Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°20°
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt in Belek en is een uitgestrekt resort. Dit is een populair hotel en als we jullie reviews mogen geloven ligt dat voor een groot deel aan de goede service. Die service wordt in reviews namelijk vaak omschreven als ‘fantastisch’, ‘top’ of ‘geweldig’. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort en dat is ook de reden waarom verschillende vakantiegangers terugkeren naar dit plekje onder de Turkse zon.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kun je erg goed eten. De buffetten zijn gevarieerd en er is genoeg keuze. Marnix schrijft nog: ‘Tevens ıs er de mogelıjkheıd om tıjdens elke maaltıjd van een lekker glaasje wıjn te genıeten dankzıj somelıer Kadır.’ Je kunt ook een hapje gaan eten in een van de à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Manuela schrijft bijvoorbeeld: ‘Animatieteam is hier geweldig zowel voor kinderen als volwassenen.’ Enthousiast over het animatieteam zijn jullie trouwens allemaal.

Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Wil je je work-out tijdens je vakantie niet overslaan? In dit hotel vind je volgens reviewer Bert een fijne fitnessruimte.

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort slaap je in een moderne en ruime kamer. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes.

De ligging

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt aan de kust. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Kun je nu al niet wachten om te vertrekken naar Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort? Laten we gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

2241 reviews over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort in het Nederlands

Fantastisch!

Leo Wartenberg
13-9-2019

Alles in hotel is perfect geregeld.Met alles bedoel ik echt alles,schoonmaak,het strand,restaurant.Zeer goed georganiseerd.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dikkie blom
12-9-2019

Dat het geweldig is.personeel leuk, eten geweldig.

Ons 2e thuis!!

Rianne
12-9-2019

Al 4 jaar kom ik in dit hotel! Het voelt elke keer als thuis komen. Leuke Entertainment, goed eten. En niet te vergeten leuke Thema avonden! Het entertainment team mousab, vova, Mary en elena wat een toppers. Altijd in voor een praatje. Voor mij\ ons zeker niet de laatste keer. Wij komen zeker terug naar ons 2 thuis want zo voelt het!!

Geweldig!

Mirella
12-9-2019

We zijn hier nu voor de 9e keer en dat is niet voor niets. Wederom fantastisch. Het eten is zeer gevarieerd en de kamers heel schoon. Mochten er toch klachten zijn dan worden deze door de Guest Relations goed opgelost. Entertainment is ook weer van goede kwaliteit.

Thuiskomen

Bas
12-9-2019

Voor 3e keer hier. Blijft nog steeds fantastisch! Zwembad zeer goed. Personeel zeer vriendelijk! Als er een Probleem Lossen ze het zo Snel mogelijk op. Je hoeft niet van het park af hebben Genoeg leuke activiteiten Zowel overdag als savonds.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ronald
12-9-2019

Het is een zeer schoon resort, vriendelijk personeel als er problemen zijn Word er gezocht naar een oplossing.

Leuk hotel

Scarlett
11-9-2019

Rust en ontspanning en vakantie vieren

Gereisd Met vrienden in september 2019

Deze accomudatie is top. Een echte aanrader.

Jose kanters
8-9-2019

Ik heb een fijne vacantie gehad in Limak Atlantis .gezellige avonden met live muziek.vriendelijk personeel .zijn heel goed verzorgd geworden. Mijn complimenten mijn vakantie was geweldig hier bij Hotel Atlantis is voor herhaling vatbaar .kamers worden goed gepoets en twee keer per dag nieuwe handoeken.de ober wat ons verzorgde was super haar naam is Gulafer

Gereisd Met vrienden in september 2019

Super Hotel in Turkeij

Peter en Wilma
5-9-2019

Onze eerste keer Naar Turkeij en een super vakantie
Limak Atlantis is zeker een aanrader. Het hotel is mooi, vriendelijk personeel. Je hebt echt vakantie en komt niks te kort.

Al met al gewoon goed!

Koenders
3-9-2019

Voor de 2e keer geweest met 2 kleine kinderen en nu in het hoogseizoen. Kamers zijn gerenoveerd en net zoals het hele hotel brandschoon. Overal loopt personeel welke het spic en span houdt. Zelfs overdag bij het zwembad zijn de toiletten mooi schoon. Zwembaden zijn prachtig en hotel ligt direct aan zee. Ik zie wel wat verbeterpunten; drank wordt aangelengd. Zowel bier als sterke drank bevat een lager alcohol percentage. Ik was met kleine kids dus geen gebruik gemaakt van a la carte maar eten gaat na een week vervelen. Vooral het vlees is van matige kwaliteit en dit geldt ook voor het ijs. Daarnaast vaak lang moeten wachten bij de poolbar voor een drankje. Loopt overal personeel ten over maar juist hier is het onderbemand. Dit voelt toch een beetje als een besparing. Dit trouwens vaker meegemaakt bij turkse resorts. Al met al zou ik Atlantis zeker aanraden.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• WatersportKanoën
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.