Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt in Belek en is een uitgestrekt resort. Dit is een populair hotel en als we jullie reviews mogen geloven ligt dat voor een groot deel aan de goede service. Die service wordt in reviews namelijk vaak omschreven als ‘fantastisch’, ‘top’ of ‘geweldig’. Het personeel is ook nog eens erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort en dat is ook de reden waarom verschillende vakantiegangers terugkeren naar dit plekje onder de Turkse zon.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kun je erg goed eten. De buffetten zijn gevarieerd en er is genoeg keuze. Marnix schrijft nog: ‘Tevens ıs er de mogelıjkheıd om tıjdens elke maaltıjd van een lekker glaasje wıjn te genıeten dankzıj somelıer Kadır.’ Je kunt ook een hapje gaan eten in een van de à la carte restaurants. Vooral de Mexicaan en Italiaan zijn aanraders.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort kom je jong en oud tegen. Iedereen voelt zich hier op zijn plek. Manuela schrijft bijvoorbeeld: ‘Animatieteam is hier geweldig zowel voor kinderen als volwassenen.’ Enthousiast over het animatieteam zijn jullie trouwens allemaal.

Voor kinderen is ook het zwembad een favoriete hotspot tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort. Hier kunnen ze roetsjen van de glijbanen en lekker spetteren in het water. Het zwembadwater is buiten het hoogseizoen wel wat aan de koude kant. Wil je je work-out tijdens je vakantie niet overslaan? In dit hotel vind je volgens reviewer Bert een fijne fitnessruimte.

Tijdens een vakantie in Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort slaap je in een moderne en ruime kamer. En de bedden? Die slapen heerlijk! De schoonmaakster komt dagelijks langs en vult ook je minibar bij, net als je handdoeken en badlakens. Het balkon van de familiekamer is wel wat aan de krappe kant en er staan maar twee stoeltjes.

De ligging

Gaat een vakantie voor jou samen met zonnen op het strand? Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort ligt aan de kust. Op het privéstrand van dit hotel komt het met dat zonnen wel goed. Bij de beachbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Dat wordt urenlang zonnen zonder je plekje te verlaten. Hou er rekening mee dat het in het hoogseizoen soms nog wel eens lastig kan zijn om een ligbed te bemachtigen.

In Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort zit je verder goed wanneer je geen fan bent van lange transfers. Nadat je voet op Turkse bodem hebt gezet ben je in 45 minuten in het hotel. Het genieten kan beginnen! Wil je tussendoor toch nog een keer die bus in stappen? Doe dat dan om een bezoek te brengen aan Antalya. Deze stad ligt op 45 kilometer afstand van het hotel en is echt een bezoek waard. Sla het oude stadscentrum niet over wanneer je hier bent.

Kun je nu al niet wachten om te vertrekken naar Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort? Laten we gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

3336 reviews over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• 10Glas26-07-2013

Top hotel met super animatie

Wij zijn hier begin juli 2013 geweest en het hotel is echt super, animatie super. Als je gaat zorg er voor dat je de White Party mee maakt. Geweldige avond met iedereen in het wit, fantastisch eten, vuurwerk en een onvergetelijk feest. Daarnaast kamers altijd netjes schoon en super vriendelijk personeel (ook tijdens ramadan). Minibar op de kamer werd ook altijd bijgevuld met vruchtensapjes, water, en Coca Cola, Fanta en bier. Heerlijke cocktails aan de strandbar en overal staan koelkasten met flesjes water erin. Eten is erg goed en gevarieerd. Daarnaast een hele dikke pluim voor Guest Relations en met name Jamie die ons geweldig geholpen hebben toen mijn schoonmoeder met een hernia aanval naar het ziekenhuis moest. Fruitmand met beterschap brief op de kamer. Nog bedankt daarvoor. Wij gaan zeker terug.

• 10elzeline koppejan21-07-2013

een absolute aanrader

een fantastisch hotel met zeer goed eten, erg professionele animatie maar vooral erg veel gastvrijheid van het personeel.

Zakelijk

• 10sylvia schaap04-11-2008

Super! volgend jaar weer!

hallo! wij zijn van 15 okt tot 23 okt in hotel atlantis geweest. het was de eerste keer turkije maar helemaal super! schimmel in het zwembad hebben wij NIET gezien! het was allemaal erg schoon! het eten was super! ook de service en animatie waren zeer goed. dus volgend jaar zeker weer terug!

• 8Pascale31-10-2008

goede vakantie gehad

Wij waren in Atlantis van 21-10-08 tm 28-10-08. Heerlijk weer gehad, 's avonds werd het wel fris. Prima eten in het hotel. Animatie overdag voor de wat oudere kinderen was er niet. Hielden zich meer bezig met de volwassenen. Vorig jaar in Asteria geweest, was daar geweldig voor kids. Avond animatie stelde ook niet veel voor.

• 9paauwe22-10-2008

geweldig,zeker een aanrader.

Het avondeten was wat eenzijdig, vaak hetzelfde binnen 2 dagen, meer variatie zou lekker zijn. Het ontbijt en het koude saladebuffet savonds was weer goed.

• 8mike/marcella18-10-2008

goede vakantie gehad!!!!!!

We zijn van 11-10-08 t/m 18-10-08 in hotel Limak geweest. Eten was goed, zwembaden meer dan genoeg maar wel Koud!! Heerlijk strand daar. Annimatie-team krijgt een dikke 10. Iedere dag is het team weer in de weer om iedereen te vermaken, 's-avonds voor de kleintjes mini-disco en daarna show door annimatie-team. Aanrader!!! Eten is zoals in vele all-inn hotels. Was goed te doen!!! Centrum Belek is minder, waren ook Side gewend!!! Was een een hele mooie vakantie!!!!

• 9Jos Vintcent13-10-2008

Zeer goede vakantie gehad

De hele dag was er volop activiteit. Als je wilde werd je van 's morgens vroeg tot 's avonds laat bezig gehouden. Leuke contacten met anderen gehad.

• 10Fam. van Wijk 30-09-2008

Topper

Wij zijn met de hele familie voor de eerste keer naar dit hotel gegaan en we zijn er echt super tevreden over! Het eten is zeer uitgebreid en lekker, en er wordt heel veel vers eten klaar gemaakt onder het toezien van de gasten wat ook erg verukkelijk was, vooral de chinese wokgerechten! Verder was het park, zwembaden, vriendelijkheid van het personeel super en de kamers waren ook goed! De ligging van het hotel is direct aan het strand, dus ideaal. en zelfs ook super voor rolstoelgebruikers! Verder had je elke avond een show van het animatieteam, ook erg leuk! en savonds disco! en de mensen van het animatieteam waren ook erg leuk en aardig, ze vermaakten de gasten erg goed! Dit is zeker een aanrader en ik denk dat wij er zeker nog wel een keer heen zullen gaan!

• 8Livinia Reintjes29-09-2008

Ik zou er niet meer naar dt hotel gaan!

Omdat het zwemwater een slechte kwaliteit heeft. Wij hebben alleen in het zwembad gezwommen en mijn man had een inwendige oorontsteking, mee naar het ziekenhuis geweest. Antibiotica gekregen,géén alcohol! ook zo mijn dochters allebei een oorontsteking, ook een antibiotica en wat voor alledrie gelde: niet meer zwemmen(hoofd onder water) voor één week, gezellig in 40 graden .

• 10anoniem06-09-2008

Super hotel!!

dit is een echte aanrader!! Er zijn 3 leuke glijbanen. En er zijn er vriendelijke mensen. En veel animatie voor jong en oud. Wij zijn er al 2 keer na elkaar geweest. Komen jullie ook?

136 tips over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• Ad Leeggangers, 04-06-2014

Boek eens een keer a la carte of neem een Cabana aan het strand voor een geweldige verwendag.

• anoniem, 04-05-2014

Let op je reservering of je ook de geboekte kamer wel krijgt

• Van Stijvoort Julien, 04-05-2014

De all inclusive, zeker in de winter periode, is een beperkte inclusive, in de winter periode dient men zelfs voor de safe te betalen.

241 vragen over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• K., 06-08-2019

Taxi

Hoi! Wij gaan in sept naar dit hotel en willen graag ons eigen vervoer van en naar het vliegveld regelen. Kan iemand ons vertellen wat het kost om met de taxi naar het vliegveld te gaan? Groetjes

Sanders, 20-08-2019

Hoi wij gaan ook in sept en hebben dit geregeld via het reisburo , daar valt het wat de kosten betreft ook reuze mee .

• Viv, 02-07-2019

Is de WiFi echt zo slecht? Ik lees dat nml vaak terug

• Miranda, 03-06-2019

Kamers begane grond

Hallo, wij zijn van plan dit hotel te boeken, ik zit in een rolstoel. Zijn de kamers groot genoeg en evt op de begane grond? Bedankt alvast voor een reactie!

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages