Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°21°
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt in Belek en is een uitgestrekt resort. Dit is een populair hotel en als we jullie reviews mogen geloven ligt dat voor een groot deel aan de goede service. Die service wordt in reviews namelijk vaak omschreven als ‘fantastisch’, ‘top’ of ‘geweldig’. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort en dat is ook de reden waarom verschillende vakantiegangers terugkeren naar dit plekje onder de Turkse zon.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kun je erg goed eten. De buffetten zijn gevarieerd en er is genoeg keuze. Marnix schrijft nog: ‘Tevens ıs er de mogelıjkheıd om tıjdens elke maaltıjd van een lekker glaasje wıjn te genıeten dankzıj somelıer Kadır.’ Je kunt ook een hapje gaan eten in een van de à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Manuela schrijft bijvoorbeeld: ‘Animatieteam is hier geweldig zowel voor kinderen als volwassenen.’ Enthousiast over het animatieteam zijn jullie trouwens allemaal.

Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Wil je je work-out tijdens je vakantie niet overslaan? In dit hotel vind je volgens reviewer Bert een fijne fitnessruimte.

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort slaap je in een moderne en ruime kamer. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes.

De ligging

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt aan de kust. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Kun je nu al niet wachten om te vertrekken naar Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort? Laten we gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

2239 reviews over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort in het Nederlands

Super fantastisch

Ronny
28-8-2019

Schitterend Hotel , eten is prima, mooi proper, prachtige shows, zeer vriendelijk personeel en nog zoveel meer wat zeer goed is.

Aangeveld jan
28-8-2019

Na vele Jaren Turkey is dit het beste hotel, 2017 waren we ook al hier!

Prıma vakantıe

de Graaf
28-8-2019

Wıj hebben met onze famılıe 6 pers Lımak Atlantıs bezocht. We kregen netjes een aantal kamers naast elkaar. De kamers werden elke dag netjes schoon gemaakt en de koelkast werd bıjgevuld. Er was voldoende afwısselıng ın aanbod van eten, en er zıjn verschıllende themas ın het restaurant. De a la cart restaurants zıjn een aanrader.

Zwembad, zwembad bedden, eten en drınk mogelıjkheden rond het zwembad zıjn prıma.

Enıge mınpunt ıs dat eınd Augustus 2019 er veel aan handdoekken leggen gedaan word aan het zwembad.

Super Vakantie!

Patrick Bekkers
28-8-2019

Wat een Top vakantie, was de 3e keer!

Super ontvangst weer in dit hotel. Kamers, eten, gezelligheid, games, zwembaden, strand, spellen, shows en alles er omheen... Het was Top. Veel lof voor de entertainment: Mousap, julia, Martin en mijn bro Slim.

Bedank, bedankt en bedankt. Groet, Fam Bekkers, de Wit en Kramer

Voor herhalıng vatbaar

Italy
24-8-2019

Zeer fıjne reıs met geweldıg gezelschap ın een Super hotel

Fantastısch

Van Uytvanck Tım
24-8-2019

Het was een heel leuke reıs bestemmıng en resord

Geweldıg

[email protected]

Super en vrıendelıjk. Eten ıs heel goed. Bedıenıng ıs Super,

Top vakantie

Guus
22-8-2019

Een fantastisch Hotel met medewerkers die dag en Nacht voor je klaar Staan. De buffetten zijn zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. Als extra zijn er nog 5 a la carts restaurants. Wij zijn bij de Mexican geweest en was voortreffelijk. Wij Händen een kamer Met 2 extra Bedden. 1 daarvan is een slaapbank. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw volledig ge-up Date kamer. Wij gaan zeker nog een keer terug !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Een fijne vakantie.

SR
21-8-2019

Het is een prima hotel! Het eten is goed, genoeg keuze. Nette kamers.

Er is een ‘relax pool’.. waar je rustig moet zijn, dit gebeurde alleen niet, helaas. Het grote zwembad is erg druk en je ligt er erg op elkaar.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top vakantie, super service, goed eten top persone

Jan herders
21-8-2019

Het beste was het eten en de bediening. Minder leuk is dat het een beetje afgelegen ligt . Tolga de medewerker van tui is trouwens een topper, heeft ons met alles goed geholpen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• WatersportKanoën
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.