136 tips over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• Ad Leeggangers, 04-06-2014

Boek eens een keer a la carte of neem een Cabana aan het strand voor een geweldige verwendag.

• anoniem, 04-05-2014

Let op je reservering of je ook de geboekte kamer wel krijgt

• Van Stijvoort Julien, 04-05-2014

De all inclusive, zeker in de winter periode, is een beperkte inclusive, in de winter periode dient men zelfs voor de safe te betalen.

• Kelly, 24-06-2014

Wij hadden een promokamer geboekt en we hadden zeezicht dus echt super!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

• mariekecornelissen, 13-05-2014

4 persoons kamer gaat prima met gezin met 2 kinderen. Je slaapt er alleen maar en je had nog voldoende ruimte.

• Danielle Verhaag, 31-05-2014

Boek ook een a la carte restaurant, de bediening is top en het eten heerlijk. De hamam / massage is ook erg goed in het hotel. Dus wil je een ontspannende, leuke, lekkere vakantie, zeker boeken!

Ga ook een dagje naar Antalya, het oude centrum, boottochtje doen.

• cor, 01-06-2014

Belek op 10 minuten afstand met de taxi,

• miranda berends, 20-05-2014

Deelnemen aan activiteiten&De shows bijwonen. Als u met kinderen reist, informeren naar de accommodatie mogelijkheden. Met vragen naar de Guest Relations(direct na de receptie in de ontvangsthal), deze kunnen u verder helpen en zijn wel vriendelijk en behulpzaam. Dat kan ik van de receptie helaas niet zeggen.

• Bezemer, 11-05-2014

Heb je een dieet/allergie, zorg voor een briefje in het Turks met hierop een uitleg van wat er met je aan de hand is.

• Patrick Onckelinx, 14-05-2014

Zeker proberen is het Turks,Japans ,Italieaans en vis restaurants.Goede snackbars.ijs en gebak.Hoofdrestaurant zeer verzorgd buffet.

• Patrick. Onckelinx, 25-02-2014

Zeer goede visrestaurants.Zaterdags de Markt.

• Flemming van de Graaf, 25-06-2014

Ga naar de markt in Belek op zaterdag! Niet te druk en toch veel leuke spullen kopen voor een lage prijs

• Liset, 09-04-2014

Voordeelkamer is zelfs luxe met minibar, groot balkon slofjes met badjas en groot balkon

• De Clercq Christiane, 20-04-2014

Hoofdgebouw zijn goedekamers

• Jeroen en Yvonne Hendriks, 03-06-2014

Het bezoek aan het Italiaanse restaurant is zeker de moeite waard! Heerlijk eten!! Bij guest relations zitten super mensen die alles voor je doen om te zorgen dat je altijd tevreden bent! Als je helemaal tevreden wilt zijn, vraag naar Aida! Super lieve vrouw die helemaal met je meeleefd en alles voor je wilt doen!

• Walter Van Oosterwijck, 04-06-2014

Bij de foto's van Atlantis staan verschillende foto's van een pier in zee, deze is echter niet van het hotel en ook niet toegankelijk voor de gasten.

• Renaldo de Bruijn, 21-10-2013

Als je van het resort af wil kun je een dag gaan winkelen in Belek. Voor de rest wil je niet van het resort af.

• Familie Ferry Nais, 19-07-2012

Direct gelegen aan zee (zoals alle hotels in de omgeving) en ideaal door zonnewering. In de schaduw liggen, maar toch nog zonnestralen opvangen. Met een kleine "tip" voor de kamermeisjes maken ze van ieder binnenkomst weer een sprookje (en dat hoeft echt niet elke dag!!)

• H.Roos, 17-11-2013

Antalya de oude stad en de markt in Belek

• Edwiena de Bruijn-de Hoog, 25-09-2013

De markt op zaterdag in Belek is altijd leuk om te doen. Een echte aanrader is de Haman met massage,heerlijk relaxen en erg goed personeel wat er werkt,zij weten héél erg goed wat ze aan het doen zijn daar mogen nederlandse fysiotherapeuten weleens in de leer gaan.

• Linda Timmermans, 17-10-2013

Ga met de taxi naar het centrum.

• Vandevelde-De wilde dirk en nancy, 21-07-2014

Massage gehad (betalend uiteraard) maar echt genieten!!!! Taxi tot 7 personen naar Belek kost 6 euro, treintje 1 euro pp. Rafting moet je doen, vergeet geen droge kleding!

• krissi, 19-10-2013

Er is buiten het hotel zoveel prachtigs te zien: Perge, Aspendos, Side, enz...

• Annie van Duppen, 25-09-2013

Wij hebben eigenlijk geen tips,alleen dat we dit Hotel wel aan iedereen willen aanbevelen. Wij hadden 'n 2 persoonskamer met mooi balkon,de kamer was heel mooi en zuiver,zelfs met badjassen en badpantoffels op de badkamer.We zijn naar Belek markt geweest,dat is echt 'n aanrader.Ook de stad Belek is een bezoek waard.

• Johan, 13-10-2013

De kamers met zeezicht zijn geweldig En je hebt een groot balkon

• Ramon, 21-09-2013

De sultan hut bij het strand

• S.Faber, 22-09-2013

Ga naar de turkse markt op zaterdag in Belek echt super groot/goedkoop/en leuk

• sabinekrabbenborg, 22-08-2013

Een absolute aanrader is de jeepsafari. Deze is te boeken bij de reisleider in het hotel. kosten zijn 40 euro, voor een hele dag safari incl. lunch! Je reist door het prachtige achterland van turkije, gaat op bezoek in een oud dorpshuis en eindigd bij een prachtige waterval. Er is een Nederlandse gids die veel kan vertellen en voor voldoende verkoeling weet te zorgen!

• Véronique, 29-10-2011

Wees eens Sultan for one day. Het is gewoon geweldig.Zeer vriendelijke bediening.

• Thea, 11-06-2013

de stad Belek moet U eens bezoeken.en een Quad Safari is ook leuk om te doen.

• Y. Hoekstra, 26-08-2013

De glijbanen bij de zwembaden vonden de kinderen (13 jr) niet uitdagend genoeg en daarom naar het nabij geleden aquapark Troy gewandeld. Dit is nog geen 10 minuten lopen en de entree is € 25,-- pp. Het is een leuk part, maar of het de entreeprijs waard is? Met Corendon is dit park ook te boeken, maar dan vragen ze € 44,-- als je er zelf naar toe loopt. Geen idee of je dan alleen de entree hebt, maar anders haalt Corendon er wel veel geld tussenuit.

• E.schilder, 18-08-2013

De markt in Belek is erg leuk.

• Roy, 09-05-2014

Huur een auto en bezoek op maandag de markt in Manavgat en een bezoek aan het Side is ook de moeite waard.

• Marjolein, 04-08-2013

Wij zijn naar het italiaanse restaurant geweest. Ook dat was erg goed.

• yolanda bennis, 30-05-2013

Er zijn leuke plaatsen in de buurt zoals Side , Antalya en Belek. Voor het hotel stopt een treintje waarmee je voor 1 euro mee kan rijden naar Belek.

• Sari Jansen , 30-05-2013

Keertje naar de markt van Belek is heel leuk en de excursies per boot zijn zeker de moeite waard.

• Mustafa kara, 20-04-2013

Meedoen met animatie je lacht je te pletter

• semra bicer, 25-04-2013

je moet zeker naar het italiaanse restaurant gaan. Eten is daar heerlijk en goede service!

• paul de bruijn, 14-06-2014

Als je dagtrips wilt maken is er door alle touroperator wel een activiteit aangeboden. Niet te missen de hamam in het hotel wat duurder maar heel goed.De markt in Manavgat en een boot tocht zijn leuk om te doen ook een dagje varen vanuit Bodrum is zeker de moeite waard overal lekker. In Belek is niet veel te beleven maar een keer wat rond shoppen altijd leuk goede prijs afspreken met de taxi is een must. zwemmen in d baaitjes vergget niet factor 50 te smeren.

• Debora, 26-05-2014

Het Italiaanse a la carte restaurant is een aanrader.

• frankkoenders, 20-05-2014

Indien je jonge kinderen hebt welke overdag slapen of 's avonds vroeg naar bed gaan. Neem dan een kamer in het hoofdgebouw met zwembadzicht want dan heb je bereik met de babyfoon.

• Kees en Jeanne Been, 31-01-2013

Als je via het strand naar Belek loopt kun je in Limak Arcadia gebruik maken van koffie of lunch, het is nl. van de zelfde keten. Vanaf dit hotel is het 5 min lopen naar centrum Belek , waar je heerlijk kan shoppen en waar mooie bezienswaardigheden zijn, echt een aanrader.

• Ramon, 04-02-2013

De markt in belek op zaterdag en de al le cart restaurants (bij betaling waard).

• haanrg, 12-06-2013

goede aanrader is mei en september voor het weer niet te warm maar kans op een regenbui van twee dagen

• Nellie, 19-09-2013

Eten bij een van de A' la Carte restaurants is heerlijk en ontspannen.

• Theo, 17-10-2012

Bezoek de markt in Belek en ga met de tractor.

• Joey Hermans, 20-10-2012

de markt in Belek is een echter ervaring voor jong en oud om heerlijk te kunnen shoppen. verder kun je heerlijk eten bij Restaurant Moods in Belek.

• Mariekev3l, 03-06-2013

Probeer de Atlantis in white night mee te maken, giga spektakel met optredens, vuurwerk en een DJ. Ook de a la carte restaurants zijn een bezoek waard en voegen nog wat extra toe aan je gevoel van luxe.

• Familie van Driel, 30-09-2012

Rare tip, maar neem wat wasknijpers mee, de gordijnen sluiten niet heel goed en dan schijnt de heerlijke zon je s ochtends vroeg uit bed.

• Iris Douven, 02-10-2012

Schuimparty, Mammamia, Lionking, Circusact

• jt, 04-10-2012

slapen in een bijgebouw is lekker rustig.

• sjaak stougje, 14-09-2012

Aanrader is het turkse restaurant, je zit prachtig aan de rand van het zwembad en het eten is van hoge kwaliteit.

• Thomas Mos, 24-08-2013

*Personeel is zeer klantvriendelijk, ik heb een onstoken oog opgelopen, ieder personeelslid was bezorgd en wou me helpen, zelfs gratis roomservicve met fruit gehad op kamer, medelevende mensen! *Zelf zou ik geen voordeelkamer meer kiezen, je wordt dan (ver) achterin hotel geplaatst. *Geen toiletpapier doorspoelen, verstopping wc. *Leuke fotoshoot doen bij Toylu of Jake, topgozers vrienden van ons geworden, hele mooie foto's gemaakt. * In Belek of in Antalya kan je met dolfijnen zwemmen! * GAAN!

• Alexandra, 14-09-2012

Winkelpersoneel in het stadje Belek is enorm opdringerig en onbeschoft! Op de markt (zaterdag) zijn ze redelijker (zeker prijs/kwaliteit!)

• elzeline koppejan, 21-07-2013

huur een prive paviljoen en je voelt je de Queen of Atlantis

• Bianca Pultrum, 16-08-2012

Wij hebben de excursie gedaan naar Manavgat. Je bezoekt eerst een markt, dan een boottocht met lunch. Op de terugweg ga je langs een waterval en nog een kledingwinkel. De laatste kledingwinkel viel tegen maar voor de rest was het een erg leuke excursie voor het hele gezin.

• Martin & Lia Spruijt, 07-10-2012

Met het animatieteam kan men zich goed vermaken op het strand of in de avond. Wij danken Mehmet ( alias kuttekop) en Ozdemir (magic fingers) voor hun bijdrage.

• Danielle, 10-08-2012

Ga naar Kadrye naar de Bazaar . Met de tractor naar Belek is ook erg leuk. Op het strand is altijd plek genoeg om te liggen!

• Rudi vanhauw, 09-04-2013

In de buurt kun je naar Perge, maar vergeet dan ook niet de watervallen van Kursunlu te gaan bezoeken. Prachtige watervallen in een mooi decor van natuur.

• Guy Herreman, 08-02-2009

Beste periode: begin Juli !!!

Leuke uitstap: boottocht

• john en jacqueline de vree, 26-02-2012

bezoek side echt geweldig en met een huur auto makkelijk te doen, maar ook andere beziendswaardigheden zjn zeker de moeite waard Huurden een eerste klas auto voor slechts 30 euro per dag in het hotel Gewoon weg alles goed geregeld

• Adri Craens, 25-07-2012

De excursie naar "The Green Canyon" moet je zeker doen. Heel mooie natuur om te zien en te beleven, lekkere zwempartij en nostalgisch etentje in de bergen. En elke excursie hadden we een zeer aangename en leuke gids mee.

• Roy ter Oude, 02-07-2012

Hallo allemaal,

Wij gaan over een paar dagen naar Limak Atlantis, is er ook iemand van de animatie die voetbal regelt? Zo ja wordt dat op een voetbalveld gegeven of op een tennisveld, dit zou ik graag willen weten welke (voetbal)schoenen ik moet meenemen!

• van uden, 01-05-2012

ga op zaterdag naar de markt in belek met de traktor taxi

• Otto Breider, 27-12-2011

de prijs/kwaliteitverhouding is prima, het enige "minpuntje" was de excursie naar de Hamam (Turks badhuis), die vanuit het Resort werd georganiseerd, was kort en wel heel erg commercieel (en dus duur!!) Voor de rest kan ik het Resort en de omgeving alleen maar aanbevelen, zowel voor de rustzoeker als de actieveling!!

• Angelique, 01-08-2013

Verschillende a-la carte restaurants. Wij zijn naar de japanner geweest (behalve de tempura) geen aanrader. De italiaan daarentegen prima, maar met bijbetaling.

• Chris, 23-04-2012

TIP : Boek buiten seizoen vanaf 01/05

• Charles en Judith Schoenmakers, 17-02-2012

A la cart restaurant zowel het Turks als het Italiaans is Toppie

• isa beuk, 26-02-2012

belek is wel een redelijk eind lopen vooral met kinderen je doet er ong 45 min. over en dat is dan in een stevig tempo. ook adviseer ik om een keer over het strand te wandelen echt geweldig.

• Ina bili jonhnston, 17-01-2012

Ik hoop dat er een grotere huis voor de katten komt.

• Otto Breider, 27-12-2011

'n absolute aanrader voor zowel de "rustzoeker" als de "actieveling"!!

• Johnson, 24-07-2013

Huur een sultan tent aan het strand. Heerlijk!

• Dekkers, 28-10-2011

Babyvoeding in hotel potjes fruit en danoontjes vers gemaakte babyvoeding die je zo kunt pakken voor avond Te denken aan, aardappelpuree, melk met rijst, tomatensoep. en koekjes in volle overvloet voor de baby. DUs scheelt weer kilo´s mee te nemen in je koffer. Wel zelf luiers meegenomen.

• Wout, 07-11-2011

Op de markt van Manavgat viel veel beter te onderhandelen dan in winkels van Belek. Daar ook leuke excuirsie met boottocht gehad en bezoek aan prachtige moskee.

• Fam.Cooper, 23-10-2011

Eetcafe" Mood's" in Belek.

• y., 04-11-2011

ga naar de markten in: Belek en Relik. bezoek antalya

• Profiteur_14, 06-11-2011

Voor mij te warm om daguitstappen te doen. 1 avond naar BELEK centrum geweest. Jammer van de opdringerige verkopers. Zeker afbieden.

• Daphne van gammeren, 22-10-2011

Side is dichtbij,Aspendos met zijn amphi theateris ook erg leuk. huur een auto en ga er een dagje zelf op uit. Al die verhalen over dat het verkeer zo chaotisch is valt best mee!! Binnenstad van Amsterdam is een grotere uitdaging!

• Ilse, 18-10-2011

Met het treintje van het hotel naar het centrum van Belek kost maar 1 euro p.p. erg leuk om te doen!

Taxi kost ook maar 6 euro voor Belek, wil je verder weg (Antalya) dan hebben de chauffeurs vaste prijzen, maar dan kun je nog makkelijk onderhandelen!

• Jolanda, 29-09-2018

Waterschoenen mee nemen is geen overbodige luxe. Om in de zee te komen, moet je door een stukje kiezel heen...kan pijnlijk zijn. Als je deze strook voorbij bent, zijn de kiezels weg.

• Hans Swinnen , 21-07-2014

Eten in het buffet restaurant doe je best tussen 18u30-20u00, daarna wordt het druk. De leukste plaatsje zijn 's morgens op het grote terras met zicht op het hoofdzwembad en 's avonds op het zij terras met zicht op de binnentuin/zwembad! Super vriendelijke ober daar ;0)

• xjudith, 07-08-2014

Een kamer in het hoofdgebouw. Bijgebouwen zijn iets verder lopen

• J.G. van Kranenburg, 22-09-2014

wij zaten in het hoofdgebouw kamer 1320 en 1322 en bij een volgende keer hoop ik dat we hier ook mogen logeren .

• paul de bruijn, 01-10-2014

een prima prijs kwaliteit verhouding kamers iet wat gedateerd maar ik hoef er alleen maar te slapen -

• [email protected], 14-10-2014

boek een a la carte italiaans

• haanrg, 22-10-2014

Elke kamer is goed alleen niet alle kamershebben zeezicht maar dat is normaal er is genoeg ruimte en naar het strand is het een wippie

• Sunshine twins, 26-10-2014

Als je eventueel fooi wilt geven, geef dan niet alleen het barpersoneel, kamermeisjes en de bellboy, maar vergeet vooral niet het Animatie Team!

• moni1975, 06-06-2015

Alle kamers zijn netjes en worden goed schoon gemaakt.

• Wismans, 23-07-2015

Je hoeft geen badlakens mee te nemen. Het binnenbad was in april nog erg koud

• Mike, 05-07-2016

Neem van tevoren contact op met het hotel en geef je kamervoorkeuren door. Bij ons heeft dat zeer positief uitgepakt.

• Frederic De Vos, 14-05-2012

Om niet te ver te moeten stappen, vraag een kamer in het hoofdgebouw.

• Twan van der Sterren, 06-08-2014

Leuke markt in Belek op zaterdag, niet te druk en van alles te koop. Voor de taxi betaal je voor een enkeltje 6 euro. In de omgeving is niets te doen maar heb je ook niet nodig op zo 'n mooi resort. Er waren ongeveer 1000 mensen aanwezig, echter dit merkte je niet omdat je zoveel verschillende mooie schone zwembaden hebt.

• Ronald, 19-07-2015

Lekker darten in de ochtend met Samet, leuk om mensen te ontmoeten. Vooral de shows en party,s volgen. Neem witte kleding mee voor de Cuban White party.

• Nattie, 22-07-2015

Het à la carte visrestaurant is een aanrader. Met reservatie maar zo lekker en een super uitzicht.

• Kelly van Dijk, 26-07-2015

Zelf persoonlijk vind ik het erg lekker om in het bijgebouw te zitten, dan heb je ook gewoon lekker je rust en kan je de drukte opzoeken wanneer je wilt. In de buurt ook leuk om naar de Bazaar te gaan en een dagje Belek is ook altijd leuk. Zeker ook leuk om een keertje met de tractor naar het stadje te gaan, dan moet hij alleen niet te vol zitten! Haha.... Maar wel echt leuk om een keertje te doen.

• Eryka van Nispen, 20-09-2014

Ga naar het centrum met de tractor bus, die kost €1, een erg leuke ervaring

• STEFAN, 26-09-2014

neem zeker de restaurants is zijn echt van goeie kwaliteit

• thijsvandenhoudt, 24-05-2015

Italiaans restaurant was de moeite meer dan waard. Negen euro pp betaal je maar dan krijg je wel wat moois op tafel.

• edward, 30-05-2015

Neem vooral een dag de sultanhut. Echt een aanrader. Ook de massages in de spa zijn een aanbeveling waard.

• Trudy Boer, 06-06-2015

het is gewoon geweldig een mooi zwembad de animatie is ook helemaal top maar ik denk dat het niet geschikt is voor kleine kinderen.

• Frankl, 18-06-2015

in belek is een grote markt

• Vera van dijk, 09-10-2014

Personeel bij de bar en het animatie team zijn wel fantastisch en heel erg behulpzaam.

• Sylvia hagels, 17-10-2014

Met de taxi naar het centrum voor slechts 6 euro

• Riati, 20-10-2014

Zelf vonden we de waterval erg mooi om te bezoeken of de oude gedeelte van de stad Antalya.

• Sunshine twins, 26-10-2014

Wil je eventueel een fooi geven, denk dan niet alleen aan het barpersoneel, het kamermeisje en de bellboy, maar vergeet zeker het Animatie Team niet. Zij maken je vakantie!

• Wendy, 13-05-2018

Wij hebben van tevoren een kamer voorkeur doorgegeven, maar helaas niet gekregen. We kwamen weer terecht op een kamer met connection door. Zorg ervoor dat je hier zo snel mogelijk weg bent, deze kamers zijn zeer gehorig. Tenzij je geluk hebt met je buren. Bij de receptie een andere aangevraagd, die kregen we na twee dagen. De voordeelkamers in het bijgebouw zijn zeer rustig gelegen. Handdoekje leggen is in dit hotel absoluut niet nodig :-) Springen vanaf de pier echt een keer doen :-)

• martijn, 23-06-2014

Ben je met je gezin bv met opa en oma, en je trekt het ;-) Probeer dan bij de receptie een familiekamer te regelen. Groter dan de "normale" kamers en je hebt genoeg privacy. Twee normale kamers plus een grote gezamenlijke woonkamer. Je hebt ook twee badkamers.

• Marcel, 17-08-2014

Alleen de ligbedden bij het grote zwembad zijn snel bezet. Bij de andere zwembaden en op het grasveld is altijd nog wel een bed te vinden na 9 uur.

• Bremer , 20-08-2014

Als je van een goed wijntje houd kadir weet welke je moet nemen, super. Met de tractor naar belek kost 2 lire, betaal met lire is goedkoper, want met euro's omgerekend betaal je 3 Turkse lires. Welk leuk om met de tractor te gaan, en belek is een leuk stadje.

• Carolien, 13-09-2014

Neem iig een setje witte kleding mee (anders val je zo op tijdens de white-party!!

• Tom, 10-10-2014

De promokamers zijn volledig hetzelfde als de kamers in het hoofdgebouw, ze liggen alleen wat verder weg. Er zijn slechts een beperkt aantal kamers met zeezicht, daarvoor hoef je het niet te doen. Bovendien ben je in principe toch niet vaak op je kamer.

• Anne-Marie, 07-11-2014

Als je vragen hebt twijfel dan niet om de mensen van Guest relations aan te spreken.

• Stéphanie, 16-04-2015

In de maand April kan het zijn dat bepaalde watersporten nog niet beschikbaar zijn... Hou hiermee rekening!

• erik12355, 18-04-2015

Mooie golfbanen in de nabije omgeving.

• LvD, 03-05-2015

Indien je met een gezin (of 4 personen) reist en graag in 1 accommodatie wilt verblijven raad ik aan de Family-Suite te boeken. 2 zeer ruime kamers met ieder een eigen toilet en badkamer verbonden met elkaar dmv een gang.

• theoenlianne, 11-05-2014

Weet welk type kamer je geboekt hebt, print uit en neem mee ! Wij waren niet de enigste familie die "verkeerd" geplaatst werden !

• Ulapi, 24-03-2014

++ a la Carte restuarants, zeker de moeite waard. je kan naar het Limak Arcadia Hotel in Belek en daar van de faciliteiten gebruik maken. 40 min wandelend over het strand of een paar euro met de taxi.

• Belek is belachelijk duur, shoppen in Antalya dus, en de oude stad bekijken

• Nathalie Vrouwe, 31-08-2014

Het Italiaans a la carte restaurant is een echte aanrader. Je betaald wel een toeslag van euro 9,- per persoon maar dat is het dubbel en dwars waard. Een dagje of ochtend Antalya is een aanrader. Antalya heeft een mooi oud centrum met een prachtige ligging aan zee. Voor de shoppers ook veel winkels.

• kurtensofie, 29-07-2014

Om de drukte in de eetzaal tussen 19.30 en 20.30 te vermijden, zou ik werken met 2 shiften: eentje rond 18.30 voor de mensen met kids (die vertrekken rond 20.00 uur naar de kidsshow) en eentje voor mensen die liever iets later gaan eten. Bezoek zeker eens de markt in Belek (met de tractor !), het is er leuk vertoeven en je kunt er de typisch Turkse koopjes doen. (good price for you my friend).

• Tillaar, 23-05-2015

Zorg dat je je fototoestel meeneemt naar de shows van 21:00 uur in het theater.

• Marian Bruyns, 01-06-2015

Tip; ga er vooral heen. Wij hadden kamer 1155 mooie kamer lekker centraal

• els WETS, 06-06-2015

Enkel de kamers hebben een opfrisbeurt nodig. Best in hoofdgebouw boeken en iets bijbetalen hiervoor. Anders moet je tevreden zijn in het bijgebouw en lig je wat verder van de zwembaden.

• wilmaenandre, 15-06-2015

Vraag gerust bij guest relations wat je hebben wilt en men zoekt een oplossing. Wij hoorden op de laatste dag van andere gasten dat zij ook last hadden van de harde matrassen en dat zij toppers op het bed hadden gekregen wat het een stuk aangenamer maakte.

• Marcel, 04-08-2016

MIchelle van het animatie team is gek op melkchocolade hagelslag. Dus je maakt haar erg blij ..............mag ook chocoladevlokken zijn :)

• janschoelink, 21-09-2016

kamer zonder zeezicht in hoofdgebouw vanwege geluidsoverlast

• Daisy, 01-02-2015

TIP TIP TIP! Huur een Sultan tentje voor 50 euro per dag en laat je de hele dag verwennen met vers fruit, eten, drankjes en koude doekjes!

• murielle van der meersch, 01-08-2014

indien je geen lawaai wil van animatie,kamer vragen in blok weg van theater

• johanna, 14-08-2014

De Kursunlu watervallen zijn een echte aanraden voor wie wil genieten van de mooie natuur. Voorzie wel voldoende tijd want het te verkennen domein is zeer groot.

• Els, 29-08-2014

met de tractor naar Belek voor 1€

• Edwiena de Bruijn, 01-10-2014

Excursies zijn er in overvloed,en in Belek zelf is er iedere zaterdag een hele grote markt wat ook aan te bevelen is.Als je bij het Hotel een taxi laat bellen kost dat ritje € 6,- enkel,en als je met z'n vieren gaat dan kun je dat bedrag dus delen.Maar je kunt ook de dolmus bus nemen voor € 2,- p.p.of de tractor die stopt om het half uur bij het hotel voor € 1,-p.p en dat is erg leuk om die te nemen.

• Jurgen, 30-09-2014

Reserveren in blok 1 met zeezicht, super uitzicht

• Lotte, 23-02-2015

De kamers aan de linker zijde van het hotel zijn super warm, de airco heeft geen zin om aan te zetten, hoop dat we de aankomende keer geen kamer aan die zijde krijgen.

• Christa van den Berg, 23-04-2015

Voor de voetballiefhebbers: Sunsetcafe/restaurant in Belek. Op het resort zelf wordt op grootscherm o.a. Champions League uitgezonden.

• saskia, 31-05-2015

De sultanhut huren op het strand is een aanrader. Het Italiaans restaurant is goed en kindvriendelijk. Wij vonden de bedden niet hard,maar als je deze mening hebt vraag je om een topper. Belek is niet groot, maar wel gezellig. Je kan als gezin (4 personen) financieel bijna net zo goed de taxi naar het dorp nemen als het lokale treintje. Bezoekje aan Side en de bazaar in Marvagat zijn een aanrader.

• Daniëlle Verhaag, 26-07-2015

Neem ook eens een heerlijke massage in het hotel, de beste masseuses of bezoek de hamam. Je kan ook prachtige foto's laten maken in het hotel. Op het strand is het mogelijk om te jetskieen, ritje op de bananenboot of te parasailen.

• Bein, 04-10-2015

gedraag je netjes en je zult netjes behandeld worden