Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt in Belek en is een uitgestrekt resort. Dit is een populair hotel en als we jullie reviews mogen geloven ligt dat voor een groot deel aan de goede service. Die service wordt in reviews namelijk vaak omschreven als ‘fantastisch’, ‘top’ of ‘geweldig’. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort en dat is ook de reden waarom verschillende vakantiegangers terugkeren naar dit plekje onder de Turkse zon.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kun je erg goed eten. De buffetten zijn gevarieerd en er is genoeg keuze. Marnix schrijft nog: ‘Tevens ıs er de mogelıjkheıd om tıjdens elke maaltıjd van een lekker glaasje wıjn te genıeten dankzıj somelıer Kadır.’ Je kunt ook een hapje gaan eten in een van de à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Manuela schrijft bijvoorbeeld: ‘Animatieteam is hier geweldig zowel voor kinderen als volwassenen.’ Enthousiast over het animatieteam zijn jullie trouwens allemaal.

Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Wil je je work-out tijdens je vakantie niet overslaan? In dit hotel vind je volgens reviewer Bert een fijne fitnessruimte.

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort slaap je in een moderne en ruime kamer. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes.

De ligging

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt aan de kust. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Kun je nu al niet wachten om te vertrekken naar Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort? Laten we gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

3332 reviews over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• 9Kevin02-10-2019

Toppie

Ik heb het hier reuze naar mijn zin. Ik heb een verstandelijke beperking , ben 33jaar oud maar funtineer als een 4 jarige. Ik mag de hele dag naar de kidsclub. Julia begrijpt mij goed en ik mag haar assisreren. We hebben een mooie kamer en elke avond komt mevr. Nuray van housekeeping schone handdoeken brengen. Zij is heel aardig. Het eten is lekker en bij de bar haal ik s'avonds een Radler. Volgend jaar wil ik hier weer heen, als mijn moeder boekt.

• 9Sımone13-05-2019

Fantastısch

Goed hotel, met goede anımatıe Vooral met Musab (goede Shows en dagprogramma) lekker eten en vrıendelıjk personeel

• 8Paul01-04-2019

Fijn maar commercieel hotel!

Kamer was niet goed schoon gemaakt en ontzettend gehorig! Kamer boven restaurant gaf veel overlast. Kamer was op het oog schoon maar veel stof onder bed, randjes etc en tot armlengte schoon verder niet. Eten overweldigend maar na 8 dagen wel veel van het zelfde. Personeel erg vriendelijk behulpzaam. Entrancement team erg goed, zeker de Michael Jackson show is een aanrader! Hotel wil erg graag meer aan je verdienen veel moet je dus voor bijbetalen.

Wel fijn Hotel veel te doen, lekker dicht bij het strand en ruime kamers met een prima bed!

• 9Isabella20-03-2019

Super Hotel!

Goed Hotel, personeel erg aardig en behulpzaam. De kamers zijn erg nieuw en schoon!

• 9Claes Daniella15-02-2019

Super hotel

Ik bezoek dit hotel voor de zesde keer of zevende keer en kom er elke keer weer thuis , kamer gezellig en heel netjes heel vriendelijk personeel en als er iets niet in orde is word je snel geholpen voor mij is dit een oase van rust en gezelligheid ! Super verzorgd restaurant ! Bedankt Kemal om mijn tafeltje steeds ter beschikking te houden want als alleenstaande is het niet makkelijk om te tafeltje te houden , ik zal hier nog veel keren komen op vakantie !!!!! Dikke duim !!!

• 2018
    8Jan Schoelink13-06-2018

Goed Resort, Goed eten, Vriendelijk personeel

Voor de 5e keer in 3 jaar hier geweest. Een “repeat-guest” dus. Hotel is schoon en overzichtelijk ingericht. Mooie gerenoveerde kamers. Eten is zoals altijd erg goed. Ala Carte restaurant Far East (Chef Anand Rana) is nog steeds een aanrader, vanwege de gedeeltelijk nieuwe menu kaart. Ook in het buffet restaurant is het eten goed en genoeg variatie. Vooral het Chinese hoekje is een aanrader! Personeel is zeer vriendelijk en wil alles voor je doen. Wel nog steeds veel personeel die niet genoeg talen spreken (Engels en Duits mag toch verwacht worden in een “international resort” Speciale dank aan: Ferhat, Ayten,Zeynep,Ozge,Mustafa,Nedime, Murat,Berik,Umit, Mursel,Mehmet,Utku en alle managers.captains (Hakki, Huseyin,Mustafa,Soner, etc etc )en alle die ik nu vergeet qua naam.

Tijdens piekmomenten nog steeds te weinig personeel (bij de buiten terrassen)

Een aanrader voor de juiste prijs (prijzen schieten dit jaar echter omhoog….)

• 8Jan verburg06-06-2018

Fantastıshen

Alles was goed eten bar heel gezellıg

• 8Wendy Oosterveld29-05-2018

Super goed hotel!

Limak Atlantis is een super goed hotel. De service is uitstekend!

• 2017
    10Jeroen bogaard21-09-2017

Top servis

Perfect hotel hele goede service vriendelijk alles is top berat super barmen kadir super smile

Guest Relations, guest relations clerk, 24-09-2017

Met vriendelijke groeten,

Limak Atlantis De Luxe Hotel Management

• 10Tonny Hermans08-09-2017

Heerlijk hotel voel me elke keer weer thuis

Een heerlijk hotel voor ieder war wils heerlijke zwembaden o leikker liggen op het gras nu ook de mogelijkheid om te liggen op de nieuw aangelegde pier of heerlijk aan het strand Van alle gemakken voorzien de bar is altijd dichtbij Ook wat eten betreft heb je niet te klagen van overdag pizza frietjes hotdog of hamburger of heerlijk lachen in het restaurant In de avond diner keuze mogelijkheden te over van vis restaurant tot Italiaans en daarbij nog meer keuzes de buffetten zijn uitstekend voor mij speciaal de wokhoek heerlijk personeen zeer vriendelijk staan altijd voor je klaar ook de verzorging van de kamers petje af voor het personeel Speciaal de ober Mustafa en de leuke jonger ober aan de Strandbar Ook de guestrelations zorgen goed voor je speciaal Maria en Emra Ik kom hier al voor families De 15ekeer het iş elke keer alsof ik thuiskom

Emrah, guest relations clerk, 09-09-2017

Geachte Hermans,Hartelijk bedankt voor uw review. Dat is heel goed om te horen dat u tevreden zijn hier bij ons.

Met vriendelijke groeten,

Limak Atlantis De Luxe Hotel Management

136 tips over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• Ad Leeggangers, 04-06-2014

Boek eens een keer a la carte of neem een Cabana aan het strand voor een geweldige verwendag.

• anoniem, 04-05-2014

Let op je reservering of je ook de geboekte kamer wel krijgt

• Van Stijvoort Julien, 04-05-2014

De all inclusive, zeker in de winter periode, is een beperkte inclusive, in de winter periode dient men zelfs voor de safe te betalen.

241 vragen over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• K., 06-08-2019

Taxi

Hoi! Wij gaan in sept naar dit hotel en willen graag ons eigen vervoer van en naar het vliegveld regelen. Kan iemand ons vertellen wat het kost om met de taxi naar het vliegveld te gaan? Groetjes

Sanders, 20-08-2019

Hoi wij gaan ook in sept en hebben dit geregeld via het reisburo , daar valt het wat de kosten betreft ook reuze mee .

• Viv, 02-07-2019

Is de WiFi echt zo slecht? Ik lees dat nml vaak terug

• Miranda, 03-06-2019

Kamers begane grond

Hallo, wij zijn van plan dit hotel te boeken, ik zit in een rolstoel. Zijn de kamers groot genoeg en evt op de begane grond? Bedankt alvast voor een reactie!

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages