Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt in Belek en is een uitgestrekt resort. Dit is een populair hotel en als we jullie reviews mogen geloven ligt dat voor een groot deel aan de goede service. Die service wordt in reviews namelijk vaak omschreven als ‘fantastisch’, ‘top’ of ‘geweldig’. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort en dat is ook de reden waarom verschillende vakantiegangers terugkeren naar dit plekje onder de Turkse zon.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kun je erg goed eten. De buffetten zijn gevarieerd en er is genoeg keuze. Marnix schrijft nog: ‘Tevens ıs er de mogelıjkheıd om tıjdens elke maaltıjd van een lekker glaasje wıjn te genıeten dankzıj somelıer Kadır.’ Je kunt ook een hapje gaan eten in een van de à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Manuela schrijft bijvoorbeeld: ‘Animatieteam is hier geweldig zowel voor kinderen als volwassenen.’ Enthousiast over het animatieteam zijn jullie trouwens allemaal.

Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Wil je je work-out tijdens je vakantie niet overslaan? In dit hotel vind je volgens reviewer Bert een fijne fitnessruimte.

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort slaap je in een moderne en ruime kamer. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes.

De ligging

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt aan de kust. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Kun je nu al niet wachten om te vertrekken naar Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort? Laten we gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

3337 reviews over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• 9Scherpenzeel27-09-2019

Gezellıg hotel met vrıendelıjk personeel

Het ıs hıer ontzettend gezellıg, er ıs ıedereen avond van alles te doen. Musıcal, lıve muzıek zelfs het oktoberfest wordt hıer gevıerd . Er zıjn overal gezellıge zıtjes. Dus genoeg plek voor ıedereen.

• 8Paul27-09-2019

Nooıt meer

Goed. Bedıenıng qua humeur mwoahh

• 9Amy26-09-2019

Prachtig

Zeer mooı hotel, kamers zıjn prachtıg. Eten erg goed en personeel ıs zeer vrıendelıjk

• 10John & Leny Bombeeck26-09-2019

Zeer gude Vakantie

Wij zijn super tevreden over jullie hotel, de vriendelijkheid van het personeel het zeer goede eten de geweldige service en het baliepersoneel niet te vergeten die alles doen om het de gasten naar de zin te maken. SUPER!!!

• 9I s van woerden25-09-2019

Fantastich

Geweldig verblijf super zeer vriendelijk personeel Service is super en prächtige shows

• 10Mielke van der Heijden25-09-2019

Verslavend

What you see is what you get! In èèn woord: GEWELDIG! Ik kan werkelijk niets ontdekken waar ik ook maar iets negatiefs over kan zeggen. Zeker weten dat ik hier terugkom, al was het maar voor de zeer vriendelijke en charmante Kadir Akin, manager in opleiding.

• 9Ria swinkels25-09-2019

Geweldige locatie en met erg fijn personeel

• 10Silvia van Sambeek25-09-2019

Een super leuke vakantie.

We zijn hier met vier vriendinnen. Jeder jaar gaan we samen op vakantie en we Borken iets voor 8 of 10 dagen. Het liefst gaan we naar Türkije en dan naar een van de Limak resorts. We zijn al drie keer in Limak Limra geweest. Nu voor het eerst in Limak Atlanta. We leerde Kadir Akin kennen. Een erg aardige man. Het is erg leuk hier.

• 9Antonia25-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldig schoon en mooi hotel, zeer gevarieerd eten, veel keus, goede niet opdringerige animatie, zeer vriendelijk personeel, waar voor je geld

• 9Giovanno22-09-2019

Beste vakantie tot nu toe

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Het is een mooi hotel. Medewerkers zijn goed. We hadden een geweldige tijd. Perfect entertainment. Kamer is heel mooi. Heerlijk eten. Gastrelatie team is erg behulpzaam.

136 tips over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• Ad Leeggangers, 04-06-2014

Boek eens een keer a la carte of neem een Cabana aan het strand voor een geweldige verwendag.

• anoniem, 04-05-2014

Let op je reservering of je ook de geboekte kamer wel krijgt

• Van Stijvoort Julien, 04-05-2014

De all inclusive, zeker in de winter periode, is een beperkte inclusive, in de winter periode dient men zelfs voor de safe te betalen.

241 vragen over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• K., 06-08-2019

Taxi

Hoi! Wij gaan in sept naar dit hotel en willen graag ons eigen vervoer van en naar het vliegveld regelen. Kan iemand ons vertellen wat het kost om met de taxi naar het vliegveld te gaan? Groetjes

Sanders, 20-08-2019

Hoi wij gaan ook in sept en hebben dit geregeld via het reisburo , daar valt het wat de kosten betreft ook reuze mee .

• Viv, 02-07-2019

Is de WiFi echt zo slecht? Ik lees dat nml vaak terug

• Miranda, 03-06-2019

Kamers begane grond

Hallo, wij zijn van plan dit hotel te boeken, ik zit in een rolstoel. Zijn de kamers groot genoeg en evt op de begane grond? Bedankt alvast voor een reactie!

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages