Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt in Belek en is een uitgestrekt resort. Dit is een populair hotel en als we jullie reviews mogen geloven ligt dat voor een groot deel aan de goede service. Die service wordt in reviews namelijk vaak omschreven als ‘fantastisch’, ‘top’ of ‘geweldig’. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort en dat is ook de reden waarom verschillende vakantiegangers terugkeren naar dit plekje onder de Turkse zon.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kun je erg goed eten. De buffetten zijn gevarieerd en er is genoeg keuze. Marnix schrijft nog: ‘Tevens ıs er de mogelıjkheıd om tıjdens elke maaltıjd van een lekker glaasje wıjn te genıeten dankzıj somelıer Kadır.’ Je kunt ook een hapje gaan eten in een van de à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Manuela schrijft bijvoorbeeld: ‘Animatieteam is hier geweldig zowel voor kinderen als volwassenen.’ Enthousiast over het animatieteam zijn jullie trouwens allemaal.

Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Wil je je work-out tijdens je vakantie niet overslaan? In dit hotel vind je volgens reviewer Bert een fijne fitnessruimte.

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort slaap je in een moderne en ruime kamer. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes.

De ligging

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt aan de kust. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Kun je nu al niet wachten om te vertrekken naar Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort? Laten we gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

3336 reviews over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• 9Dennis09-10-2019

Goed hotel voldoende hoge normen

(Vertaald van Duits naar Nederlands) Zeer goed onderhouden faciliteit. Dat laat niet zoveel wensen open. Ruimte is voldoende voor 4 personen en badkamer is nieuw. Eten is goed en altijd vers en gevarieerd. Bedienend personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Animatie Ik vond de shows super, vooral leeuwenkoning.

• 10Van Zanten07-10-2019

Top hotel

Wij zijn terugkerende gasten. Heel tevreden over het hotel en het personeel Gökhan en Meryeam zijn erg gastvrij en vriendelijk. Het animatieteam geeft elke dag een leuke show.

• 9Hetty02-10-2019

Ik vind Limak Atlantis een fantastisch hotel. Gezellige vriendelijk personeel. Bijv. Gökhan Barchief. Het eten is gevarieerd, warm en word goed aangevuld. Het bedienend personeel is snel en vriendelijk. Ook door de entertainment worden prachtige shows uitgevoerd, bijv. Mama. Mia en Michael Jackson. Guest relationmembers, Gunel en Ünsal helpen je wannerr je met vragen bij hen komt. Ook het barpersoneel, Meryem, Nedime, Ferhat en Ismail zijn gastvrij en lief.

• 10Fam.Rınsma27-09-2019

Topper

Komen al heel wat jaren in Turkije, maar dit is toch wel een van de beste hotels qua service.

• 10Isa27-09-2019

Super goed hotel, de beste service allertijden.

• 9Gavin weaving26-09-2019

All around good hotel for families

(vertaald vanuit het Engels naar Nederlands)

Het hotel is uitstekend. Speciale dank voor het personeel, met name Mousab en Silim. Voor het onvermoeibare werk dat mogelijk is voor de gasten. Eten heeft een uitstekende variëteit en is geschikt voor iedereen. We hebben genoten van de shows en entertainment. Zeer kwaliteit. Ook de service voor gastenrelaties is uitstekend en zeer behulpzaam en heeft goede communicatieve vaardigheden. Vooral Ergun is erg goed. We zullen terugkomen.

• 10Christine weaving25-09-2019

Beste hotel ooit

(vertaald van Engels naar Nederlands)

Uitstekende service. Begrepen wat we nodig hadden. Zeer kindvriendelijk en geduld. Uitstekend eten op tijd. Het duurde hoe lang vanaf elke kust van maaltijd, ze waren goed. Hotel is erg schoon. Gastrelatieservice is uitstekend. Bedankt voor de hulp.

• 9Nıcola Shıngler18-09-2019

Zon in Turkije

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Het is een fantastisch hotel. Het heeft geweldige faciliteiten. Satff is erg behulpzaam en vriendelijk. Veel keuzes voor het eten. Kamer is zeer comfortabel en schoon. Ook is het hele hotel erg schoon. Meryem is uitstekende serveerster. Alle medewerkers zijn erg behulpzaam. Gastrelaties zijn uitstekend. We zullen terugkomen.

• 9Bompie31-08-2019

Geweldig

Goed hotel, op het eerste zicht lijkt het verouderd maar binnen modern. Eten top, soms druk maar het is een groot hotel natuurlijk, a la carte restaurants: Italiaan en Mexicaan tegen betaling (€12 pp) zeer goed, visrestaurant iets minder. Goede animatie/shows, bars: traag, sommige zijn zeer vriendelijk en werkzaam ander minder, spijtig. Managers doen het best om dat te verhelpen. Mooie kamer, proper, mini bar dagelijks bijgevuld. Besluit: wij raden dit hotel aan.

• 9Guus22-08-2019

Top vakantie

Een fantastisch Hotel met medewerkers die dag en Nacht voor je klaar Staan. De buffetten zijn zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. Als extra zijn er nog 5 a la carts restaurants. Wij zijn bij de Mexican geweest en was voortreffelijk. Wij Händen een kamer Met 2 extra Bedden. 1 daarvan is een slaapbank. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw volledig ge-up Date kamer. Wij gaan zeker nog een keer terug !

136 tips over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• Ad Leeggangers, 04-06-2014

Boek eens een keer a la carte of neem een Cabana aan het strand voor een geweldige verwendag.

• anoniem, 04-05-2014

Let op je reservering of je ook de geboekte kamer wel krijgt

• Van Stijvoort Julien, 04-05-2014

De all inclusive, zeker in de winter periode, is een beperkte inclusive, in de winter periode dient men zelfs voor de safe te betalen.

241 vragen over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• K., 06-08-2019

Taxi

Hoi! Wij gaan in sept naar dit hotel en willen graag ons eigen vervoer van en naar het vliegveld regelen. Kan iemand ons vertellen wat het kost om met de taxi naar het vliegveld te gaan? Groetjes

Sanders, 20-08-2019

Hoi wij gaan ook in sept en hebben dit geregeld via het reisburo , daar valt het wat de kosten betreft ook reuze mee .

• Viv, 02-07-2019

Is de WiFi echt zo slecht? Ik lees dat nml vaak terug

• Miranda, 03-06-2019

Kamers begane grond

Hallo, wij zijn van plan dit hotel te boeken, ik zit in een rolstoel. Zijn de kamers groot genoeg en evt op de begane grond? Bedankt alvast voor een reactie!

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages