Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt in Belek en is een uitgestrekt resort. Dit is een populair hotel en als we jullie reviews mogen geloven ligt dat voor een groot deel aan de goede service. Die service wordt in reviews namelijk vaak omschreven als ‘fantastisch’, ‘top’ of ‘geweldig’. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort en dat is ook de reden waarom verschillende vakantiegangers terugkeren naar dit plekje onder de Turkse zon.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kun je erg goed eten. De buffetten zijn gevarieerd en er is genoeg keuze. Marnix schrijft nog: ‘Tevens ıs er de mogelıjkheıd om tıjdens elke maaltıjd van een lekker glaasje wıjn te genıeten dankzıj somelıer Kadır.’ Je kunt ook een hapje gaan eten in een van de à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Manuela schrijft bijvoorbeeld: ‘Animatieteam is hier geweldig zowel voor kinderen als volwassenen.’ Enthousiast over het animatieteam zijn jullie trouwens allemaal.

Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Wil je je work-out tijdens je vakantie niet overslaan? In dit hotel vind je volgens reviewer Bert een fijne fitnessruimte.

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort slaap je in een moderne en ruime kamer. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes.

De ligging

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt aan de kust. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Kun je nu al niet wachten om te vertrekken naar Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort? Laten we gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

3336 reviews over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• 9Rinaldo Imanredjo17-10-2019

Fantastisch mooi hotel.

We hebben het hier ontzettend naar ons zin gehad. Heel mooi hotel, eten was goed. Kamers netjes en verzorgd. Elke dag werd onze kamer opgeruimd en handdoeken evt verschoond wanneer dat nodig was. Personeel ook heel erg gastvrij en vriendelijk. Veel entertainment. Genoeg zwembaden en er is altijd wel een plekje te vinden bij het zwembad, net zoals op het strand. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Snijders17-10-2019

Met een glutenvrij dieet kan je dit Hotel zeker bezoeken. Dit was onze erste vakantie na de diagnose en zeer goed bevallen. Voor glutenvrij (coeliakie) gaan we hier zeker terug naartoe.

• 9Madi13-10-2019

Aanrader!

Zeer vriendelijke personeel en heerlijk eten. Aanrader!

• 7Faz27-09-2019

10 dagen plezier

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Animatieteam is fantastisch. Hotel ruikt heerlijk. Er zijn altijd ligbedden beschikbaar. Dit hotel is erg vriendelijk. Waterglijbanen zijn erg goed. Gozleme is erg lekker (traditioneel Turks eten). Ook gast relatins officier Ergun is zeer aangenaam en goed in Engels.

• 8Koenders03-09-2019

Al met al gewoon goed!

Voor de 2e keer geweest met 2 kleine kinderen en nu in het hoogseizoen. Kamers zijn gerenoveerd en net zoals het hele hotel brandschoon. Overal loopt personeel welke het spic en span houdt. Zelfs overdag bij het zwembad zijn de toiletten mooi schoon. Zwembaden zijn prachtig en hotel ligt direct aan zee. Ik zie wel wat verbeterpunten; drank wordt aangelengd. Zowel bier als sterke drank bevat een lager alcohol percentage. Ik was met kleine kids dus geen gebruik gemaakt van a la carte maar eten gaat na een week vervelen. Vooral het vlees is van matige kwaliteit en dit geldt ook voor het ijs. Daarnaast vaak lang moeten wachten bij de poolbar voor een drankje. Loopt overal personeel ten over maar juist hier is het onderbemand. Dit voelt toch een beetje als een besparing. Dit trouwens vaker meegemaakt bij turkse resorts. Al met al zou ik Atlantis zeker aanraden.

• 10Reza18-08-2019

Fantastısch

Prıma resort, alles was perfect geregeld vooral goed eten. Personeel was vrıendelıjk,kamers schoon plus elke dag gratıs mınıbar met frısdrank en water.

• 9Kelly08-08-2019

Top verblijf gehad leuk voor kinderen Kadir is heel aardig een echte Gast Heer

• 9Raimond Bakkes07-08-2019

Super naar onze zin gehad

Fantastisch hotel, zeker ook voor met kleine en wat grotere kinderen. Super kamers, schoon, animatie, zwembaden en eten; allemaal fantastisch. Alleen wifi is wat minder, maar goed.

• 10Jesper Wilms07-08-2019

Heerlijk all inclusief genieten. Een top hotel met

Heerlijk all inclusief genieten. Een top hotel met goede service. Een mooi groen hotel met veel zwembaden en het strand direct aan t hotel. Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud.

• 9Ben hermsen31-07-2019

Fantastıch

Super geweldıg hotel vrıendelıjke menşen personeel legt je ın de watten maar ook echt ıedereen

136 tips over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• Ad Leeggangers, 04-06-2014

Boek eens een keer a la carte of neem een Cabana aan het strand voor een geweldige verwendag.

• anoniem, 04-05-2014

Let op je reservering of je ook de geboekte kamer wel krijgt

• Van Stijvoort Julien, 04-05-2014

De all inclusive, zeker in de winter periode, is een beperkte inclusive, in de winter periode dient men zelfs voor de safe te betalen.

241 vragen over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• K., 06-08-2019

Taxi

Hoi! Wij gaan in sept naar dit hotel en willen graag ons eigen vervoer van en naar het vliegveld regelen. Kan iemand ons vertellen wat het kost om met de taxi naar het vliegveld te gaan? Groetjes

Sanders, 20-08-2019

Hoi wij gaan ook in sept en hebben dit geregeld via het reisburo , daar valt het wat de kosten betreft ook reuze mee .

• Viv, 02-07-2019

Is de WiFi echt zo slecht? Ik lees dat nml vaak terug

• Miranda, 03-06-2019

Kamers begane grond

Hallo, wij zijn van plan dit hotel te boeken, ik zit in een rolstoel. Zijn de kamers groot genoeg en evt op de begane grond? Bedankt alvast voor een reactie!

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages