Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°20°
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt in Belek en is een uitgestrekt resort. Dit is een populair hotel en als we jullie reviews mogen geloven ligt dat voor een groot deel aan de goede service. Die service wordt in reviews namelijk vaak omschreven als ‘fantastisch’, ‘top’ of ‘geweldig’. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort en dat is ook de reden waarom verschillende vakantiegangers terugkeren naar dit plekje onder de Turkse zon.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kun je erg goed eten. De buffetten zijn gevarieerd en er is genoeg keuze. Marnix schrijft nog: ‘Tevens ıs er de mogelıjkheıd om tıjdens elke maaltıjd van een lekker glaasje wıjn te genıeten dankzıj somelıer Kadır.’ Je kunt ook een hapje gaan eten in een van de à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Manuela schrijft bijvoorbeeld: ‘Animatieteam is hier geweldig zowel voor kinderen als volwassenen.’ Enthousiast over het animatieteam zijn jullie trouwens allemaal.

Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Wil je je work-out tijdens je vakantie niet overslaan? In dit hotel vind je volgens reviewer Bert een fijne fitnessruimte.

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort slaap je in een moderne en ruime kamer. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes.

De ligging

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt aan de kust. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Kun je nu al niet wachten om te vertrekken naar Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort? Laten we gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

374 reviews over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort in het Nederlands

Geweldige vakantie

Jonker
30-7-2018

Samen met mijn vader voor de tweede keer naar Limak Atlantis geweest. Op het resort zijn meerdere zwembaden aanwezig waardoor de drukte goed verdeelt word en het rustig is in het zwembad. Er zijn meerdere plekken waar je terecht kunt voor de lunch, ook is er tussen door genoeg om te eten/drinken. Het ontbijt en buffet heeft een ruime keuze en is niet druk. Onze complimenten voor het entertainment team die elke dag actief bezig zijn, leuke activiteiten de poolgames zijn heel leuk en de schuimparty is ook een aanrader, en elke avond is er een show. De kamers zijn mooi en ruim en worden elke dag goed schoon gemaakt, al het personeel is even vriendelijk en willen je graag helpen. Het hotel is een echte aanrader

Gereisd Anders in juli 2018
Guest Relatıons Team, guest relations clerk, 13-12-2018

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u een mooie vakantie heeft gehad. Hopelijk tot ziens in de toekomst.

Met vriendelijke groeten,

Limak Atlantis De Luxe Hotel Management

Goed hotel

Dylan
21-8-2017

Vriendelijk personeel, mooie en nete kamers. Genoeg keuze in het buffet. Aan te raden!

Gereisd Anders in augustus 2017
Emrah, guest relations clerk, 24-8-2017

Onze directie heeft uw feedback ontvangen en wilt u daarvoor vriendelijk bedanken.Goed om te horen dat jullie fijne vacantie gehad hier bij ons en hopelijk zien wij elkaar weer binenkort in de zomer. Wij wensen u een bijzonder goed en succesvolle leven toe..

Met vriendelijk groeten..

Guest Relations Department

Leuke vakantie gehad.

Ayten Abaka
19-7-2017

Het eten was erg lekker. Het prettige was dat er geen enorme rijen waren en altijd snel een plekje kunnen vinden aaniet tafel. Het personeel is beleefd en vriendelijk, schone kamers. 's avonds had de animatie wat mij betreft wel leuker gekund.

Gereisd Anders in juli 2017
Emrah, guest relations clerk, 20-7-2017

Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen voor een review te schrijven.

Fijn om te horen dat u een mooie vakantie heeft.

Met de meeste hoogachting.

Limak Atlantis De Luxe Hotel Management

Beste hotel ooit!

25-5-2016

Afgelopen week met mijn moeder verbleven in Limak Atlantis. Een geweldige week gehad. Mooi weer, super mooi hotel en een geweldig animatie team! Wij hadden een voordeelkamer, maar deze was super. Uitzicht op de tennisbanen en lekker rustig. Verder is het hotel enorm schoon en je ziet constant iemand rondlopen met een dweil/stoffer/etc. Het hotel is ultra inclusive dus er was altijd wel een plek waar gegeten of gedronken kon worden. Ook het animatieteam was helemaal super! Nog nooit een animatieteam gezien als deze. Enorm professionele shows en super leuke mensen die met regelmaat een praatje komen maken! Kortom, geweldig en wij komen zeker terug! Het hotel ligt direct aan het strand. Verder zijn er Het personeel in het gehele hotel was erg vriendelijk. Zeggen altijd gedag en zetten zich in om het voor jou zo goed mogelijk te maken. Ook de schoonmaaksters zijn vriendelijk. vele zwembaden! Afstand tot Belek is ongeveer 10 minuutjes. Je kan gezellig met een tractor reizen (voor 1 euro per persoon). In Belek zelf zijn wat winkeltjes te vinden, maar eerlijk gezegd heb je geen centrum nodig. Het hotel heeft al genoeg te bieden! Er zijn 5 a la carte restaurants en een algemeen restaurant. Wij hebben gegeten bij het Japanse restaurant en bij de Italiaan (deze was 10 euro p.p.). Enorm goede kwaliteit! Zelfs de sushi smaakte heerlijk!

Gereisd Anders in mei 2016
Guest Relations Department, guest relations clerk, 24-7-2016

Dank u wel dat u tijdens uw vakantie de tijd heeft genomen om voor ons een beoordeling te plaatsen. Altijd goed om te horen dat onze gasten het naar hun zin hebben! Wij verheugen ons erop u volgend jaar weer te zien!

Super hotel!

Simone en Stella
22-5-2016

Momenteel voor de 3e keer in Limak Atlantis. Geweldig hotel! Goed en uitgebreid eten en een super animatie team! Ze doen er alles aan om je te vermaken! Vooral Mery, Yarık, Vova, Momo en Martin! We missen dit jaar wel Samet, Harry en Igor... Jammer dat zijn naar een anderen hotel zijn gegaan. Dit is wel een gemis. Verder willen we in het speciaal Kadir & Soner bedanken voor de goede zogen! Wij komen opnieuw terug in dit hotel!

Grottoes Simone

Gereisd Anders in mei 2016
Guest Relations Department, guest relations clerk, 5-12-2016

Beste simonevromans, Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u een mooie vakantie heeft gehad. Hopelijk tot ziens in de toekomst!

Leuk familiehotel

4-5-2016

Wij zijn de laatste week van april met de hele familie (10 pax) naar Konaktepe geweest. Het personeel is ontzettend vriendelijk, dol op de kinderen en sprak over het algemeen vrij aardig Engels. Wij hadden geen behoefte om veel buiten het hotel te ondernemen aangezien de kinderen nog erg klein zijn. We hebben heerlijk gespeeld bij het zwembad en op het strand. Het is een klein stukje lopen naar het strand. Daar is een privé bar/terras met snacks zodat je voor de lunch niet terug hoeft naar het hotel. Prima geregeld. Animatie is erg vriendelijk en enthousiast. Maar wel erg luid. Daar moet je van houden. Hotel is schoon, ook niet onbelangrijk! Wel is de transfertijd erg lang: op de terugweg hebben we 2 uur en 40 min in de bus gezeten! Dat ligt echter niet aan het hotel, maar aan touroperator die dit zo plant. We hebben heel Alanya wel 4 keer doorkruist voor mijn gevoel... Hotel is een aanrader, zeker gezien de prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd Anders in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relations Department, guest relations clerk, Tue Dec 06 2016 09:29:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Gast, Bedankt dat u de tijd genomen heeft om voor ons een beoordeling te plaatsen. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw tijd hier bij ons in het hotel. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Limak Atlantis De Luxe Hotel Management

limak atlantis mooi schoon hotel

Petra
14-3-2016

Zijn een week geleden terug gekomen na ons eerste bezoek aan Limak Atlantis in Belek. Mooi en schoon hotel. Prima animatie team Gino en Musti! Elke dag een schone hotelkamer dankzij Selma B. Mooie zwembaden en welness faciliteiten. Het eten was er matig weinig variëteit en soms lauw/koud maar zijn ook verwent. Het hotel ligt wat afgelegen maar wel aan een mooi strand. Personeel in het algemeen vriendelijk. Belek zelf is klein en voornamelijk gericht op golfers. Bezoekjes aan antalya enof bijv manavgat zijn in een uur te doen. Opzich een prima prijs kwaliteit hotel en zeker de moeite waard.

Gereisd Anders in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Met vriendelijke groeten, Limak Atlantis De Luxe H, guest relations clerk, Fri Mar 18 2016 19:49:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Petra,

, hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling!

Het doet ons goed te horen dat u van uw vakantie heeft genoten, en wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Aanrader, verzorgd hotel, vriendelijk personeel

29-2-2016

Gezellig en net hotel, goede animatie, lekker eten, vooral de a la carte restaurants zijn erg goed, kamers zeer ruim en super netjes en modern, super schoon, personeel erg leuk in de omgang en zeer vriendelijk, mooie grote zwembaden en tuin, met zelfs voor de poezen een eigen huisje echt een aanrader. Prachtige locatie direct aan het strand, met bar en eet tentje, alleen naar het centrum van belek ff met de taxi 6 euro , ook prachtige omgeving om te golfen. Echt niets op aan te merken, super vriendelijke mensen, eten zeer goed, alles tip top en netjes, zeer verzorgd. Eten zeer goed, in buffet lekker en divers, a la carte zeer goed italiaans restaurant, echt een aanrader. Veel en zeer ruime zwembaden, ieder avond wat te doen, shows, live muziek, gezellige boel..

Gereisd Anders in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Limak Atlantis is thuis komen

29-2-2016

Na 32 keer vakantie in Turkije omgeving Side, Lara, Kemer, Bodrum enz. hebben we voor het eerst Kerst en Oud en Nieuw in Belek gevierd. In hotel Limak Atlantis. Een geweldig mooi en vooral gezellig hotel. Prachtig gelegen en maar 5 min. met dolmus of taxi van het centrum van Belek vandaan. Winkels in overvloed. 1 x in de week een hele grote markt. Management, personeel en animatie - team allen geweldige mensen. Eten zeer gevarieerd en alles tot in de puntjes verzorgd. Kamers van alle gemakken voorzien, alleen douchen in het bad kan voor sommige mensen een bezwaar zijn. Tegen uitglijden krijgt je een badmatje. We hebben Limak Atlantis alweer voor de mei vakantie geboekt. Volgens Maria, de manager van Guest Relations, is het dan nog mooier.Prachtige bloeiende tuin/park tot aan het strand. Al met al verheugen we ons op de mei vakantie in Limak Atlantis. Twee maal naar hetzelfde hotel is ons nog niet eerder overkomen. Dussssss een echte aanrader. Prachtig gelegen en maar 5 min. met dolmus of taxi van het centrum van Belek vandaan. Geweldig ze doen echt alles voor je. Zeer goed voor iedereen wat en meer dan genoeg. Van alle gemakken voorzien, schoon,Tv flatscreen,goed balkon, kluis enz enz

Gereisd Anders in februari 2016
Guest Relations Department, guest relations clerk, 6-12-2016

Beste Gast, Hartelijk bedankt voor uw commentaar en wij zijn blij om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad hier bij ons in het hotel. Hopelijk tot de volgende keer!

Geweldig hotel

29-2-2016

Het is een mooi en groot hotel dat heel dichtbij het strand ligt. Het eten is er heerlijk en er is heel veel keuze. De kamers zijn heel erg mooi en je hoeft geen handdoeken mee te nemen elke dag word je kamer schoon gemaakt en alles word verschoond zoals je handoeken en bed. Kadir is een hele aardige man en de rest van het personeel ook. Het entertainment team is heel leuk en grappig.

Guest Relations Department, guest relations clerk, Tue Dec 06 2016 10:36:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• WatersportKanoën
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.