241 vragen over Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort

• K., 06-08-2019

Taxi

Hoi! Wij gaan in sept naar dit hotel en willen graag ons eigen vervoer van en naar het vliegveld regelen. Kan iemand ons vertellen wat het kost om met de taxi naar het vliegveld te gaan? Groetjes

Sanders, 20-08-2019

Hoi wij gaan ook in sept en hebben dit geregeld via het reisburo , daar valt het wat de kosten betreft ook reuze mee .

• Viv, 02-07-2019

Is de WiFi echt zo slecht? Ik lees dat nml vaak terug

• Miranda, 03-06-2019

Kamers begane grond

Hallo, wij zijn van plan dit hotel te boeken, ik zit in een rolstoel. Zijn de kamers groot genoeg en evt op de begane grond? Bedankt alvast voor een reactie!

• Mona, 16-12-2018

Verschil

Iemand die in Atlantis en Arcadia is geweest? Zijn er verschillen (inrichting kamers heb ik gezien op de foto's); positief/ negatief? Ben in Limak Lara geweest; overeenkomsten??

Jaap Haalboom, 12-04-2019

Boek een kamer in het Hoofgebouw! Bijgebouwen zijn voordeel en veel lopen naar Hoofdgebouw en zwembad. Je kan voordeel boeken en aan de receptie vragen of je in het Hoofdgebouw mag logeren. Als het niet vol zit krijg je zomaar een kamer in het Hoofdgebouw. Moet je ze gewoon vriendelijk aankijken!!! Kamers zijn zeer netjes en mooi, mooi is bij mij geen luxe maar standaardkamer en schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    FTI Reizen
    FTI Reizen

• Isa, 12-11-2018

Koffies

Is in dit hotel cappuchino, latte machiato etc. All inclusive? Een paar jaar geleden was dit nog niet namelijk

Jaap Haalboom, 12-04-2019

Als je een Hotel zoekt met goede koffie moet je toch echt naar Limak Lara gaan. Koffie is in dit Hotel knudde. Limak Lara kan je maar uitzoeken welke koffie je wilt. Er is een speciaal koffie corner waar je heerlijk kan zitten en van de kaart af bestellen. Wat je maar wilt! Zelfs Turkse koffie. Maar de Latte is het lekkerste!

• isa , 12-11-2018

limak atlantis

wij willen in april naar limak atlantis we lazen over verse jus bij t ontbijt klopt dit? en is het bijgebouw minder luxe dat het hoofdgebouw? en is alles gewoon open in april?

Jaap Haalboom, 12-04-2019

Helaas geen Jus bij het ontbijt. Wel die enorme zoete troep uit de automaat. Tip... De volgende keer Limak Lara boeken. Vele male beter maar wel iets duurder en daar is de koffie ook Top! In dit Hotel is de koffie knudde!

• Moco, 10-10-2018

Airco

Doet de airco het op gezette tijden of kan die altijd aan overdag en in de nacht?

kaat, 26-10-2018

ja hoor, airco kun je zelf regelen op de kamer

• Angela , 25-09-2018

Transfer

Hoelang is de transfer van het vliegveld naar het hotel. En weet iemand wat het weer doet half oktober?

Jolanda, 29-09-2018

Incl. afzetten van mensen bij 3 andere hotels hebben wij er op de heenreis 45 minuten over gedaan. Terug waren we de enige die opgehaald werden en waren we er in ong. 30 minuten.

kaat, 26-10-2018

hangt ervan af bij hoeveel hotels mensen afgezet moeten worden. Wij hebben meer dan een uur in de bus gezeten, wat best lang was.

• Rein Kuiper, 01-09-2018

Relaxpool

Kun je nu ook wodka of whiskey krijgen bij de relaxpool eerst was het alleen bier

• Hendrika, 11-06-2018

Waterkoker op de kamer

Is er ook een waterkoker op de kamer? Of iets van koffie/thee faciliteiten