Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanBelek / Aksu / Kadriye

9.5FenomenaalScore uit 3361 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt aan de kust en is geïnspireerd op de verloren stad Atlantis. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet, ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan als je van plan bent om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Eerdere vakantiegangers komen graag terug in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort. Ze zijn over het algemeen erg tevreden en enthousiast over de verschillende activiteiten en faciliteiten. Maar vooral over hoe kindvriendelijk dit resort is. Met maar liefst 5 aparte zwembaden, 4 waterglijbanen en 1 overdekt zwembad, hoeft niemand zich te vervelen! Op elk front scoort deze accommodatie een 9 of hoger. De meest vakantiegangers laten mooie reviews achter over de service en de goede hygiëne.Karin is een terugkerende gast en laat deze review achter: “Wij komen hier zeer graag. Voelt voor ons als thuiskomen. Aardig personeel, lekker eten, uitstekende service. Ondanks Corona verloopt alles hier keurig en snel en vooral hygiënisch. Ze scheppen voor je op wat je hebben wilt. Leuke animatie, speciale dank aan Mousab en Mary die ons verblijf onvergetelijk hebben gemaakt. ‘s Avonds leuke shows en live muziek. Sultan for a day, strandtent met service is ook aan te bevelen. Heerlijk de hele dag verwend met privé ober. Fijne pier om te gaan zwemmen en voldoende bedjes bij zwembad in de tuin of aan zee. Wij hebben genoten en komen beslist nog eens terug!”Vakantieganger Seydi beoordeeld deze accommodatie ook met een 10 en heeft een fantastische vakantie gehad. Nieuwsgierig? Lees dan deze review: “Ik zou graag eerst en vooral Ismet Bey willen bedanken voor de gastvrijheid. Zorgde voor een perfecte start aan een über perfecte vakantie. Het personeel was meer dan vriendelijk. Het animatieteam heeft elke avond voor een super show gezorgd. Het eten is naar ieders smaak, heel veel variatie, bijna elke avond een andere landsspecialtieit.”Dit is een fantastisch hotel om de vakantie door te brengen. Ben je dus op zoek naar comfort kom dan genieten onder de Turkse zon!

Het hotel en faciliteiten

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort wordt er goed voor je gezorgd en behoort tot de bekende keten Limak hotels. De combinatie van felle kleuraccenten en een strak meubilair, zorgen voor een moderne uitstraling. Het hotel staat bekend om de goede keuken en de uitstekende service. De buffetten zijn gevarieerd met uitstekende gerechten en dit is af te wisselen met een diner in één van de 5 à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders. Tijdens elke maaltijd wil je natuurlijk genieten van een lekker glas wijn of een glas fris. In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Het animatieteam is geweldig voor zowel kinderen als volwassenen. Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Eerder een strandliefhebber? Het hotel heeft een uitstekend zandstrand aangevuld met een ruime pier. En als je je work-out tijdens je vakantie niet wilt overslaan, dan vind je in dit hotel een uitgebreide fitnessruimte. Maar voor de ultieme ontspanning breng je een paar uur door in de Spa. Dompel jezelf onder in de wellness met sauna, hamam en stoombad voor dat heerlijke zen moment. Vol energie en opgeladen ga je de dag tegemoet. Zowel jong en oud vermaken zich hier prima, dit is dus ook een ideaal verblijf voor families met kinderen.

De kamers

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort slaap je in een moderne en ruime kamer die geschikt zijn voor stellen en (grotere) gezinnen. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Elke kamer heeft een badkamer met douche of bad met toilet en een haardroger. Alle belangrijke spullen kun je gelukkig kwijt in de kluis en kun je op hele hete dagen de airconditioning zelf bijstellen. Nog even wat foto’s naar het thuisfront sturen gaat snel vanwege de gratis wifi en zelfs voor het gemak hebben alle kamers een bureau en een zitgedeelte.De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken. Op de meeste kamers is de ontvangst van de WiFi redelijk; er zijn echter een aantal kamers waar het ontvangst minimaal is.Het verschil in kamersDe voordeelkamer heeft twee 1-persoonsbedden of één 2-persoonsbed en een slaapbank. Je kunt er gemakkelijk met maximaal 3 personen vakantie vieren. Reis je met een baby, kies dan voor dit kamertype. Je kunt gemakkelijk een babybedje plaatsen die je tijdens boeken (of er vlak na) even moet opgeven. Deze kamer is voorzien van alle genoemde faciliteiten zoals hierboven beschreven en heeft uitzicht op de tuin. Deze kamer is ca. 30m2.De standaard kamer boek je bijvoorbeeld als je met meerdere personen vakantie gaat vieren. Er staan twee 1-persoonsbedden of één 2-persoonsbed en een slaapbank. Ook deze kamer heeft dezelfde faciliteiten zoals eerder genoemd om ervoor te zorgen dat je een fantastische vakantie tegemoet gaat. Deze kamer heeft uitzicht op de tuin of het zwembad en is ook ca. 30m2.De Deluxe kamer is een stuk ruimer dan de Standaard en Voordeelkamer. Deze is ca. 40m2 en heeft zicht op de tuin of het zwembad. Ga je met het hele gezin op vakantie dan is de familiekamer een aanrader. Deze kamer is ook iets groter van formaat, maar liefst 45m2 en wordt met een verbindingsdeur gescheiden van een andere kamer. Hierdoor hebben jij en de kids een heerlijke nachtrust en ieder eigen ruimte. Deze kamer heeft dezelfde faciliteiten zoals eerder beschreven en is voorzien van een 2-persoonsbed, twee standaard bedden, een slaapbank en uitzicht op de tuin of een balkon. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes, maar daar zul je vast niet vaak zitten.

Eten en drinken

Omdat je in Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort verblijft op basis van all inclusive, geniet je hier 24 uur lang. De hele dag door bestel je verfrissende drankjes en proef je smaakvolle gerechten in een van de buffetrestaurants. De keuze is reuze, want of je nu een visliefhebber bent, een grote voorkeur hebt voor pizza’s en pasta’s of lekker van de Turkse keuken wilt proeven, er is voor iedereen wat wils.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort is een goede keuze voor wie met het hele gezin wil genieten van een fijne kindvriendelijke all inclusive vakantie in Turkije. De faciliteiten liegen er niet om! Dankzij het bijbehorende waterpark en de heerlijke all inclusive formule zit je hier helemaal goed voor een kindvriendelijke vakantie én all inclusive vakantie.

Goed om te weten

Tijdens het diner geldt een dresscode; mannen dienen een lange broek te dragen bij het diner. Huisdieren zijn niet toegestaan. Deze reis/accommodatie is algemeen geschikt voor personen met beperkte mobiliteit. Faciliteiten zoals zwembaden en het waterpark zijn mogelijk niet het hele jaar door geopend. Ook kunnen deze onverwacht gesloten zijn door bijvoorbeeld weersomstandigheden of onderhoud. Wil je een babybedje op de kamer? Geef dit tijdens of direct na het boeken aan. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.

Contact

Bekijk de beschikbaarheid

3433 Reviews over Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort

• 9Kyandro05-08-2022

Top vakantie

Elk jaar is het terug een top vakantie. Eten is zeer goed. Animatie is top , zowel voor groot als Klein. Jullie zijn allemaal geweldig!!!

• 9Mike ramael02-08-2022

Terug thuis komen

Voor ons is het elke keer thuis komen. Na twee jaar niet kunnen gaan door corona zijn we hier terug. Terug topvakantie gehad. Animatie was terug goed, maar mousab is top. Leuke sfeer in darts, poolgames, boogschieten.....

• 10Phlypo Peter28-07-2022

Topvakantie in een topresort!!!

Na vorige jaren naar Limak Limra en Limak Lara geweest te zijn hebben we nu ook weer een topvakantie gehad in Limak Atlantis. Kies je voor een Limak hotel dan ben je zeker van een topvakantie. Eerste indruk bij aankomst was vooral de netheid van dit mooie resort. We waren vriendelijk onthaald. We hadden een standaard kamer geboekt die meer of groot genoeg was voor met 3 volwassenen en 1 kind. De kamers waren tevens zeer net. Alles was aanwezig. De mini bar werd dagelijks aangevuld met echte cola, fanta, spa, bier, fruitsap. Waterkoker was er ook aanwezig voor een thee of koffie zelf te maken. Wat het eten betreft was er keuze zat. zeer net restaurant met verzorgde buffetten. Er was een snelle en zeer vriendelijke bediening. Ze zwembaden waren zeer proper en groot. Er stonden zeer veel ligbedjes met als gevolg dat het niet nodig was om 's morgens vroeg de handdoeken te gaan leggen.

• 10Daniëlle Verhaag22-06-2022

Elke keer is het thuiskomen in dit superhotel

We komen hier minimaal 1x per jaar al 11 jaar. Het voelt als ons 2e huis. Prachtig is het restaurant en het gedeelte op de begane grondde recentelijk gerenoveerd. Iedereen die er werkt, van de managers (mr. Murat, mr. Tanju, Maria van GR), schoonmaak, activiteiten tot bediening zijn superlief. Mehmet Topbaş, Nousab, Mario, Matt en Armand hebben weer een onvergetelijke vakantie voor ons gemaakt. Het eten in de diverse (a la carte) restaurants is zoals altijd heerlijk en voor ieder wat wils. De thema avonden zijn erg lekker en variërend. Met de geboden activiteiten hoef je je niet te vervelen en de nieuwe shows met toevoeging van het nieuwe dansteam zijn hartstikke leuk. Van Queen, Madonna tot de Lion King. Elke week zijn er 2 grote feesten die tot in de puntjes zijn verzorgd. We komen heel snel weer terug! Een aandachtspunt zou kunnen zijn als het druk is in hotel nog meer de openbare wc's schoonmaken. Sommige gasten zijn blrghhh

Selda, Eigenaar, 22-07-2022

Beste Gast, Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Het Limak Atlantis Team

• 10Daniëlle Verhaag22-06-2022

Thuiskomen is het elke keer! Al 11 jaar!

Fantastisch hotel met supervriendelijk personeel. Elke keer is het thuiskomen in ons 2e huis. We komen hier minimaal 1x per jaar een dat al 11 jaar. Na de renovatie is het hotel nog mooier geworden! De kamers zijn super en het personeel van schoonmaak tot de managers (Maria, mr. Murat en mr Tanju) zijn zo ontzettend gastvrij en aardig. Mehmet Topas van het restaurant, Noussab, Mario, Armand van het entertainmentteam hebben ons een superfijne vakantie bezorgd. De prachtige nieuwe of vernieuwde shows met het toegevoegde dansteam in de avond zijn een lust voor het oog. Queen, Madonna, de Lion King. Echt top. Het eten, a la carte, heerlijk. Uitgebreide keuze, thema avonden, voor elk wat wils. Je hoeft je niet te vervelen met alle geboden activiteiten. De pier op het strand is bij ons ook een van de favoriete plekken. Heerlijk! Als we onze inmiddels grotere kinderen vragen waar ze naar toe op vakantie willen dan is het altijd "Atlantis"!

• 9Dina Alizadah06-06-2022

Zeker aanraden

Accommodatie was leuk, personeel waren vriendelijk en de kamers werden elke dag schoongemaakt. De service vsn receptie was ook goed.

• 8Lucinda Boksem08-05-2022

Prachtig resort.

Heerlijke vakantie gehad. Mooie schone en ruime kamers . Lief personeel En oh wat een heerlijke eten. Minpunten waren. Dat de wifi erg slecht is en kinderen met slechte wifi is uit den boze. En douchen in bad zo link. En bij de likya bar stonk het vreselijk. Mag beter schoon gemaakt worden. Zuur kapotte bier lucht.

• 10Teun de Koning06-05-2022

Prima hotel

Fantastisch hotel! Prima verblijf en geweldige faciliteiten! Prima service en vooral Kadir Akin die ons goed voorzien heeft van goede tips en elke avond lekkere wijn heeft geschonken ! Mooie ruime schone kamers! Wij komen zeker terug

• 9Laura van den Besselaar04-05-2022

Fantastisch wij gaan ZEKER terug.

Fantastisch Resort. Voor de 5e X in een Limak Resort en onze 2e X Limak Atlantis. Het resort is groot opgezet en voor iedereen wel wat te doen. Het Animation Team doet zijn best iedereen te vermaken. Overdag met darten, Beach volley, aqua gym etc.. in de avonden met shows en thema partys. Voor de kleintjes is er de Miniclub, waar o.a. Julia de Nederlandse kindjes vermaakt. In de restaurants is de diversiteit groot, lekker en goed eten. De A-La-Carte restaurants zijn geweldig. Tip: Laat Kadir de wijn voor je uitzoeken. Nog nergens in Turkije heb ik zo’n lekkere koffie op, van Latte, Cappuccino, expresso alles is te bestellen bij de speciale Café. Bar Captain Soner zorgt er dagelijks voor dat zijn team klaar staat met een vers gemaakte cocktail bij 1 vd barretjes. De kamers zijn ruim, worden keurig schoongehouden en voorzien van boxspring bedden. Koningsdag, einde vd Ramadan en 20-jarig jubileum Atlantis gevierd. Over de Top. Aanrader

Selda, Eigenaar, 08-05-2022

Beste Gast, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Het Limak Atlantis Team

• 9Stephan van Prooijen02-05-2022

Voelt als thuiskomen- in 1 woord: Heerlijk!!

Wat een heerlijk hotel recht aan het strand. Super A la Carte Restaurants en met name La Cuccina is voortreffelijk. Wanneer je dit hotel niks vindt, kun je beter niet naar Turkije gaan. Ook de kinderen heb vol op genoten en als de kinderen zich vermaken, dan doen de ouders dat ook 👍

Selda, Eigenaar, 08-05-2022

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (6)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)