Hotel Maritim Pine Beach Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Pine Beach Resort voor je op een rij gezet:

138 reviews over Hotel Maritim Pine Beach Resort

• 7Ina van kempen11-10-2019

Mooi park

Veel tussen op het complex, eten was redelijk maar eentonig

• 10Jan en Diny10-10-2019

Super Hotel voor groot en klein met vele nationaliteiten overal is aan gedacht zeer goed en vriendelijk personeel veel lof en dank aan Supervisor Dhr Göktürk GÜLTEKİN  die voor elk probleem een oplossing heeft

• 7Oscar10-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Mooi hotel met nogal bizarre, niet zo eenvoudige infrastructuur. Hygiëne:top! Alsook werklust en vriendelijkheid personeel. Eten:miserabel,reeds vele malen Turkse rivier bezocht maar hier was de keuken echt ondermaats.Russen zijn hier best tevreden mee want die vreten alles.Ontbijt was prima maar middag en avondmaal was afschuwelijk.A la carte restaurant tegen betaling: stoofvlees voor entre-cote met norse bediening.Relax-pool:hels lawaai van kinderen en onbeschofte boerenHotel is duidelijk afgestemd op Oost-Europeanen en helaas niet geschikt voor West-Europeanen.

Met vrienden

• 9Kerim11-09-2019

Voor de herhaling vatbaar!

Veel Russen. Verder een prima hotel!

Met jonge kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Hanneke03-06-2019

Belek is niet voor ons weggelegd, helaas..

Ervaring van een gezin met normaal inkomen. Een prima hotel. Schone kamers, goed eten en goede service. Echter veel mensen van Russische afkomst. Alles qua recreatie in het Russisch soms beetje Engels. De stad Belek was voor ons een complete tegenvaller waardoor we noodgedwongen in het hotel vast zaten. Voorbeeld: een simpel neptasje wat normaal 10 euro kost, durfde ze daar makkelijk 120 euro voor te vragen. Ze beweren dat de kwaliteit beter is als in andere plaatsen. Wat dus niet zo is. Ritje naar Antalya kost bijv 120 euro met taxi. Mocht je in het hotel willen blijven. Dan is het een top hotel. Mocht je ook uit het hotel weg willen en lekker winkelen, ergens anders eten, omgeving verkennen?? Dan moet je niet echt niet naar Belek gaan. Reisleider is 1x langs geweest en was niet geïnteresseerd in ons. Enkel en alleen in de uitjes die hij wilde aanbieden voor 100 euro per persoon. Moesten wel even binnen 10/15 minuten beslissen.

• 2018
    9Rob07-12-2018

Prima hotel ook voor kinderen.

Goed hotel. Grote goed onderhouden schone kamers.Prima keuken. Goede service snelle opvolging bij vragen en verzoeken. Bedden aan de harde kant. Snel bevredigende oplossing. Het is een groot hotel dat als hoofdbestanddeel Russische gasten heeft. Dit is helaas een populatie waar enige gewenning aan noodzakelijk is. Het hotel licht ideaal op zicht/ loopafstand van zee, zonder oversteken of lastige obstakels. Met strandbad. Meerdere mooie zwembaden en een groot glijbanen complex elders op het uitgestrekte terrein. De animatie was ws. wat teruggedraaid ivm. Het tijdstip(november) en het relatief lage hoeveelheid gasten. Er worden grote congressen gehouden zo ook tijdens ons verblijf. Deze mensen zie je alleen tijdens het eten. Dat ondanks 200 extra eters ruimschoots en voldoende gevarieerd aanwezig was. Tot het laatste moment wordt vers gebakken en bereid. Een klein nadeel is dat het relatief ver van winkels en bazaars ligt. Dolmus helpt.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Wilma de Vos.28-11-2018

Meer dan goed, maar geen volgende keer voor ons.

Prima 5 sterren hotel. Ongevraagd werdt ons een andere kamer aan geboden die minder dicht bij het het afvaldepot lag. Klanten manager kwam geregeld informeren of alles naar wens was. Hij luisterde ook echt naar zijn klanten. Verder mooie ruime schone kamers met grote ietwat te harde bedden ( maar ook daar werdt een oplossing voor ons naar gezocht)en uitstekend eten met veel variatie. Veel zwembaden en heel dicht bij het strand was handdoeken service ook gratis is. Ook een groot zwemparadijs voor de kinderen. Restaurant medewerkers werken echt heel hard om het iedereen naar de zin te maken. Wel veel Russen, die wat luidruchtig zijn. Park ligt wel ver van het shopping gebeuren. Maar per dolmusbusje goed te bereiken.

Maritim Pine Beach Team, GR Manager, 28-02-2019

Dear Guests, Thank you for the review about our hotel. We are very glad to know that your holiday in Maritim Pine Beach was nice. We will be very happy to greet you again.

• 9C.Freeesen20-10-2018

Zeer goed

Dit is een geweldig hotel waar voor jong en oud van alles te doen is. Dit is zeker een aanrader.

• 10Jan Luc16-10-2018

fantastisch vakantie

Zijn er 2 weken van oktober geweest. Heel mooi, groot en toch heel gezellig resort. Heel veel aandacht besteed aan uiterlijk. Tuinenen goed bijgehouden, mooi op de rots gesitueerd. Enige nadeel (met 2 kinderen van 22 mnd) is dat je veel trappen op en af moet lopen. Gebruiksvriendelijk voor mensen met rolstoel of buggy! Eten goed, zwembad prachtig, strand gezellig. Nadeeltje: zwembad niet verwarmd; einde seizoen 30 graden is dan net iets te koud. Service perfect. A la carte restaurant heerlijk!!Animatieteam best ok, zeker optredens 's avonds. Heb veel selchter meegemaakt.

Met oudere kinderen

• 9Christel - Patrick - Tanja- Roger - Christa-Danny15-10-2018

Super vakantie

Voor de 4 x met vrienden naar Maritim . We kunnen echt niets negatief zeggen over dit hotel . Kamers , eten , personeel …. alles super . Volgend jaar zijn we er terug :)

Met vrienden

1 tip over Hotel Maritim Pine Beach Resort

• Wilco Meijer-Smeekes, 30-06-2012

Het enige waar wij van genoten hebben is de plaatselijk hamam die was heel goed te boeken bij de host en was relatief goedkoop. Betaal met Turkse Liras dan ben je vaak goedkoper uit dan met Euro's.

3 vragen over Hotel Maritim Pine Beach Resort

• bupa, 14-12-2014

maritim pine beach

beste, wij willen deze reis boeken maar wat zijn de voordelen van in hotel of bijgebouwtjes logeren en waar bevinden zich de gerenoveerde kamers

mvg

Patrick, 11-07-2015

Het is een zeer groot domein. Als je dicht bij het restaurant en de animatie wil zitten, ga je best in het hoofdgebouw. Het zijn jammer genoeg de minst ruime kamers.

• Lierdenaar, 07-11-2013

beoordelingen na 2012

Iemand die zijn bevindingen wil delen van vorig jaar of recentelijke vakantie.

• Deborah, 23-08-2013

Rolstoelvriendelijk?

Wij willen graag weten of het hotel redelijk rolstoelvriendelijk is en of de omgeving van het hotel (de 3 km naar het stadje) ook redelijk rolstoelvriendelijk is. Is er iemand die hier iets over kan zeggen?

Zijn er ook mensen die weten of hier in de buurt nog leuke dingen of excursies te doen zijn? Misschien heeft iemand tips of aanraders?

Alvast bedankt!

Deborah

Rudi, 24-10-2014

Het hotel is rolstoelvriendelijk als de begeleider zelf goed mobiel is. De korte hellingen naast de trappen hebben toch een redelijk stijgingspercentage. Voor de verplaatsing naar het stadje kan je best een taxi nemen (12 EUR heen en terug).

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken