Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°21°
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt in Belek en is een uitgestrekt resort. Dit is een populair hotel en als we jullie reviews mogen geloven ligt dat voor een groot deel aan de goede service. Die service wordt in reviews namelijk vaak omschreven als ‘fantastisch’, ‘top’ of ‘geweldig’. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort en dat is ook de reden waarom verschillende vakantiegangers terugkeren naar dit plekje onder de Turkse zon.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kun je erg goed eten. De buffetten zijn gevarieerd en er is genoeg keuze. Marnix schrijft nog: ‘Tevens ıs er de mogelıjkheıd om tıjdens elke maaltıjd van een lekker glaasje wıjn te genıeten dankzıj somelıer Kadır.’ Je kunt ook een hapje gaan eten in een van de à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Manuela schrijft bijvoorbeeld: ‘Animatieteam is hier geweldig zowel voor kinderen als volwassenen.’ Enthousiast over het animatieteam zijn jullie trouwens allemaal.

Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Wil je je work-out tijdens je vakantie niet overslaan? In dit hotel vind je volgens reviewer Bert een fijne fitnessruimte.

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort slaap je in een moderne en ruime kamer. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes.

De ligging

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt aan de kust. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Kun je nu al niet wachten om te vertrekken naar Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort? Laten we gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

100 reviews over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort in het Nederlands

Top hotel met super animatie

Glas
26-7-2013

Wij zijn hier begin juli 2013 geweest en het hotel is echt super, animatie super. Als je gaat zorg er voor dat je de White Party mee maakt. Geweldige avond met iedereen in het wit, fantastisch eten, vuurwerk en een onvergetelijk feest. Daarnaast kamers altijd netjes schoon en super vriendelijk personeel (ook tijdens ramadan). Minibar op de kamer werd ook altijd bijgevuld met vruchtensapjes, water, en Coca Cola, Fanta en bier. Heerlijke cocktails aan de strandbar en overal staan koelkasten met flesjes water erin. Eten is erg goed en gevarieerd. Daarnaast een hele dikke pluim voor Guest Relations en met name Jamie die ons geweldig geholpen hebben toen mijn schoonmoeder met een hernia aanval naar het ziekenhuis moest. Fruitmand met beterschap brief op de kamer. Nog bedankt daarvoor. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Familie in Thu Jul 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Super! volgend jaar weer!

sylvia schaap
4-11-2008

hallo! wij zijn van 15 okt tot 23 okt in hotel atlantis geweest. het was de eerste keer turkije maar helemaal super! schimmel in het zwembad hebben wij NIET gezien! het was allemaal erg schoon! het eten was super! ook de service en animatie waren zeer goed. dus volgend jaar zeker weer terug!

goede vakantie gehad

Pascale
31-10-2008

Wij waren in Atlantis van 21-10-08 tm 28-10-08. Heerlijk weer gehad, 's avonds werd het wel fris. Prima eten in het hotel. Animatie overdag voor de wat oudere kinderen was er niet. Hielden zich meer bezig met de volwassenen. Vorig jaar in Asteria geweest, was daar geweldig voor kids. Avond animatie stelde ook niet veel voor.

geweldig,zeker een aanrader.

paauwe
22-10-2008

Het avondeten was wat eenzijdig, vaak hetzelfde binnen 2 dagen, meer variatie zou lekker zijn. Het ontbijt en het koude saladebuffet savonds was weer goed.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede vakantie gehad!!!!!!

mike/marcella
18-10-2008

We zijn van 11-10-08 t/m 18-10-08 in hotel Limak geweest. Eten was goed, zwembaden meer dan genoeg maar wel Koud!! Heerlijk strand daar. Annimatie-team krijgt een dikke 10. Iedere dag is het team weer in de weer om iedereen te vermaken, 's-avonds voor de kleintjes mini-disco en daarna show door annimatie-team. Aanrader!!! Eten is zoals in vele all-inn hotels. Was goed te doen!!! Centrum Belek is minder, waren ook Side gewend!!! Was een een hele mooie vakantie!!!!

Zeer goede vakantie gehad

Jos Vintcent
13-10-2008

De hele dag was er volop activiteit. Als je wilde werd je van 's morgens vroeg tot 's avonds laat bezig gehouden. Leuke contacten met anderen gehad.

Topper

Fam. van Wijk
30-9-2008

Wij zijn met de hele familie voor de eerste keer naar dit hotel gegaan en we zijn er echt super tevreden over! Het eten is zeer uitgebreid en lekker, en er wordt heel veel vers eten klaar gemaakt onder het toezien van de gasten wat ook erg verukkelijk was, vooral de chinese wokgerechten! Verder was het park, zwembaden, vriendelijkheid van het personeel super en de kamers waren ook goed! De ligging van het hotel is direct aan het strand, dus ideaal. en zelfs ook super voor rolstoelgebruikers! Verder had je elke avond een show van het animatieteam, ook erg leuk! en savonds disco! en de mensen van het animatieteam waren ook erg leuk en aardig, ze vermaakten de gasten erg goed! Dit is zeker een aanrader en ik denk dat wij er zeker nog wel een keer heen zullen gaan!

Gereisd Familie in september 2008

Ik zou er niet meer naar dt hotel gaan!

Livinia Reintjes
29-9-2008

Omdat het zwemwater een slechte kwaliteit heeft. Wij hebben alleen in het zwembad gezwommen en mijn man had een inwendige oorontsteking, mee naar het ziekenhuis geweest. Antibiotica gekregen,géén alcohol! ook zo mijn dochters allebei een oorontsteking, ook een antibiotica en wat voor alledrie gelde: niet meer zwemmen(hoofd onder water) voor één week, gezellig in 40 graden .

Gereisd Familie in juli 2008

Super hotel!!

anoniem
6-9-2008

dit is een echte aanrader!! Er zijn 3 leuke glijbanen. En er zijn er vriendelijke mensen. En veel animatie voor jong en oud. Wij zijn er al 2 keer na elkaar geweest. Komen jullie ook?

PERFEKT

Thierry, Genevieve en kleine Maëlyss
6-9-2008

Wij waren in Atlantis van 21 augustus 08 en dit voor een weekje.Wij hebben wel een paar veranderingen opgemerkt en de service was wel beter dan in oktober 2007 nochthans is augustus is het hoogseizoen.Klopt dat in het buffet restaurant dikwijls hetzelde is maar neemt dan maar het alternatief"de à la carte restaurants"in het hotel zelf.Gratis, lekker. Sommige schrijven het zwembad met zand bestrooit, tja, misschien zouden de mensen beter douchen alvorens het zwembad te betreden.Douches zijn aanwezig tussen strand en pools.Wij zijn er nu voor de tweede maal geweest, want voor kinderen is het uitstekend maar volgende maal misschien wel een ander hotel van dezelfde keten in Turkije om te kunnen vergelijken. Voor de rest is Atlantis het zeker waard en gaan zeker nog eens terug voor een langere periode.

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• WatersportKanoën
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.