Hotel Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort

Hotel Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 608p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Limak Atlantis

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt in Belek en is een uitgestrekt resort. Dit is een populair hotel in Turkije, voornamelijk door de goede service van het hotel/personeel . Die service wordt in reviews namelijk vaak omschreven als ‘fantastisch’, ‘top’ of ‘geweldig’. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis in Limak Atlantis en dat is ook de reden waarom verschillende vakantiegangers terugkeren naar dit plekje vlakbij de Egeïsche Zee en onder de Turkse zon.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kun je erg goed eten. De buffetten zijn gevarieerd en er is genoeg keuze aan maaltijden. Tevens ıs er de mogelijkheid om tijdens elke maaltijd van een lekker glaasje wijn te genıeten dankzij een van de aanwezige sommeliers. Je kunt ook een hapje gaan eten in een van de à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Het animatieteam is geweldig voor zowel kinderen als volwassenen. Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Wil je je work-out tijdens je vakantie niet overslaan? In dit hotel vind je een fijne fitnessruimte.

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis Hotel slaap je in een moderne en ruime kamer. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes, maar daar zul je vast niet vaak zitten.

De ligging van Limak Atlantis in Belek, Turkije

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis ligt aan de kust. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Kun je nu al niet wachten om te vertrekken naar Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort? Vergelijk aanbieders en laten we gaan!

3381 reviews over Hotel Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort

• 10Meep22-03-2020

Fijne tijd gehad.

Lounge, bar, koffiebar, restaurant vernieuwd. Kinderzwembad aangelegd en de binnentuin opnieuw ingericht. Lounge met gezellige zitjes, incl. watergordijnen. Personeel attent en vriendelijk. Receptie en gastenservice staan open voor je wensen. In het restaurant is een afstelruimte voor het vaatwerk, minder lawaai. Fraai gebak in de patisserie. De mimosa had nog moeite zijn gele pracht te tonen, maar de zon deed zijn best.

• 10Henny Verwaaijen07-03-2020

Geweldige vakantie

Een geweldige plaats om te verblijven. Ontzettend vriendelijk personeel en goede service. Zekeker 5 sterren..... Mr. Ersen. Manager PR, is een erg vriendelijke heer die je overal mee wil helpen

Şengül SADEK, Guest Relations Manager, guest relations clerk, 16-03-2020

Beste Gast , Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Het Limak Atlantis Team

Alleen gereisd in maart 2020

• 9roel pijl02-03-2020

Prachtig en veel service

Restaurants vernieuwd en up to date Bar veel meer ruimte, voldoende zit plaatsen Kinder zwembad zowat klaar met prachtige glijbaan Prima aanpassingen

Şengül SADEK, Guest Relations Manager, guest relations clerk, 05-03-2020

Beste Gast, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Het Limak Atlantis Team

• 9Fam Lenssen29-02-2020

Zeer goed

We zijn hier een week geweest, lekker relaxen in een mooi resort. Zeer vriendelijk personeel, eten is heel goed( voor ieder wat wils) , echt een aanrader!

• 9A.slot Hannie slot koorn27-02-2020

Prima voor elkaar

Alles super prachtig hotel En goed personeel

Şengül SADEK, Guest Relations Manager, guest relations clerk, 05-03-2020

Beste A.slot Hannie slot koorn , Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Het Limak Atlantis Team

• 9Yusra Fellah25-02-2020

Perfect!

Leuk super gaaf ! Heerlijk strand en mooi om fotos te maken en HEERLIJK eten zeker aan te raden!!

Şengül SADEK, Guest Relations Manager, guest relations clerk, 05-03-2020

Beste Gast, Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Het Limak Atlantis Team

• 9Bülent25-02-2020

Prachtig ❤

T is een echte aanrader. zeer vriendelijke management team en medewerkers. schone omgeving, begeleiding voor mensen met beperkingen. t restaurant dat is echt super. al dat lekkernij. rond deze tijd van jaar, eind februari, effe tussen uit en dan hier zijn met 18 graden. Super leuke dagen gehad.

• 10Rahana Abdoella25-02-2020

Gezellige vakantie

Het verblijf was comfortabel.. goed restaurant! Veel entertainment voor jong en oud..zeker een aanrader voor gezinnen. Goed en vriendelijk en zeker behulpzaam personeel . In het bijzonder Ersan geust relatated.

Şengül SADEK, Guest Relations Manager, guest relations clerk, 05-03-2020

Beste Gast , Wij willen u hartelijk bedanken voor deze zeer positieve beoordeling. Ons personeel doet altijd hun uiterste best om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen en het gehele team is u dan ook erg dankbaar voor uw vriendelijke woorden. Wij kijken al weer uit naar uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Het Limak Atlantis Team

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8S.merziane24-02-2020

Geweldige vakantie

De verhouding prijs en kwaliteit is zeer goed, Het personeel is erg vriendelijk en het eten smaakt lekker.

• 9Lejla Omanovic20-02-2020

Zeer tevreden!!

Een super nette hotel met een vriendelijke personeel, in het bijzonder de heer Ersan van Gast Relaties. Grote capaciteit met veel faciliteiten, uitstekende restaurant. Ook aan te raden aan de golfers, uitstekende golfbanen. Groetjes Lejla

Hotel Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort info

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages