Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Vakantiegangers gaan graag op vakantie bij Limak Arcadia Golf & Sport Resort. Wim is in elk geval een tevreden gast: ‘Goed hotel, heel prettig personeel, doen alles voor je.’ Sommigen vinden alleen niet dat het hotel 5 sterren waard is. Het hotel is zeer geschikt voor een strandvakantie of een sportieve vakantie. Limak Arcadia Golf & Sport Resort ligt tussen verschillende golfbanen, dus de golfliefhebber komt hier graag.

Wil je op vakantie graag je fitheid op peil houden? Dan ben je bij Limak Arcadia Golf & Sport aan het juiste adres. Martin zegt: ‘Nog nooit ergens zo een uitgebreide fitness tegengekomen, werkelijk alle soorten toestellen voor elke spiergroep aanwezig.’ Hier loopt ook een coach rond die je begeleidt en advies geeft. Jullie zijn sowieso positief te spreken over het personeel dat volgens jullie vriendelijk is en hard werkt. Vooral de aanwezigheid van een Nederlands sprekend personeelslid is een pluspunt volgens reviewers.

Ook op het gebied van entertainment scoort Limak Arcadia Golf & Sport goed bij de gasten. Familie Terburg zegt: ‘Animatieteam de hele dag actief voor jong en oud, zelfs ‘s nachts in de strand disco staan ze mee te dansen en brengen sfeer.’ Let er wel op dat het animatieteam geen Nederlands spreekt. Natuurlijk ontbreken ook de zwembaden niet bij dit hotel en vind je hier ook een Turks stoombad en een sauna. Hou er wel rekening mee dat de zwembaden in het laagseizoen gesloten kunnen zijn.

Mirte was wat minder tevreden over het eten in het hotel: ‘Het eten in de eetzaal viel alleen erg tegen en er was weinig variatie. Het was onmogelijk om te reserveren bij de à la carte restaurants omdat dit steeds vol zat.’ Wel geven de meesten van jullie aan dat de buffetten van goede kwaliteit zijn.

Limak Arcadia Golf & Sport Resort is niet het meest moderne hotel. Zo zegt René het volgende over zijn kamer: ‘De kamer was iets gedateerd maar wel schoon.’ Al wordt het park over het algemeen wel goed onderhouden. Vooral de grote tuin die grenst aan het strand valt in de smaak.

Ligging

Op het strand dat voor de deur ligt van Limak Arcadia Golf & Sport Resort kun je een cabana huren voor een dag. Zo geniet je optimaal van je stranddag en de bediening staat de hele dag voor je klaar. Heb je genoeg van al dat luieren? Er zijn genoeg activiteiten te doen aan het strand. Zo kun je bijvoorbeeld gaan parasailen of wat dacht je van een jetski huren? Voor ieder wat wils.

Het centrum van Belek ligt op 700 meter afstand wat lopend goed te doen is. Op zaterdag is er een markt in Belek waar je leuk kunt shoppen. Wil je liever naar een grotere stad zoals Alanya? Vanaf Limak Arcadia Golf & Sport Resort gaat er een bus die je rechtstreeks hier naartoe brengt.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Sport Resort voor je op een rij gezet:

3615 reviews over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• 10Cherella04-10-2019

Super vakantie

Goed hotel! Super animatie zijn allemaal leuk Bouchra, Disso, Toto. Worden veel dingen gedaan! Eten goed altijd wel wat voor iedereen wat lekkers. Aardig personeel werken hard. Wij hebben een super vakantie gehad! Komen zeker terug!

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 09-10-2019

Beste Cherella,

Wij willen u bedanken voor uw mooie woorden op Zoover en we zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

• 10Renate04-10-2019

Top animatieteam dat zorgt voor een topvakantie

het was een super vakantie en dan vooral het animatieteam zij zijn echt geweldig!! Bouchra, Disso, Toto zij zijn zo lief voor elke vakantieganger iedereen wordt erbij betrokken echt topmensen!!!! bedankt geweldig animatieteam voor een topvakantie❤

Beste Renate,

Wij danken u hartelijk voor uw reactie en natuurlijk voor uw tijd! Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug.

• 9Nicola04-10-2019

Top vakantie

Een heerlijke vakantie gehad. Prima bedden, goed eten er is voor iedereen wel wat te vinden wat je lekker vind volgens ons. Het animatie team is super als je wil kan je de hele dag beziggehouden worden. Voor ons hoeft dat niet en laten ze je ook met rust. Leuke shows in de avond.

Beste Nicola,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

• 9Gert Veendorp04-10-2019

Heeeerlijk

Het voelt als thuiskomen

Beste Gert Veendorp,

Dankjewel vor uw beoordeling en hopelijk tot gauw.

• 10Thomas Reynolds04-10-2019

Een aanrader,. Een ik ga zeker terug komen

Dit is mijn 27e keer in hotel

En nog steeds geniet ik dervan ,. Heerlijk eten, heerlijke zon, en dan niet te vergeten het prachtige hotel

De shows zijn geweldig , goed animatie team Met name Bilel ,. Jong vrolijk en altijd in voor lol

Beste Thomas Reynolds,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd! Uw reactie is zeer van belang voor ons! Wij vinden het zeer fijn dat u, als stamgast, een geslaagde vakantie heeft gehad.

Alleenreizend

• 8Henk Bakker04-10-2019

Fantasties heerlijk verblijf

Super leuk hotel geeft je het gevoel van thuiskomen dit keer waren ook onze dochters en kleindochter mee hotel heeft familie kamer geregeld was echt super na het Falliesement van Neckerman heeft het hotel netjes en correct gehandeld na wat verwarring en een mail uit nederland was alles geregeld de inzet van Nina van de guestrelations heeft er voor gezorgd dat wij wederom een heerlijke vakantie hebben gehad en zullen graag weer terug komen wat wel jammer was dat er is gekozen voor schepijs in plaats van de verpakte waterijsjes die vorig jaar beschikbaar waren wij waren weer aanwezig met 12 personen en sommige mogen geen schepijs maar dat heeft de vakantie er weer niet minder op gemaakt hoop wel dat het hotel de problemen met de taxi,s op kan lossen nu is er alleen de mogelijkheid om met rent a car vervoerd te worden en die zijn niet goedkoop en zeker niet flexibel als laatste super animatie team

Beste Henk Bakker,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. Uw mening is zeer van belang voor ons! Dankzij betrokken gasten zoals u, die de tijd nemen om hun feedback te geven, kunnen we onze service verbeteren. Wij zullen uw feedback met onze verschillende afdelingen intern bespreken.

We zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

• 9Nelly Smaling04-10-2019

Ons geluksmoment in het jaar.

Ons derde jaar in dit resort. We hebben het altijd vreselijk gezellig hier. Zal niet onze laatste vakantie zijn in Belek resort Limac Arcadia Heel speciaal hier is het animatieteam. Dankjewel Bilal Emre Lisa Michael Jackson (Sedar) George enz.

Beste Nelly Smaling,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug in Limak Arcadia Sport Resort.

• 10Aron04-10-2019

Super hotel. Kamers zijn goed en schoon. Eten is super. Animatie is fantastisch. Ze zijn heel open en gezellig. We komen hier nu voor het 3 e jaar en er zullen nog vele volgen.

Beste Aron,

• 9Benny en marina03-10-2019

Zeer goed hotel

We hebben heel laat geboekt en hadden en kamer in een uithoek van het terrein. Eerst dachten we waar zitten we nu maar eigenlijk viel het wel mee omdat het er koel was en rustig. Enkel de moskee smorgen kon wat storen. Personeel is vriendelijk en beleefd. Lokale sterke dranken waren redelijk ok. Rode wijn was wat minder maar de witte wijn was wel ok. Eten was zeer uitgebreid en lekker.

Beste Benny en marina,

Dankjewel voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met zonnige groeten,

• 10Henk Smeele29-09-2019

Dat ze in een gezellig schoon en vriendelijk hotel komen

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 30-09-2019

Beste Henk Smeele,

Wij danken u hartelijk voor uw reactie op Zoover en we zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

152 tips over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Bob Ravesteyn, 08-05-2012

Er is een uitgebreidde baby corner met pap,verse groenten en fruit, die je als je wil zelf kunt pureren, maar er is ook baby voeding in potjes van het merk Hero. Ook de Danoontjes ontbreken niet. Buiten is er een kinderrestaurant met patatjes, worsjes, pasta's, kipschnitsel verse groenten enz. Een aanrader is om s'morgens de overdekte bazaar in Antalya te bezoeken het is dan nog rustig, s'middags veel bussen en heel druk. Geen getrek en gezeur daar van de kooplui wel vriendelijk en behulpzaam.

• Vdm, 05-06-2014

Als je er op vakantie gaat neem dan witte kledij mee voor de befaamde white party!!

• Marielle, 05-05-2014

Ga tussen de middag eens eten bij de strandbar, MC Arcadia, frites, broodjes hamburgers, broodjes hotdog, kipnuggets, lekker zon snelle hap! Op Bezoek op zaterdag de markt, te vinden in het centrum van Belek. Wanneer je de markt niet kan vinden, loop richting de moskee, kan niet missen, daar begint de markt!

419 vragen over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Anita, 14-10-2019

Herfstvakante

Gaan er nog meer mensen met zoon of dochter van 16 jaar in herfstvakantie?

• Mari, 04-08-2019

dresscode avondeten.

Zijn de heren verplicht 's avonds bij het avondeten een lange broek aan te doen ?

• Mari, 04-08-2019

Balkon

Hebben alle hotelkamers een balkon ? kon dat op de foto's niet zo goed zien. En kan je daar dan een beetje ruim op zitten ?

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Turks, Vegetarisch, kosjer
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden