Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Vakantiegangers gaan graag op vakantie bij Limak Arcadia Golf & Sport Resort. Wim is in elk geval een tevreden gast: ‘Goed hotel, heel prettig personeel, doen alles voor je.’ Sommigen vinden alleen niet dat het hotel 5 sterren waard is. Het hotel is zeer geschikt voor een strandvakantie of een sportieve vakantie. Limak Arcadia Golf & Sport Resort ligt tussen verschillende golfbanen, dus de golfliefhebber komt hier graag.

Wil je op vakantie graag je fitheid op peil houden? Dan ben je bij Limak Arcadia Golf & Sport aan het juiste adres. Martin zegt: ‘Nog nooit ergens zo een uitgebreide fitness tegengekomen, werkelijk alle soorten toestellen voor elke spiergroep aanwezig.’ Hier loopt ook een coach rond die je begeleidt en advies geeft. Jullie zijn sowieso positief te spreken over het personeel dat volgens jullie vriendelijk is en hard werkt. Vooral de aanwezigheid van een Nederlands sprekend personeelslid is een pluspunt volgens reviewers.

Ook op het gebied van entertainment scoort Limak Arcadia Golf & Sport goed bij de gasten. Familie Terburg zegt: ‘Animatieteam de hele dag actief voor jong en oud, zelfs ‘s nachts in de strand disco staan ze mee te dansen en brengen sfeer.’ Let er wel op dat het animatieteam geen Nederlands spreekt. Natuurlijk ontbreken ook de zwembaden niet bij dit hotel en vind je hier ook een Turks stoombad en een sauna. Hou er wel rekening mee dat de zwembaden in het laagseizoen gesloten kunnen zijn.

Mirte was wat minder tevreden over het eten in het hotel: ‘Het eten in de eetzaal viel alleen erg tegen en er was weinig variatie. Het was onmogelijk om te reserveren bij de à la carte restaurants omdat dit steeds vol zat.’ Wel geven de meesten van jullie aan dat de buffetten van goede kwaliteit zijn.

Limak Arcadia Golf & Sport Resort is niet het meest moderne hotel. Zo zegt René het volgende over zijn kamer: ‘De kamer was iets gedateerd maar wel schoon.’ Al wordt het park over het algemeen wel goed onderhouden. Vooral de grote tuin die grenst aan het strand valt in de smaak.

Ligging

Op het strand dat voor de deur ligt van Limak Arcadia Golf & Sport Resort kun je een cabana huren voor een dag. Zo geniet je optimaal van je stranddag en de bediening staat de hele dag voor je klaar. Heb je genoeg van al dat luieren? Er zijn genoeg activiteiten te doen aan het strand. Zo kun je bijvoorbeeld gaan parasailen of wat dacht je van een jetski huren? Voor ieder wat wils.

Het centrum van Belek ligt op 700 meter afstand wat lopend goed te doen is. Op zaterdag is er een markt in Belek waar je leuk kunt shoppen. Wil je liever naar een grotere stad zoals Alanya? Vanaf Limak Arcadia Golf & Sport Resort gaat er een bus die je rechtstreeks hier naartoe brengt.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Sport Resort voor je op een rij gezet:

3615 reviews over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• 9Anika07-10-2019

Top vakantie!

super goed hotel wat een gave shows. zoals de lion King, Michael Jackson, pirats of the carribean. Wat een leuk animatie team waaronder disso,Bilel,Arianne, abduhla wat doen zei het leuk met de activiteiten. veel variattie echt een top vakantie.

Beste Anika,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. We zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

• 10Marilyn07-10-2019

Beste Marilyn,

Wij danken u hartelijk voor uw reactie en natuurlijk voor uw tijd! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug.

• 10Anne Harm07-10-2019

Super hotel!

Onwijs leuk hotel! Mooie omgeving met veel groen. Wij waren met de hele familie en voor iedereen is er vermaak de hele dag door. Iedere avond hebben wij de show gekeken, onwijs indrukwekkend.. Lion king, Michael Jackson en nog meer. Het entertainmentteam heeft de vakantie nog leuker gemaakt. Altijd gezellig dansen en leuke activiteiten, iedereen hiervoor bedankt!!

Beste Anne Harm,

Wij danken u hartelijk voor uw reactie en natuurlijk voor uw tijd! Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug.

• 10Mirjam07-10-2019

Fantastisch!

Echt een super leuk hotel. Gastvrij. Goede service. Geweldig personeel. Echt geweldig animatieteam! Iedere avond professionele shows en van 's-ochtends tot 'savonds laat vermaak voor jong en oud. Met name de queen show en mamma mia waren onwijs leuk. Tot zelfs het oktoberfest in turkije. Lisa, Emre, Asur, Ariana, bilel, toto en de anderen bedankt!!

Beste Mirjam,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug in Limak Arcadia Sport Resort.

Tot ziens bij de volgende vakantie!

• 9Ronald visser07-10-2019

Perfect

Het is een top hotel met een hele fijne atmosfeer en een goede prijs kwalitijt verhouding

Beste Ronald visser,

Dankjewel voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met zonnige groeten,

• 10Luca07-10-2019

Super vacation

(vertaald van Duits naar Nederlands) Het heeft een zeer goede animatie en het eten was erg lekker. Ik had hier plezier. Het is heel schoon! Ik zal mijn ouders overhalen om volgend jaar terug te komen.

Beste Luca,

Tot ziens bij de volgende vakantie!

Met oudere kinderen

• 10Jacqueline07-10-2019

Super bevallen

Als je wilt relaxen en zeker garantie wilt van overheerlijke temperaturen dan is dit de vakantie wat je wilt. Het personeel helpt je vanuit allerlei functies, is het de receptie, het restaurant..maar zeker het animatie geeft je ieder moment de vrolijkheid en gezelligheid wat een vakantie biedt en met hun een heerlijke babbel en humor geeft dit net jou vakantie heel veel voldoening van uitgerust gevoel weer naar huis gaan.

Beste Jacqueline,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

• 9Marianne06-10-2019

Fantastich

Wij zijn hier voor de 3e keer, en hebben het heel erg naar onze zin. Als er vragen zijn, kunnen wij bij Nina terecht, wat heel fijn is.Het hotel is erg naar onze zin.

Beste Marianne,

Wij danken u hartelijk voor uw reactie op Zoover en we zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

• 7Meneer D05-10-2019

Achteruitgegaan jammer

Dit jaar voor de 4de keer geweest. En er viel mijn wat op. De animatieteam en live shows waren dit jaar heel slecht ..jammer Klanten die kwamen voor de vakantie en dan nog even de reissom 1.5×laten betalen om dat de touroperator failliet was. Sorry zo ga je niet met klanten om. Geen taxi.s naar het centrum ....vroeg in het centrum een taxi naar het hotel maar nee hoor weet niet wat er aan de hand is met de taxi.s raar verhaal. Verder mooi hotel en netjes. Maar deze punten doe er wat mee

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 07-10-2019

Beste Meneer D,

Wij bedanken u voor uw beoordeling op Zoover. Wij vinden het zeer spijtig dat u niet volledig heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Uw mening is zeer van belang voor ons! Dankzij betrokken gasten zoals u, die de tijd nemen om hun feedback te geven, kunnen we onze service verbeteren. Wij zullen uw feedback met onze verschillende afdelingen intern bespreken.

Wij hopen uw vertrouwen terug te winnen en zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

Met zonnige groten,

• 10Annetta04-10-2019

super vakantie gehad met namen animatieteam helemaal top Bouchra toto disso kamers zijn geweldig en superservice dankjewel Limak arcadia team

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 07-10-2019

Beste Annetta,

Met oudere kinderen

152 tips over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Bob Ravesteyn, 08-05-2012

Er is een uitgebreidde baby corner met pap,verse groenten en fruit, die je als je wil zelf kunt pureren, maar er is ook baby voeding in potjes van het merk Hero. Ook de Danoontjes ontbreken niet. Buiten is er een kinderrestaurant met patatjes, worsjes, pasta's, kipschnitsel verse groenten enz. Een aanrader is om s'morgens de overdekte bazaar in Antalya te bezoeken het is dan nog rustig, s'middags veel bussen en heel druk. Geen getrek en gezeur daar van de kooplui wel vriendelijk en behulpzaam.

• Vdm, 05-06-2014

Als je er op vakantie gaat neem dan witte kledij mee voor de befaamde white party!!

• Marielle, 05-05-2014

Ga tussen de middag eens eten bij de strandbar, MC Arcadia, frites, broodjes hamburgers, broodjes hotdog, kipnuggets, lekker zon snelle hap! Op Bezoek op zaterdag de markt, te vinden in het centrum van Belek. Wanneer je de markt niet kan vinden, loop richting de moskee, kan niet missen, daar begint de markt!

419 vragen over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Anita, 14-10-2019

Herfstvakante

Gaan er nog meer mensen met zoon of dochter van 16 jaar in herfstvakantie?

• Mari, 04-08-2019

dresscode avondeten.

Zijn de heren verplicht 's avonds bij het avondeten een lange broek aan te doen ?

• Mari, 04-08-2019

Balkon

Hebben alle hotelkamers een balkon ? kon dat op de foto's niet zo goed zien. En kan je daar dan een beetje ruim op zitten ?

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Turks, Vegetarisch, kosjer
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden