Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt in Belek en is een uitgestrekt resort. Dit is een populair hotel en als we jullie reviews mogen geloven ligt dat voor een groot deel aan de goede service. Die service wordt in reviews namelijk vaak omschreven als ‘fantastisch’, ‘top’ of ‘geweldig’. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort en dat is ook de reden waarom verschillende vakantiegangers terugkeren naar dit plekje onder de Turkse zon.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kun je erg goed eten. De buffetten zijn gevarieerd en er is genoeg keuze. Marnix schrijft nog: ‘Tevens ıs er de mogelıjkheıd om tıjdens elke maaltıjd van een lekker glaasje wıjn te genıeten dankzıj somelıer Kadır.’ Je kunt ook een hapje gaan eten in een van de à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Manuela schrijft bijvoorbeeld: ‘Animatieteam is hier geweldig zowel voor kinderen als volwassenen.’ Enthousiast over het animatieteam zijn jullie trouwens allemaal.

Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Wil je je work-out tijdens je vakantie niet overslaan? In dit hotel vind je volgens reviewer Bert een fijne fitnessruimte.

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort slaap je in een moderne en ruime kamer. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes.

De ligging

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt aan de kust. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Kun je nu al niet wachten om te vertrekken naar Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort? Laten we gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

3331 reviews over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• 8Julie14-10-2019

Het is hier goed toeven. Heerlijk weer!

• 9Ralph Rouvoet14-10-2019

Goed verzorgd Hotel, Alleen Service kan iets beter

Kamers uitstekend, zwembad uitstekend, bedjes reserveren is niet nodig, er is altijd wel plek. Hotel ziet er verzorgd uit. Restaurant is heerlijk, voor ieder wat wils en elke dag wat anders. Bar is minder goed, Vaak lange rijen en bier in de middag zit vaak in plastic koffiebekers. Disco en Entertainment is wel super geregeld.

• 6PJB12-10-2019

"Koude Kermis"

Op basis van de hoge recensies gekozen voor dit hotel. Gedateerd hotel. Veel gasten op een klein oppervlak. Komt zeer massaal over. Twee trefpunten (Lykia en Lobby) maken de massaliteit nog groter. Kamer voldoende ruimte. Uitmuntend schoongemaakt. Wifi ronduit matig. Airco is een ramp (centraal geregeld). Personeel is van zeer goede wil. Echter één manco: Te kort aan personeel. Teveel (bellende) managers. Main-restaurant (MR) tot 20.30u overvol. Eten in MR voldoende tot goed. A la carte middelmatig. Overige eetgelegenheden, m.u.v. Patisserie, slecht. Entertainment is (In Theater, Lykia-bar en Open air Disco) goed verzorgd. Binnen dit hotel speelt de guest relations (gr) een grote rol m.b.t. het opkrikken van de recensie cijfers. * Reviews worden ter plaatse afgenomen en geplaatst. Negatief kritische reviews worden niet geupload. We zijn dus hierdoor in onze keuze voor dit hotel misleid.

• 1Anoniem11-10-2019

Nooit meer

Het hotel is mooi maar naar stad Belek is te ver om te lopen en het eten is prima maar het animatie team is vreselijk ze doen bijna de hele dag niks het zijn schijnheiligen bij elkaar en het zwembad is ook niks je komt haast het zwembad niet in vooral als je slecht te been bent en toiletten veel te weinig voor zo groot hotel voor ons NOOIT MEER !!!!!

• 9Kevin10-10-2019

Zeer geslaagde vakantie.

Zeer goed Hotel, met ruime en zeer nette familikamers. Het Buffet restaurant is zeker de moeite waard met een ruime keuze en kwalitatief eten. Ook de a la carte Restaurants zijn de moeite waard om te bezoeken (sommige betalend maar aan een nette prijs.) De bediening aan de Bars is zeer vriendelijk en Staat altijd voor u klaar. Ook het animatieteam Heeft een ruime variatie aan activiteiten en zeer geslaagde avond Shows. Verder special Dank aan Kadir Akin en Adem voor de vriendelijkheid en de perfekte Service.

• 9Ronald10-10-2019

Uitstekend

Mooi hotel,heel erg aardig personeel. Ze doen veel om het je naar het zin te maken. Eten is erg goed. Aangepaste kamers kunnen iets beter.

• 10Serap10-10-2019

Super ervaring

Ik ben heel erg blij dat wij hier geboekt hebben iedereen is zo lief en vriendelijk.

• 9Danielle Verhaag10-10-2019

Superheerlijk, ontspannend, fantastisch verblijf.

15 keer totaal in de Limak hotels geweest waaronder 11x in Atlantis. Elke keer weer thuiskomen door de supergoede zorgen van barcaptains Mehmet Topbas, Gökhan Angür, mainrestaurant ober Kemal en de lieve Nuray van de huishouding die elke avond onze handdoeken kwam verschonen. Heerlijk gegeten in de diverse a ka carte restaurants (Mexicaans, Italiaans, Oriëntaals en Vis) en ook het main restaurant. Wat een excellente 5 sterrenkwaliteit! De gerenoveerde kamers zijn prachtig geworden eveneens de bar bij het zwembad. Dit jaar wordt ook de receptie en het main restaurant compleet gerenoveerd. Dus we zijn benieuwd hoe dit er volgend jaar uitziet. We komen graag weer terug. Dagelijks lekker relaxen op de pier. We vonden alleen de muziek in de ochtend tijdens het aquarobics oo het strand wel erg hard staan. Ook gebruik gemaakt van de massages bij de Spa in het hotel.. zo lekker...En heb je vragen dan helpt het guest relationtsteam je graag.

• 8Seda Yanalioglu08-10-2019

Goed hotel

Leuk Hotel goed eten en aardig personeel. Afstand van het hotel naar het centrum is behoorlijk. Opeenbaarvervoer Mist Enkel een dolmus welk ook niet rechtstreeks gaat.

• 9Gießers08-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Een goed verzorgd verblijf, verzorgde maaltijden met ruime keuze, ruime kamers

136 tips over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• Ad Leeggangers, 04-06-2014

Boek eens een keer a la carte of neem een Cabana aan het strand voor een geweldige verwendag.

• anoniem, 04-05-2014

Let op je reservering of je ook de geboekte kamer wel krijgt

• Van Stijvoort Julien, 04-05-2014

De all inclusive, zeker in de winter periode, is een beperkte inclusive, in de winter periode dient men zelfs voor de safe te betalen.

241 vragen over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• K., 06-08-2019

Taxi

Hoi! Wij gaan in sept naar dit hotel en willen graag ons eigen vervoer van en naar het vliegveld regelen. Kan iemand ons vertellen wat het kost om met de taxi naar het vliegveld te gaan? Groetjes

Sanders, 20-08-2019

Hoi wij gaan ook in sept en hebben dit geregeld via het reisburo , daar valt het wat de kosten betreft ook reuze mee .

• Viv, 02-07-2019

Is de WiFi echt zo slecht? Ik lees dat nml vaak terug

• Miranda, 03-06-2019

Kamers begane grond

Hallo, wij zijn van plan dit hotel te boeken, ik zit in een rolstoel. Zijn de kamers groot genoeg en evt op de begane grond? Bedankt alvast voor een reactie!

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages