Géén boekingskosten
/Turkije/Mediterraan/Belek / Aksu / Kadriye/Hotels Belek / Aksu / Kadriye/Hotel Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort

Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt aan de kust en is geïnspireerd op de verloren stad Atlantis. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet, ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan als je van plan bent om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Eerdere vakantiegangers komen graag terug in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort. Ze zijn over het algemeen erg tevreden en enthousiast over de verschillende activiteiten en faciliteiten. Maar vooral over hoe kindvriendelijk dit resort is. Met maar liefst 5 aparte zwembaden, 4 waterglijbanen en 1 overdekt zwembad, hoeft niemand zich te vervelen! Op elk front scoort deze accommodatie een 9 of hoger. De meest vakantiegangers laten mooie reviews achter over de service en de goede hygiëne.Karin is een terugkerende gast en laat deze review achter: “Wij komen hier zeer graag. Voelt voor ons als thuiskomen. Aardig personeel, lekker eten, uitstekende service. Ondanks Corona verloopt alles hier keurig en snel en vooral hygiënisch. Ze scheppen voor je op wat je hebben wilt. Leuke animatie, speciale dank aan Mousab en Mary die ons verblijf onvergetelijk hebben gemaakt. ‘s Avonds leuke shows en live muziek. Sultan for a day, strandtent met service is ook aan te bevelen. Heerlijk de hele dag verwend met privé ober. Fijne pier om te gaan zwemmen en voldoende bedjes bij zwembad in de tuin of aan zee. Wij hebben genoten en komen beslist nog eens terug!”Vakantieganger Seydi beoordeeld deze accommodatie ook met een 10 en heeft een fantastische vakantie gehad. Nieuwsgierig? Lees dan deze review: “Ik zou graag eerst en vooral Ismet Bey willen bedanken voor de gastvrijheid. Zorgde voor een perfecte start aan een über perfecte vakantie. Het personeel was meer dan vriendelijk. Het animatieteam heeft elke avond voor een super show gezorgd. Het eten is naar ieders smaak, heel veel variatie, bijna elke avond een andere landsspecialtieit.”Dit is een fantastisch hotel om de vakantie door te brengen. Ben je dus op zoek naar comfort kom dan genieten onder de Turkse zon!

Het hotel en faciliteiten

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort wordt er goed voor je gezorgd en behoort tot de bekende keten Limak hotels. De combinatie van felle kleuraccenten en een strak meubilair, zorgen voor een moderne uitstraling. Het hotel staat bekend om de goede keuken en de uitstekende service. De buffetten zijn gevarieerd met uitstekende gerechten en dit is af te wisselen met een diner in één van de 5 à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders. Tijdens elke maaltijd wil je natuurlijk genieten van een lekker glas wijn of een glas fris. In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Het animatieteam is geweldig voor zowel kinderen als volwassenen. Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Eerder een strandliefhebber? Het hotel heeft een uitstekend zandstrand aangevuld met een ruime pier. En als je je work-out tijdens je vakantie niet wilt overslaan, dan vind je in dit hotel een uitgebreide fitnessruimte. Maar voor de ultieme ontspanning breng je een paar uur door in de Spa. Dompel jezelf onder in de wellness met sauna, hamam en stoombad voor dat heerlijke zen moment. Vol energie en opgeladen ga je de dag tegemoet. Zowel jong en oud vermaken zich hier prima, dit is dus ook een ideaal verblijf voor families met kinderen.

De kamers

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort slaap je in een moderne en ruime kamer die geschikt zijn voor stellen en (grotere) gezinnen. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Elke kamer heeft een badkamer met douche of bad met toilet en een haardroger. Alle belangrijke spullen kun je gelukkig kwijt in de kluis en kun je op hele hete dagen de airconditioning zelf bijstellen. Nog even wat foto’s naar het thuisfront sturen gaat snel vanwege de gratis wifi en zelfs voor het gemak hebben alle kamers een bureau en een zitgedeelte.De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken. Op de meeste kamers is de ontvangst van de WiFi redelijk; er zijn echter een aantal kamers waar het ontvangst minimaal is.Het verschil in kamersDe voordeelkamer heeft twee 1-persoonsbedden of één 2-persoonsbed en een slaapbank. Je kunt er gemakkelijk met maximaal 3 personen vakantie vieren. Reis je met een baby, kies dan voor dit kamertype. Je kunt gemakkelijk een babybedje plaatsen die je tijdens boeken (of er vlak na) even moet opgeven. Deze kamer is voorzien van alle genoemde faciliteiten zoals hierboven beschreven en heeft uitzicht op de tuin. Deze kamer is ca. 30m2.De standaard kamer boek je bijvoorbeeld als je met meerdere personen vakantie gaat vieren. Er staan twee 1-persoonsbedden of één 2-persoonsbed en een slaapbank. Ook deze kamer heeft dezelfde faciliteiten zoals eerder genoemd om ervoor te zorgen dat je een fantastische vakantie tegemoet gaat. Deze kamer heeft uitzicht op de tuin of het zwembad en is ook ca. 30m2.De Deluxe kamer is een stuk ruimer dan de Standaard en Voordeelkamer. Deze is ca. 40m2 en heeft zicht op de tuin of het zwembad. Ga je met het hele gezin op vakantie dan is de familiekamer een aanrader. Deze kamer is ook iets groter van formaat, maar liefst 45m2 en wordt met een verbindingsdeur gescheiden van een andere kamer. Hierdoor hebben jij en de kids een heerlijke nachtrust en ieder eigen ruimte. Deze kamer heeft dezelfde faciliteiten zoals eerder beschreven en is voorzien van een 2-persoonsbed, twee standaard bedden, een slaapbank en uitzicht op de tuin of een balkon. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes, maar daar zul je vast niet vaak zitten.

Eten en drinken

Omdat je in Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort verblijft op basis van all inclusive, geniet je hier 24 uur lang. De hele dag door bestel je verfrissende drankjes en proef je smaakvolle gerechten in een van de buffetrestaurants. De keuze is reuze, want of je nu een visliefhebber bent, een grote voorkeur hebt voor pizza’s en pasta’s of lekker van de Turkse keuken wilt proeven, er is voor iedereen wat wils.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort is een goede keuze voor wie met het hele gezin wil genieten van een fijne kindvriendelijke all inclusive vakantie in Turkije. De faciliteiten liegen er niet om! Dankzij het bijbehorende waterpark en de heerlijke all inclusive formule zit je hier helemaal goed voor een kindvriendelijke vakantie én all inclusive vakantie.

Goed om te weten

Tijdens het diner geldt een dresscode; mannen dienen een lange broek te dragen bij het diner. Huisdieren zijn niet toegestaan. Deze reis/accommodatie is algemeen geschikt voor personen met beperkte mobiliteit. Faciliteiten zoals zwembaden en het waterpark zijn mogelijk niet het hele jaar door geopend. Ook kunnen deze onverwacht gesloten zijn door bijvoorbeeld weersomstandigheden of onderhoud. Wil je een babybedje op de kamer? Geef dit tijdens of direct na het boeken aan. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3386 Reviews over Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort

• 10Ahmad Jabbarzadeh04-12-2022

Heerlijke vakantie

Zeer mooi en uitstekend hotel met uitstekende en eersteklas service.En ik wil weer naar dit hotel komen met mijn gezin.

Beste Ahmad Jabbarzadeh,

Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

• 10Hamid04-12-2022

Ik ben naar het Limak Atlantis Hotel in Antalya ge

Ik ben naar het Limak Atlantis Hotel in Antalya gekomen, het is een heel goed hotel, het heeft erg lekker eten en zeer vriendelijk en aardig personeel. Ik raad dit hotel zeker aan.

Beste Hamid,

• 9R.J.B.Hartkamp01-12-2022

Heerlijke vakantie!

Wij komen al vele jaren ,en voor ons voelt het altijd als thuiskomen, de hartelijkheid en warmte, mede door de mensen die ons verblijf extra gezellig maken! Een minpunt de piano, mag wat Romantischer en vrolijkere muziek aanbieden! Het eten is lekker, mooie schone kamers, vaak een verassing op ons bed, wij voelen ons hier thuis!

Beste R.J.B.Hartkamp,

Hartelijk dank voor uw commentaar. Als Limak Atlantis Team beschouwen we uw tevredenheid als een plicht om een verschil te maken in het begrip van service. Uw tevredenheid is onze dank. We hopen u weer onder ons te zien, Met vriendelijke groeten.

• 10Gaye Kaya01-12-2022

Super fijn verblijf!

Goed eten, leuke animatie. Leuke activiteiten en schoon hotel en kamer.

Selda, Eigenaar, 03-12-2022

Beste Gaye Kaya,

• 10William koorn30-11-2022

Erg mooi hotel en alles goed geregeld

Selda, Eigenaar, 03-12-2022

Beste William koorn,

• 9Gaby10-11-2022

Super fijn om na 3 jaar weer terug te zijn en iedereen weer te zien. Heel goed hotel, heerlijk eten en met een heel goed entertainment team. Mousab je was weer toppie, bedankt ook aan al je collega's. We komen zeker terug, wordt dan iets van de 13e keer haha.

Selda, Eigenaar, 16-11-2022

Beste Gaby,

• 9Nick08-11-2022

Leuke vakantie

Eten was goed veel variatie Leuk animatie team elke avond iets te doen

Min puntje was dat er geen verse sinaasappelsap was

Selda, Eigenaar, 09-11-2022

Beste Nick,

• 10KarinTM07-11-2022

Thuiskomen, elke keer weer!

Wij komen hier elk jaar terug ! Mooie kamer met mooi uitzicht. Fruitschaal en wijn bij aankomt op de kamer. Het voelde voor ons weer als thuiskomen. We hebben in het hoofd restaurant gegeten waar heel erg veel keus was. Erg afwisselend. Ook hebben wij alle a la carte restaurant gedaan. Het visrestaurant was mijn favoriet. Geweldig lekker. Animatie team was ook erg goed en niet opdringerig. Speciale dank aan Mousab, schat van een jongen. Wij zijn twee weken geweest en gaan zeer zeker weer terug. Voor ons voelt het echt als thuiskomen.

Selda, Eigenaar, 13-11-2022

Beste KarinTM,

• 9Cynthia26-10-2022

Super vakantie!

Wat een fijn, mooi en schoon complex! Dit was de eerste keer Atlantis, maar zeker voor herhaling vatbaar!

Vriendelijk personeel, heerlijke a la carte restaurants, mooi groot zwembad met genoeg bedjes. Wij zaten in het hoofdgebouw op de 3e verdieping. Nette kamers en mooi uitzicht op het zwembad en de zee.

Ook nog even een compliment naar het personeel: Iedereen werkt hard, is vriendelijk en ze houden alles brandschoon, chapeau!

Selda, Eigenaar, 27-10-2022

Beste Cynthia,

• 9Bast23-10-2022

Hier gaan we zeker nog een keer heen, top!

Voor de vierde keer met de hele familie naar Limak Atlantis. Wat was het weer gezellig! Heerlijk gegeten, voor iedereen wat wils. Vriendelijk personeel er is zelfs gezongen voor mijn verjaardag. Onze tafel voor 11 personen stond steeds al klaar. Keurige kamers. Verschrikkelijk gelachen met Uccia van de animatie!! Enig minpuntje is het roken op het terras van het restaurant.

Selda, Eigenaar, 24-10-2022

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (6)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)