Hotel Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Limak Atlantis

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt in Belek en is een uitgestrekt resort. Dit is een populair hotel in Turkije, voornamelijk door de goede service van het hotel/personeel . Die service wordt in reviews namelijk vaak omschreven als ‘fantastisch’, ‘top’ of ‘geweldig’. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis in Limak Atlantis en dat is ook de reden waarom verschillende vakantiegangers terugkeren naar dit plekje vlakbij de Egeïsche Zee en onder de Turkse zon.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kun je erg goed eten. De buffetten zijn gevarieerd en er is genoeg keuze aan maaltijden. Tevens ıs er de mogelijkheid om tijdens elke maaltijd van een lekker glaasje wijn te genıeten dankzij een van de aanwezige sommeliers. Je kunt ook een hapje gaan eten in een van de à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Het animatieteam is geweldig voor zowel kinderen als volwassenen. Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Wil je je work-out tijdens je vakantie niet overslaan? In dit hotel vind je een fijne fitnessruimte.

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis Hotel slaap je in een moderne en ruime kamer. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes, maar daar zul je vast niet vaak zitten.

De ligging van Limak Atlantis in Belek, Turkije

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis ligt aan de kust. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Kun je nu al niet wachten om te vertrekken naar Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort? Vergelijk aanbieders en laten we gaan!

3389 reviews over Hotel Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort

• 8Zülal14-10-2020

Mooi hotel

Leuk verblijf, mooie omgeving

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2020

• 10Appi21-09-2020

Het is een prachtig groot hotel. Ze houden zich aan de Corona maatregelen. Het viel me op dat regelmatig alles werd gedesinfecteerd. Geweldig strand. Grote keuze met eten. Medewerker Ersen is heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2020

• 10Zeynep21-09-2020

Geweldig

Het is een geweldig hotel. Ze houden zich aan de strikte corona maatregelen. Het eten is geweldig. Speciale dank aan meneer Ersen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2020

• 10Mehmet H04-09-2020

Ge-wel-dig

Geweldige ervaring gehad hier in Limak Atlantis.

Wij twijfelden of we wel moesten komen door corona, maar alles is hier top geregeld.

Hygiëne is perfect, genoeg ruimte overal en hotel is niet overvol, waardoor we voldoende afstand kunnen houden.

Eten is heerlijk, zwembaden groot en kamers zeer ruim.

Zeker een aanrader. Speciale dank naar Ersen, heeft ons top geholpen bij al onze vragen!

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Mehmet H04-09-2020

Ge-wel-dig!

Ondanks de corona omstandigheden, is alles hier top geregeld. Wij twijfelden sterk om te komen, maar wij hebben geen moment spijt gehad. Alles is top geregeld en hygiëne staat voorop!

Service is top, eten is heerlijk en kamers zijn zeer ruim.

Speciale dank naar Ersen, hij heeft ons geweldig bij gestaan met al onze vragen.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 9Najat14-08-2020

Een mooi en goed verzorgd verblijf

Het resort is mooi, veel faciliteiten (voor ieder wat wils), grote kamer en prima eten. Het personeel is echt top, ze doen alles om het naar je zin te maken. Ersen van guest relations vroeg ons dagelijks hoe het ging!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Esıla07-08-2020

Het ıs echt een mooie hotel

alles was heel goed en ıedereen was heel vrıendelıjk de eten was heel lekker en er waren heel veel soorten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Efe duran07-08-2020

Het was een leuke en luxe week

Het was mooı maar Het was wel een beetje warm ın de kamers voor de rest was Het eten lekker en vondöık de medewerkers fıjn

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Meep22-03-2020

Fijne tijd gehad.

Lounge, bar, koffiebar, restaurant vernieuwd. Kinderzwembad aangelegd en de binnentuin opnieuw ingericht. Lounge met gezellige zitjes, incl. watergordijnen. Personeel attent en vriendelijk. Receptie en gastenservice staan open voor je wensen. In het restaurant is een afstelruimte voor het vaatwerk, minder lawaai. Fraai gebak in de patisserie. De mimosa had nog moeite zijn gele pracht te tonen, maar de zon deed zijn best.

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Henny Verwaaijen07-03-2020

Geweldige vakantie

Een geweldige plaats om te verblijven. Ontzettend vriendelijk personeel en goede service. Zekeker 5 sterren..... Mr. Ersen. Manager PR, is een erg vriendelijke heer die je overal mee wil helpen

Şengül SADEK, Guest Relations Manager, guest relations clerk, 16-03-2020

Beste Gast , Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Het Limak Atlantis Team

Alleen gereisd in maart 2020

Hotel Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort info