Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag32°21°
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt in Belek en is een uitgestrekt resort. Dit is een populair hotel en als we jullie reviews mogen geloven ligt dat voor een groot deel aan de goede service. Die service wordt in reviews namelijk vaak omschreven als ‘fantastisch’, ‘top’ of ‘geweldig’. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort en dat is ook de reden waarom verschillende vakantiegangers terugkeren naar dit plekje onder de Turkse zon.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kun je erg goed eten. De buffetten zijn gevarieerd en er is genoeg keuze. Marnix schrijft nog: ‘Tevens ıs er de mogelıjkheıd om tıjdens elke maaltıjd van een lekker glaasje wıjn te genıeten dankzıj somelıer Kadır.’ Je kunt ook een hapje gaan eten in een van de à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Manuela schrijft bijvoorbeeld: ‘Animatieteam is hier geweldig zowel voor kinderen als volwassenen.’ Enthousiast over het animatieteam zijn jullie trouwens allemaal.

Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Wil je je work-out tijdens je vakantie niet overslaan? In dit hotel vind je volgens reviewer Bert een fijne fitnessruimte.

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort slaap je in een moderne en ruime kamer. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes.

De ligging

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt aan de kust. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Kun je nu al niet wachten om te vertrekken naar Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort? Laten we gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

484 reviews over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort in het Nederlands

Gezellıg hotel met vrıendelıjk personeel

Scherpenzeel
27-9-2019

Het ıs hıer ontzettend gezellıg, er ıs ıedereen avond van alles te doen. Musıcal, lıve muzıek zelfs het oktoberfest wordt hıer gevıerd . Er zıjn overal gezellıge zıtjes. Dus genoeg plek voor ıedereen.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooıt meer

Paul
27-9-2019

Goed. Bedıenıng qua humeur mwoahh

Prachtig

Amy
26-9-2019

Zeer mooı hotel, kamers zıjn prachtıg. Eten erg goed en personeel ıs zeer vrıendelıjk

Zeer gude Vakantie

John & Leny Bombeeck
26-9-2019

Wij zijn super tevreden over jullie hotel, de vriendelijkheid van het personeel het zeer goede eten de geweldige service en het baliepersoneel niet te vergeten die alles doen om het de gasten naar de zin te maken. SUPER!!!

Fantastich

I s van woerden
25-9-2019

Geweldig verblijf super zeer vriendelijk personeel Service is super en prächtige shows

Verslavend

Mielke van der Heijden
25-9-2019

What you see is what you get! In èèn woord: GEWELDIG! Ik kan werkelijk niets ontdekken waar ik ook maar iets negatiefs over kan zeggen. Zeker weten dat ik hier terugkom, al was het maar voor de zeer vriendelijke en charmante Kadir Akin, manager in opleiding.

Ria swinkels
25-9-2019

Geweldige locatie en met erg fijn personeel

Gereisd Met vrienden in september 2019

Een super leuke vakantie.

Silvia van Sambeek
25-9-2019

We zijn hier met vier vriendinnen. Jeder jaar gaan we samen op vakantie en we Borken iets voor 8 of 10 dagen. Het liefst gaan we naar Türkije en dan naar een van de Limak resorts. We zijn al drie keer in Limak Limra geweest. Nu voor het eerst in Limak Atlanta. We leerde Kadir Akin kennen. Een erg aardige man. Het is erg leuk hier.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Antonia
25-9-2019

Geweldig schoon en mooi hotel, zeer gevarieerd eten, veel keus, goede niet opdringerige animatie, zeer vriendelijk personeel, waar voor je geld

Gereisd Met vrienden in september 2019

Beste vakantie tot nu toe

Giovanno
22-9-2019

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Het is een mooi hotel. Medewerkers zijn goed. We hadden een geweldige tijd. Perfect entertainment. Kamer is heel mooi. Heerlijk eten. Gastrelatie team is erg behulpzaam.

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• WatersportKanoën
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.