het aanwezige bubbelbad. Voor kinderen een paradijs van indoor speel mogelijkheden tot klimmen in het dino klimbos tot de kermis. De persoonlijke assistent was makkelijk even appen en je had antwoord. Bij vertrek kregen we de kamer tot waarneer wij wilden ideaal met kind! Op de luchthaven C.i.p. een eigen incheck Bali alleen voor ons met rode loper. Ook hier een persoonlijk assistent die ons bij de douane voor liet gaan tot aan onze privé lounge met airco WiFi eten en drinken Inc. En speelkamer!! Dit is echt een geweldige afsluiter!

• 10Wendy de meester16-04-2018

👍Super!

Vanaf nu... geen ander hotel meer voor ons!!!Vanaf de eerste moment genieten!! De persoonlijke assistenten doen hun uiterste best voor de hotelgasten telkens bereikbaar wij hadden Victoria en Olga ,zowel voor de volwassenen of zowel voor de kids altijd 100 percent service! Hotel is echt top, op alle vlakken! Luxe in overvloed😉

• 10alexander04-04-2018

Zeer luxe, groen en zeer mooi, eten is fantastisch

Zeer luxe hotel met zeer veel activiteiten, mooi netjes onderhouden, goede hygiëne en zeer veel groen en dan niet alleen op de golfbaan, inmiddels hebben wij opnieuw geboekt voor dit jaar en wordt dit ons vaste adres voor de herfstvakantie, simpel gezegd is er niks beter in Europa. De aanwezige PA zijn natuurlijk super luxe, voor de bediening is letterlijk niks te veel en je hebt geen tijd om je drankje leeg te drinken. Dit hotel is echt 6* en veel luxer en top end. Dit is geen Lara Boulevard niveau.....

Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (10)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (27)

• SaunaBeschikbaar (4)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)