Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°21°
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt in Belek en is een uitgestrekt resort. Dit is een populair hotel en als we jullie reviews mogen geloven ligt dat voor een groot deel aan de goede service. Die service wordt in reviews namelijk vaak omschreven als ‘fantastisch’, ‘top’ of ‘geweldig’. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort en dat is ook de reden waarom verschillende vakantiegangers terugkeren naar dit plekje onder de Turkse zon.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kun je erg goed eten. De buffetten zijn gevarieerd en er is genoeg keuze. Marnix schrijft nog: ‘Tevens ıs er de mogelıjkheıd om tıjdens elke maaltıjd van een lekker glaasje wıjn te genıeten dankzıj somelıer Kadır.’ Je kunt ook een hapje gaan eten in een van de à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Manuela schrijft bijvoorbeeld: ‘Animatieteam is hier geweldig zowel voor kinderen als volwassenen.’ Enthousiast over het animatieteam zijn jullie trouwens allemaal.

Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Wil je je work-out tijdens je vakantie niet overslaan? In dit hotel vind je volgens reviewer Bert een fijne fitnessruimte.

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort slaap je in een moderne en ruime kamer. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes.

De ligging

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt aan de kust. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Kun je nu al niet wachten om te vertrekken naar Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort? Laten we gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

350 reviews over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort in het Nederlands

Geweldig

Bompie
31-8-2019

Goed hotel, op het eerste zicht lijkt het verouderd maar binnen modern. Eten top, soms druk maar het is een groot hotel natuurlijk, a la carte restaurants: Italiaan en Mexicaan tegen betaling (€12 pp) zeer goed, visrestaurant iets minder. Goede animatie/shows, bars: traag, sommige zijn zeer vriendelijk en werkzaam ander minder, spijtig. Managers doen het best om dat te verhelpen. Mooie kamer, proper, mini bar dagelijks bijgevuld. Besluit: wij raden dit hotel aan.

Top vakantie

Guus
22-8-2019

Een fantastisch Hotel met medewerkers die dag en Nacht voor je klaar Staan. De buffetten zijn zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. Als extra zijn er nog 5 a la carts restaurants. Wij zijn bij de Mexican geweest en was voortreffelijk. Wij Händen een kamer Met 2 extra Bedden. 1 daarvan is een slaapbank. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw volledig ge-up Date kamer. Wij gaan zeker nog een keer terug !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Top vakantie, super service, goed eten top persone

Jan herders
21-8-2019

Het beste was het eten en de bediening. Minder leuk is dat het een beetje afgelegen ligt . Tolga de medewerker van tui is trouwens een topper, heeft ons met alles goed geholpen

Geweldıg

Wıllem Van der bent
20-8-2019

We hebben genoten, de Servıce was geweldıg , ook het eten en de accomodatıes waren uıtstekend. De hygıene ıs prıma op orde. Personeel was ontzettend lıef en gastvrıj en behulpzaam. We zullen hıer zeker terugkomen

Fantastısch!!!

Goddıjn
20-8-2019

Hotel ıs ın 1 woord fantastısch! Hele lıeve mensen. Onwıjs gastvrıj, geweldıg eten. Wıj komen zeker weer terug!!!

Leuk voor een keer

Ronald van Meurs
16-8-2019

Grote kamer op 1e verdieping in een van de bijgebouwen, zwembaden waren schoon, op het strand was het fijn vertoeven helaas waren de beste plekjes altijd gereserveerd door de handdoekleggers eten in buffetrestaurant was een tegenvaller, eten was op zich prima beetje weinig variatie, maar de ruimte zelf was onoverzichtelijk, druk en erg ongezellig, de a la carte restaurants zijn wel aan te raden, voor een aantal moet je bijbetalen , tip ga voor het visrestaurant ,uitzicht is fantastisch, overdag waren er een aantal plekken waar je kunt eten, maar veel vette snacks, service aan zwembad was redelijk maar dit kwam door onderbezetting, service aan strand was er weinig to geen animatie team doet erg zijn best en organiseert van alles Al met al hebben we een leuke vakantie gehad maar voor ons was het het net niet

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Fantastısch

J.W. Van Duıjn
15-8-2019

Een mooı hotel met vrıendelıjk personeel dıe erg behulpzaam zıjn. Al eeder bıj lımak geweest blıjft een belevıng. De hele dag veel entertaınment en voor ıedereen wat wıls. Handoekjes leggen verboden waardoor altıjd vrıje bedjes.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absolute aanrader!

Debbie
15-8-2019

Super mooı en goed hotel, lekker eten, schoon en genoeg te doen. Een echt aanrader! Wıj komen zeker nog eens terug!

Niet meer beter gewend

Ed
13-8-2019

We zijn hier 10 dagen geweest bij aankomst dachten we al een bandje om dit zijn we niet gewend, maar vooruit dan maar. Het hotel is gerenoveerd maar het is nog steeds wel oud,maar wel schoon. Het eten is eentonig maar wel goed. Als je drinken wil moet je veel geduld hebben erg weinig en slecht personeel de meeste kunnen erg slecht Engels het beste is zelf in de rij bij de bar dat gaat nog sneller. En de koffie is om te huilen smerige automaten koffie. De animatie doet erg zijn best de hele dag daar mag je niet over klagen. Ik zal zelf voor het zelfde geld naar Titanic de luxe gaan is veel mooier en beter.

Geboekt bijneckermann.nl

Goed verzorgde vakantie

Lenn
10-8-2019

Het eten was goed en het park was erg schoon, ook waren er genoeg zwembaden en de massa mensen is niet terug te vinden. Ook is het strand met de pier echt super. Wat we minder vonden was de animatie. Ze. waren minder samen hangend en minder betrokken bij de gasten. Het wachten voor een drankje aan de bar duurde soms wel lang. Kamers zijn super

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• WatersportKanoën
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.